Lecavalier
Jäsen
Tiedetään on hieman liian aikainen avaus.
Itse uskoisen Ovechkinin vievän tulokkaan tittelin.
Itse uskoisen Ovechkinin vievän tulokkaan tittelin.
Henkka kirjoitti:Jotenkin tuloskaspuolella on nyt erittäin runsasta tarjontaa. Välivuosi tietysti lisäsyynä, mutta muutenkin NHL:ssä on tulossa raju sukupolvenvaihdos. Lockout sai taatusti suuren määrän pappaosastoa lopettamaan uransa.
Se raja kulkee siinä 33:sta ylöspäin.En välttämättä kirjoitti:Menee kyllä just päinvastaseks ku mitä ketjun aihe on, mut kysynpä kuitenkin tässä; Mitä mieltä Henkka (muittenkin mielipide kyllä kiinnostaa) oot, ketkä kuuluu "Pappaosastoon"? Mihin vedetään raja? Lähinnä yritin vuoden tulokkaita poimia, edes vähän aihetta sivuten.
1979 aloittanut Mark Messier?
1981 aloittanut Ron Francis?
1983 aloittanut Steve Yzerman?
1984 aloittanut Mario Lemieux?
1986 aloittanut Luc Robitaille?
1987 aloittanut Joe Nieuwendyk?
1988 aloittanut Joe Sakic?
1989 aloittanut Rob Blake?
1990 aloittanut Ed Belfour?
1991 aloittanut Martin Brodeur?
1992 aloittanut Teemu Selänne?
1993 aloittanut Chris Pronger?
1995 aloittanut Peter Forsberg?
Noissa voi olla virheitäkin ja osa on tietysti pelannut WHA:ta, Elitserieniä yms. ennen NHL-uraansa, mutta kai nuo pääpiirteittäin myös ikäjärjestyksessä on? Korjatkaa mun virheet. Mun oma veikkaus on että ainakin Joe Sakic jatkaa. Blake, Brodeur, Pronger ja Forsberg myös. Selänne ja Belfour on siinä ja siinä, riippuu löytyykö ottajia. Luultavasti.
Niin no joo. Messierhän lupasi viedä NY Rangersin pudotuspeleihin...
En välttämättä kirjoitti:Mun oma veikkaus on että ainakin Joe Sakic jatkaa. Blake, Brodeur, Pronger ja Forsberg myös. Selänne ja Belfour on siinä ja siinä, riippuu löytyykö ottajia. Luultavasti.
steepler kirjoitti:Ilman muuta Sakic, Blake, Brodeur, Pronger ja Forsberg jatkavat. Myöskin Belfour sen verran rahakas sopimus kaverilla vielä on. Selänne varmasti jatkaa mikäli polvi kestää.
Noista mainitsemistasi pelaajista ainoastaan Francis on sellainen joka melko varmasti on lopettamassa. Yzerman jopa kutsuttiin Kanadan harjoitusleirille eli eiköhän ole jatkamassa uraansa, Nieuwendyk voi toki lopettaa varmasti riippuu paljon siitä millaista sopimusta tarjotaan voi olla että millään minimi palkalla ei kiinnosta pelata ja voi olla ettei mitään kovin rahakasta sopimusta saa. Messieristä nyt on vaikea sanoa mitään mutta eiköhän jatka. Robitaille myös sellainen josta vaikea sanoa, jos Kings vielä tarjoaa kohtuullista sopimusta niin eiköhän jatka.
Teppo on itse luvannut pelata vielä yhden kauden.En välttämättä kirjoitti:Yksi pointti mikä tuli mieleen, on seurauskollisuus. Eihän näistä kukaan tietenkään sinällään ole seuran kasvatti, mutta Sakic (Colorado), Forsberg (Colorado), Brodeur (New Jersey), Yzerman (Detroit) ja Lemieux (Pittsburgh) ovat pelanneet koko uransa varauksesta lähtien samassa seurassa. Robitaille (LA Kings), Leetch (NY Rangers), Messier (NY Rangers) ja Francis (Voiko sanoa että Hartford/Carolina?) ovat käytännössä "myyneet sielunsa" seuroilleen.
Tällä nyt tarkoitan sitä, että väitän kyseisten pelaajien jatkavan seuroissaan käytännössä vaikka ilmaiseksi, sillä näistä jokaisella on rahaa niin, ettei tiedä mihin sen laittaisi.
Ja Lecavalier, Numminen oli oikein hyvä lisäys listalle. Miten Tepon sydän, kestääkö se vielä?
Henkka kirjoitti:Onko Forsberg muuten jossain vahvistanut palaavansa takaisin NHL:ään sen jatkuessa? Miehen edelliset puheet kun olivat sen suuntaisia, että takaisin ei enää mennä, kun kroppa ei yksinkertaisesti kestä. Rahaa ja parit Stanley Cupit löytyy jo, joten MODO:ssa voi pelailla ja keskittyä muihin bisneksiin.
steepler kirjoitti:Ei nyt tähän hätään mitään linkkiä ole, mutta jostain luin että Forsberg oli kommentoinut että pelaa NHL:llässä mikäli sarjaa ensi kaudella pelataan.