Liian taktinen?Koripallo on paska laji.
Mulla on niin vähän rahaa, että parin euron vedot turhia :DOtetaanko pilku Betsi. Mä sanon et Oliver jää karsintaan molemmissa kisoissa, jos edes valitaan kisakoneeseen.
Sä saat sanoa panoksen
Ihan vaan paska. Aina vihannu.Liian taktinen?
Danny olisi voinut käydä vetämässä sen vuoden 2021 UMK-biisinsä.Yle sai sen tutun hautajaistunnelman vielä tähän. Kiitos.
Juu, ei kaikesta tarvi pitää tai osata.Ihan vaan paska. Aina vihannu.
Mulla on niin vähän rahaa, että parin euron vedot turhia :D
Meinaako toi piste-eron pienuus sitä, että iso osa sijoittanut Markkasen paljon alemmas?
Noi o liian helppoja. Annas kun keksin huomiseksi jonkun :DNo sehän voi olla joku AMVM tyylinen panos. Kävelen 50 m takaperin tai ajan fillarilla 20 m ilman käsiä
Raksilalta näytti..Missäs hallissa tuo gaala oikein pidettiin?
Se, joka häviää, kasvattaa takatukan.Noi o liian helppoja. Annas kun keksin huomiseksi jonkun :D
Missäs hallissa tuo gaala oikein pidettiin?
Joo, eikä siinä ettei osaa, mutta kun se 20 kilon pallo taittoi aina sormetkin.Juu, ei kaikesta tarvi pitää tai osata.
Ei vaan mahdollista vaan sehän on jo selvä palkinnon voittaja.Eli ensi vuonna on mahdollista!!!
Lauri menee eteenpäin kuin Juti konsanaan.
27v tässä maailmassa eläneenä porilaisena, en ymmärrä miks Dingoa vihataan niin paljon. Hyvin Nipa veti ja vetää!Luulin jotta siitä tulis myötistä tai semifarssi, mutta...Dingo ja Nipahan veti lopulta ihan saatanan hyvin!
Mutta Rovanperää ovat kuitenkin äänestäneet kakkoseksi kun oli vähillä ykkössijoilla noin lähellä kärkikaksikkoa.Nämä vanhan liiton toimittelijat ovat äänestäneet taktisesti ja jättäneet Markkasen kokonaan pisteittä tai todella alas. Onneksi valtaosa oli kuitenkin tilanteen tasalla ja ansaitusti Lauri vei ykkössijat murskaavasti.
Koska se on aika paska bändi.27v tässä maailmassa eläneenä porilaisena, en ymmärrä miks Dingoa vihataan niin paljon.