Vitutusketju

  • 1 126 162
  • 8 557

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Tuomarit
- Puolustaminen
- Nikolle meni pari kolme helppoa
- YV, AV
- Uusi tappioputken pituusennätys ei todellakaan ole kaukana ja tulee todennäköisesti toteutumaan
- Liigassa ei ole joukkuetta, joka voitaisiin voittaa taidolla
- A-junnuilla on huomenna peli eli pakko lähteä tuolla joukkueella sinne
- Pudotuspelejä ei nähdä tällä kaudella Jyväskylässä JYPin puolelta
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Jumbofinaali ja kyllä Ässät oli heti alusta lähtien tullut hakemaan sen kolme pojoa talteen. Ei toisen huonoa vaihetta viettävän joukkueen pitäisi noin paskasti pelata toista huonoa vaihetta viettävää joukkuetta vastaan. JYP oli ihan täysi turhake kentällä ja sarjajumbo vei miten tahtoo.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ässät oli paskin porukka, mitä olen Hippoksella tällä kaudella nähnyt ja 1-5 selekään. Ei muuta.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ässät oli paskin porukka, mitä olen Hippoksella tällä kaudella nähnyt ja 1-5 selekään. Ei muuta.

Tämä kävi kieltämättä itselläkin mielessä. Mutta vanha viisaus kertoo, ettei tarvitse olla hyvä, vaan parempi paikallaolijoista.

Joku kärkipään YV-porukka olisi varmaan latonut kaksinumeroiset maalilukemat noilla YV-määrillä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä kävi kieltämättä itselläkin mielessä. Mutta vanha viisaus kertoo, ettei tarvitse olla hyvä, vaan parempi paikallaolijoista.

Joku kärkipään YV-porukka olisi varmaan latonut kaksinumeroiset maalilukemat noilla YV-määrillä.
Kärpät-peliä odotellessa!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Koko JYP-yhteisön voisi laittaa tänään vitutusketjuun. Pelaajilla levisi pakka Bradin ylilyöntiin. Faneilla meni otteluketjussa vähän turhankin lujaa ja keskustelu meni vähän nillittämiseksi. Pelin jälkeen toinen faniporukka keskittyy huutelemaan tuomareille ja kaiken kruunaa Hippoksen mystinen taikuri 2.0, joka kävi ilmeisesti tönimässä pelaajia Ässien vaihtoaitiossa. En tiedä pitääkö huhu paikkansa, mutta kyllähän tuosta lankeaa JYPille kaiken paskan lisäksi myös sakot, jos tarina on tosi.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koko JYP-yhteisön voisi laittaa tänään vitutusketjuun. Pelaajilla levisi pakka Bradin ylilyöntiin. Faneilla meni otteluketjussa vähän turhankin lujaa ja keskustelu meni vähän nillittämiseksi. Pelin jälkeen toinen faniporukka keskittyy huutelemaan tuomareille ja kaiken kruunaa Hippoksen mystinen taikuri 2.0, joka kävi ilmeisesti tönimässä pelaajia Ässien vaihtoaitiossa. En tiedä pitääkö huhu paikkansa, mutta kyllähän tuosta lankeaa JYPille kaiken paskan lisäksi myös sakot, jos tarina on tosi.
Kyllä siellä joku sankari kävi. Miks helvetissä järkkärit (tai yksi) ei voi mennä siihen ainoaan paikkaan seisomaan, mistä saatta vierasjoukkueen aitioon päästä?
 
Suosikkijoukkue
Hupeli HC, Vaajakosken Pelikaanit, JYP
Mitkä järkkärit? Keltaiset liivit ei tee järkkäriä. Kiteytetään tämä homma. Paska mikä paska. Myytävänä kausari ja halvalla.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koko JYP-yhteisön voisi laittaa tänään vitutusketjuun. Pelaajilla levisi pakka Bradin ylilyöntiin. Faneilla meni otteluketjussa vähän turhankin lujaa ja keskustelu meni vähän nillittämiseksi. Pelin jälkeen toinen faniporukka keskittyy huutelemaan tuomareille ja kaiken kruunaa Hippoksen mystinen taikuri 2.0, joka kävi ilmeisesti tönimässä pelaajia Ässien vaihtoaitiossa. En tiedä pitääkö huhu paikkansa, mutta kyllähän tuosta lankeaa JYPille kaiken paskan lisäksi myös sakot, jos tarina on tosi.

Niin moni tuosta on lausunut, että kyllä tuo varmaan paikkansa pitää. Siis tuo munaton joka mennyt Ässien pelaajia tönimään.

Tulee varmasti sakot JYPille, vaikka ne sietäisikin maksattaa tuolla sankarilla. Katsojilla ei ole mitään asiaa mennä ottamaan kontaktia joukkueiden jäseniin tai tuomareihin, vaikka kuinka menisi tunteisiin.

Minä en muista ihan heti millloin viimeksi JYPin esitys ja peli muutoinkin kokonaisuutena (sääntöineen) on saanut niin vihaiseksi kuin tänään.
Kaiken kruunasi se mitä kuuli Niko Seppälän sanovan pelin jälkeen ja Jusun kommentti lehdistötilaisuudessa. Ei ihme, että kannattajille herää ajatuksia ja tunteita.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Viime kaudella, kun ei päässyt hallille tällainen tappioputki ei tuntunut edes älyttömän pahalta mutta nyt kun otettiin jo kuudennen (!) kerran peräkkäin kotipelissä turpaan niin onhan tämä ihan helvetillistä tuskaa.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Viime kaudella, kun ei päässyt hallille tällainen tappioputki ei tuntunut edes älyttömän pahalta mutta nyt kun otettiin jo kuudennen (!) kerran peräkkäin kotipelissä turpaan niin onhan tämä ihan helvetillistä tuskaa.

Yllättävän hyvät fiilikset itse asiassa siihen nähden että en ollut tuossa legendaarisessa KalPa-pelissä ja vastaavasti olen ollut paikalla jokaisessa näissä kuudessa hävityssä matsissa. Mutta nopeasti JYP tosiaan muuttui taistelevasta maalilla häviävästä porukasta kriisiseuraksi, joka enemmän säälittää kun vituttaa. Mulle on henkilökohtaisesti ihan se ja sama hävitäänkö huomenna, mutta haluaisin nähdä peli-iloa ja tunnetta kaukalossa. Kunhan nyt ei mentäisi valkoista lippua heiluttelemaan Rinkelinmäelle, niin olisin ihan tyytyväinen.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kaiken kruunasi se mitä kuuli Niko Seppälän sanovan pelin jälkeen ja Jusun kommentti lehdistötilaisuudessa. Ei ihme, että kannattajille herää ajatuksia ja tunteita.

Oliko tuo Seppälän avautuminen jossakin tallenteena?
 

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
No, olisiko nyt pistepohja ennätyksen aika? Sille se alkaa vahvasti vaikuttamaan, kuka kantaa vastuun vai kenet pakotetaan siihen?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko tuo Seppälän avautuminen jossakin tallenteena?

En tiedä ainakaan, että Radio Keskisuomalaisen peliselostukset tai haastattelut olisi missään tallenteena, mutta Keskisuomalaisen verkkolehti on jälleen laittanut osan mukaan otteluraporttiin.

"- No, valmentajat antavat neuvoja niin paljon kuin pystyvät. Pelaajat ovat aika huurussa ja tunnelma on aika kireä, Seppälä kuvasi täysin poikkeuksellisesti fiiliksiä kopissa.

– Tappioputken aikana välit kiristyvät ja kavereita aletaan sättiä. Ei se yksilöistä ole kiinni, vaan joukkueesta. Meidän pitäisi olla joukkue, mutta sitä me ei olla tällä hetkellä, Seppälä sanoi.

Kaksi duunariosaston puolustajaa on todennut suoraviivaisesti ja julkisesti, että joukkueessa on isoja ongelmia. He ovat nostaneet esiin asioita, joista joukkueurheilussa perinteisesti vaietaan visusti. Voisi puhua omertan, vaikenemisen, laista."

 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Pelin jälkeen toinen faniporukka keskittyy huutelemaan tuomareille ja
HSn katsomo ainakin koko pelin lopun sekä kauan pelin loppumisen jälkeen loopilla oon JYPin tukena chanttia.

"Oon JYPin tukena, oon JYPin tukena
Voitetaan tai hävitään
Oon JYPin tukena"
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HSn katsomo ainakin koko pelin lopun sekä kauan pelin loppumisen jälkeen loopilla oon JYPin tukena chanttia.

"Oon JYPin tukena, oon JYPin tukena
Voitetaan tai hävitään
Oon JYPin tukena"
Isot propsit tästä. Ja joukkue kiittää kiertämällä kaukaloa mahdollisimman kaukaa faneista.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Mikä juttu tuo häröilijä vaihtoaitiossa? Onko nyt ihan legendaa vai kuullaanko tästä vielä lisää? Hallilla ainakaan mitään tuollaista huomannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös