Itse laadin äänestyksen siitä onko Kierrätyskeskuksessa liikaa ketjuja ja ketjun siitä minkä värisiä ihmisiä täällä on. Jälkimmäisessä oli vaihtoehtoina punaista, vihreää jne.Tuskin...
Ufot jatkoon!Itse laadin äänestyksen siitä onko Kierrätyskeskuksessa liikaa ketjuja ja ketjun siitä minkä värisiä ihmisiä täällä on. Jälkimmäisessä oli vaihtoehtoina punaista, vihreää jne.
Juu. Mut mä en takapenkille niin kun Antti Yrjö.Kaikki kuolee.
Karmean positiivinen näkökulma. Olisi ikävämpää jos jäljelle jäisi ihmisiä havainnoimaan kuolevaa maapalloa.Kaikki kuolee.
Äänestin aikanaan Sanna Marinia kunnallisvaaleissa kun hyvän näkönen demari pirkanmaalta. Nyt kannan koko Suomea selässä.Äänestääkö joku vielä koronaa?
Parasta olisi kuolla, Ei Norja tapaan. Mieti kun oot just ruisleipää laittaa suuhun urkkiruutua kattoen. Vittu talo ja naapurit romahti alta. Ei se Esa enää moikkaa postia hakiessa.Parasta olisi kuolla unessa keskellä yötä ilman kipua tai stressiä. Saisi pehmeän lähdön pois.
Vähän sama itellä, mut ei nyt vielä. Sitten loppuvuodesta taas. Hyvää Uutta Vuotta.Onneksi voi laskea sen varaan että stressi tuo varmaan todennäköisemmin sydänkohtauksia jatkossa.
Vittu onko tänä vuonna kielletty kaikki keikat? Vai onko opettajille myönnetty lomien pidennys ja palkankorotus? Eihän opettajilla muuten olekaan aikaa lomailla.Lisäyksenä aiempaan kirjoittamaani: hyviä ja huonoja uutisia. Huono asia on se, että alkanut vuosi on varmasti huonompi kuin juuri päättynyt. Positiivinen seikka puolestaan on, että on se varmasti parempi kuin 2022.
Palkankorotus olisikin hyvä asia, koska opettaja on toiseksi huonoiten palkattu työ, johon vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto. Vielä vähemmän tienaa kirjastovirkailija. Sivistyksemme kaksi kivijalkaa, koulu- ja kirjastolaitos. Olisi jo aika näkyä myös tilinauhassa.Vittu onko tänä vuonna kielletty kaikki keikat? Vai onko opettajille myönnetty lomien pidennys ja palkankorotus? Eihän opettajilla muuten olekaan aikaa lomailla.
Olen jälkimmäistä hommaa joskus tehnyt enkä ymmärrä alkuunkaan, miten kirjastossa työskentelemiseen tarvitaan toista astetta kummempi tutkinto. Mitään älykkyyttä tehtävä ei ainakaan vaadi. Käytöstavat ja kirjoitustaito riittävät.Palkankorotus olisikin hyvä asia, koska opettaja on toiseksi huonoiten palkattu työ, johon vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto. Vielä vähemmän tienaa kirjastovirkailija.
Palkankorotus olisikin hyvä asia, koska opettaja on toiseksi huonoiten palkattu työ, johon vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto. Vielä vähemmän tienaa kirjastovirkailija. Sivistyksemme kaksi kivijalkaa, koulu- ja kirjastolaitos. Olisi jo aika näkyä myös tilinauhassa.
Lomavittuiluun totean vain, että kyllä jokainen on oikeutettu opiskelemaan kasvatustieteitä ja ryhtymään opetusalalle, jos noin kovasti kateeksi käy.
Kiitos neuvosta. Jätän sen huomiotta, ja totean että aika ylvästä on kuvitella toisen ihmisen elämästä mitään jonkin nettipalstan paskanjauhannan perusteella. Ja jakaa tällaisten huomioiden tuottamalla viisaudella elämänohjeita sieltä hyvyyden korkeuksista. Se ei kuulu kenellekään perskarvan vertaa miten lomani käytän. Minä en sekaannu toisten henkilökohtaisiin elämihin, ja toivoisin ettei kukaan hurskasteleva paskiainen sekaantuisi minun. Kiitos.Kateuteen ei kannata ehkä tässä vedota vaan siihen kuinka parahin pedagogi Evil lomat käyttää. Se ei ole jäänyt epäselväksi koskaan. Ei liene kovin jees palata duuniin loman jälkeen. Vuosista voisi paskuus liudentua jos kääntäisit levyä.
Mulla on Paskan nimmari. Selittää kaiken.Meidän luokalla oli Paskan entisen tyttöystävän pikkusisko. Eli ihan paskaa on kaikki.
Palkankorotus olisikin hyvä asia, koska opettaja on toiseksi huonoiten palkattu työ, johon vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto. Vielä vähemmän tienaa kirjastovirkailija. Sivistyksemme kaksi kivijalkaa, koulu- ja kirjastolaitos. Olisi jo aika näkyä myös tilinauhassa.
Lomavittuiluun totean vain, että kyllä jokainen on oikeutettu opiskelemaan kasvatustieteitä ja ryhtymään opetusalalle, jos noin kovasti kateeksi käy.