vonRikhard

  • 4 089
  • 33

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Esittelyketju voisi olla ideana ihan hyvä, mutta toisaalta kaikki ne viestit mitä foorumille kirjoittaa luo (tai ainakin pitäisi) riittävästi sitä kuvaa itse kustakin. Yksittäisiä esittelyviestejä ei kannata katsella, koska ne ruuhkauttaa kyllä paikan hetkessä.
Päätös on tietysti moderaattoreilla asioiden suhteen.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mun mielestä tällainen esittelyketju on ollu jo joskus jossain?

Sen paikka olisi Testi-alueella, jos sellainen olisi pakko laittaa.

Mun mielestä parasta itsensä esittelyä on vain ryhtyä keskustelemaan ja luoda sitä kautta oma "identitteetti"
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kyllä on tainnut nauttia ylläpitäjät jotain muutakin kuin rauhoittavia...


Tästähän saadaan vonrichardin kunniaksi esittäytymisketju pystyyn... mie voin alottaa.


Eli tässä mun mielipiteeni...:::

Salatut elämät on tosiaan aivan hävyttömän huono sarja, itse pidän esim. vintiöistä, se on siinä, uutisvuoto ja x-files... en tiedä paljoakaan toisesta maailmansodasta, tunnen pari veteraania tosin, ja heille kuuluu erittäin suuret respecktit... cola juomat tunnen minäkin, ainakin ne mitä olen tähän mennessä maistanut, en kuitenkaan mene tästä takuuseen. cokiksen silti erotan spritestä, ja niin kauan kuin näin on niin olen tyytyväinen... Apulanta on hyvä, rapissä on vain eminem (ja muutama muu) enkä tykkää oopperasta paskan vertaa, klassisesta tosin ihan kohtuullisesti... USA saa olla sen takia, ettei katastrofit tuu suomeen, siellä on NHL ja sieltä tulee hyviäkin leffoja, muuten ei oo väliä vaikkei jenkkilää oliskaan... Meten lisäksi turhia on Viivi Avellan ja moni muu... oletteko muuten huomanneet että Avellan painottaa jollain tapaa aina lauseen viimeistä sanaa, tämä saattaa juontua siitä että nuorena häntä ei kukaan kuunnellut joten hän aina korottamalla tyyliään ilmaisi että lopetti puhumisen... tämä ei tietenkään ole kuin arvailua...

Tähän olisi varmaan voinut pistää jopa jotain omaa tietoa eikä vain samoista asioista joista tämä uus "marttyyrimme" kirjoitti, mutta olkoon...

enempää en jaksanut kirjoittaa...



Edit: luin tossa noita viestejä yltä, ja huomasin että joku sanoi että tämä kuuluu testi-alueelle... aivan sama, sanon minä...

Edit taas:: tää on muuten aika surkee viesti, joten jos luet alhaalta ylöspäin, niin lopeta tähän...
 

JanJ

Jäsen
Ei virallinen tieto tai kommentti mutta...

Moderaattorit yrittävät pitää palstaa luettavassa kunnossa. Joskus häiriköitä pitää poistaa. Ja joskus joku jo poistettu häirikkö pääsee läpäisemään seulan. kun se tulee ilmi, häirikön uudet tunnukset poistetaan. Eihän rikollisetkaan saa nimeään vaihtamalla rekisteriään puhtaaksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti JanJ
Ei virallinen tieto tai kommentti mutta...

Moderaattorit yrittävät pitää palstaa luettavassa kunnossa. Joskus häiriköitä pitää poistaa. Ja joskus joku jo poistettu häirikkö pääsee läpäisemään seulan. kun se tulee ilmi, häirikön uudet tunnukset poistetaan. Eihän rikollisetkaan saa nimeään vaihtamalla rekisteriään puhtaaksi.

Ahaa, eli Rikhard oli Jag68, Sniper2001, Lapa tai joku muu elinikäisen bännin saanut. Siinä tapauksessa nopea reagointi oli ymmärrettävää.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mirasane
Ahaa, eli Rikhard oli Jag68, Sniper2001, Lapa tai joku muu elinikäisen bännin saanut. Siinä tapauksessa nopea reagointi oli ymmärrettävää.
Yleensä kyllä moderaattorit tuonkaltaisissa tapauksissa mainitsevat jotenkin, että toimituksen vanha tuttu on menettänyt kirjoitusoikeudet. Nythän perusteena oli "yleinen turhailu". Eikä tuo tyylillisesti muistuttanut ainakaan Jagr68:n vuodatuksia. Taitaa tuo moderointi olla vähän kuin lätkätuomarointia, jossa tuomiot aina välillä ihmetyttävät mutta ei voi mitään.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti mitä minun pitää tehdä vakuuttaakseni että vonRikhard ei ole aikaisemmin ollut täällä millään nimimerkillä? 100% varmuus että ei ole.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Oikeasti, mitä väliä. Ainakaan niitten viestien perusteella jota ko. henkilö kirjoitti ei voi sanoa mitään merkittävää.
Jos tahtoo kirjoittaa niin kirjoittakoon asiaa viestiketjuihin.

Turha valittaa, harva kirjoittaja on noin turhia viestejä kirjoitellut, etenkään vielä perustamaansa otsikkoon jonka merkitys on täysin olematon ja informaatioarvoltaan täysi nolla. Käytännössä jokainen kirjoittaja jonka viestit ovat olleet tuota tasoa ovat saaneet bannin. Turha valittaa ettei kirjoittajalla ollut aikaa kirjoittaa hyviä viestejä, aikaa oli varsin paljon mutta silti kirjallinen/sisällöllinen anti jäi mitättömäksi.

Jos henkilöllä on niin suuri kaipuu tänne niin rekisteröiköön uuden nikin ja aloittakoon alusta, ilman tarpeettomia esittelyitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös