Kaikella kunnioituksella mutta eikö vitutusketjussa saa olla vittuuntunut? Tulet tänne kritisoimaan sitä että joku/jotkut ovat vittuuntuneita. Mietippäs nyt itsekin vähän.Sanot, että "myös JYPissä on tehty virheitä ja kaikki ei ole yhtä onnelaa". Missä sitten ei olisi tehty virheitä? Missä kaikki olisi yhtä onnelaa? Kuten sanottua, sellainen onnela on utopia. Kun tikulla kaivaa, niin takuulla löytyy, se on varmaa.
Sananvapauden puolestapuhujamme suosittelemassa taas sensuuria, lol. Laput silmille ja kädet korville. totuus saattaa satuttaa, monasti näemmä myös mielipiteet jotka eroavat omista.Tämän ketjun lukeminen on varsin huvittavaa, kun sattuu olemaan eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä ignoressa. Voin suositella.
Saa olla, siksihän itsekin tänne kirjoitin omasta vitutuksestani. Eikä se koskenut muiden vittuuntumista, vaan niitä nillityksen syitä, jotka eivät tunnu aina olevan lainkaan aiheellisia tai ovat täysin irrallaan todellisuudesta.Kaikella kunnioituksella mutta eikö vitutusketjussa saa olla vittuuntunut? Tulet tänne kritisoimaan sitä että joku/jotkut ovat vittuuntuneita. Mietippäs nyt itsekin vähän.
Mitähän totuutta olet kirjoittanut? Suolannut omia kannattajia ja jopa väittänyt ettei osa olisi JYPin kannattajia?Sananvapauden puolestapuhujamme suosittelemassa taas sensuuria, lol. Laput silmille ja kädet korville. totuus saattaa satuttaa, monasti näemmä myös mielipiteet jotka eroavat omista.
Ymmärtäisin tämän, jos täällä todellakin nillitettäisiin tyhjästä ja jatkuvasti, mutta niin ei todellakaan ole. Oudolta siksi tuntuu hyökkäys saman seuran kannattajia kohtaan, mutta kuten sanottua jokainen tavallaan.vaan niitä nillityksen syitä, jotka eivät tunnu aina olevan lainkaan aiheellisia tai ovat täysin irrallaan todellisuudesta.
Onhan. Joka tapauksessa liikaa. JYP ei ansaitse sitä.Ymmärtäisin tämän, jos täällä todellakin nillitettäisiin tyhjästä ja jatkuvasti, mutta niin ei todellakaan ole.
Ei minulla ole mitään Virtasta vastaan ja olen hänen kanssaan monet sanat vaihtanut, hieno ihminen jne. Välillä tuntuu, että JYPin päävalmentajan rooli on vain hänelle liian iso pala. Toisaalta kyllä Veltsu on ihan hyvät näytöt aiempina kausina antanut vaikka lopullista kruunua ei ole tullut.Kysynpä tämän vielä uudelleen kun en saanut vastausta vieläkään. Miksi JYP ei kuulu suosikkijoukkueisiisi, Virtasen takiako?
Minulle on ihan sama mitä jengillä tuossa kohtaa lukee, muttä tälle selitykselle rajallisesta merkkimäärästä naurahdin kyllä spontaanisti. Kun katsoo mitä sulla siinä lukee ja sitten miettii, että syy olisi todellakin siinä, että kolmekirjaiminen joukkueen nimi ei siihen millään mahtunut.Voin olla JYPin kannattaja vaikka se ei jatkoajan suosikkijoukkue osiossa luekaan, siihen ei katsos mahdu kuin tietty määrä merkkejä.
Ei kuulu sinulle Melchester Rovers -fani.Ja mitä helvetin väliä sillä ylipäätään on mitä jossain käyttäjäprofiilissa edes lukee?
Miksi ei?Muihin osioihin ei saa kirjoittaa?
Miksiköhän sitä ei haluaisi fani tunnustaa julkisesti, kuten useimmat tekevät. Onhan se erikoinen valinta.Ei voi olla kannattaja jos ei laita sitä jonnekin Jatkoajan käyttäjätietoihin näkyviin?
Sama täällä. Ei se minunkaan maailmaa kaada mitä muut profiiliinsa kirjoittavat, kunhan utelin syitä. Tämä HOOLIGAN_in selitys olikin aika koominen. Kannatti kysyä, siitä sai hupia.selitykselle rajallisesta merkkimäärästä naurahdin kyllä spontaanisti. Kun katsoo mitä sulla siinä lukee ja sitten miettii, että syy olisi todellakin siinä, että kolmekirjaiminen joukkueen nimi ei siihen millään mahtunut.
Kiitos päivän piristyksestä! Ja tämä ei ole sitten mitään piilovittuilua, vaan pisti hymyilyttämään ihan oikeasti.
Ei kuulu sinulle Melchester Rovers -fani.
Miksi ei? Miksiköhän sitä ei haluaisi fani tunnustaa julkisesti, kuten useimmat tekevät. Onhan se erikoinen valinta.
Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle."Ei kuulu sinulle Melchester Rovers fani"....ei jumalauta sä olet kummitus hauska jätkä :D mites kun mulla ei lue minkä jengin fani olen? Ilmeisesti en minkään liigajoukkueen fani sitten olekkaan....
No kerrotaan tämäkin kerta niin rassaa, minulla oli aikoinaan tuossa enemmän tekstiä ja useampia eri sarjojen joukkueita, silloin siihen ei oikeasti enään JYP mahtunut. Sittemmin olin tuota muokannut, mutta en ollut lisännyt JYPiä. (en siis ole ilmeisesti kannattaja) Ymmärrän, että selitys @Nelfor huvitti, niin huvittaisi itseäkin jos joku muu olisi tuon sanonut ja ei olisi tietoa tuosta aiemmasta.Sama täällä. Ei se minunkaan maailmaa kaada mitä muut profiiliinsa kirjoittavat, kunhan utelin syitä. Tämä HOOLIGAN_in selitys olikin aika koominen. Kannatti kysyä, siitä sai hupia.
Jatka vaan samaa rataa...Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle.
Me keskustelimme asiasta. Ulkopuolelta on hyökännyt nyt kaksi nimimerkkiä ulisemaan meidänkeskiseen keskusteluun. Jatkan samaa rataa niin kauan kuin näitä pösilöitä riittää. Tämä on vitutusketju ja minua vituttaa kaikenlaiset urpot täällä. Minulla on oikeus ilmaista täällä ihan omia tuntemuksiani aivan kuten teillä muillakin. Piditte siitä tai ette.Jatka vaan samaa rataa...
Ignoraa minut kuten Nelfor, sillähän siitä pääset jos et millään voi sietää viestejäni.Vituttaa lukea kummituksen nillitystä täällä palstalla.
Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle.
Ei tarvitse nukkua yön yli. Minä itse kirjoitin kommenttini joten olen varsin tietoinen niiden sisällöstä. Tarkoituksella hieman kieliposkessa kirjoitin, hymyn kare huulilla. Mukavaa, että näit sen huumorin pilkkeen siellä. Peace. ;)Et puhunutkaan. Mutta minä puhuin sinulle. Kannattaa nukkua yön yli ja lukea kommenttisi uudelleen, niin tajuat sen niissä piilevän huumorin, jonka me muut näemme jo tänään. Ota kritiikki vastaan ja vastaa siihen asiallisesti, niin sinut voidaan tällä palstalla joskus ottaa vakavasti. Peace.