Vitutusketju

• 409 498
  • 1 792

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vähän minäkin ihmettelen että millä keinoilla Rimpinen palatessaan saa K-Espoon hyökkäyspelin toimimaan yhtään sen paremmin.

Äärettömän arvokkaiksi tulee alkukaudella saadut pisteet. Toki niidenkin kanssa on vielä mahdollisuudet päästä karsintoihin. Ei voi mitään, kyllä tämä touhu alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Ei. Näistä kolmesta kotiottelusta selkeästi paras. Nyt on iso lukko kyllä jengillä päällä.
Jep, kaksi erää oli kyllä yrittämistä.

Lähtisin nyt jotenkin yksinkertaistamaan peliä ja ihan perusasioita tekemään hyvin.
Mies maalille -> laukauksiin maskia, kiinni ripareihin.

Salminen sylki eteensä jatkuvasti helpoistakin vedoista. Niihin tilanteisiin ei sininen päässyt ensimmäisenä kertaakaan koko matsin aikana.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jaa IFK:kin voitti vielä. Kruunaa tämän mahtavan päivän.

Sanon nyt ihan suoraan - mä en halua nähdä enää koskaan Ikosta K-Espoon pelipaidassa jäällä. Sen luokan suoritus tänään.

Oli tarkoitus viedä kolme kaveria hallille ensi viikon KooKoo-peliin, mutta keksitään varmaan muutakin "viihdettä" lauantai-illaksi.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Sanon nyt ihan suoraan - mä en halua nähdä enää koskaan Ikosta K-Espoon pelipaidassa jäällä. Sen luokan suoritus tänään.
Ja mä sanon ihan suoraan; yksi suututettu Ikonen espoolaisessa kiekkohistoriassa riittää, ei toista. Vaikka Joni onkin ollut heikko, sen myönnän.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ja mä sanon ihan suoraan; yksi suututettu Ikonen espoolaisessa kiekkohistoriassa riittää, ei toista. Vaikka Joni onkin ollut heikko, sen myönnän.
Mitä helvettiä? Pitäisikö sille käydä lämmintä hunajamaitoa viemässä ettei tule paha mieli vai?

Jos kaveri on sysipaska, kyllä sen saa sanoa ja jos nostaa vielä isointa liksaa eikä tee kentällä mitään hyödyllistä, silloin voi antaa kultaisen kädenpuristuksen ja toivottaa hyvää jatkoa.

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällekin Ikoselle maksetaan siitä, että pelaa jääkiekkoa. Nykysillä näytöillä ringette tai vaikka kaukalopallo (eikä todellakaan mitään kyseisten lajien pelaajia vastaan!) sopisi paremmin. Jos ei kestä kritiikkiä omasta surkeudesta, kun seisoskelee kentällä eikä tee mitään, eikä saa yhtään mitään aikaan, niin parempikin jos suuttuu ja lähtee.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei pelaajien treidaaminen tarvitse tarkoittaa siltojen polttamista, asiat voi tehdä tyylillä ja oikein. Se vaatii avointa kommunikaatiota ja myös pelaajan kuuntelemista, mutta täytyyhän se Jonillekin olla selvää, että homma ei tällä hetkellä toimi. Pisteet 2+10 29 pelissä ykkös-kakkosketjuun lähtökohtaisesti hankitulta pelaajalta on todella huono suoritus, katsoo sitä miten päin tahansa.

Ja toki Ikonen on vain yksi pelaaja, kyllä siellä muutkin huonosti suorittavat.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Jos kaveri on sysipaska, kyllä sen saa sanoa ja jos nostaa vielä isointa liksaa eikä tee kentällä mitään hyödyllistä, silloin voi antaa kultaisen kädenpuristuksen ja toivottaa hyvää jatkoa.
En puolustele Ikosta millään tavalla, mutta mun mielestä nää kohut espoolaiskiekkoilussa saa nyt luvan riittää. Mulle oli jo aivan tarpeeksi Bluesin putoaminen ja ne otsikot mitä silloin nähtiin, ei enää koskaan kiitos.

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En puolustele Ikosta millään tavalla, mutta mun mielestä nää kohut espoolaiskiekkoilussa saa nyt luvan riittää. Mulle oli jo aivan tarpeeksi Bluesin putoaminen ja ne otsikot mitä silloin nähtiin, ei enää koskaan kiitos.
Mutta mitä kohua sä pelkäät? En oikein ymmärrä. Sitä, että Ikonen lukee jatkoaikaa ja tulee paha mieli? Sitä, että sitä istutettais poppareilla kun ei taso tällä hetkellä riitä? Vai sitä, että muuten vaan suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mutta mitä kohua sä pelkäät? En oikein ymmärrä. Sitä, että Ikonen lukee jatkoaikaa ja tulee paha mieli? Sitä, että sitä istutettais poppareilla kun ei taso tällä hetkellä riitä? Vai sitä, että muuten vaan suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan?
Just näin. Kyllä urheilijan tulee kestää myös kritiikkiä varsinkin jos on lähtökohtaisesti hommattu jengiin avainpelaajaksi. Joku voisi jopa ärsyyntyä hyvällä tavalla ja löytää uuden tason itsestään.

Jos tuota ei kuuppa kestä ja alkaa kiukuttelu, tällöin saakin lähteä. Ei sellaisilla pelaajilla tehdä yhtään mitään, eikä sellaiset pelaajat myöskään tule yleensä muuallakaan menestymään.

JepJep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
"Ollaan aina mukana, seistään teidän tukena, loppuun asti taistellaan, tuli vastaan kuka vaan" ei vissii oikeesti tarkota yhtää mitää. Kulman gloryhunterit luovutti taas ekan takaiskun jälkee ja vika 10 min ei kulmassa kuulunu muuta ku "vittu mitä paskaa" tyyliset huudot. Ja tää on tapahtunu aika monessa kotipelissä tällä kaudella. Jos pitää vetää ranteet auki ja huudella omille ni fanikatsomo on siihen väärä paikka. Varsinkin ku peli ei ees ollu tänää mun silmään erityisen huonoo. Maalit vaa puuttu.

Ei me voida vaatia joukkuetta taistelemaan koko 60 min täysillä, jos me ei ite pystytä samaan ja pakko sanoo että tällä hetkellä tää yleisö ei ansaitse parempaa kotijoukkuetta.

Joukkuetta on helppo kannattaa sillon ku menee hyvin mut miettikää minkä viestin se antaa joukkueelle ku fanit kääntää selän heti ku tulee vähän vaikeempi jakso. Vertailun vuoks miettikää miten Huuhkajat on pelannu viime aikoina eikä oo muute Pohjoiskaarre ollu yhessäkää kotipelissä hiljaa.

Ja muistakaa se tosiasia että K-Espoo on ylisuorittanu koko kauden ja tää viime aikoina nähty taso on varmaa se mitä suurin osa odotti ennen kauden alkua nii siinäki mielessä on aika naurettavaa miten paljon porukkaa vetää täällä ranteita auki. Ymmärtäsin jos olis hifk-tason pelaajabudjetti ja mestaruus olis realistinen tavote mut näin ei ole.

Ja kyllä muakin harmittaa tappio mut kyllä pahimman vitutuksen tänää aiheutti fanikatsomo. Eikä oo eka kerta.

Tosifanit ei käännä omalle joukkueelle selkää. Ikinä.

Ja joo tän olis voinu varmaa laittaa kannajatoiminta -ketjuun mut täs oli sen verran paljon avautumista nii ajattelin et parempi laittaa tänne.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ekaa kertaa hyvin pitkään aikaan lähdin pois kesken matsin. Just nyt sellainen fiilis, että parempi ottaa pari matsia taukoa.
Sama täällä. 0-3 maalin jälkeen oli vain pakko lähteä pois, olisi varmaan muuten tullut huudettua jotain rumaa.
Tosifanit ei käännä omalle joukkueelle selkää. Ikinä.

Ensimmäisen erän alkuun oli hyvä meno kulmassa. Paljon lauluja peräkkäin. Sitten kyllä meno hyytyi.

Lopussa summerin soitua kuului useampi buuaus. Rehellisesti olen samaa mieltä että omille ei kuulu kääntää selkää. Mutta. Jos tulee fiilis lähteä kesken runkosarja matsin kotiin, se on ok. Pelistä kuuluu antaa myös palaute.

Jos luodaan paikkoja ja taklataan. Yleisö syttyy ja se kuuluu kentälle. Jos peli on tehotonta ja ei olla edes lähellä maalia, niin on ihan oikein ja reilua myös buuauksin herätellä joukkuetta, että kyllä se touhu yleisöäkin kiinnostaa.

Ei sitä loputtomiin voi vaan kiittää ja taputtaa.

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
En ala ketään neuvomaan miten pitää fanittaa mutta sanonpahan vaan että aika hyvä fiilis jäi Jypinkylän fanien touhusta. Jengi on toiseks viimeisenä sarjassa ja Espoossa 4 bussillista porukkaa pitämässä hyvää meininkiä. #fanikulttuuria sanon minä

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minulla on ollut Kiekko-Espoon kausikortti Suomi-sarjasta lähtien mutta joukkueen pelaaminen lämmittää nyt niin paljon, että joutuu miettimään lähdenkö Metro Areenalle pelejä katsomaan vai jäänkö kotiin nenää kaivamaan.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä tosifanina saa ilmaista mielestäni pettymyksen tuotteeseen, ei selkää voi aina taputtaa.
Varsinkin kun hintoja nostetaan jatkuvasti, sitä myös toivoisi että tuotteen laatu ei ainakaan huononisi. Nämä 0-5 0-4 hoonaukset kotona ei oikein pidemmän päälle iske.

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minulla on ollut Kiekko-Espoon kausikortti Suomi-sarjasta lähtien mutta joukkueen pelaaminen lämmittää nyt niin paljon, että joutuu miettimään lähdenkö Metro Areenalle pelejä katsomaan vai jäänkö kotiin nenää kaivamaan.
Hear hear.

Tätä kotipelien muniin puhaltelua ei vaan jaksa katsoa. Toisin kuin joidenkin muiden mielestä, JYP-pelissä ei mielestäni ollut mitään hyvää. Tappiopeleissäkin voi olla hyvä viihdearvo, nyt ei ole ollut sitäkään miesmuistiin (kotona).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy