Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 2 540
  • 46

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    127
  • Tämä ketju sulkeutuu: .

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Morjens!

Tässä nyt on puoli päivää lämmitelty hiukan jonkinlaisen finaaliharjoituksen parissa, mutta eiköhän siirrytä vähitellen itse asiaan. On tullut siis aika äänestää vuoden 2024 jatkislainen!

Finaalissa on 12 toinen toistaan mainiompaa ja värikkäämpää ehdokasta. Äänestää voi jokainen vain yhden kerran, yhtä vaihtoehtoa ja kuten ennenkin, ääni on sitova. Kannattaa siis tarkoin punnita kelle äänensä antaa!

Äänestysaika päättyy pe 21.2 klo 23:59 eli tässä on reilut kolme ja puoli viikkoa aikaa äänestää sekä ehdokkailla viritellä omaa kampanjaa.

Vaalihenkeä! Kampanjointiin on sallittu niin paljon energiaa ja tarmoa kuin kukin vain jaksaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin vaikea valita ehdokkaista, että täähän on hyvä idea, että järjestetään niin monta eri äänestystä, että jokainen pääsee äänestämään kaikkia kertaalleen!

@maken veivi jr. sai edellisessä vaalissa ääneni, joten lähden nyt siitä kohtaa menemään aakkosjärjestyksessä eteenpäin!

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Kiitos veli Steril, oikeus on tapahtunut! Seurailen jonkin aikaa äänestyksen etenemistä ennen kuin päätän kuka saa ääneni.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Ääneni ja tukeni saa tässäkin äänestyksessä @Patarouva.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tämä lienee joku konservatiivisten valkoisten lihaa syövien heteromiesten (ihan varmasti olemme heteroja! Nih!) varjoäänestys. Pelko naisten ylivoimasta on saanut tukevan otteen.

Edit. Täälläkin ääneni menee käyttäjälle @BOL ja niukasti taakse jää @Patarouva . Perustelut siinä oikeassa ketjussa.

Suosikkijoukkue
Ei mulla muuta...

Liitteet

• IMG_20250127_221741.jpg
    IMG_20250127_221741.jpg
    38,6 KB · kertaa luettu: 139
Suosikkijoukkue
Protestiääni. Itseään ei saa äänestää joten otin hylyn tätä kautta. Toisessa ketjussa annoin oikean ääneni toiselle käyttäjälle.
On se nyt niin kamalaa että oikeus toteutui. Se että reagoit siihen äänestämällä itseäsi on sanalla sanoen lapsellista.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Kuuluiko tässä äänestää itseään? :D

Vittu mikä myötähäpeä.

E: @Breeze Harbour näemmä sekunnin edellä :D
Alkuvaiheessa ei saanut joten luonnollisesti ei saa finaalissakaan. Täten en tuota erikseen edes tajunnut laittaa aloitukseen koska oletin tämän selväksi kaikille.

Suosikkijoukkue
Ja siis totean nyt vielä että mun mielestä jos joku ehdokas olisi potkittu pysyvästi palstalta, tällöin olisi ihan perusteltua potkia kyseinen käyttäjä myös tästä kisasta. Se että viikon-parin pelikiellon takia lentäis finaaliäänestyksestä kokonaan ulos on sen sijaan täyttä paskaa ja jotenkin epäilen että useampi penaltia paraikaa istuva olisi antanut tällaisen säännöksen toimeenpanon suhteen Yön Kärpälle täyden hyväksynnän.

Ei olis ihan eka kerta kun kyseinen käyttäjä vetää hieman mutkia suoraksi.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja siis totean nyt vielä että mun mielestä jos joku ehdokas olisi potkittu pysyvästi palstalta, tällöin olisi ihan perusteltua potkia kyseinen käyttäjä myös tästä kisasta. Se että viikon-parin pelikiellon takia lentäis finaaliäänestyksestä kokonaan ulos on sen sijaan täyttä paskaa ja todella epäilen että useampi penaltia istuva olisi antanut tähän Yön Kärpälle täyden hyväksynnän.
Ei minulle vaan käyttäjälle @WarWas, tai näin hän ainakin minulle kirjoitti. En näe syytä, miksi en uskoisi häntä.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Heh suunnilleen puolet finalisteista (no ei nyt sentään) pelikiellossa tällä hetkellä. Pata Pata @Patarouva sinne läks ääni. Asiallista settiä ja tykkäilee paljon minunkin viesteistä...

Suosikkijoukkue
Ei minulle vaan käyttäjälle @WarWas, tai näin hän ainakin minulle kirjoitti. En näe syytä, miksi en uskoisi häntä.
En nyt halua mitenkään ilkeillä mutta sinua saatettiin höynäyttää. Jätän tämän omalta osaltani tähän.

Pääasia että oikea äänestys saatiin tulille. Kiitos @Steril kun teki miehen työn.

Suosikkijoukkue
Omakin ääneni lähti lopulta sit @Patarouvalle. Hänhän on heittämällä miellyttävimpiä kirjoittajia täällä mitä tiedän ja hänelle on siksi helppo toivoa pystiä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy