valas: Nyt alat olla asioiden ytimessä! Ensinnäkin kannattaa aina muistaa jääkiekkoon liittyvä mediapelisääntö eli totuus on peilikuva lausunnosta. Näin:
-Valmentajamme nauttii täyttä luottamusta > monoa tulee
-HIFKissä ei ole maalivahtiongelmia (Ara ja Pena Veikkaajassa) > maalivahtia etsitään kissojen ja koirien kanssa, no wonder
-sentteri on nyt etusijalla > maalivahti tulee ensin
-Tuomo Ruutu on nimi joka meitä kiinnostaa > tuleva sentterimme ei ole Tuomo Ruutu
ja sitä rataa. Lisäksi jos Vokoun päästää 2 helppoa eikä muuta ja itse olemme tehneet 3 maalia, niin silloinhan....hän on voittava maalivahti :). Nyt kun mv-tilanne on tiedossa, niin uskaltaa jo puhua vapautuneemmin siitä, mitä kentällä rupesi tapahtumaan ennen taukoa. Meillä tuppasi olemaan, niinkuin Draperin aikaan parhaimmillaan, jopa 6 maalivahtia yhtä aikaa kentällä! Kun joukkue ei luota kassariinsa, ryhtyvät varsinkin pakit peittämään laukauslinjoja aiheuttaen näin itse asiassa lisää ongelmia maalivahdille. Söden sisällä erityisesti asuu pieni wannabe-maalivahti. Kaikki muistavat, kuinka Suomi pelasi WCupissa esimerkiksi 2-1:ssä: pakki otti miehen ja Kiprulle jätettiin kiekko eli suorastaan tyrkytettiin vapaata linjaa laukoa. Mikäs oli tyrkyttäessä, kun Kipperi ottaa kiinni.
Jos NHL alkaa, niin voi vitsi kun Pena on ollut mälsä, kun se on ollut ajan hermolla. Voivoi. Ja Senior; Okei, mä voin paljastaa, että Mikko Ruutu todellakin on uusi sentterimme.
(edit; fiilausta)