Vitutusketju

  • 10 546 706
  • 56 137

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä ainakaan pidä autoani, saatikaan moottoripyörääni, kunnossa katsastusmiestä varten.
Vastaan nyt yhtä huonolla argumentilla: Aika moni pitää. Siitä syystä on mielestäni hyvä että joku instanssi tuolla tiellä liikkuvaa kalustoa aika ajoin kontrolloi. Katsastusten hinta taas on eri asia. Tai se voisi hyvinkin kuulua tähän ketjuun =)
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tosimoottoripyöräilijä ei kuitenkaan itke tulevista katsastusmaksuista, vaan alkaa budjetoimaan tulevia katsastusmaksuja jo nyt. Jos katsastukset tulee pakollisiksi vuonna 2016, ja katsastuksen keskihinta autolle pyörii siinä viidenkympin hujakoilla(luulisin, että prätkille hinta on suunnilleen sama), niin äkkiäkös tuo hinta on säästetty. pari kaljaa per viikonloppu vähemmän, niin siinä on katsastuksen hinta jo maksettu. Myös maksa jaksaa vuoden pari enemmän, joten kaikki itseasiassa voittaa. Ymmärrän toki vitutuksen, ei siinä, ylimääräiset valtion pakottamat hommat vituttaa aina.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Touche arvon Shejbal! Olin juuri aikeissa kirjoittaa samaa. Monellehan auto on vain välttämätön työkalu, jolla päästään paikasta A paikkaan B. Auton kunto ja turvallisuus on täysin toissijainen asia monille ihmisille.

Harrasteautot ovat sitten asia erikseen ja ne ovatkin yhtä hyvin pidettyjä, kuin moottoripyörät.

Mopojen kohdalla tilanne on erilainen. Olen ostamassa pojalle mopoa ja kyllä kaikennäköisiä virityksiä on tullut vastaan ja kaikissa on ollut kilvet.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taas on se aika vuodesta, kun Facebookin avaaminen vituttaa normaalia enemmän. Nimittäin kesälomakuvat ja niihin liittyvät nami-nami-ihanaa -statuspäivitykset alkavat vituttaa ihan huolella. "Kuvassamme Jani-Petteri 6v, peuhaa Puuhamaassa ja vanhemmillakin on niin perkeleen mukavaa". Tuon tyylisiä päivityksiä pukka vittu varmaan joka päivä heinäkuun ajan.

Tiedän, ei niitä oliis pakko katsoa ja lukea, ne voi poistaa tai laittaa ignoreen. Tuntuu olevan ihmisillä jonkinlainen kilpavarustelu näissä lomapostauksissa. On kaikenmaailman Muumimaailmat ja kylpylähotellit ja kaikilla on niin helvetin hauskaa, kun perhe matkustaa.

Yksin eläville tällaiset perhekeskeisten tapahtumien ja reissujen hehkuttaminen on niin hiton ärsyttävää.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mopojen kohdalla tilanne on erilainen. Olen ostamassa pojalle mopoa ja kyllä kaikennäköisiä virityksiä on tullut vastaan ja kaikissa on ollut kilvet.

Mopoille katsastus on enemmän kuin hyvä, niitä viritetään ihan törkeästi. Itsehän en koskaan uskaltautunut skootteriani virittämään ja katsastus MOPOILLE on nimeomaa hyvästä.

Moottoripyöriä kun saa kaupastakin ihan uskomattomilla tehoilla, niin jos joku on hitaampaa moottoripyörää virittänyt tehokkaammaksi, niin en ymmärrä miksi siihen pitäisi jonkun katsastusmiehen puuttua, koska tehorajoituksia tms noissa ei tietääkseni ole, kukin muokatkoon sen omanlaisekseen. Varsinkin kun moottoripyörät ovat usein ihan harrastusjuttuja ja pyörien kanssa tulee vietettyä aikaa talleilla yms.

Ymmärrän kyllä, jos jotkut jarrujen toimivuudet testataan tms. mutta jos katsastus on vähääkään samanlaista kuin autojen kanssa niin en käsitä tarvetta sille.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tänään sitten tuli puukkotuomio. Aika joskus syyskuussa ja joko tähystyksenä tai avona riippuen lekurista. Olihan tuo mahdollisuus tiedossa jo ekan lekurikäynnin jälkeen ja puukko on tullut tällä kertaa operoitavallekin alueelle tutuksi, mutta vetää silti mielen melko apeaksi.

Noh, jos jotain positiivista hakee, niin tämän jälkeen loppuvuosi tulee olemaan melkoista lomaa. Ensin kesälomat elokuussa, sitten 2-4 viikkoa sairaslomaa syyskuussa ja lopulta vielä loput lomapäivät joskus joulukuun tuntumassa...
 
Yksin eläville tällaiset perhekeskeisten tapahtumien ja reissujen hehkuttaminen on niin hiton ärsyttävää.
Onneksi on olemassa tämä foorumi itsekeskeisille. Täällä Ari-Matti 35 v. ja muut peräkammarinpojat voivat pitkinä kesäpäivinä purkaa inhoaan perheellisiä kohtaan kunnes äitimuori huutaa saunaan ja syömään makkarapottua.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Onneksi on olemassa tämä foorumi itsekeskeisille.

Itsekeskeisille? Mitäs ..tun itsekeskeistä siinä on, ettei halua kansoittaa maata jälkeläisillään ja kuljettaa niitä joka halvatun kesätapahtumassa ja huvipuistossa muiden riesana? Jumaleissön, minä en pitänyt lapsista edes lapsena. Perheterroristit!
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mopojen kohdalla tilanne on erilainen. Olen ostamassa pojalle mopoa ja kyllä kaikennäköisiä virityksiä on tullut vastaan ja kaikissa on ollut kilvet.

Omista mopo ajoista ei hirveän pitkää aikaa ole ja tuo mopojen katsastus systeemi on kyllä ihan hyvä juttu. Silloin kun itse niillä ajeli, niin olisi ollut huono juttu. Kuitenkin väittäisin, että suurinosa mopoista on viritettyjä. Itse viritin mopoani, koska vakiona se ei liikkunut oikein mihinkään. Onneksi en itse joutunut poliisien kanssa silloin tekemisiin, koska isukki ei varmasti olisi tykänny. Kuitenkin mopojen viritys on niin hemmetin yksinkertaista myös sellaisille jotka ei ole niiden kanssa hirveästi aikaansa viettänyt. Toki myös löytyy aina kavereita ketkä sitten tekevät jos ei itse osaa. Tämän takia tuo katsastus homma on ihan hyvä. Jos vaikka saisi hieman rajoitettua tuota. Toki jos tuo katastus aikaväli on pitkä, niin siitä ei mopojen suhteen ole iloa, koska niillähän ajetaan käytännössä se vuosi. Itse ajoin 15 vuotiaasta oikeastaan tasan vuoden.
 
Itsekeskeisille? Mitäs ..tun itsekeskeistä siinä on, ettei halua kansoittaa maata jälkeläisillään ja kuljettaa niitä joka halvatun kesätapahtumassa ja huvipuistossa muiden riesana? Jumaleissön, minä en pitänyt lapsista edes lapsena. Perheterroristit!

Toisilla vituttaa perheellisten elämöinti omasta elämästään, toisilla sinkkujen vastaava. Omia valintoja useimmille molemmat, eli turha vittuuntua. Tosin, turha myöskään tehdä liian suurta numeroa omasta valinnastaan.

Tällä foorumilla lainaamani kirjoittajan kaltainen asennemaailma tuntuu olevan erityisen äänekäs, ja nousee esille milloin missäkin yhteydessä. Eino_miehen kirjoituksesta jäi se kuva, että perheellisten pitäisi ajatella nimenomaan yksinäisiä ihmisiä ja pidättäytyä some-ilakoinnista.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ottamatta kantaa perheellisten tai sinkkujen touhuihin niin minä kyllä olen ollut siinä luulossa että tähän ketjuun saa kertoa sen hetkisen vitutuksensa antaumuksella ilman että muitten tarttee siitä ottaa pulttia.

Ja aiheeseen liittyen itseäni vituttaa kun joku toteaa "väärin vittuunnuttu" sekä se että kuumetauti ei ota helpottaakseen.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen ottanut buranaa kaksi viikkoa ja lääkärissä kehottivat sen lisäksi nauttimaan vielä kuumaa juomaa ja lepäämään. Helpottiko?

e: tajusin just et taisin mennä röllin syöttiin mutta menköön
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tällä foorumilla lainaamani kirjoittajan kaltainen asennemaailma tuntuu olevan erityisen äänekäs, ja nousee esille milloin missäkin yhteydessä. Eino_miehen kirjoituksesta jäi se kuva, että perheellisten pitäisi ajatella nimenomaan yksinäisiä ihmisiä ja pidättäytyä some-ilakoinnista.
Urheiluministeri näkee asian aika mustavalkoisesti, joten selvennän vähän aiemman viestini tarkoitusperiä. En minä tietenkään halua kieltää kenenkään "some-ilakointia". Olen varmaan itsekin joskus hehkuttanut Fb:ssa jotain asioita, urheilua, jääkiekkoa jne, jotka taas joillekin fb-kavereilleni aiheuttavat inhoa ja ihmentystä, että taasko tuokin jakelee noita typeriä päivityksiään.

Eli otin kantaa lähinnä tähän some-ilmiöön. Siellä on eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä, jotka kukin päivittävät sivuilleen heille tärkeitä asioita, vaikka niitä lukee myös ihmisiä joita ei voisi vähempää heidän asiansa kiinnostaa. Minua nyt sattui vaan tähän lomakauden alkuun kyrimään nämä lapsiperheiden Muumimaailma-Jukupark-Visulahti-Puuhamaa -päivitykset.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Taas on se aika vuodesta, kun Facebookin avaaminen vituttaa normaalia enemmän. Nimittäin kesälomakuvat ja niihin liittyvät nami-nami-ihanaa -statuspäivitykset alkavat vituttaa ihan huolella. "Kuvassamme Jani-Petteri 6v, peuhaa Puuhamaassa ja vanhemmillakin on niin perkeleen mukavaa". Tuon tyylisiä päivityksiä pukka vittu varmaan joka päivä heinäkuun ajan.

Tiedän, ei niitä oliis pakko katsoa ja lukea, ne voi poistaa tai laittaa ignoreen. Tuntuu olevan ihmisillä jonkinlainen kilpavarustelu näissä lomapostauksissa. On kaikenmaailman Muumimaailmat ja kylpylähotellit ja kaikilla on niin helvetin hauskaa, kun perhe matkustaa.

Yksin eläville tällaiset perhekeskeisten tapahtumien ja reissujen hehkuttaminen on niin hiton ärsyttävää.

Meillä on perheellä lomasuunnitelmat vielä auki, osaisitko suositella Puuhamaan tai Muumimaailman väliltä?
Poika on neljän vanhaja kova kiipeilemään ja muutenkaan ei juuri malta pysyä paikoillaan, mutta toisaalta Muumitkin kiinnostaa.
 

Pekkis

Jäsen
Itsekeskeisille? Mitäs ..tun itsekeskeistä siinä on, ettei halua kansoittaa maata jälkeläisillään ja kuljettaa niitä joka halvatun kesätapahtumassa ja huvipuistossa muiden riesana? Jumaleissön, minä en pitänyt lapsista edes lapsena. Perheterroristit!

Mutku me lisääntyjät halutaan omalta osaltamme varmistaa se, että sinunkin suurelle eläkkeellesi löytyy sitten aikanaan maksajia.

Jumaleissön, minä en pitänyt itsekeskeisistä 35 v peräkammaripojista edes lapsena.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minua nyt sattui vaan tähän lomakauden alkuun kyrimään nämä lapsiperheiden Muumimaailma-Jukupark-Visulahti-Puuhamaa -päivitykset.
Tähän lievä sama. Postatkoon niitä päivityksiään, mutta mahdolliset valokuvat voisi postata yhteen albumiin, eikä jokaista erikseen.
Eilen selailin Facebookia puhelimella ja eräs äityli oli postannut 17 jotakuinkin samaa kuvaa yksivuotiaasta vauvastaan istumassa nurmikolla. Silloin vitutti.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti itikka puri pari päivää sitten yöllä oikean silmän alaluomeen, ihan ripsirajan kohdalle. Tuntuu ihan vitun ikävältä ja oudolta.
 

PuTi

Jäsen
Noniin! Joku pölliny mun pyörän tosta etupihalta. Avainta en löydä mistään joten ilmeisesti jääny vahingossa auki ja heti pöllitty. Prkl täytyy lähtee ettii.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Että voi vituttaa ammattiliitot ja erityisesti ERTO. Ovat hukanneet vaimon lappuja pitkinvuotta ja lnyt kesällä ihan tavallisen jatkohakemuksen käsittelyaika on 3-4 viikkoa, ei tässä mitään rahaa tarvittaisikaan. Ammattiliiton mielestä on ihan normaalia että työtön elää helposti pari kk ilman korvauksia. Vittu saatana perkele...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eilen selailin Facebookia puhelimella ja eräs äityli oli postannut 17 jotakuinkin samaa kuvaa yksivuotiaasta vauvastaan istumassa nurmikolla. Silloin vitutti.

Muutama päivä sitten joku nainen oli käynyt eräässä pohjoissuomalaisessa kaupungissa ja pistänyt kaupungin FB-sivuille kymmeniä kuvia erikseen. Oli lokin kuvia paljon, kuvia puistonpenkeistä, pelastusrenkaista ja niin edelleen. Varsinkin ne lokin kuvat huvittivat, kun rajaus oli sellainen, että näkyi pelkästään tavallinen kalalokki, kaupunkia ei sinänsä yhtään.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Naapuriin viety kersa joskus viikko sitten "hoitoon" ja kukaan ei ole tullu hakemaan. Kotona kuulemma koirakin. Ilmoituksia kuulemma tehty mutta laps ei haluaa niitä enempää kun tulee vain hänelle harmia. Pirautin 112, voi voi, huomenna pitäs soitella johonkin virastoon virka-aikaan vaikka olen täysin ulkopuolinen. En taida jaksaa, pitää varmaan täyttää 10 lomaketta. Pärjätköön itestään, kukaan ei ota vastuuta kun se on vaan lapsi.

Suomessa on jotain pahasti vialla, samaan aikaan kun turussa haistellaan kadulla koiran kanssa kannabiksen käyttäjiä, lapset jätetään oman onnensa nojaan.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Jumaleissön, minä en pitänyt itsekeskeisistä 35 v peräkammaripojista edes lapsena.

Sitä paitsi meitsi on 34. Ja asun omakotitalossa, jossa ei ole peräkammaria, mutta pidän kyllä olohuoneen sohvasta. Mutta kiva jos sinun kakarasi maksavat minun eläkkeeni. Pyydä niitä laittamaan vähän ylimääräistä niin voin nauttia itsekkäistä ja hyvin ansaitsemattomista eläkepäivistäni täysin siemauksin.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Muutama päivä sitten joku nainen oli käynyt eräässä pohjoissuomalaisessa kaupungissa ja pistänyt kaupungin FB-sivuille kymmeniä kuvia erikseen. Oli lokin kuvia paljon, kuvia puistonpenkeistä, pelastusrenkaista ja niin edelleen.

Tällaisia ystäviä on myös iteselläni kaksi FB:ssä. Päivitetään ihan kaikki lähtien siitä mitä syödään, milloin ja kenen kanssa. Uskomatonta, että ihmiset kuvittelevat että jotain kiinnostaa heidän elämänsä niin paljon. Sitten lomareissuilla otetaan kuvia puunkannoista, hiekasta, ruohosta jne.. Aikuisia +40 ikäisiä ihmisiä.. Kohta varmaan kirjoitellaan "kävin paskalla ja oli hieman vetelää ja vaaleanruskeaa"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös