Mainos

Vitutusketju

• 1 258 461
  • 9 616
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Eli kyllä ryhtiliike on tulossa.
Jep jep, ihan kuten viime vuosinakin.
Ainut hieno juttu keväissä on ollut se, että ne ovat saaneet marraskuun taaperruksen näyttämään paraatimarssilta.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Kärpillä paketti sekaisin, maalinteko tyrehtynyt, omissa soi, valmentaja potkujen kynnyksellä, vahvan alkukauden jälkeen ollaan syöksykierteessä... Vain yksi joukkue voi tämän syöksykierteen pysäyttää... JYP!

Tervetuloa pellailemaan huomenna! Kaikille oululaisille ja oululaishenkisille mukavia onnistumisen kokemuksia ja itseluottamukseen buustia, jolla kääntävät kelkan vuodenvaihdetta kohti vielä nousuun.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Voisikohan lihapiirakan varata etukäteen toiselle erätauolle? Jos vaikka maksaisi sen neljän maissa jo...rasittavaa potaskaa koko firman touhu.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt Saipalla on se nimikko-olutkin sitten.

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Häviöitä enemmän vituttaa henkilökohtaisesti vieläkin jatkuva Rautakorven kaipaaminen. Se on nyt osa JYPin historiaa eikä sen enempää.

Rautakorpi kun oli puikoissa, niin suureen ääneen vaadittiin potkuja tai ainakin siltä se näytti.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt Saipalla on se nimikko-olutkin sitten.
Sinä valitat tuolla, miten porukka "itkee Rautakorven perään". Samaan aikaan itse täytät täällä suunnilleen jokaista ketjua yhden lauseen mittaisilla viesteillä vähän miten huvittaa (iso osa "kaikki on paskaa paitsi kusi" -tyylillä") ja kaiken huipuksi JYPin vitutusketjuun tulet kertomaan, että SaiPalla on oma olut.

Kysyn vaan, että mitä vittua?

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saahan sitä kysyä. Jossain ketjussa suunniteltiin nimikko-olutta meillekin. Saipa ehti ensin.
Taidan pitää taukoa herrojen hiekkalaatikolta. Jatkakaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toki Salmishomma osaksi syynä mut suoraan sanoen vituttaa tää SaiPan touhu. Siis se on toki kiva et joku muukin joskus pärjää kuin Tappara mut jotenkin sitä on vaan tosi ”kateellinen” kun itse en ole moista saanut kokea ja noinkohan saankaan? No ehkä joskus mut en varmasti vielä vuosikausiin!

Sen sijaan pitää seurata jo ikuisuuden jatkunutta ripulia ja ”ketä kiinnostaa” asenteella pelaavaa luuserijengiä… Kun pelaajia edes kiinnostas!!

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki Salmishomma osaksi syynä mut suoraan sanoen vituttaa tää SaiPan touhu. Siis se on toki kiva et joku muukin joskus pärjää kuin Tappara mut jotenkin sitä on vaan tosi ”kateellinen” kun itse en ole moista saanut kokea ja noinkohan saankaan? No ehkä joskus mut en varmasti vielä vuosikausiin!

Sen sijaan pitää seurata jo ikuisuuden jatkunutta ripulia ja ”ketä kiinnostaa” asenteella pelaavaa luuserijengiä… Kun pelaajia edes kiinnostas!!
Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Itse en osaa kyllä olla kateellinen saipalle. Mun mielestä on vaan hienoa, että ne näyttää, että on mahdollista nousta ylös kun organisaatiossa tehdään isoja ja oikeita päätöksiä.
Juuri näin ja pitäisi olla myös nykyiselle joukkueelle ja pelaajille hyvä esimerkki, että kaikki mahdollista kun pelataan ja painetaan yhteen hiileen.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK

Saipa on noussut allekirjoittaneen ykkössuosikiksi toistaiseksi otteillaan. Perusasiat kunnossa ja äijälätkää parhaasta päästä ja valmentaja elää sydämellään mukana. JYP oli 2008-2013 vastaava. Iso hattu Saipalle. Eikä vaadi TOP-4 materiaalia, toki tuolla pelaajatkin ovat tasonsa näyttäneet ja nostaneet entisestään. Meillä ei ole ainuttakaan Otto Kivenmäen tai Ville Petmanin tasoista pelaajaa, ei lähelläkään. Mikkokin näyttää eri mieheltä.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva sama. Todella onnellinen heidän puolesta että koko yhteisö on takana, hallissa käy sakkia ja peli kulkee. Lisäksi vielä todellinen legenda päävalmentajana ja vanhoja änäripelaajia tulee sisään niin tuota heidän innostumista on hauska seurata.
Ei ole koskaan ollut muille joukkueille vahingoksi kun pienemmät seurat nousee ottamaan menestystä panostamalla ja pelaamalla pirteästi. Näitä on viimeisen 20v aikana tullut tietysti meille, mutta Ässille, HPK:lle, KalPa sieltä on myös nyt tehnyt isompaa tuloa ja ensi kaudeksi sielläkin laitetaan varmasti Hartikaisen johdolla kovat piippuun.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Niin, ehkä tässä olisi vähemmän kateellinen jos en olisi lähinnä juuri JYPin taaperrusta vaan seurannut. Yksi pronssi ja CHL-mestaruus. Ei ne paljoa lämmitä enää. Valitettavasti oon ihminen jonka on käytännössä mahdotonta olla muiden puolesta iloinen jos en ole itse kokenut koskaan samaa…

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Niin, ehkä tässä olisi vähemmän kateellinen jos en olisi lähinnä juuri JYPin taaperrusta vaan seurannut. Yksi pronssi ja CHL-mestaruus. Ei ne paljoa lämmitä enää. Valitettavasti oon ihminen jonka on käytännössä mahdotonta olla muiden puolesta iloinen jos en ole itse kokenut koskaan samaa…
Muiden menestys ei ole itseltä pois, se kannattaisi yrittää oppia elämästä

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Muiden menestys ei ole itseltä pois, se kannattaisi yrittää oppia elämästä
Varmasti kannattaisi mutta vaikeaa se on jos sitä ei ole ”automaattisesti” itselleen tullut.

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Ja lisäksi, kaikki ne ihmiset ketkä netissä kommentoivat viime kaudella tyyliin "SaiPan paikka ei ole liigassa" ja "SaiPa on liigan häpeäpilkku" saavat haistella TyöUkon hikisiä perskarvoja. Olen tavattavissa (haisteltavissa) huomenna Jämsässä noin 8-14 välisen ajan.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmasti kannattaisi mutta vaikeaa se on jos sitä ei ole ”automaattisesti” itselleen tullut.
Kannattaa kääntää se niin että vuosi sitten juhlittiin 100v juhlia ja oltiin kiinni suorassa pudotuspelipaikassa. Samaan aikaan SaiPan kausi oli jo taputeltu ja he oli kohun keskellä kun entinen toimitusjohtaja oli haksahtanut turkkilaishuijaukseen.
Nyt vuotta myöhemmin SaiPa on sarjakärki, peleissä käy yli 4000 katsojaa, joukkueeseen on tullut Hutchinsonin ja Pysykin kaltaiset pelaajat ja joukkuetta valmentaa yksi kaikkien aikojen Leijonalegendoista.
Kun asioita alkaa tapahtua niin ne tapahtuu nopeasti.
Täällä 2007 seuran hallitus mietti että jatketaanko enää edes liigatoimintaa, pelattiin helmikuussa kauden tärkein peli Ilvestä vastaan Tampereella ja otettiin turpaan 6-0 ja kausi oli taputeltu.
Eräs Jukka Seppänen latasi siitä kokouksesta puolen vuoden sisään seuraan kaksi NHL:ssä edeltävällä kaudella pelaamaan päässyttä tähteä ja yhteensä neljä NHL-sopimuksen omaavaa pelaajaa ja reilut 2v tuosta hallituksen kokouksesta koko kaupunki oli sekaisin kun juhlittiin ensimmäistä mestaruutta.

Asiat voi tapahtua yllättävän nopeasti kun vain on oikeanlainen tahtotila, osaamista ja pikkusen onnea.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Voisikohan lihapiirakan varata etukäteen toiselle erätauolle?
Ei. Lafkan imagoon kuuluu se, että katsojat saavat nostalgiamatkan Neuvostoliittoon, missä pitää jonottaa leipää. Ja jos menet liian myöhään, niin leipä on loppu tai kauppa kiinni. Siellä kaupassa joku liikkuu, mutta ei kiinnosta palvella, koska kommunismin hengessä asiakastyytyväisyydellä ei ole väliä.

Yllättäen olutta kyllä saa kohtuu nopeasti eikä se lopu kokonaan kesken. Se haluamani valmistaja ja hyvän laatuinen juoma kyllä ovat loppuneet, mutta ainakin jotain olutta on aina ollut. Pitäisi fanien tätä varten sen makkarapakastimen lisäksi lahjoittaa myös jääkaappeja hyviä oluita varten, ettei tarvitse myydä eioota.

Häviöitä enemmän vituttaa henkilökohtaisesti vieläkin jatkuva Rautakorven kaipaaminen. Se on nyt osa JYPin historiaa eikä sen enempää. Rautakorpi kun oli puikoissa, niin suureen ääneen vaadittiin potkuja tai ainakin siltä se näytti.
No en kaipaa häntäkään valmentajaksi. Ei alunperinkään ollut voittava valmentaja pleijareissa ja varsinkaan finaaleissa, ja ekan kauden jälkeen 13. Vaikken varsinaisesti ole Seppäsen naiivi tukija, niin hyväksyn erottamisen periaatteen. Mutta ajoituksen ja korvaajien suhteen en ymmärrä logiikkaa vieläkään. Siellä oli kuitenkin Raipea ja Karri Kiveä vapaana.

jossain ketjussa suunniteltiin nimikko-olutta meillekin. Saipa ehti ensin.
Sepä olisikin olut. Mitähän siihen sisältyisi? Myytäisi A-oluena mutta prosentteja olisikin vain 1.2 ja hiivaa puolet pullosta. Tuote tehtäisiin Karhu-olun pohjajäämistä, käytettäisiin kiljumaisesti nopeasti ja kaadettaisiin hätäisesti pesemättömiin pulloihin pelipäivänä. Ja sitä olisi niin vähän, että loppuisi peleissä kesken. Marraskuussa erotettaisiin panimomestari, tilalle käärmeöljykauppias ja vahtimestari, ja sitten vasta oikea soppaa ruvettaisiinkin tekemään.
Olen tavattavissa (haisteltavissa) huomenna Jämsässä noin 8-14 välisen ajan.
Tilaanko sulle General's Wayhin tuopin valmiiksi allekirjoittaneen piikkiin? (jos se on enää laillista, tuskin ilman veikkauskorttia)

Liitteet

• Nimikko-olut v1.jpg
    Nimikko-olut v1.jpg
    67,1 KB · kertaa luettu: 66

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä paljon enemmän voittoa, kun suurimmalla osalla liiga jengeillä. Jos et osaa olla muiden puolesta iloinen, niin jätä ne huomioimatta sitten.

Tämä ei siis ole sinulle jypinfani suoraan, mutta todella turhauttavaa tämä ajatusmaailma ärsyyntyä muiden menestyksestä sen sijaan, että itse tekisi jotain toisin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tässä paljon enemmän voittoa, kun suurimmalla osalla liiga jengeillä. Jos et osaa olla muiden puolesta iloinen, niin jätä ne huomioimatta sitten.

Tämä ei siis ole sinulle jypinfani suoraan, mutta todella turhauttavaa tämä ajatusmaailma ärsyyntyä muiden menestyksestä sen sijaan, että itse tekisi jotain toisin.
Joo, no onhan tämä ärsyttävää olla kateellinen vaikka mistä milloin kenellekin mutta tosiaan valitettavasti vaikeaahan tästä on eroon päästä. Varsinkin kun tämä on asia mille en voi itse tehdä mitään vrt vaikka tenttien arvosanat.

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Joo, no onhan tämä ärsyttävää olla kateellinen vaikka mistä milloin kenellekin mutta tosiaan valitettavasti vaikeaahan tästä on eroon päästä. Varsinkin kun tämä on asia mille en voi itse tehdä mitään vrt vaikka tenttien arvosanat.
Omaa ajatteluaan voi kyllä muokata, mutta helppoa tai nopeaa se ei ole. Psykoterapia perustuu osiltaan juuri tähän.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo o, nyt ihan villi veikkaus että Schnarr on pitkään poissa. Toivottavasti palaa heti, mutta en ihmettelis jos oireet tuosta palais.
Masinille se perinteinen ”Tolla asenteella, pipo päähän ja muna käteen”

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Onko meillä kohta jäljellä taas ketään hyökkääjiä? Ja mihin se eka erän hyvä ilme katosi? Heti kun oltiin johdossa, alkoi taas tuo peruuttelu ja roiskiminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy