Minä kokeilisin kahden ensimmäisen ketjun osalta seuraavaa...Ketjuthan ovat varmaankin seuraavat:
Pesonen-Bros-Hyvönen
Kuusela-Viuhkola-Kratena
Selkävaivat ovat toki äärimmäisen ikävä asia, sellaista ei toivo kenellekään. Jäin vain miettimään, olisiko lääkärinvikaa ollut ollut jollain Amerikan ihmiselläkin.
Melkein. Onneksi joka kausi koetetaan parantaa, joten tämän kauden sentterinelikko on kovempi: Bros-Viuhkola-Paakkolanvaara-Sahlstedt.Viuhkola-Bros-Sahlstedt-Paakkis, siinähän on melkein yhtä kova sentterinelikko kuin viime vuonna.
Äh, ei tuon kannata antaa harmittaa. Isoin voittajahan tässä on Kärpät ja sen jälkeen sm-liiga. Arvokkaimpia liigapelaajia ovat nykyisin ne, jotka ovat hyviä, mutta eivät niin hyviä että kelpaisivat NHL:ään. Mua vituttaa eniten se, että liigasta viedään loistavia ja viihdyttäviä pelaajia heti kun ovat oppineet syömään kiinteää ruokaa. Ei paljon lämmitä esim. Filppulan nousu tärkeäksi pelaajaksi kenties NHL:n parhaassa joukkueessa. Paljon mielummin olisin katsellut Valtteria areenan jäällä.Silti, pitää nostaa esille, että tämä maitojunahomma kismittää. Paljon mieluummin olisin nähnyt Pikun pelaavan NHL:ssä, kuntouduttuaan. Kesken tuo reissu nyt jäi, eikä seuraavaa tilaisuutta välttämättä enää tule.
MAITOJUNA !!
Onnittelut Ouluun vaan. Todella kovatasoinen hyökkääjistö, ei voi muuta sanoa.
Samaa mieltä. Minä en v***u vieköön voi tajuta sitä NHL:n hehkutusta. Millä tavalla sen pitäisi minun mieltä lämmittää, että parhaat suomalaiset pelaa siellä? Minusta koko laji on sairas, kun jo pikkujunnuilla joku ulkomaalainen sarja on se suuri tavoite.Äh, ei tuon kannata antaa harmittaa. Isoin voittajahan tässä on Kärpät ja sen jälkeen sm-liiga. Arvokkaimpia liigapelaajia ovat nykyisin ne, jotka ovat hyviä, mutta eivät niin hyviä että kelpaisivat NHL:ään. Mua vituttaa eniten se, että liigasta viedään loistavia ja viihdyttäviä pelaajia heti kun ovat oppineet syömään kiinteää ruokaa. Ei paljon lämmitä esim. Filppulan nousu tärkeäksi pelaajaksi kenties NHL:n parhaassa joukkueessa. Paljon mielummin olisin katsellut Valtteria areenan jäällä.