Vuoden paras jatkoaika-kirjoittaja

  • 3 286
  • 16

Vuoden Jatkoaika-kirjoittaja

  • cobol

    Ääniä: 29 11,1%
  • HN

    Ääniä: 28 10,7%
  • fat of the land

    Ääniä: 9 3,4%
  • Routainen Sydän

    Ääniä: 30 11,5%
  • Twite

    Ääniä: 13 5,0%
  • sv veinikretski

    Ääniä: 39 14,9%
  • vlad

    Ääniä: 94 35,9%
  • axe

    Ääniä: 20 7,6%

  • Äänestäjiä
    262

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
End of the line ...

Lopuksi vielä se kaikista tärkein kategoria, kiekkokirjoittamisen Hart Trophy eli:

Pentti Lindegren Trophy

Suomalaisen kiekkomedian Grand Old Man. Linkku on ehtinyt tekemään kiekossa kaiken: pelaaja, ensimmäinen suomalaisammattilainen, valmentaja, toimittaja, selostaja, kuuluttaja jne ... Linkku on henkeen ja vereen kiekkomies, ja jaksaa innostua aina uudestaan lajista vaikka onkin jo kaiken nähnyt.

Tässä sarjassa etsitään koko Jatkoajan alueelta sitä kirjoittajaa, joka omalla panoksellaa pitää palstaa mielenkiintoisena ja osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta. Ehdolle asettettiin kahdeksan ehdokasta, pitkällisen puntaroinnin jälkeen kaikki kelpuutettiin, vaikka joukossa oli muutama rajatapaus. Mutta kansa päättäköön.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kun kaikki osa-alueet otetaan huomioon, kuten otetaankin, niin kyllä paras on ehdottomasti nimimerkki vlad, hänelle ääni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ääni vladille myös täältä suunnalta. Suurenmoinen persoona sekä Jatkoajassa, että siviilissäkin. Kirjoittaa paljon, mutta asiaa, sekä vapaalla puolella, että jääkiekon parissa. Ei sorru naurettavaan muiden teilaamiseen ja turhanpäiväiseen provosointiin, vaan kirjoittaa vahvoja omia näkemyksiään ja kuuntele toisten vastaavia. Lisäksi yleistieto ja sivistyksen määrä on häikäisevää.

Parhaimmasta ei siis tosiaankaan ole mitään epäselvyyttä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä porukassa tipahtaa kelkasta saman tien, ääni veinille.

On muuten kunnia olla nimettynä tässä joukossa, kiitos kaikille jotka äänesti itseäni nähdäkseen tuloksen.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ahaa, tämmöinen äänestys...

fat of the land kirjoitti:
On muuten kunnia olla nimettynä tässä joukossa, kiitos kaikille jotka äänesti itseäni nähdäkseen tuloksen.
Sama.

Täytyy kyllä mainita, että olen erittäin otettu tästä! Suuret kiitokset tästä kunniasta.

Vielä asiasta toiseen ja muillekin tiedoksi, että olen omasta puolestani lähipiirin opastuksella jättänyt kaiken hölynpölytermit kirjoituksistani pois, joten saatte tästä eteenpäin nauttia täysin asiallisista teksteistä - lähinnä jääkiekkoilun puolella. Tahdon panostaa sisältööni kirjottaessani Teille.

Viestihistoriani varmasti voi todistaa puolestani.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Routainen Sydän kirjoitti:
Sama.



Vielä asiasta toiseen ja muillekin tiedoksi, että olen omasta puolestani lähipiirin opastuksella jättänyt kaiken hölynpölytermit kirjoituksistani pois, joten saatte tästä eteenpäin nauttia täysin asiallisista teksteistä - lähinnä jääkiekkoilun puolella. Tahdon panostaa sisältööni kirjottaessani Teille.
Itse taas aion jatkossakin panostaa hölynpölytermeihin jotta saatte nauttia jatkossakin asiattomista teksteistäni.
 
K

kiwipilot

Vlad ilman muuta. Ja perustelut: hienoa asiapitoista tekstiä, ei provosoidu ja hermostu. Extra pojot lentokonebongaus -ketjusta;)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Keskialueen vastapallopommin ylivertaisella mitalla vlad.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Eipä tarvitse paljon miettiä: vlad on palstalla aika pitkälle oma lukunsa. Suhtautuu pelottavan neutraalisti ja avoimesti asioihin, eikä tunnu ikinä menettävän malttiaan väittelyiden tuoksinassa vaan jaksaa suhtautua kaikkiin pointteihin rauhallisen kohteliaasta. Harvinaista laatua täällä JA:ssa!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Vladin ja HN:n väliltä mietin ja tällä kertaa ääni lähti Hervantaan. HN:n on siitä harvinainen kiekkomies, että hän osaa faniudestaan huolimatta tarvittaessa suhtautua terveen objektiivisesti myös omaan joukkueeseensa. Tuo on taito, josta itse kullekin olisi silloin tällöin hyötyä.
 

Notski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Venäjän maajoukkue ja Red Wings
Pitäis olla vähintään sellainen "muu" valinta.

The Original Jags on minun mielestäni paras kirjoittaja. En ole hänen kanssa aina samaa mieltä, mutta se tapa jolla hän kirjoittaa on hieno. Hän muuttaa mustan valkoiseksi tai vaikka keltaiseksi. Silloin kun hän kirjoittaa hän myös esittää omat faktansa selväsanaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös