Vuoden jatkoaikalainen 2018 – esikarsinta

  • 7 667
  • 52

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Marraskuuhun ovat kalenterit kääntyneet, ja palstavuosikin lähenee loppuaan. Ketkä ovat olleet sen tähtiä? Se selviää kohta.

1. Kukin äänestäjä nimeää kolme ehdokasta tulevaan SUURFINAALIIN.
2. Äänestettävän nimimerkin on täytynyt kirjoittaa vähintään yksi viesti palstalle kalenterivuoden 2018 aikana. ITSEÄÄN EI SAA ÄÄNESTÄÄ!
3. Äänestää saa vain kerran, eikä äänensä kohteita saa vaihtaa.
4. Jos yksikin näistä ehdoista jää toteutumatta, hylkään koko viestin!
(5. Jos tulee kysymistä, kysy!)

SUURFINAALI polkaistaan käyntiin 1.12, ja siihen pääsevät esikarsintavaiheen kymmenen parasta. Siinä äänestetään sitten suljettuna lippuäänestyksenä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oma listani:

@Salming

Vegasin menestystä olisi ollut helppo seurata ihan jo Salmingin kattavien otteluraporttien takia.

@erku

Turhaan palstalaisten hampaissa. Perustelee näkemyksensä hyvin, ja kirjoittaa miltei kaikkiin osioihin.

@Fordél

Forkalla homma sujuu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
1. @dana77

Tietää asioita ja on suhteellisen asiallinen vittuillessaankin.

2. @Bosco

Tietämys NHL:stä huikealla tasolla ja kirjoittaa asiallisesti.

@NDT665

Nimimerkki avautui tämän vuoden aikana ja se on nerokas. Äijällä on myös parhaat paskat vitsit palstalla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos! Meidän ajatukset kenties pyörivät hiipuvan propelipipon mukaisesti. Hitaammin ja hitammin... vimein loppuvat.
1. @Ollakseni
2. @Musta Nuoli
3. @Pisin Kääpiö 186cm

Mutta haluan lähettää terveiset sarkasmin ja mustan huumorin loistavalle ystävälle: @FASlapsi !
Vihje: Jos hakkaat päätä vessan kaakeliseinään, niin kulutat tunnin aikana noin 125 kaloria. *wirn*
Olet jopa vaikeampitajuisempi kuin minä?

Edit: lisä aa...
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
1. @SamSal
2. @Giroux
3. @HardCore Hooligan

Väkisinkin sitä, kun alkaa miettimään parhaita kirjoittajia niin tuleehan sitä muutama muukin nimimerkki mieleen, mutta listan 2 ensimmäistä tuntuvat tulevan aina vastaan, samoissa aihepiireissä, joita itsekkin lukee. Yleensä myös mielipiteet ovat aitoja, reiluja ja rehtejä. Peukku siis heille.
HCH nyt tekee vuodesta toiseen melkoisen näkymätöntä työtä omissa ketjuissaan, hyvän asian eli goonien puolesta. Ainutlaatuista tietämystä, vaikka en aina runollisesta kirjoitustyylistä niin selvää ottaisi.
 

Gemondo

Jäsen
@Van Taimeri
@Bosco

Kyseiset nimimerkit tuottavat palstalle sellaista informatiivista jääkiekkosisältöä, jota ei muualta löydä vaikka maksaisi.

@sekolust

Palstan paras "yleiskeskustelija". Tekstit aina hyvin perusteltuja ja harkittuja, sekä sisältävät yleensä jonkin uuden kulman käsiteltävään aiheeseen. Ei myöskään provosoi saati provosoidu vaikka käsittelee laajasti muidenkin kuin oman suosikkijoukkueensa asioita. Pidän tästä neutraalista asenteesta. On sanomattakin selvää ettei myöskään vänkää turhista tai toitota samaa agendaa päivästä toiseen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä päätän tällä kertaa ehdottaa palstan ansioitunutta veteraanikaartia, jotka kenties nykyisin kirjoittavat harvemmin mutta joiden viesteissä on aina enemmän painoarvoa kuin keskimääräisillä palstakirjoittajillla.

1. @vlad kuuluu tämän äänestyksen ehdokkaisiin ilman muuta, kirjoitti hän harvemmin tai ei.
2. @Pisin Kääpiö 186cm on myös arvostamani kirjoittaja, jonka viestejä toivoisi hieman nykyistä tiheämminkin näkevän, vaikka ymmärrän hyvin jos näin ei tapahdu.
3. @Evil oli yli kolme vuotta poissa palstalta, mutta comeback on Vuoden Jatkoaikalainen -esikarsintaehdokkuuden arvoinen, oli paluu palstoille lyhytaikainen tai ei.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa taas on tää aika vuodesta kun mut valitaan kolmatta vuotta putkeen kaikista parhaaksi ihmiseksi koko maailmassa. Alku on kyllä ollut vähän hiljaista, ei oo yhtään ääntä vielä tullu, outo juttu, vaikka oon nykyään vielä entistäkin parempi ihminen koska kuulun Mensa-kerhoon ja sain älykkyystestissä tuloksen yli asteikon ja olen paras ja myös nöyrä ja vaatimaton.

No, ehkä tämä soihtu on nyt sitten aika antaa jollekin toiselle. Mutta onko täällä muka ketään joka olisi arvoiseni jatkaja Maailman Kuninkaana ja manttelinperijäni ja raakatimantti jota voisin parhauteni avulla hioa ja mentoroida kohti kaltaistani täydellisyyttä? Haha, tämä oli huumoria, ei tietenkään ole! Mutta äänestetääns silti joitain:

1. @Pisin Kääpiö 186cm tolkun mies, jonka olisi pitänyt tämä palkinto saada jo ajat sitten, harmi vain että minä olen häntä niin paljon parempi että voitin kahtena edellisenä vuotena.
2. @Bacon SaiPa-leirin hassuttelija jonka tuotoksista monasti tulee hyvä mieli. Tosin eihän hän niin hauska ole kuin minä, Mensa-kerholainen ja kaksinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, mutta kuitenkin ihan OK.
3. @Van Taimeri tämä nimimerkki on tullut niin monta kertaa vastaan NHL-puolella käsittämättömän mahtavien tilastojensa kanssa, että laitetaas hänetkin tähän nyt sitten. Minä toki tekisin tilastot paljon paremmin ja monipuolisemmin ja nopeammin jos jaksaisin, koska minä olen mahtava ihminen ja ehkä kaikista paras niistä jotka koskaan ovat eläneet. Puhutaanpa hetki minusta, koska se on kaikkia kiinnostava puheenaihe, eikö vain? Mitä mieltä te muut olette minusta? Ai niin, minähän tiedän sen jo koska olen kaksinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen ja kuulun myös Mensa-kerhoon. Olen samaa mieltä kanssanne, olen paras.

Bubbling under -osastolle voi sitten listata muutamia nimimerkkejä, koska sitten niitä vituttaa kun ne luulee että minä, maailman paras ihminen, olisin muka heitä ehdottanut Vuoden Jatkoaikalaiseksi, mahtaa heidän pettymyksensä olla suuri kun huomaavatkin että ovat päässeet vain "melkein"-listalle. Mutta sekin on hei jo suuri kunnia, aatelkaapa, ootte kuitenkin maailman parhaan ihmisen, Mensa-kerholaisen ja kaksinkertaisen Vuoden Jatkoaikalaisen mielessä!

@Käyttäjänimetön on hauska vittuilija. Miinusta tulee siitä että hän on lesta ja artolänsman eli joku lappalainen porolla ratsastaja, mutta eihän kukaan ole täydellinen - paitsi tietenkin minä.
@NDT665 tätä nimimerkkiä en näköjään osannu edes kirjoittaa koska se on tommonen sotku kirjaimia ja numeroita, mutta muistaakseni tältä tulee vitsiosastolle tasaisen varmasti vitsejä, ja osa niistä on oikein todella huonoja eli siis hyviä. Välillä oikein havahdun että hetkinen, onkos minulla täällä toinen nimimerkki koska äsken luin jonkun vitsin joka oli todella hauska mutta sitä ei oltu kirjoitettu FASlapsi-nimimerkillä, mutta sitten muistan että se olisi laitonta ja muistan myös sen että olen paras ihminen päällä maan.
@Everton visailusetä on kiva. Minä olen toki kivempi. Ja olen myös Mensa-kerhossa.

Muita en juuri nyt muista, tai sitten muistan mutta olen siinä luulossa että he ovat jo kuolleet hiljaisuuteen tai ostarivartijoiden niskalaukauksiin.

P.S. Sain Mensa-kerhon testissä tuloksen, joka meni yli asteikon. Olen siis huippuälykäs!
S.P.P. Olen voittanut tämän kisan viimeiset kaksi kertaa. Olen siis ikään kuin Jatkoajan Jeesus Kristus, eli paras ihminen ja myös hyvä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
1. Nimimerkki Moderaattorit on ollut tänä vuonna vahvana. Hyviä kenkimisiä pitkin vuotta!
2. Van Taimeri on sellainen tilastoseppä, että eiköhän anneta pysti hänelle.
3. Ellei Bosco kuitenkin ole monipuolisempi NHL-keskustelija.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kierrätyskeskuksen valitusketjujen lomassa nimimerkki @vilperi kertoo elämänmenostaan ja etenkin pienistä asioista kokemistaan iloista. Vilperiin verrattuna me muut olemme kakkapyllyjä, ja siksi en muita ehdotakaan.

Eikö tämä ääni nyt sitten ole hylätty ääni? Annapa kahdelle muullekin ääni niin vilperikin äänen saa.

Tämä muuttaa asiaa, joten annan ykkösäänen lisäksi äänet kakkapyllynimimerkeille (2) @Freedom ja (3) @BlackWolf.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kierrätyskeskuksen valitusketjujen lomassa nimimerkki @vilperi kertoo elämänmenostaan ja etenkin pienistä asioista kokemistaan iloista. Vilperiin verrattuna me muut olemme kakkapyllyjä, ja siksi en muita ehdotakaan.

Eikö tämä ääni nyt sitten ole hylätty ääni? Annapa kahdelle muullekin ääni niin vilperikin äänen saa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi n elämänmakuiset kirjoitukset joissa on mukana uskoa parempaan huomiseen, ovat se neula heinäsuovassa kierrätyskeskuksessa.
@Van Taimeri on tilastoniilo vailla vertaa ja mielenkiintoinen sellainen
@powerplaymaker lukeutuu Jokerit-osion laatukirjoittajiin ja ansaitsee tulla mainituksi täällä, vaikka kaihtaakin julkisuutta
 

Isäntä

Jäsen
@Bosco - Suomen johtava NHL-kirjoittaja. Mukaan lukien ne, jotka saavat kirjoittamisesta rahaa. Osaa CBA:n ulkoa.
@nuck - Malliesimerkki siitä, mitä tämä palsta voi parhaimmillaan tarjota. Kaltaiseni NHL:n yleisseuraaja on pysynyt vuosikaudet kartalla Canucksin tekemisistä pelkästään lukemalla nuckin tekstejä. Kiitos siitä. Toki kausiketjusta löytyy myös pätevä kakkosviulunsoittaja, joten ei tarvitse mennä yksinpuheluksi.
@Van Taimeri - Tilastoguru.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Bosco on vuodesta toiseen yhtä kova ja ansaitsee vihdoinkin tulla valituksi
@Van Taimeri : kysy mitä vaan nhl:stä, Van Taimeri kaivaa tiedon pohjattomista laareistaan

Pärjäisin hyvin jos palstalla vaikuttaisi vain kaksi edellistä nimimerkkiä.

Kolmaskin pitää valita:
@Johnny B. Goode heittää hyvää läppää vapaan puolella
 

Bacon

Jäsen
Ohhoh suuri mestari @FASlapsi antanut äänen. Liikutuin, tosi vähän.

Annan ääneni hienoille ihmisille, jotka ovat täynnä suurta viisautta.

@FASlapsi - Surkeita vitsejä ja vielä surkeampia kirjoituksia palstalle. Eikä kukaan halua, että hän voittaa kolmatta kertaa tätä kisaa. Ääni siis hänelle.
@TheRimpula - Ei omista suurta viisautta eikä ole edes hieno ihminen eikä varmasti kuvittele, että joku häntä äänestäisi, mutta minä äänestän.
@Roger Moore saa nyt sitten Jopen äänen, koska en tähän hätään parempaakaan ehdokasta keksi. Ole hyvä.

@Joppe K - Keittää prevelit, tietää työnsä puolesta hehtolitrat unohtamatta Häkkisen uran huippuhetkien kanssa vietettyä aikaa. Täydellinen tietovisaguru. Antaisin äänen, jos se olisi mahdollista, mutta tietäjä on ilmeisesti pitkällä työmatkalla eikä ole palstalle kerennyt tänä vuonna kirjoittaa.

Tosin turhaa näitä ääniä annetaan, kun tiedetään kaikki, että voittaja on:

Michael Jackson
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Joppe K ei valitettavasti ole tänä vuonna palstalle kirjoittanut. Lienee työn puolesta kiireitä tai jotain. Viimeisin viesti palstalle on hieno:

"Kuinka paljon täällä jatkoajan palstoilla on Mensa:n jäseniä? Onko muitakin kuin minä?"

Ei ihme, että pärjäsi visoissa.
 

Bacon

Jäsen
@Joppe K ei valitettavasti ole tänä vuonna palstalle kirjoittanut. Lienee työn puolesta kiireitä tai jotain. Viimeisin viesti palstalle on hieno:

"Kuinka paljon täällä jatkoajan palstoilla on Mensa:n jäseniä? Onko muitakin kuin minä?"

Ei ihme, että pärjäsi visoissa.
Ai perkele tässä olikin sääntö, että pitää olla tänä vuonna kirjoittanut. Noh, muokataan sitten viestiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
P.S onkohan tämä nyt yksi niistä palstan kuuluisista runkkuringeistä? Jos on, olen mielelläni ringaamassa.

Et pääse muuta kuin viereen katselemaan ja kannustamaan. Ei tänne tosta vaan käden käänteessä pääse! Pitää osata muitakin temppuja.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
1. Bosco - setä-Bob tuntuu vain aktivistuvan vuosi vuodelta NHL-osiossa.
2. Mängimies - palstan yleismies
3. FASlapsi - viestit ovat taidetta
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Aika selkeästi tämän palkinnon ansaitsee @Bosco. Jäätävän kovalla tasolla kirjoittaa, jatkiksen generational-tasoinen ykkössena.

Toinen ehdokkaani on @Ralph. Vaikka hän välillä tarttuukin epäolennaisuuksiin, on hänen NHL-tietämys kiistattoman kovalla tasolla.

Kolmantena tietenkin @Van Taimeri. Perusteluita tälle tästä ketjusta jo löytyykin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös