Syntynyt: 03.04.1992
Syntymäpaikka: CZE
Pelipaikka: Puolustaja
Pituus: 188cm
Paino: 84kg
Sopimus vuoteen 2015
"Emalle" ei vielä ollut omaa ketjua. Nostan hattua tälle lupaukselle. Pääsi tulemaan puskista joukkueeseen mukaan ja on todistanut olevansa täysin liigavauhdissa pysyvä puolustaja. Itse lasken suurimmaksi vahvuudeksi kiekollisen huolellisuuden omassa päässä. Oli kyseessä sitten pitkä syöttö tai biljardi pakkipakki maalintakana, niin vakuuttavasti se omien lavat löytää paineenkin alla. En tiedä kenelle kunnia tästä hankinnasta menee, mutta erittäin kehityskelpoinen tulevaisuuden liideri-puolustaja Kärppiin. Esimerkiksi kaksi vuotta nuorempaan Ville Pokkaan verrattuna Emingerin pelityyli on aktiivisemmin hyökkäyksiä tukeva. Tähän hänellä on hyvät edellytykset kohtuu hyvän luistelun, käsien ja Tshekki-mentaliteetin ansiosta. Pelaajakorteissa kehuvat myös lämäriä, jota en itse ole kyllä vielä nähnyt, mutta ensimmäinen liiga-maali oli todella komea rannari takayläkulmaan.
Kaveri on pelannut ennen tätä kautta vain junnupelejä ja hyppäys miesten hiekkalaatiolle ei ole tuottanut mitään ongelmia! Taso on säilynyt koko kauden, eikä viitteitä notkahduksesta ole havaittavissa. Itse asiassa tällä hetkellä sen pitäisi olla Pokka, joka on liipasimella Eklundin tervehdyttyä.
Isokokoinen, kiekollisesti taitava, Hyökkäyspäähän vahvaa potentiaalia. Mielenkiintoista seurata kehittymistä. Kristallipalloni kertoo, että tässä on kaveri johon kannattaa sijoittaa!