Vitutusketju

  • 216 116
  • 933

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla se kuvitelma perustuu siihen että nykyvalmennus oli aivan surkeaa.
No voihan se niinkin olla. Itse olen kyllä ainakin päävalmentajan osalta eri mieltä. Salo on liigassa KooKoon historian menestynein päävalmentaja. Mielelläni olen väärässä ja olen tyytyväinen, jos uusi valmennus johdattaa KooKoon parempaan menestykseen. Ensi kaudella ollaan hieman viisaampia tämän suhteen, kun päästään vertailemaan uutta valmennusta nykyiseen valmennukseen. Täällä palstalla on osa porukasta vaatinut jo niin pitkään valmennuksen vaihtoa, joten mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää, koska nyt huutoon on seuran toimesta vastattu.
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Nyt kyrsii Ilveksen voittomaali, vei minulta kympin voiton Pitkävedossa. Ei oo helppoo!
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
No näinkin voi tietysti sanoa. KooKoo kyllä hieman yllättäen oli TPS:ää parempi keskinäisissä otteluissa pistein 7-5. Samoin Ässiä vastaan KooKoo oli parempi pistein 7-5 ja Sportia vastaan pistein 8-2. KooKoon pisteet TPS:ää, Ässiä ja Sportia vastaan 22-12. Jos pisteet olisi menneet toisin päin, niin KooKoo ei olisi ollut lähelläkään säälipaikkaa. Veikkaan, että ensi kaudella pudotuspelipaikan saaminen tulee olemaan vieläkin vaikeampaa vaikka joillakin on outo kuvitelma, että homma tulee olennaisesti paranemaan, kun valmennus vaihtuu.
Jos on seurannut yhtään liigaa. Niin tietää myös että aika moni seura on tehnyt persnettoa, ja on ilmoittanut pienentävänsä pelaajabudjettia. Tänävuonna ylempänä olevista Jukurit ja TPS. Ja sen päälle Sportilla on näköjään yllättäviä maksamattomia hallimaksuja jne. Tulee vaikuttamaan kaikkialla budjettiin laskevasti. Ettei konkurssi häämötä näköpiirissä.

Ps. Onneksi täällä on menty bisnes edellä...
 

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuloksellisesti paras valmentaja, mutta ei laadullisesti missään nimessä. Ahokas on kyllä ehdoton ykkönen. Harmi, että the kausi jäi kesken koronan takia.
Sen verran on pakko saivarrella, että Ahokas on valmentanut KooKoon sen seurahistorian parhaaseen runkosarjasijotukseen (5.). Ja sitähän emme koskaan saa tietää, miten the kausi olisi lopulta päättynyt. Minun silmissä Ahokas on KooKoon seurahistorian paras valmentaja. Ahokkaalla oli/on kyky myydä oma pelikirja joukkueelle, ja sitä kautta hitsata jengi yhteen. Ominaisuus, jota Salolla ei ole.

 

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
En missään nimessä pistäisi tämän kauden huonoja otteita Salon piikkiin. Hän ei varmaan ole kovin auktoriteetti kopissa muuta joukkueesta puuttui ailahtelevuuden perusteella jämäkkä johtohahmo joka piti huolen, että ei löysäillä. Luulenpa, että Bonsaksen olisi osannut sanoa varsinkin ruotsalaisille oikeat sanat kun välillä näytti siltä, että se viimeinen silaus jäi antamatta.

Se mitä pidän isompana ongelmana on Salon ympärillä pyörivät valmentajat. KooKoon materiaalilla mm. ylivoiman olisi pitänyt olla todella vaarallinen mutta ylivoimalla oli jo tietyissä peleissä voitto jos saatiin kiekko alueelle ja yksikään oikea laukaus aikaan. Sy myös, että joukkueessa on varmaan kuppikuntia kun osa tähtää NHL:ään ja osa menee pelipäivän jälkeen dokaamaan.

Kokonaisuus on tietysti aina oikea syy menestyksen puutteeseen ja nyt on tavallaan turhaa syytellä ketään ”työntekijöistä” tässä vaiheessa. Eiköhän kaikki tehnyt kuitenkin parhaansa joka vaan lopussa ei varsinkaan tiety(i)llä vahvistuksella ollut tällä kaudella hyvä suoritus. Kukaan ei myöskään tiedä olisiko Malik löytänyt tasonsa alkukaudesta jos peluutus olisi ollut Malikin hyvä selkeästi ja jätetty joka toisen pelin taktiikka pois.

Jää harmittamaan jos D’astoun (ja ehkä Tardifin) aika KooKoossa loppuu tällaiseen pelleilyyn. Ottakaa nyt edes tänään voitto ilmeisesti lähes täyden Lumon areenan edessä. Tämän päivän esityksellä on ainakin minulle enemmän merkitystä kuin sillä, pääseekö joukkue playoffeihin. Ja itseasiassa voittoahan se vaatii jos haluaa edes mahdollisuuden jatkosta.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä vituttaa se että odotukset oli niin kovat että kohta palikat loksahtaa kohdilleen mutta eipä ne sitten koskaan loksahtaneet. Melkein joka ottelussa näytti hetkittäin hyvältä että tällä pelillä kaatuu kuka vaan. No eipä kaatunut kuin haaveet. Toivottavasti Myrrä saa tasaisuuden, ollaan sitten hyviä tai paskoja. Helpompaa kannattaa:)
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos kaudesta. Oli siellä hienojakin pelejä. Mutta epätasaisuus pelien välillä ja sisällä sekä kauden tasolla onneton maalivahtipeli. Loistavia yksilöitä, joista muutama loisti läpi kauden, osa vain hetkittäin. Paljon hyvääkin, mutta paljon jäi potentiaalista ulosmittaamatta. Siitä katse valmennukseen ja sen reagointikykyyn. Pitkässä juoksussa "normaalia", mutta rosterin ja odotusten takia suuri harmitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös