JohtaaTakaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Harmi, kun tämän illan peleissä ei ole meille oikein mitään väliä. Se tahtoo olla nykyään jännempää seurattavaa, kun oman seuran muniin puhaltelu.
Maajoukkuevahti Salminen päästää ihan käsittämättömän helpon laukauksen. Noin helppoja menee liigatasolla ihan helvetin harvoin. Kauden tärkeimmässä paikassa vielä...
Toivon itse jotain metsoon liittyvää.Millähän nimellä lähdetään liikkeelle alemmista sarjoista?
Eiköhän se ole konkurssi ja game over Jyväskylän kiekolle tuossa tapauksessa piiiiiiitkäksi aikaa. Ja Päivi juhlii.Millähän nimellä lähdetään liikkeelle alemmista sarjoista?
Niin on. Mutta jollain porukalla sitä uutta nousua lähdetään hakemaan. Toivon että ei liity jypiin mitenkään.Eiköhän se ole konkurssi ja game over Jyväskylän kiekolle tuossa tapauksessa piiiiiiitkäksi aikaa. Ja Päivi juhlii.
Sinne ei pelaamalla tipu yksikään liigajoukkue muutenkaan, mutta haaveilla saa ja nuo haaveilut on tyhmintä mitä Jyväskyläläisen kiekon kannalta voi olla.Niin on. Mutta jollain porukalla sitä uutta nousua lähdetään hakemaan. Toivon että ei liity jypiin mitenkään.
Samaan aikaan kukaan ei lynkannut minua ja muita mestaruussaunan lämmityksestä. Karsintapeikko kuitenkin realistisempi skenaario oli silloinkin.Täällä n. kuukausi sitten lähes lynkattiin playoutista puhuvat ennustukset. Siellä muuten tänä vuonna ollaan. Piste. Jatkuupahan pelit pitkästä aikaa runkosarjan jälkeen. Kiitos Penne, kiitos Jukka Seppänen, kiitos organisaatio. Täydellistä perseilyä jo vuosia.
Mietin, että ei ole niin pitkä aika kun Jyväskylässä pelattiin pääsarjassa kiekon lisäksi futista, korista, salibandyä, pesäpalloa (miehet ja naiset)…Hetken mietintö liikunta-pääkaupunki teemalle... jalkapallo, ei lähelläkään pääsarjan tasoa. Jääkiekko, pahalta näyttää. Salibandy, ohi menestyksen vuodet ja rahatkin, futsal... KaDy poistuu pääsarjasta, pesäpallo: KIRITTÄRET, ainoa toivo. Siinä tärkeimmät. Liikuntapääkaupunki ? Sallikaa mun nauraa...
Minä ihan oikeasti arvostan ihmisten positiivisuutta, lieneekö jotain itsesuojelua.Sinne ei pelaamalla tipu yksikään liigajoukkue muutenkaan, mutta haaveilla saa ja nuo haaveilut on tyhmintä mitä Jyväskyläläisen kiekon kannalta voi olla.
Tälläkin viikolla oltiin pelillisesti ihan jees, pisteitä piti ottaa 6/6 ja olisi "ansaittukin". Mikä helvetin kirous tämä on, että aina joku menee pieleen?
Yksilöt ja koko materiaali, pelinopeus ja fyysisyys. Liigan ero Mestikseen valtava. Jokereiden kolme ikänestoria ei tee niistä vielä vahvaa kokonaisuutta. Kaikenlisäks Jukurit ei voita neljää kertaa ketään liigajengeistä, että sinne karsintaan joutuu, jossa myöskään Jokerit ei vielä ole.Minä ihan oikeasti arvostan ihmisten positiivisuutta, lieneekö jotain itsesuojelua.
Arvostan sinua Wraith todella paljon, mutta kerro minulle vaikka kolme syytä joiden mukaan jyp pystyisi karsintasarjassa Jokerit kaatamaan?
Enkä minä missään nimessä toivo JYPin putoamista/kuolemista, mutta olen realisti. Meillä ei ole mitään, millä perustella säilymistä pitkässä sarjassa