Vitutusketju

  • 10 549 287
  • 56 138
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa Jutan lanseeraama termi "torjuntavoitto" kuvaamaan demarien kärsimää vaalitappiota. Jutta, te hävisitte, myönnä se äläkä kiertele ja kaartele tuollaisilla kiertoilmaisuilla, prkl!

Jos demarit olisivat hallitusvastuussa, niin ehkä sitten tuo torjuntavoitto-termi voisi olla paikallaan, mutta nyt se ei ole.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Työ. Yötyö, päivätyö, hyötyi, mitä jäi, työ vain, KYLLÄ KAI. Vittuako täällä mitään edes yrittämään, kun vain pärstäkerroin ja höttö menevät läpi?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Vituttaa Jutan lanseeraama termi "torjuntavoitto" kuvaamaan demarien kärsimää vaalitappiota. Jutta, te hävisitte, myönnä se äläkä kiertele ja kaartele tuollaisilla kiertoilmaisuilla, prkl!

Jos demarit olisivat hallitusvastuussa, niin ehkä sitten tuo torjuntavoitto-termi voisi olla paikallaan, mutta nyt se ei ole.

Termi "tojuntavoitto" on vähän sama asia, kun miten 80-luvulla puhuttiin Suomi-Neuvostoliitto pelien jälkeen "siedettävästä tappiosta" jos ei hävitty yli viidellä maalilla.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa autonpotkijat.
Jo aikaisemmin olen sanonut että aivan varmasti nappaan kiinni jos näen että joku pahoinpitelee autoja kadulla. Nyt vahvistui tämä, viikonloppuna joku munapää oli käynyt monottamassa auton kylkeen ja tuloksena reipas painauma. Sviddu! Samalla vituttaa oma laiskuus, pitäisi jättää viikonlopuksi auto halliin eikä tuoda tuohon Roban kulmille baarista palaavien potkittavaksi. Tänään katsoin aamulla niin muutamasta muusta autosta peilit kanssa irti, nämä tosin eri kadulta.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Rikesakko ylinopeudesta. Suck my ball's!!! ..Joku oli sentään päästellyt vielä kovemmilla luvuilla -> Mahtaa vituttaa..

Kaleva:
Poliisin säilöön otettiin viikonlopun aikana yhteensä 21 henkilöä, rikosilmoituksia poliisi laati 33 kappaletta. 18-vuotias oululaismies jäi kiinni reilusta ylinopeudesta Pohjantiellä lauantai-iltana kello 21 aikoihin. Poliisi mittasi miehen ajaman henkilöauton nopeudeksi 170 km/h, kun nopeusrajoitus on paikalla 100 km/h. Kuljettaja määrättiin heti väliaikaiseen ajokieltoon. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
 

tutzba

Jäsen
Vituttaa Jutan lanseeraama termi "torjuntavoitto" kuvaamaan demarien kärsimää vaalitappiota.

Ennen kuin lähden analysoimaan tuota sinun väitettäsi, tahtoisin kiittää mahtavia demarivapaaehtoisia, jotka tekivät tämän mahdolliseksi! Kiitos siitä! Huikeaa työtä oli kentällä, demarinaiset ja -miehet olivat kaikki valmiita puhaltamaan yhteen hiileen! Onnittelut toki voittajille, mutta ei kuitenkaan auta unohtaa sitä mahtavaa työtä, minkä demarivapaaehtoiset tekivät kentällä!

Niin, mitäs sitten olinkaan tutkimassa? No ehkä tähän väliin voisi vielä, teille toverit, antaa kunnon ison kiitoksen huikeasta vapaaehtoistyöstä!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa päättötyöhön liittyvät turhuudet, hälläväliäsuunnitelmat, lisäraportit, lomakkeet tms. paska. Miksei voisi vaan palauttaa sitä työtä ja hakea paperit? Kommentoitavat versiot opettajalle ovat ihan ok kun niistä on jotain hyötyäkin työn kannalta mutta nuo muut ovat vain hidasteena ja nostamassa v-käyrää.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa jonku idiootin lanseeraama termi "voittomaalikilpailu". TV-pelistä on tosin jo pari päivää aikaa mutta silti se edelleen vituttaa. Vielä kun kyseisessä pelissä sitä toistettiin varmaan 20 kertaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa jonku idiootin lanseeraama termi "voittomaalikilpailu".
No, ei kai ne rangaistuslaukauksiakaan ole? Eihän siinä ketään rankaista. Ellei sitten molempia joukkueita, kun ovat niin saamattomia nyhjääjiä, etteivät saa peliä normaaliajalla ratkaistua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa, kun ainakin Kärppämatseja selostava Stenkka sanoo usein kun toinen saa vaikkapa ylivoimakuvionsa pyörimään: "Nyt lähtee mylly pyörimään". Siis mikä mylly, tappeluko!? Käytetään sitä myllyä noin jääkiekkoterminä vain yhteen tarkoitukseen ja pidetään siitä kiinni. Aina saa muuten säikähtää, että nytkö se Ohtamaa tiputti hanskansa ja alkoi S.Heleniuksen ja Ohtamaan mylly pyörimään.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Akateemiseen maailmaan pyrkiminen on perseestä. Koitapa nyt asua pienellä paikkakunnalla ja repiä napakat perustiedot tulevaan pääsykokeeseen opiskelemalla avoimessa yliopistossa: oppikirjojen jäljittäminen on kasa paskaa! Joko ostat kaikki ja maksat 500€ tai sitten roikut lainausjonoissa ja anelet kirjaston kaukopalvelua tekemään parhaansa. Onneksi lähikirjastossa on ihan ystävällisiä tätejä!

Miksen mä tehnyt niin kuin jotkut tutut... Ysiltä sähköamiksen kautta työelämään ja nyt repivät hirveitä hilloja työmaillaan... Ei oppi ojaan kaada, mjötööh?
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käytetään sitä myllyä noin jääkiekkoterminä vain yhteen tarkoitukseen ja pidetään siitä kiinni.

Ihan samaa mieltä. Lopetetaan se ääliömäinen hanskanheiluttelujen kutsuminen myllyiksi.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Silti tuo voittomaalikilpailu on typerä nimi, muutenkin suomessa tämä nimien apinointi, kuten kypärätemppu saa veren kiehumaan. Miksi ihmeessä se on kypärätemppu? hat-trick kuitenkin on hattutemppu.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Silti tuo voittomaalikilpailu on typerä nimi, muutenkin suomessa tämä nimien apinointi, kuten kypärätemppu saa veren kiehumaan. Miksi ihmeessä se on kypärätemppu? hat-trick kuitenkin on hattutemppu.

Se on nimenomaan voittomaalilaukauskilpailu. Ihme nimihirviö.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ärsyttää suunnattomasti se joku "lol" -juttu, ja myös muutkin teininörttien käyttämät lapselliset ja hölmöt sanonnat. Kaiken huippuna ton lollin mä oon kuullut pari kertaa ihan livenäkin jonkun sanomana. Mä en vaan yhtään ymmärrä tollaista huumoria. Mitä hauskaa siinä muka voi olla, jos ihminen esittääkin noloa nörttiä joka irkkailee.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Eilen aamulla töistä päästyäni ja siellä 18h viettäneenä teki mieli alkaa bussissa äyskimään jollekin perkeleen nukkepukuun sonnustautuneelle teinille, että nyt se perkeleen naama kiinni, jos sieltä ei ymmärrettävää ja siedettävää suomea tule. Omg ja lol tuli useaan kertaan, lisäksi jutut olivat muutenkin "aikuisen" korviin jotain ihan uskomatonta. Muutama murhaava katse tuli luotua.

Kyseisen bussimatkan kruununa oli, kun samalla pysäkillä jäi pois kaksi tummapintaista pikkulasta (n. 4-5v.), siinä edellä kävelivät, kun yhtäkkiä alkoivat laskemaan ääneen "än yy tee - NYT!" ja sillä juoksemalla kirmasivat tien yli. Onneksi pysäkille saapuneen bussin takaa tulleen henkilöauton kuski oli hereillä äkkijarrutuksen muodossa, muuten olis saattanut tapahtua kauheita. Itse toki monttu auki jäin katselemaan, kun nämä pikku kerubit vain hihittelivät keskenään tien toisella puolella.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Luksusta. Nyt heitti sellaisen taudin päälle, että tolkku pois. Vatsaa kivistää ihan perkeleesti ja jonkinlaista "ummetusta" on havaittavissa, kunnes sitten rupeaa rynnimään oikein urakalla eikä tuolta pöntöltä ole puoleen tuntiin nousemista. Jotta riemu ei päättyisi tähän, niin olen huomaavinani pientä vihjausta myös yläpääfanfaarin alkamisesta, joten kohta saa sitten istua ämpäri kaulassa pöntöllä. Perskule. Noh, ensi maanantaina kolmeksi viikoksi Kyprokselle, toivottavasti siihen mennessä on helpottanut.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ei helvetin vittu. Yläranka on hyvin vähän jumissa eikä juurikaan koskekkaan yhtään. Urheileminen ja työnteko se on vasta vaarallista puuhaa.

Vaihto ehdot ovat:

a: Kestää julmentunmoinen kipu selässä, jos tekee yhtään mitään.
b: Nappailla noita lääkärin määräämiä kohtalainen määrä, ja olla sekaisin untenmailla alku iltaan.

b voittakoon.
 

d2uce

Jäsen
Siis ärsyttää suunnattomasti se joku "lol" -juttu, ja myös muutkin teininörttien käyttämät lapselliset ja hölmöt sanonnat. Kaiken huippuna ton lollin mä oon kuullut pari kertaa ihan livenäkin jonkun sanomana. Mä en vaan yhtään ymmärrä tollaista huumoria. Mitä hauskaa siinä muka voi olla, jos ihminen esittääkin noloa nörttiä joka irkkailee.

Tuo on kyllä käsittämätöntä. Odottelen koska tämä *tekee* juurtuu myös puhekieleen.

"Sori, en mä nyt ehdi tulla *on paskalla*"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa muuttaminen, etenkin kun se osuu samalle viikolle erään työprojektin kanssa, jota ei voi tehdä ilman nettiä. Elisaltahan ei tietenkään osattu kertoa, milloin netti siirtyy ja hommia en voi tehdä nyt JA:ssa pyörimisen sijaan, koska aineisto on vielä saamatta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kattelin ikkunasta ulos kun joku parikymppinen kundi työntää ilmeisesti omaa lastaan lastenvaunuissa. Eikö tämä sankari sitten pistä röökin palamaan. Vituttaa tollaset.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mikäs se tuossa nyt vituttaa? Kun minä olin pieni, polttivat käytännössä kaikki miehet joitain uskovaisia lukuun ottamatta. Ei ehkä fiksua, mutta mikä siinä vituttaa? Itsellä on vahvat, lämpimät muistot sekä isän että isoisän polvella istumisesta ja piipputupakan tuoksusta.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kattelin ikkunasta ulos kun joku parikymppinen kundi työntää ilmeisesti omaa lastaan lastenvaunuissa. Eikö tämä sankari sitten pistä röökin palamaan. Vituttaa tollaset.

No kai sitä nyt isukki saa röökiä vetää ja miksei mutsikin, jos ei enää imetä. (En tiedä, arvelisin asian naisten kohdalla olevan näin.) Vituttaa tommoset tyhjästä ja turhasta naukujat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös