Ei muuta erityisen masentavaa jäänyt mieleen. Täytyy myöntää, että en olisi ennen ketjun lukemista edes muistanut, kenelle Suomi putosi miesten MM-kisojen puolivälierässä.
Miten suomalaisten mäkihyppytaso on listattu näinkin monta kertaa? Eihän siinä toki ole ollut hurraamista, mutta sitä samaa paskaa se on ollut jo vuosia. Miten vuosi 2015 tekee poikkeuksen?
Toisaalta surullinen tosiasia on, että YLE ei tekisi yhtään sen parempia lähetyksiä mäkiviikolta kuin mitä Maikkari tekisi. Uotila ja Nieminen ovat ärsyttäviä, mutta niin ovat myös Yleisradiossa vaikuttavat Hänninen ja Nikunen.
Mua pelottaa, että se masentavin hetki on vasta tulossa, vai menneekö vuoden 2016 vitutukseen. Ihan sama tuleeko Kanada vai USA vastaan niin turpaan tulee vaikka Puljulaine tekis kymmenen maalia.
Ja onhan se eittämättä hankala täyttä 60-minuuttista puolustaa neljällä pakilla + Siikonen. Pitää toivoa että junnulätkäjätkien vespaska on yhtä pikaista sorttia kuin mistä itsekin joulun aikaan nautin, eli ehtii tervehtyä 1-2 päivässä (toki jos on yhtä tarttuvaa sorttia niin U20 tiimistä on huomenna heittää jäälle ne 3 nyt puuttuvaa pakkia, muiden istuessa paskalla).Mun mielestä on vaikeaa saada hirveän pahaa masennusta tai vitutusta nuorten kisoista, vaikka Suomi lauluun lähtisikin. Suomella näyttää olevan ongelmia puolustuksessa ja varsin selvä ongelma myös molarin kanssa, mutta hyökkäyspäässä olemme nähneet täysin poikkeuksellista peliä suomalaiselta jengiltä.
1. Peking 2015 ja keihäänheitto. Lajiin kuulumattomat maat kärjessä.
...
Ehkä joo. Tsekki, Saksa ja Venäjä jää taakse, mutta sitten Kenia vie voiton...Tämä on kolikon toinen puoli, mutta sitten toisaalta lajia rakastavana oli kyllä huikean kovatasoinen kisa.
Mun mielestä on vaikeaa saada hirveän pahaa masennusta tai vitutusta nuorten kisoista, vaikka Suomi lauluun lähtisikin. Suomella näyttää olevan ongelmia puolustuksessa ja varsin selvä ongelma myös molarin kanssa, mutta hyökkäyspäässä olemme nähneet täysin poikkeuksellista peliä suomalaiselta jengiltä.
1. Peking 2015 ja keihäänheitto. Lajiin kuulumattomat maat kärjessä.