Voiko tämä olla oikein, entä kohtuullista?

  • 1 663
  • 10

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä takapajulassa käyvät kaiken maailman maailmanmiehet ynnä naispuoliset matkalaukkumatamit ja kassialmat sekä muut jurvelot heittämässä pitkin ja poikin veteliä testejänsä. Niin, että eihän täältä löydä kunnon juttuja tahi testejä enää ollenkaan. Perkele!

Minä kaatopaikkana te ihmiset tätä meidän kaatopaikkaamme pidätte? Jonain testialueenako?

Nyt joutuin pois täältä, ettei ala mätke käymään.

OikeaPakki siivoapa Harvan kanssa tuo keskialue, niin minä koitan houkutella Ex:n tuonne ketjun alkupään talkoisiin. Tarvittaessa käymme ärsyttämässä Battleaxea tuolla yleisissä saunoissa, niin täällä kalpenevat kaikkien kasvot ja pakolaisvirta kääntyy äkkiä. Monelta lörähtänee siinä vaiheessa tosin ne kuuluisat plörät housuihin ja kuka täällä sitten on? Vai tarviiko ollakaan? Kukapa sen tietäisi? Sano sinä!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei, ei, ei ja vielä kerran ei! [Lainattu Sepe Sudelta, tosin 'pah'it 'ei'ksi vaihdettuina.]

Täällä enää saa mitään testata! Tää on kaatis jossa meidän elämättömien on moderaattoreiden suuressa armossa annettu huseerata vapaasti. Ei siis mitään testejä enää! Kele. Tana. Tu.

Vaan aika vähiin ovat käyneet rajalliset kykyni hengailla edes täällä hengentuotteiden joutomaalla. Työt, nuo ajattelevan ihmisen alituiset painajaiset, haittaavat oleiluani suorastaan kohtuuttoman kovalla kädellä tällä hetkellä. Eikö mikään ole enää pyhää?

Ehkä kykenen töiden vähentyessä lisäämään läsnäoloani täällä kaatiksella, mutta mitään takeita en siitä kykene antamaan. Itse asiassa en anna takeita enkä takuita mistään muustakaan. Enkä varsinkaan tule takaamaan ketään! Ei, turha edes yrittää!


"Tuolla on Heikki Hyppy, maailman urheilevan nuorison esikuva."
"Ja tuossa on Kenneth Kaappaaja, maailman nuorisorikollisten esikuva."

"Torvelot! Oli meininki että Heikki rikkoisi maailmanennätyksen. Nyt se rikkoi otsaluunsa. Me päästään vielä kaikki sairaalaan!"

(Älli ja Tälli, Huippuluokan Henkivartijat)
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Oiva
Täällä takapajulassa käyvät kaiken maailman maailmanmiehet ynnä naispuoliset matkalaukkumatamit ja kassialmat sekä muut jurvelot heittämässä pitkin ja poikin veteliä testejänsä. Niin, että eihän täältä löydä kunnon juttuja tahi testejä enää ollenkaan. Perkele!

Minä kaatopaikkana te ihmiset tätä meidän kaatopaikkaamme pidätte? Jonain testialueenako?

Nyt joutuin pois täältä, ettei ala mätke käymään.

OikeaPakki siivoapa Harvan kanssa tuo keskialue, niin minä koitan houkutella Ex:n tuonne ketjun alkupään talkoisiin. Tarvittaessa käymme ärsyttämässä Battleaxea tuolla yleisissä saunoissa, niin täällä kalpenevat kaikkien kasvot ja pakolaisvirta kääntyy äkkiä. Monelta lörähtänee siinä vaiheessa tosin ne kuuluisat plörät housuihin ja kuka täällä sitten on? Vai tarviiko ollakaan? Kukapa sen tietäisi? Sano sinä!
Oiva, älä sinä täällä komentele muita! Sinut on passitettu viranomaisten toimesta suljetulle osastolle, ja siellä sinun on pysyttävä. Et sinä voi huseerata muualla ja tehdä tuhoja täällä. Alahan jo mennä kotiasi, hushus. Piikit ja pillerit odottavat siellä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Oiva
Täällä takapajulassa käyvät kaiken maailman maailmanmiehet ynnä naispuoliset matkalaukkumatamit ja kassialmat sekä muut jurvelot heittämässä pitkin ja poikin veteliä testejänsä. Niin, että eihän täältä löydä kunnon juttuja tahi testejä enää ollenkaan. Perkele!

Minä kaatopaikkana te ihmiset tätä meidän kaatopaikkaamme pidätte? Jonain testialueenako?

Nyt joutuin pois täältä, ettei ala mätke käymään.

OikeaPakki siivoapa Harvan kanssa tuo keskialue, niin minä koitan houkutella Ex:n tuonne ketjun alkupään talkoisiin. Tarvittaessa käymme ärsyttämässä Battleaxea tuolla yleisissä saunoissa, niin täällä kalpenevat kaikkien kasvot ja pakolaisvirta kääntyy äkkiä. Monelta lörähtänee siinä vaiheessa tosin ne kuuluisat plörät housuihin ja kuka täällä sitten on? Vai tarviiko ollakaan? Kukapa sen tietäisi? Sano sinä!

Rockn roll! Here we go!

Oli muuten aika tylsä aloitus..heh, muutta mutta se suotakoon koskapa tässä pääsiäisiä vietellään ja korkkihan ei pysy kineksessä:)

Oiva perskules! Miltä tuntuu? Tuntuuko hunajalta pöksyissä? Meinaan lueskelin sitä hirvittävän uhon määrää joka materialisoitui tässä taannoin viesteistä, toki kuitenkin ennen kärppä-pelejä...tuntuuko Gutalta?

Meikäläisittäin voi kommentoida että..Saipuhan uinahti jo Joulutauolla mutta peientä balsamia toi tuo A-junnujen mestaruus jota allekirjoottanutkin oli todistamassa paikan piällä...
Kylä muuten riittää noita tyyyppilöitä jotka junnumatseissakin huutaa pienten poitsujen vierellä että "aja" tai "mä tapan sut dumari"...huh heh hulinaa...

Eiupä täsä muuta..Sen vertaa voi todeta etttä äsken lähti kehiin toi ... mikäs sen nimi nyt olikikaan.. katotaas..ni toi Highland Reserve. Noita huokeimpia mutta kuit
enkin niitä asialisempia..HIK!!

Seuraan palstaa tiiviisti vaikka olisinkin kanttuvei
:p
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jup

Gutaa tahi hunajata, saman sen väliä, vittu mulla ON jysäri, heitätkö loiventavan? Tahi jotakin nostetta kuitenkin. Ei ei ei. Nyt taitaapi henki mennä Oivasta vähemmälle...:(
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heìtätkö vai etkö...?

Tässä sitä on yli kaksi viikkoa jo odotettu loiventavaa. Tuleeko sitä vai eikö? Otanpa ajan kuluksi omasta putelista.
 

jopas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Oiva
Täällä takapajulassa käyvät kaiken maailman maailmanmiehet ynnä naispuoliset matkalaukkumatamit ja kassialmat sekä muut jurvelot heittämässä pitkin ja poikin veteliä testejänsä. Niin, että eihän täältä löydä kunnon juttuja tahi testejä enää ollenkaan. Perkele!


Ettei vaan jäänyt se kuuluisa punainen pilleri ottamatta aamulla!

Testaillaan nyt kuitenkin, vaikka toisia tuntuu hiukka kismittävän!

:D Hymyä itse kullekin.
 

jopas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Oiva
Täällä takapajulassa käyvät kaiken maailman maailmanmiehet ynnä naispuoliset matkalaukkumatamit ja kassialmat sekä muut jurvelot heittämässä pitkin ja poikin veteliä testejänsä. TÖTTÖRÖÖ VAAN; KUN KOKKEILLAAN!! Niin, että eihän täältä löydä kunnon juttuja tahi testejä enää ollenkaan. Perkele!

Minä kaatopaikkana te ihmiset tätä meidän kaatopaikkaamme pidätte? Jonain testialueenako?

Nyt joutuin pois täältä, ettei ala mätke käymään.

Mitäpä jos vaikka tänne väliin kirjoittelee jotain.

OikeaPakki siivoapa Harvan kanssa tuo keskialue, niin minä koitan houkutella Ex:n tuonne ketjun alkupään talkoisiin. Tarvittaessa käymme ärsyttämässä Battleaxea tuolla yleisissä saunoissa, niin täällä kalpenevat kaikkien kasvot ja pakolaisvirta kääntyy äkkiä. Monelta lörähtänee siinä vaiheessa tosin ne kuuluisat plörät housuihin ja kuka täällä sitten on? Vai tarviiko ollakaan? Kukapa sen tietäisi? Sano sinä!
Vaikkapa ihan sinisellä värillä että kaikki huomaa Koitetaan uusiksi
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perskeles !

Jopas kismittää, kun Jopas väittää, että minun viestissäni olisi lukenut jossain kohtaa: "TÖTTÖRÖÖ VAAN; KUN KOKEILLAAN!!".

Tämä on täysin perätöntä ja epäeettistä yhdistää minun nimeni tuollaiseen sontaan. Lakimieheni tutkivat asiaa ja voit varautua pikaiseen yhteydenottoon. Rangaistukseksi tulen vaatimaan teloitusta ja sitä edeltävää kivesten poistoa. Maallinen omaisuutesi tullaan takavarikoimaan ja polttamaan yhdessä kitumalla tapetun ruumiisi kanssa. Ja kukaan ei tule sinua kaipaamaan...
:mad:
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Olen tässä säätänyt vappunaamariani todellakin pääsiäisestä lähtien ja kyllä, se alkaa jo olla valmis vappumenoihin ja tiedän nyt todellisen arvoni naapurini ilmeestä; näin sen hänen hämmentyneestä ilmeestä ja mitäpä muutakaan tähän saumaan että onhan se perjantai hienoa aikaa etenkin täällä työpaikalla jossa voi kirjoitella näitä järjettömiä juttuja kuten tämä tässä näin eli kiteyttäen lyhyesti elän kiistatta kevään parasta aikaa jolloin meissä kaikissa herää jotakin suurta uteliaisuutta tulevaisuuden suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös