Samaa täälläkin. Vaikka sitä kuinka yrittäisi muuta ajatella, niin kyllä minä silti toivon JYPille aina parasta mahdollista tulosta ja uskon jollain tasolla voittoihin jokaisessa pelissä.Yrittänyt tässä itselleen ja muille sanoa, että: "ei haittaa, jos kymppisakissa ei olla, että tämä lammaslauma ei edes ansaitse pudotuspelipaikkaa". Niin ei tähänkään pysty. Kyllä nimittäin vituttaa jos Sport vaan tästä pleijareihin menee vielä...
On ollut muuten yhtä vittua koko kausi....
Kyllä pitää mennä aika kauas. Itse olen seurannut aktiivisesti ekasta hopeakaudesta alkaen ja tällaista vastaavaa ei kyllä muista: todella isot odotukset, hyviä ja huikeitakin suorituksia paljon, mutta aivan karmaisevia sulamisia 10+ kauden aikana, ja niiden vuoksi nyt ollaan tilanteessa, jossa pitää kannustaa pelikaaneja voittoon, jotta päästään edes sääleihin.Samaa täälläkin. Vaikka sitä kuinka yrittäisi muuta ajatella, niin kyllä minä silti toivon JYPille aina parasta mahdollista tulosta ja uskon jollain tasolla voittoihin jokaisessa pelissä.
Milloin viimeksi JYPin kausi on ollut yhtä hirveä? Mutulla sanoisin, että täytyy mennä kauteen 06-07, jolloin oltiin runkosarjassa sijalla 12. Toki resurssitkin olivat tuolloin vielä vähäisemmät, joten vaikeaa on kausia suoraan verrata. Enkä kyllä muista yhtään, että miltä tuon kyseisen kauden seuraaminen silloin tuntui.
EDIT: Itseasiassa muistan, että tuo kausi päätettiin Alatalon läksiäisiin ihan hyvillä fiiliksillä, vaikka sijoitus olikin huono. Silloin pelattiin kuitenkin aika pitkälti rosterin tasoista kiekkoa runkosarjassa. Taidetaan siis joutua menemään vieläkin kauemmaksi, jotta löytyy tämän kauden fiiliksiä vastaava kausi.
Tämä. RD on kyllä varsin kyvytön käsittelemään näitä taiteilijaluonteita, joilla on kuitenkin valtava potentiaali hyökkäyssuuntaan. Noh, tämä nyt on mitä on ja toivotaan parasta. Ensi kaudella toivottavasti on puikoissa koutsi, joka ymmärtää muidenkin kuin kieli vyön alla repivien puukäsien päälle.RD... Tomasek ja Nättinen viltissä. Ei paljoa hymyilytä, vielä vähemmän jos tänään tulee tappio.
Periaatteessa samaa mieltä, mutta nykyajan kiekossa pärjää enemmän rohkeudella, kuin virheitä pelkäämällä. Tomasek on osin hasardi, mutta on oikeastaan kokoonpanon ainoa hyökkääjä joka voi yksilösuorituksella tyhjästä rakentaa maalipaikan. Ei tälläistä pelaajaa ole varaa pitää penkillä kauden tärkeimmissä peleissä.Luulen että kokoonpano muuttuu huomiselle ja ainakin jompikumpi pelaa silloin. Tomasek on kyllä vähän hasardi turhine kikkailuineen, kun tempo ja paine kasvaa runkosarjasta. Noh, saa nähdä miten käy.
Kukahan tuolla sitten maalit tekee. Niitä maaleja kun toisinaan tarvittais myös enemmän kuin 1kpl per peli. Tuppurainen? Hytönen? Lahti? Kolehmainen? Jokinen? Stråka? Ratinen?...
Valtava potentiaali= mielikuvissa maalintekijä, mutta kun pikkunätit jalkakikat ja itsekäs kuljettelu pitkin keskialuetta eivät pure..Tämä. RD on kyllä varsin kyvytön käsittelemään näitä taiteilijaluonteita, joilla on kuitenkin valtava potentiaali hyökkäyssuuntaan. Noh, tämä nyt on mitä on ja toivotaan parasta. Ensi kaudella toivottavasti on puikoissa koutsi, joka ymmärtää muidenkin kuin kieli vyön alla repivien puukäsien päälle.
Ties monettako kertaa toisen erän jälkeen tappiolla kolmanteen. Kolmannesta erästä tällä hetkellä puolet pelattu ja yksi laukaus vastustajan maalia kohti, sekin tuli paitsiotilanteessa.
Missä paine vastustajalle? Missä edes pieni merkki takaa-ajosta? Missä Immonen? Missä Perrin?
Paskasta ei saa konvehtia 60 pelissä vaikka tuolla penkin takana seisoisi kuka.