Saku #11 kirjoitti:Kyllä siellä nyt näyttäisi jonkun verran porukkaa olevan...Toivottavasti määrä ainakin tuplaantuu klo. 01 mennessä.
Jaffa kirjoitti:Teksti-tv:n mukaan joukkue saapuu tosiaan 02.00 kieppeillä. Siellä saattaa julkinen liikenne olla aika hiljaista noihin aikoihin.
Kannattaa jaksaa, kuvittele sitä fiilistä mikä pelaajilla on muutenkin, ja sitten tässä juhlassa onkin porukkaa vähemmän kuin itse joukkueessa...Ghost kirjoitti:Julkista liikennettä ei tuolloin enää ole. Viimeinen juna ylipäätään mihinkään lähtee 1.33. Ratikoita taitaa mennä jonkin verran kahteen asti.
Saapa nähdä jaksaako lähteä.
Pete2004 kirjoitti:Toi "juhla" kun tulee radiosta, niin just sanottiin että leijonat tulee aikaisintaan puol kolme sinne.
Nebula kirjoitti:Muuten olen kutakuinkin samaa mieltä kanssasi, mutta älä kutsu Leijonia luusereiksi saatana! Hyvä turnaus takana joka tapauksessa.
Joo-o. Hitto en mä tässä enää viitsi yksin lähteä.Ghost kirjoitti:Eikös ensimmäinen metro lähde puoli kuuden maissa? Sillähän pääsisi toki takaisin jos juhlilla yhtään on kestoa.
huihai kirjoitti:Häviäjät ovat aina luusereita. Vain voitto merkitsee jotakin, sama oletko toinen vai kahdessadas. Piste.
Individual kirjoitti:Tässä meillä klassinen esimerkki gloryhunterista. Kaada itsellesi vaan. Mies puhuu luusereista ja kannattaa Jokereita. Where´s the irony in that.
Individual kirjoitti:Eli pitääkö tuosta olettaa, että sitten kun se meidän päivä vihdoin koittaa, niin sä olet ensimmäisenä juhlimassa ja taputtamassa selkään, vaikka olet aiemmin haukkunut Leijonat luusereiksi?
huihai kirjoitti:Tässä onkin syy, miksi suomalaiset eivät voita mestaruuksia: Ei tarvitse rutistaa loppuun asti, kun toiseen sijaan tyytyväisiä on noin paljon ja häviötäkin juhlitaan.
No ovatko mm. Ville Peltonen, Saku Koivu, Petteri Nummelin ja Jere Lehtinen luusereita, vaikka voittivatkin MM-kultaa? Eli ollaanko voittajia vain se vuosi, ja sitten jos joskus hävitään niin ollaan taas luusereita?huihai kirjoitti:Eihän ne sitten voitonpäivänä mitään luusereita enää olekaan, mutta siihen asti vain voittajat muistetaan ja vain voitto merkitsee jotakin.
Näytä mulle täältä kaveri joka on tyytyväinen Suomen toiseen sijaan. On eri asia olla pettynyt tappiosta kuin antaa heti puukkoa joukkueelle ja haukkua luusereiksi. Kyllä sen jengin finaalisuoritusta on täällä kritisoitukkin. Sen jälkeen jos olen haukkunut rakastamani joukkueen pelaajat onnettomiksi luusereiksi, mun on vaikea kyllä täysin vilpittömästi riemuita silloin kun se aika koittaa.huihai kirjoitti:Tässä onkin syy, miksi suomalaiset eivät voita mestaruuksia: Ei tarvitse rutistaa loppuun asti, kun toiseen sijaan tyytyväisiä on noin paljon ja häviötäkin juhlitaan.
Katsotaan toki. Oli minulta ehkä hieman turhaa vetää nyt sm-liigaa tähän mukaan. Turha ja halpamainen heitto, siitä pahoitteluni.huihai kirjoitti:Ja Jokereista: katsotaan nyt se liigakausi loppuun asti.
huihai kirjoitti:Häviäjät ovat aina luusereita.
huihai kirjoitti:Eihän ne sitten voitonpäivänä mitään luusereita enää olekaan, mutta siihen asti vain voittajat muistetaan ja vain voitto merkitsee jotakin.