Viestin lähetti DAF
Tietääkö joku muuten mahdollisten muiden pelaajien lähtemisestä SaiPasta? Immosestakin on kaiketi huhuttu..
Eikö Immonen lähtenyt Tepsiin?Niin olin kuulevinani.
Viestin lähetti DAF
Tietääkö joku muuten mahdollisten muiden pelaajien lähtemisestä SaiPasta? Immosestakin on kaiketi huhuttu..
Viestin lähetti NiK#91
Viestin lähetti NiK#91
Viestin lähetti Murmeli
Älkää pelätkö SaiPan kannattajat, kyllä Machulda SaiPassa pelaa ensi kaudella.
Katsokaas kun pj:n mukaan SaiPa on saanut Jokereilta oikein lupauksen, etteivät he kosiskele Machuldaa ensi kaudeksi Jokereihin. Eihän nyt Jokerit sellaista lupausta rikkoisi..
Ja jos joku ei käsittänyt, tämä oli sarkasmia. Tuo lupaus -osio tosin on totta.
Immonen -> TPS (detaljit sovitaan myöhemmin, ilm. myynti)
Viestin lähetti Hese
Paljonkohan on seuraavassa kotimatsissa yleisöä? Ei saatana...
Viestin lähetti mission16W
Kuulostaa kivalta. Jos olen oikein ymmärtänyt, Immosella on potentiaalia vaikka mihin, mutta SaiPassa ei oikeen irronnut? Mimmoinen mies me saatiin, SaiPa-fanit?
Viestin lähetti tombraider
[ Entä tulevan syksyn kausikortti myynti? Kuinka moni mahtaa ostaa kausarin jos paras pelaaja vuokrataan loppukaudesta pois?
Saipan perisynti on ollut jo kauan pitkäjänteisen toiminnan puute. Taas saatiin siitä esimerkki, Vallun onneksi vain vuokraus.
"Kyllä ne ostaa taas ensi kaudella kausareita, onhan ne ostanu ennenki". Pitää olla tosi kova markkinamies saadakseen ensi kaudeksi edes jotain yhteistyösopimuksia aikaiseksi.
Saipan markkinointipäällikkökin taitaa olla tasoa: "Et kai sä antanu niitä mainoksia ilmasiks tohon pelipaitaan laittaa? En, kyllä mä niistä maksoin..."
Hohhoijjaa, odotellaan...
Viestin lähetti Tommy
Mutta missä oli Pentti kun huippupelaajia kaupattiin seurasta toiseen?