Vitutusketju

• 1 325 850
  • 10 301

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Maajoukkuevahti Salminen päästää ihan käsittämättömän helpon laukauksen. Noin helppoja menee liigatasolla ihan helvetin harvoin. Kauden tärkeimmässä paikassa vielä...

Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Täällä n. kuukausi sitten lähes lynkattiin playoutista puhuvat ennustukset. Siellä muuten tänä vuonna ollaan. Piste. Jatkuupahan pelit pitkästä aikaa runkosarjan jälkeen. Kiitos Penne, kiitos Jukka Seppänen, kiitos organisaatio. Täydellistä perseilyä jo vuosia.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Vaikea uskoa, että JYPin ylivoimaa ja hyökkäysalueen peliä on taktikoimassa valmennuksessa yksi liigan historian tehokkaimmista pelaajista ikinä. Aivan käsittämättömän huonoa molemmat.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko taas lehdistötilaisuudessa "gold fish memory"? En minä kyllä ylläty jos Penne saa kukkapuskan käteen jo tämän kauden jälkeen.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä n. kuukausi sitten lähes lynkattiin playoutista puhuvat ennustukset. Siellä muuten tänä vuonna ollaan. Piste. Jatkuupahan pelit pitkästä aikaa runkosarjan jälkeen. Kiitos Penne, kiitos Jukka Seppänen, kiitos organisaatio. Täydellistä perseilyä jo vuosia.
Samaan aikaan kukaan ei lynkannut minua ja muita mestaruussaunan lämmityksestä. Karsintapeikko kuitenkin realistisempi skenaario oli silloinkin.

Laitetaan silmät kiinni. Kyllä se paha menee pois.

Edelleen en toivo karsintoja saati Mestistä, mutta ei se olisi kaiken loppu jyväskyläläiselle kiekolle. Nykyomistajat saa pari miljoonaa kipurahoja ja uudet jatkaa. Tavalla tai toisella.

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
On kyllä erikoista miten vuodesta toiseen tämä häviäminen on pesinyt seuraan. Nykyään osataan hävitä millä tavalla tahansa. Luojan kiitos on vielä tämä playout sarja jossa voidaan näyttää lopullinen tasomme häviämisen suhteen (tai sitten ei). Mutta ei tätä jatkuvaa vuodesta toiseen pupellustakaan vain enää jaksa. Surkeinta JYPiä ikinä!

Voitetaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, aina JYP
Hetken mietintö liikunta-pääkaupunki teemalle... jalkapallo, ei lähelläkään pääsarjan tasoa. Jääkiekko, pahalta näyttää. Salibandy, ohi menestyksen vuodet ja rahatkin, futsal... KaDy poistuu pääsarjasta, pesäpallo: KIRITTÄRET, ainoa toivo. Siinä tärkeimmät. Liikuntapääkaupunki ? Sallikaa mun nauraa...

chubster

Jäsen
Hetken mietintö liikunta-pääkaupunki teemalle... jalkapallo, ei lähelläkään pääsarjan tasoa. Jääkiekko, pahalta näyttää. Salibandy, ohi menestyksen vuodet ja rahatkin, futsal... KaDy poistuu pääsarjasta, pesäpallo: KIRITTÄRET, ainoa toivo. Siinä tärkeimmät. Liikuntapääkaupunki ? Sallikaa mun nauraa...
Mietin, että ei ole niin pitkä aika kun Jyväskylässä pelattiin pääsarjassa kiekon lisäksi futista, korista, salibandyä, pesäpalloa (miehet ja naiset)…

Sinne ei pelaamalla tipu yksikään liigajoukkue muutenkaan, mutta haaveilla saa ja nuo haaveilut on tyhmintä mitä Jyväskyläläisen kiekon kannalta voi olla.
Minä ihan oikeasti arvostan ihmisten positiivisuutta, lieneekö jotain itsesuojelua.

Arvostan sinua Wraith todella paljon, mutta kerro minulle vaikka kolme syytä joiden mukaan jyp pystyisi karsintasarjassa Jokerit kaatamaan?

Enkä minä missään nimessä toivo JYPin putoamista/kuolemista, mutta olen realisti. Meillä ei ole mitään, millä perustella säilymistä pitkässä sarjassa

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälläkin viikolla oltiin pelillisesti ihan jees, pisteitä piti ottaa 6/6 ja olisi "ansaittukin". Mikä helvetin kirous tämä on, että aina joku menee pieleen?

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ihan oikeasti arvostan ihmisten positiivisuutta, lieneekö jotain itsesuojelua.

Arvostan sinua Wraith todella paljon, mutta kerro minulle vaikka kolme syytä joiden mukaan jyp pystyisi karsintasarjassa Jokerit kaatamaan?

Enkä minä missään nimessä toivo JYPin putoamista/kuolemista, mutta olen realisti. Meillä ei ole mitään, millä perustella säilymistä pitkässä sarjassa
Yksilöt ja koko materiaali, pelinopeus ja fyysisyys. Liigan ero Mestikseen valtava. Jokereiden kolme ikänestoria ei tee niistä vielä vahvaa kokonaisuutta. Kaikenlisäks Jukurit ei voita neljää kertaa ketään liigajengeistä, että sinne karsintaan joutuu, jossa myöskään Jokerit ei vielä ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy