Vitutusketju

  • 1 124 175
  • 8 557

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
On tää ihan käsittämätön joukkue, 3-0 johtoasemasta 3-3 tilanteeseen, 5 peliminuutin sisällä.

Edit 0% Alivoima näyttää seuraavasti tappaavaa tehokkuuttaan.
Kiitos Herra Seppänen, KÖK ja koko co jotka mahdollistitte tämän shown juhlakaudella! Saa pieni jos ei isompikin kannattaja olla seurasta ylpeä!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan kuin vuosi sitten. Siinä kohtaa, kun aletaan tosissaan tappelemaan viimeisestä säälipaikasta, niin toiset ne vaan juoksee naisten perässä ja me ei olla hitusvinkulaa nähtykään (credits Petelius/ Ekblom).

Eli toiset parantaa tahtia ja täällä lähinnä haisee ripulikakka.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei tän pitäs edes vituttaa, mutta ei mahda mitään.

Jyp on sulamisen suomen mestari.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minä mietin, että joko sitä palaisi aktiiviksi palstalle. Menin lukemaan otteluketjua. Siellä veljet klubitakeissaan ja huiveissaan juhlivat Kärppien maaleja JYPiä vaastaan. Mä toistan, juhlivat maaleja JYPiä vastaan ja vieläpä Kärppien. Sieltä löydetään huumoria siitä, että JYP kyntää. Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!

Krhm, silloin kun olin vielä aktiivi täällä, JYPin tukena oltiin myös otteluketjussa ja vastustajan maalit vituttivat mutta ei nykyään täällä herroilla. Ei tälläiseen JYP yhteisöön kiinnosta palata. Pitäkää tunkkinne.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
Tämä joukkue ei halua ottaa 3pistettä, ei vain halua, aina kun olisi tarjolla ottaa täydet pisteet, peli passivoituu ja johtoasema ripuloidaan jokaikinen kerta, viimeistään ne kadotetaan siinä vaiheessa kun vastustaja ottaa maalivahdin pois. Selkäranka katkeaa joukkueelta kun vastustaja tekee edes yhden maalin, aivan käsittämätöntä.

Ja kun joukkueen av-peli on luokkaa susipaska harvemmin pelejä voi voittaa.

JYP ei vaan osaa pelata johtoasemassa ja tappaa peliä, miten tämä voi olla niin älyttömän vaikeaa? Kärpät oli sysipaska tänään melkein 2 erää ja peli onnistuttiin häviämään perinteisellä tuplasulamisella hohhoijjaa...

KooKoota ja Ässiä vastaan pistero kasvoi 2 pisteellä. 3 pisteen voittoja joukkue kaipaisi kipeästi mutta vaikeaa on.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä joukkue ei halua ottaa 3pistettä, ei vain halua, aina kun olisi tarjolla ottaa täydet pisteet, peli passivoituu ja johtoasema ripuloidaan jokaikinen kerta, viimeistään ne kadotetaan siinä vaiheessa kun vastustaja ottaa maalivahdin pois. Selkäranka katkeaa joukkueelta kun vastustaja tekee edes yhden maalin, aivan käsittämätöntä.
Vituttaisihan se itse kutakin, jos vuosilomat lyhenee,
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Niin ja meillähän piti olla helvetin hyvä puolustus tälle kaudelle. Ihan itsekkin uskoin tämän.
Itse pidän puolustuksen materiaalista edelleen, veikkaan että moni muu saisi noista mieleistä voittavan sakin. Ei se puolustaminen kun ole vain pelaajista kiinni...
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jos Dante eläisi, hänen pitäisi kirjoittaa Jumalainen näytelmä uusiksi, koska kas, sieltä Helvetin alimman kerroksen alta löytyy vielä yksi paikka. Se, jossa JYP-fanit seuraavat rakkaan seuransa menoa 2020-luvulla.

”Elomme vaelluksen keskitiessä
ma harhaelin synkkää metsämaata
polulta oikealta poikenneena.

Ah, raskasta on sanoa kuink' oli
tuo salo kolkko, autio ja sankka!
Sit' aatellessa vielä muisti säikkyy.”

Eino Leinon käännös vuodelta 1912.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös