"Voi rähmän käppyräinen, sanon minä..."

  • 1 252
  • 5

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"...vierasjoukkue tekee maalin."

Näin se käy. HIFK-Ilves matsin maalittomuuden tuomaa jännitystä lievittääkseni, kirjoitan yhden tarpeettoman ja kallista palstatilaa vievän viestin.

Istun tässä koneeni äärellä, kuin kissa pistoksissa, ensimmäistä maalia odottaen. Nettiselaimessani on ikkunoita auki kolme: Kiekkopesä, jatkoaika ja SM-liigan tulosseuranta. Lisäksi on avoinna mIRC, jossa olen CS klaanini kanavalla idlailemassa. Kamalan jännittävää; koska se ensimmäinen maali tulee....

Miksi en avaa sitten vielä radiota? Sieltähän kuulisi miltei reaaliaikaisesti maalin synnyn. Itsekään ette avaisi radiota, jos olisitte kokeneet saman, kuin minä. Joskus kauan sitten, kuuntelin ottelun alusta asti radiosta. No, vierasjoukkue meni 0-3 johtoon, jonka jälkeen laitoin radion kiinni. Vähän aikaa ihmeteltyäni, päätin vilkaista teksti-teeveeltä, onko IFK saanut vahingossa kavennettua. Tilanne oli 2-3 vierailijalle. Toiveikkaana laitoin sitten radion päälle, vain kuullakseni: "Siinä on vastustajalla tekopaikka..... ja se käytetään. Ero on jälleen kaksi maalia." Radio kiinni välittömästi. Muutaman minuutin mietittyäni, päätin antaa itselleni luvan laittaa radion taas päälle. Ja sama toistuu: vastustaja tekee heti maalin. Ja radio kiinni. Kolmas kerta toden sanoo, ajattelin. Radio päälle ja taas Hermanni huutaa: "Sitten siellä on vierasjoukkueen paikka ja..... maalihan sieltä tulee... Voi rähmän käppyräinen, sanon minä." Sen koommin en ole otteluselostuksia radiosta kuunnellut.

Ja anteeksi tämä palstatilan ryövääminen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Täähän kuuluu samaan sarjaan jäähallissa kusellakäynnin kanssa.Juurikin silloin kun olet pakotettu käymään kusella kesken erän niin se joukkue jota kannatat tekee maalin ja sehän jää näkemättä. Ja heti kun palaa takaisin, niin vastustajahan laittaa kiekon pömpeliin. Ja jos kerta ei riitä niin kyllähän sieltä sitten vielä toinen tulee omiin.

No lähdet ostamaan kyrsää ja kahvia ja taas oma porukka tekee maalin...Ikuinen oravanpyörä
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta hei poijjaat

Erätauothan on sitä varten että käydään virtsaamassa ja ostamassa kaffetta ja pullaa. Höh!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mulla on taas tälläinen uskomus.Aina kun kuuntelen radiosta matsin,niin Zippo pitää olla takapihan pöydällä stumppi kannen päällä,lisäksi sohvalla pitää AINA olla samassa asennossa jos/kun Hifk tekee maalin,eli siinä asennossa missä olit juuri maalin teko hetkellä.Perkele kun meinasin ottaa kerran slaagit,kun vastustaja teki playareissa maalin ja mä siitä kyrpiintyneenä lähdin röökille JA MITÄ MINÄ TAKAPIHALLA NÄINKÄÄN,zippo laitettuna <b>TUOLIN</b> päälle.
Eukko mokoma oli sen siihen jättänyt heitteille ja minä en yksinkertaisesti kehdannut räjähtää,vaikka olin muutaman kerran sanonnut,että zipon paikka tärkeissä matseissa on kannen päällä. :D :D :D :D.Kyllähän näitä on,vai mitä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taikauskoa?

Mullla taas on sellainen tapa, että jos edellisessä kotipelissä on tullut voitto, niin seuraavassa pelissä täytyy olla samat farkut jalassa, sama takki päällä tai jos on lapset olleet edellisellä kerralla mukana, täytyy ottaa mukaan nytkin tai päinvastoin, hallille täytyy ajaa samaa reittiä kuin edelliselläkin kerralla, lapsille täytyy ostaa ennen peliä samat karkit ja juomat kuin edelliselläkin kerralla jne jne.

Ollaan me lätkäfanit... jos nyt suoraan sanon niin saatanan hölmöjä...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
*huokaus*

No, minä p#rkele yritin eilen kiertää tuota pahuksen radionkuuntelun kieltävää sääntöä ja menin Kiekkopesän wanhan puolen chattiin viimeiseksi jääneen erätauon lopulla... Siellä sitten pari jokerikonkaria kuunteli matsia radiosta ja kommentoi chattiin aina, kun jotain tapahtui. Peliaikaa meni se 4.41, kunnes tuli se maali. Ei h#lv#tti olisi pitänyt mennä. Jatkossa olen viisaampi, enkä kuuntele ottelua edes välikäsien kautta. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös