Vuoden SM-liiga kirjoittaja

  • 2 277
  • 11

Vuoden SM-liiga kirjoittaja

  • cobol

    Ääniä: 41 22,0%
  • HN

    Ääniä: 32 17,2%
  • JHag

    Ääniä: 23 12,4%
  • Isaksson

    Ääniä: 11 5,9%
  • vero

    Ääniä: 5 2,7%
  • kausi

    Ääniä: 12 6,5%
  • Pula-ajan Tretjak

    Ääniä: 4 2,2%
  • Daespoo

    Ääniä: 11 5,9%
  • Rontti

    Ääniä: 9 4,8%
  • Vakio

    Ääniä: 3 1,6%
  • pekoni

    Ääniä: 1 0,5%
  • Senior

    Ääniä: 6 3,2%
  • SergeiK

    Ääniä: 6 3,2%
  • mirasane

    Ääniä: 5 2,7%
  • eagle

    Ääniä: 6 3,2%
  • clayman

    Ääniä: 0 0,0%
  • bozik

    Ääniä: 0 0,0%
  • Henkka

    Ääniä: 2 1,1%
  • krobbe

    Ääniä: 9 4,8%

  • Äänestäjiä
    186
  • Poll closed .

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jepulis,

rumba jatkuu. Tällä kertaa valitsemme SM-liiga kirjoittajista parhaan ja hälle ojennamme (virtuaalisesti, toki) seuraavan palkinnon:

Pentti Matikainen Trophy

Palkinto on omistettu miehelle, joka on varmasti kirvoittanut eniten serveritilaa jatkoajassa kautta aikain. Joensuunlainen rivisentteri, josta tuli aluksi Suomen mitalikammon selättänyt valmentaja ja sittemmin kiistelty ja kiiteltykin toimitusjohtaja HIFK:hon. Sen enemetti jorinoita itse asiaan, koska Pena meille jokaiselle tuttu, tutumpi kuin kummisetä tahi oma serkku.

Ehdolle asetettiin 19 ehdokasta, joiden kisapassit suuri valintakomitea suuressa lempeydessään on leimannut jo heti kättelyssä. Nyt siis äänestämään kenellä on sana ja asia hallussaan koskien jatkoajan luetuinta osuutta, SM-liiga keskustelua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Eniten tulee seurattua HIFK-aiheisia ketjuja. Näissä ketjuissa nousee yleensä pari nimimerkkiä muita paremmin esiin. Senior ja JHag parhaimpina. Senior on minun valintani Pentti Matikainen Trophyn saajaksi.

-tinke.80
 

scholl

Jäsen
JHag ehdottomasti. Tietoa löytyy, kirjoittaa hauskasti, eikä nöyristele perttejä. JHag on ehdottomasti jatkoajan Pena.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
JHag on minunkin vastaukseni siitäkin huolimatta että kyseinen nimimerkki ei Jatkoaikaan enää juurikaan kirjoittele.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Harmi, kun ei tullut ehdotettua Lukko-puolelta yhtään kirjoittajaa. Sen verran laadukkaita kirjoituksia voi miltei päivittäin lukea. Muutamia mainittakoon: Johto, Roku, L4E, Korinekki, Olkku, Boris ja vanha kunnon Psychodad ym. aktiiviset ja tasokkaat kirjoittajat.

Pitänee siis valita annetuista vaihtoehdoista, joten sanoisin että Cobol tai HN on vahvoilla. Jypin puoleltakin löytyy hyviä kirjoittajia, mutta suhteellisen järkyttävä puusilmäisyys laskee pisteitä.

Naapurileiristä löytyy kanssa muutama hyvä ja provoilun kanssa maltillisempi yksilö. Näistä mainittakoon vero.
 

Bandana

Jäsen
Kyllä mä näistä vaihtoehdoista äänestin Daespoota.

En oo läheskään aina samaa mieltä kyseisen kirjoittajan kanssa, mutta pakko on arvostaa sitä miten hyvin Daespoo pitää kiinni linjastaan ja mielipiteistään, puhuen asioista niiden oikeilla nimillä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hyviä ehdokkaita löytyy monia, pitkän harkinnan ja mietinnän jälkeen päädyn antamaan ääneni HIFK-kirjoittajalle.

Ääneni menee siis nimim. Seniorille, toivottavasti saamme hiljaisen kesän jälkeen nauttia tulevanakin kautena hänen laadukkaista ja asiantuntevista kirjoituksista.

vlad.
 
Enää pitäisi tietää keitä ovat JHag ja cobol.

Oma ääni menee HN:lle. Hervantalaisen kiekkotuntemus on kovaa luokkaa ja teksti on aina sujuvaa ja luettavaa. Lisäksi provot ja piikit osuvat välillä kipeästi. Lisäksi Näkijähän on oikeasti Tapparan kannattaja, mikä tietenkin nostaa tämän veteraanikirjoittajan osakkeita.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse äänestin HN'ää, koska Tampereen oikean joukkueen(ja palstan) parasta kirjoittajaa(axea) ei vaihtoehdoista löytynyt. Axe edustaa itselleni sitä parasta mahdollista kirjoittajaa. Ei provoa, pelkkää asiaa. Ei myöskään ole huutelemassa toisiin pöytiin turhaan.

Pitää kyllä ihmetellä kuka on allekirjoittanutta äänestänyt ja vielä enemmän että miten edes olen mukaan päässyt. Tämä jo johtuen siitä että allekirjoittaneesta tuntuu että olen viime vuodet keskittynyt eniten fudiskirjoittamiseen palstalla. Mutta mikäs siinä, mukavaahan se jos joku edes joskus lukenut jotain tekstejäni ja vielä arvostanut niitä. Tosin taitavat nuo äänet olla ns. protestiääniä, näitä vaalien "Aku Ankka" ääniä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vedetään taas kotiinpäin. vero pistetään verolle tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös