Viljasen Saab96
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp HT
Jep jep, ihan kuten viime vuosinakin.Eli kyllä ryhtiliike on tulossa.
Ainut hieno juttu keväissä on ollut se, että ne ovat saaneet marraskuun taaperruksen näyttämään paraatimarssilta.
Jep jep, ihan kuten viime vuosinakin.Eli kyllä ryhtiliike on tulossa.
Sinä valitat tuolla, miten porukka "itkee Rautakorven perään". Samaan aikaan itse täytät täällä suunnilleen jokaista ketjua yhden lauseen mittaisilla viesteillä vähän miten huvittaa (iso osa "kaikki on paskaa paitsi kusi" -tyylillä") ja kaiken huipuksi JYPin vitutusketjuun tulet kertomaan, että SaiPalla on oma olut.Nyt Saipalla on se nimikko-olutkin sitten.
Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.Toki Salmishomma osaksi syynä mut suoraan sanoen vituttaa tää SaiPan touhu. Siis se on toki kiva et joku muukin joskus pärjää kuin Tappara mut jotenkin sitä on vaan tosi ”kateellinen” kun itse en ole moista saanut kokea ja noinkohan saankaan? No ehkä joskus mut en varmasti vielä vuosikausiin!
Sen sijaan pitää seurata jo ikuisuuden jatkunutta ripulia ja ”ketä kiinnostaa” asenteella pelaavaa luuserijengiä… Kun pelaajia edes kiinnostas!!
Juuri näin ja pitäisi olla myös nykyiselle joukkueelle ja pelaajille hyvä esimerkki, että kaikki mahdollista kun pelataan ja painetaan yhteen hiileen.Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Vahva sama. Todella onnellinen heidän puolesta että koko yhteisö on takana, hallissa käy sakkia ja peli kulkee. Lisäksi vielä todellinen legenda päävalmentajana ja vanhoja änäripelaajia tulee sisään niin tuota heidän innostumista on hauska seurata.Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Niin, ehkä tässä olisi vähemmän kateellinen jos en olisi lähinnä juuri JYPin taaperrusta vaan seurannut. Yksi pronssi ja CHL-mestaruus. Ei ne paljoa lämmitä enää. Valitettavasti oon ihminen jonka on käytännössä mahdotonta olla muiden puolesta iloinen jos en ole itse kokenut koskaan samaa…Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Muiden menestys ei ole itseltä pois, se kannattaisi yrittää oppia elämästäNiin, ehkä tässä olisi vähemmän kateellinen jos en olisi lähinnä juuri JYPin taaperrusta vaan seurannut. Yksi pronssi ja CHL-mestaruus. Ei ne paljoa lämmitä enää. Valitettavasti oon ihminen jonka on käytännössä mahdotonta olla muiden puolesta iloinen jos en ole itse kokenut koskaan samaa…
Varmasti kannattaisi mutta vaikeaa se on jos sitä ei ole ”automaattisesti” itselleen tullut.Muiden menestys ei ole itseltä pois, se kannattaisi yrittää oppia elämästä
Samaa mieltä. Ja lisäksi, kaikki ne ihmiset ketkä netissä kommentoivat viime kaudella tyyliin "SaiPan paikka ei ole liigassa" ja "SaiPa on liigan häpeäpilkku" saavat haistella TyöUkon hikisiä perskarvoja. Olen tavattavissa (haisteltavissa) huomenna Jämsässä noin 8-14 välisen ajan.Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Kannattaa kääntää se niin että vuosi sitten juhlittiin 100v juhlia ja oltiin kiinni suorassa pudotuspelipaikassa. Samaan aikaan SaiPan kausi oli jo taputeltu ja he oli kohun keskellä kun entinen toimitusjohtaja oli haksahtanut turkkilaishuijaukseen.Varmasti kannattaisi mutta vaikeaa se on jos sitä ei ole ”automaattisesti” itselleen tullut.
Ei. Lafkan imagoon kuuluu se, että katsojat saavat nostalgiamatkan Neuvostoliittoon, missä pitää jonottaa leipää. Ja jos menet liian myöhään, niin leipä on loppu tai kauppa kiinni. Siellä kaupassa joku liikkuu, mutta ei kiinnosta palvella, koska kommunismin hengessä asiakastyytyväisyydellä ei ole väliä.Voisikohan lihapiirakan varata etukäteen toiselle erätauolle?
No en kaipaa häntäkään valmentajaksi. Ei alunperinkään ollut voittava valmentaja pleijareissa ja varsinkaan finaaleissa, ja ekan kauden jälkeen 13. Vaikken varsinaisesti ole Seppäsen naiivi tukija, niin hyväksyn erottamisen periaatteen. Mutta ajoituksen ja korvaajien suhteen en ymmärrä logiikkaa vieläkään. Siellä oli kuitenkin Raipea ja Karri Kiveä vapaana.Häviöitä enemmän vituttaa henkilökohtaisesti vieläkin jatkuva Rautakorven kaipaaminen. Se on nyt osa JYPin historiaa eikä sen enempää. Rautakorpi kun oli puikoissa, niin suureen ääneen vaadittiin potkuja tai ainakin siltä se näytti.
Sepä olisikin olut. Mitähän siihen sisältyisi? Myytäisi A-oluena mutta prosentteja olisikin vain 1.2 ja hiivaa puolet pullosta. Tuote tehtäisiin Karhu-olun pohjajäämistä, käytettäisiin kiljumaisesti nopeasti ja kaadettaisiin hätäisesti pesemättömiin pulloihin pelipäivänä. Ja sitä olisi niin vähän, että loppuisi peleissä kesken. Marraskuussa erotettaisiin panimomestari, tilalle käärmeöljykauppias ja vahtimestari, ja sitten vasta oikea soppaa ruvettaisiinkin tekemään.jossain ketjussa suunniteltiin nimikko-olutta meillekin. Saipa ehti ensin.
Tilaanko sulle General's Wayhin tuopin valmiiksi allekirjoittaneen piikkiin? (jos se on enää laillista, tuskin ilman veikkauskorttia)Olen tavattavissa (haisteltavissa) huomenna Jämsässä noin 8-14 välisen ajan.
Tässä paljon enemmän voittoa, kun suurimmalla osalla liiga jengeillä. Jos et osaa olla muiden puolesta iloinen, niin jätä ne huomioimatta sitten.Niin, ehkä tässä olisi vähemmän kateellinen jos en olisi lähinnä juuri JYPin taaperrusta vaan seurannut. Yksi pronssi ja CHL-mestaruus. Ei ne paljoa lämmitä enää. Valitettavasti oon ihminen jonka on käytännössä mahdotonta olla muiden puolesta iloinen jos en ole itse kokenut koskaan samaa…
Joo, no onhan tämä ärsyttävää olla kateellinen vaikka mistä milloin kenellekin mutta tosiaan valitettavasti vaikeaahan tästä on eroon päästä. Varsinkin kun tämä on asia mille en voi itse tehdä mitään vrt vaikka tenttien arvosanat.Tässä paljon enemmän voittoa, kun suurimmalla osalla liiga jengeillä. Jos et osaa olla muiden puolesta iloinen, niin jätä ne huomioimatta sitten.
Tämä ei siis ole sinulle jypinfani suoraan, mutta todella turhauttavaa tämä ajatusmaailma ärsyyntyä muiden menestyksestä sen sijaan, että itse tekisi jotain toisin.
Omaa ajatteluaan voi kyllä muokata, mutta helppoa tai nopeaa se ei ole. Psykoterapia perustuu osiltaan juuri tähän.Joo, no onhan tämä ärsyttävää olla kateellinen vaikka mistä milloin kenellekin mutta tosiaan valitettavasti vaikeaahan tästä on eroon päästä. Varsinkin kun tämä on asia mille en voi itse tehdä mitään vrt vaikka tenttien arvosanat.