Vitutusketju

  • 10 540 185
  • 56 130

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näyttää myös siltä, ettei sieltä enää voi ladata viisuja omalle kovalevylle. Ei ainakaan näyskentele Lataa video -lisäosapalikkaa.

Toisaalta onhan netissä edelleen vaikka kuinka paljon näitä ihan laillisia lataayoutube.com:in tapaisi sivustoja.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa katsella monia NHL-tähtiä näissä eurooppalaisissa jokojoko-sarjoissa, kun urpot Atlantin takana eivät saa asioita sovituksi. KHL:ssä peli on sentään parhaimmillaan ihan katseltavaa, mutta ei näitä elitserienejä ja smliigoja jaksa korvikkeena edes vähää alusta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Ehkä olisi miettimistä monella muullakin että onko nuo saatanan kuninkaalliset niin ihmeellisiä ja erikoisia ihmisiä että heidän kohdallaan pitää jokaisesta pikkujutusta nostaa niin jumalaton kohu, ja että jos vaikkapa mokaat jotakin heidän suhteensa niin pitää nirhata itseltään henki pois. Vittu, ihmisiä nekin on!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ehkä olisi miettimistä monella muullakin että onko nuo saatanan kuninkaalliset niin ihmeellisiä ja erikoisia ihmisiä että heidän kohdallaan pitää jokaisesta pikkujutusta nostaa niin jumalaton kohu, ja että jos vaikkapa mokaat jotakin heidän suhteensa niin pitää nirhata itseltään henki pois. Vittu, ihmisiä nekin on!
Vastaava turha itsemurha nähtiin 31. elokuuta 1997 pariisilaisessa maantietunnelissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Menojalkaa vipattaisi ja hyviä tarjouksia on sadellut pitkin päivää, mutta ehei. Sen vertaa en ole sekopää, että selvistäpäissään tarttuisin tarjouksiin, sillä kaikki muut lienevät juhlakunnossa.

Nimimerkillä "Joku meni sitten lupautumaan huomenna aamulla kuskiksi."
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saattaapi olla pikku morkkis pilapuhelun soittajalla :/

Tuskin on. Kyseessä on roskamedian toimittaja... eivät nämä morkkista tunne, koska tekevät kaiken vain sananvapauden nimissä.

Eivätkös jotkut hänen suomalaiset lajitoverinsa olleet soittaneet Jokelan kouluampumisen yhteydessä rakennuksesta pelastuneiden kotiin ja esittäytyneet Punaisen Ristin edustajiksi? Vai muistanko nyt päin honkia?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tälläkin hetkellä vituttaa kaikki saatana. Taitanee vituttaa huomenna ja ylihuomennakin. Todennäköisesti vielä hyvin hyvin pitkään. Vittu!
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kysykää nyt joku siltä mikä ahistaa!

Ei missään nimessä pidä tämmöisiin täkyihin tarttua.

Jos joku vituttaa ja siitä haluaa avautua, niin sitten siitä avaudutaan. Joskus voi kertaalleen kirota silkkaa vitutustaan kertomatta sen tarkemmin detaljeja, mutta tämäntyyppinen toistuva kirjoittelu vaikuttaa hieman huomionkalastelulta. Jokainenhan meistä tietää tyypit, jotka kirjoittavat/huokaavat monta kertaa peräkkäin "voi kun taas tänään sattui niin erikoista, että vieläkin askarruttaa" ja jäävät sitten odottamaan toivorikkaana, että edes joku vaivautuisi kysymään, että mitä erikoista sitä nyt sitten muka tapahtui ja että joku osoittaisi heidän asioitaan kohtaan mielenkiintoa.

Jos joku asia vituttaa tosissaan, niin siitä kerrotaan tälläkin palstalla suoraan ja samalla kerrotaan vitutuksen syy, jolloin muut voivat avautua aiheesta eri näkökulmista. Jos taas haluaa itsekseen sadatella, niin siinäpä sadattelee, mutta silloin ei muitten kannata siihen sotkeutua jos ei toinen kerro syytä vitutukseen. Mihinkään arvoituskilpailuihin ei kannata lähteä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itselleni ei kovin usein mitään isompia vitutuksia pääse kehittymään. Ja vaikka rauhallinen luonne olenkin, niin nyt alkaa hermo mennä tohon SM-Liigaan ja siihen tuotteeseen, mitä meille lätkäfaneille tarjotaan.

Ton tuotteen koostumus on jotain kusen ja paskan väliltä, enkä voi käsittää, että koko liiga on lyöty tällaiseen masennustilaan yhden harjoituspelin tapahtumien jälkeen.

Vittu! Mä sanon. Kummola hykertelee linnanjuhlissa ylpeyttään, kun ei olla liigassa tapeltu kertaakaan. Mä ainakin häpeän saatana! Kaiken maailman rottailut lisääntyy, kun ei kenenkään tarvi vastata teoistaan nyrkeillä, mutta noi pukumiehet ei sitä saatana käsitä. Pääasia, että kukkahatut on tyytyväisiä. Mitäs meidän lätkäfanien ja pelaajien on väliä. Kaikki tunne pois pelistä vaan perkele. Lisäksi joukkueet (Ässät mukaanlukien) pelaavat sellaista neppailu/viivelähtö/jätönjättö-peliä, että voi helvetti. Ei mitään tekemistä jääkiekon kanssa.

Eihän toi ole edes sama laji, mitä on joskus aikanaan alkanut seuraamaan.

Jos en olisi näin kova Ässäfani, niin aivan varmasti menisi boikottiin koko paska. Toivottavasti se NHL alkaisi pian, että pääsis edes joskus katsomaan tv:stä kunnon hokia.

Kiitos ja anteeksi.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
SaiPa-Kärpät näköjään varattu istumapaikkojen suhteen loppuun, eipä sitten lähdetäkkään...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ei missään nimessä pidä tämmöisiin täkyihin tarttua.
- clip- mutta tämäntyyppinen toistuva kirjoittelu vaikuttaa hieman huomionkalastelulta.

Hei!
Tietänet tai et, että toimin ns. julkisessa ammatissa, joten kovinkaan paljoa en voi täällä asiasta avautua. Mieli tekisi. Sanottakoon nyt niin, että työpaikallani on tällä hetkellä menossa selkäänpuukotuksen MM-kisat. On ollut jo vähän aikaa. Kohteena olen minä... (<-- oliko huomiohuorausta?)
YV:llä tarvittaessa lisää. Saatan olla oikeassa elämässä ja täällä vaikka mitä, mutta mitään huomiohuorausta en ole koskaan harrastanut. Enkä harrasta. Ilmeisesti myös tunnet minut henkilökohtaisesti, kun olen sellainen "huokaava tyyppi". Todettakoon, että minä en mitään sääliä kaipaa tai hae! Saanen täällä tuntojani purkaa - vai saanko? Tämä lienee ehkä se turvallisempi tapa päästää höyryjä pihalle. Väärin vitutettu näemmä!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hei!
Tietänet tai et, että toimin ns. julkisessa ammatissa, joten kovinkaan paljoa en voi täällä asiasta avautua. Mieli tekisi. Sanottakoon nyt niin, että työpaikallani on tällä hetkellä menossa selkäänpuukotuksen MM-kisat. On ollut jo vähän aikaa. Kohteena olen minä... (<-- oliko huomiohuorausta?)
YV:llä tarvittaessa lisää. Saatan olla oikeassa elämässä ja täällä vaikka mitä, mutta mitään huomiohuorausta en ole koskaan harrastanut. Enkä harrasta. Ilmeisesti myös tunnet minut henkilökohtaisesti, kun olen sellainen "huokaava tyyppi". Todettakoon, että minä en mitään sääliä kaipaa tai hae! Saanen täällä tuntojani purkaa - vai saanko? Tämä lienee ehkä se turvallisempi tapa päästää höyryjä pihalle. Väärin vitutettu näemmä!

En väittänyt sinun olevan henkilökohtaisesti mikään huokailija, tuo oli yleinen huomio. Pahoittelut, jos kommenttini oli turhankin kärjistetty ja vedin vääriä johtopäätöksiä.

Tarkempia detaljeja en tietystikään sinusta tiedä, en työpaikoista tai muustakaan. Ei tarvitsekaan tietää (tosin sekin jo valaisi asiaa, että työpaikkasi tilanne vituttaa, siihen voivat monet eläytyä tietämättä yhtään sen tarkemmin asiasta).

Mutta olen vain törmännyt ns. oikeassa elämässä kerran jos toisenkin tapauksiin, jotka väen vängällä yrittävät luoda jonkinlaista mysteeriä pitämällä kovaa meteliä jostain asiasta, josta he eivät kuitenkaan mitään kerro. He ovat pyrkineet siihen, että joku/jotkut sitten kysyisivät mistä on kyse, jolloin voi aloittaa tilittämisen jostain täysin triviaalista asiasta, jonka olisi voinut sanoa heti alussa. Tämän tyyppinen ylidramatisointi puolestaan vituttaa minua, siksi reagoin siihen keskivertoa herkemmin.

Tässä kuvitteellinen mutta riittävän todellinen esimerkki vastaavasta keskustelusta:
A: Et arvaa, mitä tänään tapahtui?
A: Kyllä oli tänään onneakin matkassa, ei uskoisi.
A: Ei ole tämmöistä kovin usein sattunut minulle.
A: Ei tarvinnut kävellä onneni ohi, heh.
...
(Kymmenen vastaavaa vihjailevaa täkylausetta myöhemmin.)
B: No? No mitä vittua nyt sitten sinulle tänään tapahtui?
A: Löysin vitosen setelin bussipysäkiltä.

Tämän tilanteen olisi voinut hoitaa alun perin yhdellä lauseella:
A: Löysin tänään vitosen setelin bussipysäkiltä, kävi mäihä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Etkä korjannut. Eikä tuo "ja" oikein natsaa tuohon muutenkaan. Niin.

"Onnenpekkana löysin tänään vitosen setelin bussipysäkiltä." ? Yllättävän hankalaa saada tuosta yhtä lausetta kahdella verbillä, tosin se taitaa olla aika yleistä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Dinot, haistakaa vittu!!!

HIFK:n organisaation KÄSITTÄMÄTÖN pelleily vituttaa. Täysin kädetön valmentaja johtaa joukkuettaan tappiosta toiseen. Haastatteluissa kehutaan jengiä ja pelin kehittymistä, kun tosiasiassa mennään kiihtyvällä vauhdilla kohti liigakarsintaa. Seuran johto ei tee asioille yhtikäs mitään, sillä rahaa tulee (vielä) kassaan. Resursseja ja pätäkkää on, mutta hommat hoidetaan amatöörimäisesti (joukkeen rakennus, valmennus) vuodesta toiseen.

On tämä yhtä vitun kidutusta!!!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HIFK:n organisaation KÄSITTÄMÄTÖN pelleily vituttaa. Täysin kädetön valmentaja johtaa joukkuettaan tappiosta toiseen. Haastatteluissa kehutaan jengiä ja pelin kehittymistä, kun tosiasiassa mennään kiihtyvällä vauhdilla kohti liigakarsintaa. Seuran johto ei tee asioille yhtikäs mitään, sillä rahaa tulee (vielä) kassaan. Resursseja ja pätäkkää on, mutta hommat hoidetaan amatöörimäisesti (joukkeen rakennus, valmennus) vuodesta toiseen.

On tämä yhtä vitun kidutusta!!!

Asiat eivät ole koskaan niin huonosti etteikö ne voisi olla vielä huonommin. Viimeisin mestaruus vuodelta 1963.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös