vlad esittäytyy!

  • 10 561
  • 44

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ilolla sain huomata tulleeni hyväksytyksi tähän armoitettuun joukkoon, hyväksymisestäni tahi hylkäämisestäni ilmoittavaa mailia olin jo odottanut reilun viikon ajan kuin kuuta nousevaa ja tänään tämä riemunpäivä viimein koitti minulle.

Seurattuani jatkoaikaa useamman kuukauden ajan päässäni alkoi kypsyä ajatus oman “rekisteröitymishakemuksen” lähettämisestä ja kun pohdin ja kääntelin asiaa mielessäni usean päivän ajan rohkaisin mieleni ja laitoin hakemuksen matkaan asenteella “katsotaan mitä tästä seuraa”. Suhtauduin mahdolliseen hyväksyntään kaikesta huolimatta pienoisella varauksella - pessimisti kun luonteeltani olen.

Olin aiemmin seruannut muinaista “Kiekkopesää” ja jopa kirjoitellut sinne mutta sitten erinäisten sattumien ja oikkujen tähden ajauiduin eroon niin “Kiekkopesästä” kuin kiekostakin eri keskustelupalstojen osalta menettämättä kuitenkaan rakkauttani kiekkoon näiden eronaikojen kuluessa. En muista mikä sai minut eksymään kuukausia sitten “Jatkoaikaan”, niin vain pääsi käymään ja tässä sitä nyt kirjoitellaan pienoista esittäytymiskirjoitusta. - Kohtelias kun vielä kaiken hyvän lisäksi koetan olla.

Muutamalla sanalla suhteestani jääkiekkoon, tai kiekkoon, kuten sitä mielusti kutsun. En todellakaan väitä olevani perillä kiekon sisäpiiriasioista vaan ennemminkin sen suhteen olen “untuvikko” ja koetan luottaa siihen mitä lehdistä ja muista lähteistä luen. Muutenkin suhtaudun kiekkoon nykyisellään hyvin kriittisesti ja uskon jopa kykeneväni asettumaan ulkopuoliseksi tarkkailijaksi jolloin tunteet eivät sen suuremmin saa minussa valtaa... mutta mutta, kyllä sydämeni palaa kiekolle ja eritoten Red Wingseille vaikka nykyisellään Wingsit eivät mielestäni pelaa sitä “Oikeaa kiekkoa“, kiitos valmennusportaan ja muiden taustavaikuttajien. Suhteeni on siis eräällä tapaa perinteinen viha-rakkaus -suhde asian näin ilmaistakseni. Joukkuetta en vaihda pelasivatpa he miten tahansa, olen seurannut Wingsejä yli 13 kauden ajan joten helpolla tällaista suhdetta ei katkaista. Go Wings, Go!

Muuten itsestäni voin sanoa kaikessa lyhykäisyydessään, tapani tulette kirjoitusteni muodossa tuntemaan ja parhaani mukaan koetan paneutua kirjoituksiini edes jonkin verran niin etteivät ne nyt pelkäksi epämääräiseksi “chattaamiseksi” tahi latteaksi kommentoinniksi latistuisi.

Auringonpaistetta, kevättä ja kiekkoa kaikille!

vlad #16.
 

Wolves

Jäsen
tervetuloa joukkoon riemukkaaseen ja taatusti värikkääseen.:)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
steve "laios" staios

Yeah, tervetuloa. Jos joku kiusaa sua niin mä hoitelen sen...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joo. Tervetuloa vaan munkin (sanasta munkki) puolesta...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olet lämpimästi tervetullut sillä ehdolla, että olet aina kanssani sama mieltä. :p
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Joo, tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan. Asioista ei aina todellakaan olla samaa mieltä. Itse en ole puolesta enkä vastaan; päinvastoin..:p
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fiksuja kirjoittajia ei ole koskaan liikaa, notta tervetuloa vaan! Tuosta esittelystäsi sain sen kuvan, että saamme vielä nauttia paljon hyvistä kirjoituksistasi. Turhan vaatimaton tai arka ei kannata olla, ei täällä monikaan ymmärrä jääkiekosta oikeasti mitään, vaikka niin luuleekin. Minäkin yksi heistä. ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Juu, tervetuloa omituiseen joukkoomme. Tosin kaikki meistä eivät ole yhtä omituisia kuin toiset meistä. Kuten minä.
Minulla on pyrkimys ollut kirjoittaa kiekkoaiheiselle palstalle kaikesta muusta, paitsi kiekosta. Olen siinä melko hyvin onnistunut, en kuitenkaan täydellisesti. Mutta toisaalta, kukapa tämän palstan kirjoittajista olisi täydellinen... paitsi minä, jonka kohdalla voidaan käyttää sanontaa "ainoastaan nerouteni ylittää kauneuteni". Pitää myös muistaa, että usein neroudella ja hulluudella on vain hiuksenhieno ero... ja usein nerot ovat umpihulluja...

WELLCOME!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
:)

Vallitsevan trendin merkeissä minäkin toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tervetuola myös minun puolestani!

Tosi fiksu tapa tehdä pieni esittely. Minulla jäi homma väliin ja se hieman kaivelee kyllä....
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Welcome!
Tervetuloa!
Välkommen!

WTV Vlad!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä ketju oli ensimmäinen Jatkoaikaan avaamani ketju ja ketjun avausviesti ensimmäinen Jatkoaikaan kirjoittamani viesti.Tuolloin pidin ihmeenä jos edes tuhat viestiä saisin palstalle aikaa, tai edes muutamaa asiallista - on niitä aika monta tullut kirjoitettua sittemmin...

Tämä viesti on nro. 20 000 ja sen myötä voin kääntää uuden sivun elämässäni.

Kiitos kaikille!

vlad#16
 

Fordél

Jäsen
Kiitos kaikille!

Suuri kiitos itsellesi. Jos oikein aistin muutaman viimeisimmän viestisi sisältöjen perusteella niin se taisi olla sitten siinä. Todella valitettavaa palstan tason kannalta jos näin on. Toisaalta ymmärrän hyvin. Mutama viesti vielä ja perästä tullaan.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tämä ketju oli ensimmäinen Jatkoaikaan avaamani ketju ja ketjun avausviesti ensimmäinen Jatkoaikaan kirjoittamani viesti.Tuolloin pidin ihmeenä jos edes tuhat viestiä saisin palstalle aikaa, tai edes muutamaa asiallista - on niitä aika monta tullut kirjoitettua sittemmin...

Tämä viesti on nro. 20 000 ja sen myötä voin kääntää uuden sivun elämässäni.

Kiitos kaikille!

vlad#16
Tervetuloa palstalle vaan minunkin puolestani. Liityin vuoden sinua aiemmin ja viestejä rapiat 2300. Ensimmäistä asiallista odotellessa. Kova on ollut sinulla viestitahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös