Viestin lähetti rapster
Privítat zpátky Vladimir! Tervetuloa takaisin! Ja siinä tuli toivotusten ohessa vastaus Ervatsalon kysymykseen.
Edit: (paitsi että tuohon Privitat-sanan r-kirjaimen päälle kuuluu laittaa sellainen samanlainen väkä kuin sanassa... no siis, ^ <- tuo merkki, mutta ylösalaisin eli toisinpäin, foorumi ei vain tuollaista kirjainta tunnista...)
EI NIIN!!!Viestin lähetti wilco
Ei se taida se Tsekin lippu tarkoittaa kapteenia, mutta likuhiäriöt päälle...
Mutta muuten oujee...kerkesin tuossa jo eilen juoda pullon kossua juhlan kunniaksi. Niin, ja kukkahattutädeille ja muille itkijöille, niitä pulloja on monen kokoisia...
Että silleen...
Viestin lähetti Sistis
Hmm. Kyllä siellä eilen silti komeili Vujtekin kohdalla A, mutta ilmeisesti kyseessä oli jäänne jostain vanhasta tietokannasta bongatuista tiedoista.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kiitokset tästä Suomi-Tsekki-minisanakirjasta. Täytyy uhrata valkoinen lakana hyvään tarkoitukseen, eli Vujtekin tervetulotoivotusplakaatiksi.
Täältä tähän
Viestin lähetti Winse
EI NIIN!!!
JOO, ei ole näköjään enään!
Tänään kävin uudestaan kattomassa, mutta A-MERKKI
OLI OTETTU POIS VUJTEKIN NIMEN PERÄSTÄ,
että silleen! Voit vaikka kysyä HPK:n nettisaitilta
jos et usko tai jos ne ei sitten myönnä siellä virhettään
ni voi vee... Print screen on todisteena vielä mulla että
siinä oli A-kirjain!
TERVEISIN: Winse
PS. Lukuhäiriötä ei ole, mutta jos nään tulevaan :D
Viestin lähetti mummi
Tietyillä tahoilla pääradan varressa arvaillaan, että jos sulla Erva, kuten kirjoitit, on valkoinen lakana, niin se on vielä muovissa tai sitten se ei ole sun oma!B]
Viestin lähetti Winse
TERVEISIN: Winse
PS. Lukuhäiriötä ei ole, mutta jos nään tulevaan :D
Uimakilpailussa. Voitin koko skaban (olen syntynyt täsmälleen 9 kk tuon jälkeen). Menipäs off-topiciksi.Viestin lähetti Rontti
Entäpäs silloin kun JFK ammuttiin?
Viestin lähetti tommilin
Koska Ervatsalokin kuuluu allekirjoittaneen tapaan seisomapaikkalaisiin, eikös olisi tyylikästä ja näyttävää sulloutua lakanan kanssa lehtereille jo harjoitusottelussa.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, näyttää siltä, että iltarukouksiin on vastattu ja Vujtek tulee kuin tuleekin.
Nyt pitäsi enään tietää, kuinka kirjoitetaan "TERVETULOA VUJTEK" tsekiksi.
Täältä tähän
Viestin lähetti clayman
Ovat ne muutkin näköjään nähnyt sen A-kirjaimen, koska huhuareenalla lukee näin (huom. viimeinen lause):
Viestin lähetti Sistis
Winse on - ainakin luulen niin - yksi Huhu-Areenan nykyisistä päivittäjistä.
Viestin lähetti Winse
Myönnän, minä kirjoitin Vujtekin uutisen Huhu-Areenaan ja lisäsin sen varakapteeni uutisen sinne loppuun, mutta olen ottanut sen uutisen sieltä lopusta pois.
Kyllä. Oli silloisen tsekkikolonnan (5 ukkoa) "edustaja" Kerhon kapteenistossa. Ja onhan Vladi muutenkin johtajatyyppi. Simicek myös aikoinaan kantoi A:ta ja olisi ollut kipparikin, mutta kun tuo kielitaito oli hieman heikompi.Viestin lähetti Dawson
Jos oikein muistan, niin eikös Vujtek ollut nimenomaan varakapteeni edellisellä Hämeenlinnan kaudellaan? Miksi ei siis nytkin... Vaikka mitäpä sillä on väliä? Pääasia, että ukko tuli takaisin!
Laittakaahan sitten siihen lakanaan joku kaunis sana meikäläisestä? Miten olisi vaikka "terveisiä rapsteriltä Jatkoajasta, se on kääntänyt tämän tekstin suomesta tsekiksi internetkääntimellä. Se on muuten hiton hyvä jannu se rapster ja hitsin älykäskin vielä. Hyvännäköiset naiset: yhteydenotot yksityisviestillä"? Vai olenko sittenkin liian vaatimaton? No, jos tuo ei tunnu mahtuvan, voitte ainakin mun puolesta pienentää sitä tervetulotekstiä vähän.Viestin lähetti ervatsalo
Eli ko. lakanan maailman ensi-ilta nähtäneen ensimmäisessä Kerhon kotiharkkamatsissa, tai viimeistään silloin kun Elvis ekan kerran jäälle pompsahtaa pelin merkeissä.