Individual kirjoitti:Se Kalervo Kummola kolmea numeroa liian pieni Suomi tuulipuku yllään marssimassa lopussa tohkeissaan lavalla tuon mainitsemasi Olen Suomalainen kappaleen aikana oli kyllä munkin mielestä ohjelmanumero, jonka ehkä olisi voinut jättää väliin. Mikähän siinä on, että vaikka aiemmin tuossa kirjoitinkin, että show nyt oli sellainen pikkukiva, josta tuskin kenellekään jäi paha mieli, niin toteutus silti jättää aina hieman toivomisen varaa. Esimerkkeinä mainittakoot eri tapahtumien avajaiset, joista karmeimpana muistuu mieleeni itse livenä todistamani Helsingin yleisurheilun em-kisat ja Karita Mattila työntämässä kuulaa Mieskuoro Huutajien kanssa.
Ihan tämän takia toivon, että Suomi ei saisi koskaan talviolympialaisia. Siis miten Suomessa voitaisiin koskaan ylittää tämä Torinon avajaisten spektaakkeli tai päästä edes lähelle.
Heh, mulla on itselläni aikamoiset aggressiot junttikulttuuria kohtaan, mutta kun vaihtelin kanavia ja näin Torinon päättäjäisistä kuvia, kuinka jotkut metsänpeikot tai muut maahiset tanssivat sukkahousuissaan, niin kyllä mun naama jähmettyi sellaiseen klassiseen "mitä vittua"-ilmeeseen. Sanotaanko että esim. avajaiset tai päättäjäiset on perhanan vaikea toteuttaa hyvin. Siellä on välillä ehkä hieman liian taiteelliset kaverit vastuussa tai vastapainoksi liian ammattitaidottomat? Tässä asiassa on ehkä pakko vähän liputtaa jenkkien puolesta.
MACK