Vitutusketju

  • 10 542 452
  • 56 130

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vituttaa alakerran naapuri. Oli jättänyt joskus yöllä lapun postiluukusta, että on "joutunut jo kuukauden ajan kuunteleen kolinaa ja lattioiden tömistelyä aina tänne aamukolmeen asti". No, mikäs siinä, menin vaan nukkuun jo joskus ennen yhdeksää ja muutenkin menen aamuvuoroviikkoina yleensä ennen kahtatoista maate. Yövuoroviikkoina en ole edes himassa noihin aikoihin, joten eiköhän tässä haukuta väärää puuta. Jos yöllä olen hereillä, niin pidän volyymin mahdollisimman alhaalla. Ainoa, joka tuottaa enemmän ääntä silloin on paskallakäynti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa keli tuolla ulkona. Ei tuo vielä mitään, mutta kun samaa sadetta on luvattu koko viikonlopuksi ja ensi viikoksikin...
 

Erik Loka

Jäsen
Vituttaa keli tuolla ulkona. Ei tuo vielä mitään, mutta kun samaa sadetta on luvattu koko viikonlopuksi ja ensi viikoksikin...

Sama asia vituttaa itseänikin. Saatana. Tänään aivan hirvittävää ajaa autolla tuolla kun näkyvyys on korkeintaan nolla ja ulos kun astuu niin ensin kastuu ja jäätyminen tapahtuu noin sekunnin kuluttua edellisestä.
Parempi olla vaan kotona ja juoda kaljaa.
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
No kolareita sattuu ja tapahtuu, mutta eipä niistä ikinä voi ketään syyttää jos kyse ei ole päihteiden alaisena ajamisesta tai törkeästä piittaamattomuudesta. Vahinko on aina vahinko. Don't worry!
 

Erik Loka

Jäsen
No kolareita sattuu ja tapahtuu, mutta eipä niistä ikinä voi ketään syyttää jos kyse ei ole päihteiden alaisena ajamisesta tai törkeästä piittaamattomuudesta. Vahinko on aina vahinko. Don't worry!

Nimenomaan. Rahaa painetaan aina lisää ja peltiä saa! :)

Nyt meni kyllä jo liian positiiviseksi, kyseessä on kuitenkin Vitutusketju.
 

Jindebyne

Jäsen
No kolareita sattuu ja tapahtuu, mutta eipä niistä ikinä voi ketään syyttää jos kyse ei ole päihteiden alaisena ajamisesta tai törkeästä piittaamattomuudesta. Vahinko on aina vahinko. Don't worry!

No oikeassa olet kyllä, onneksi ei käynyt muille kun peltilehmille mitään. Tänään ollut muutenkin niin kusinen päivä, mutta ehkä huomenna aurinko paistaa kun herään. Ja sitten vakuutusyhtiön puheille kuuliaana poikana.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Hyvin alkoi aamu, parkkisakko oman talon edessä paikassa missä ei ole pysäköintikieltomerkkejä näkyvissä.
Ilmeisesti vieressä olevaan yksityisalue (ts. mun oman talon parkkipaikka-alue) tulkitaan ulottuvan tiehen asti, mikä tietenkin tai tarkoittaisi että voin sulkea tien ja alkaa ajaa siinä miten kovaa tahdon...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tulipa sitten kenties nukutta tuntia tahi kaks. Perkele keskellä yötä heräsin vitunmoiseen lihassärkyyn. Ok, kävin eilen salilla kyllä, mutta jaloilla mitään tehny, muuta kuin kävelin laitteelta toiselle. Nyt särkee jalkoja siinä sivussa helvetisti. Kuumetta tsiljoona ja olo aivan paska.

Varkauden ihme ois tullu tänään tänne pelaamaan, mutta empä sitten menekkään katsomaan kauden ainutta peliä minkä aioin katsoa.

Pikkuisen kyllä vituttaa
 

Veijari

Jäsen
autoilijoiden piittaamattomuus

Tuli taas todistettua keskustassa miten puupäitä suurin osa autoilijoista osaa olla. Pysähdyin suojatien eteen päästämään tietä ylittävää äitiä lapsensa kanssa, mutta viereisen kaistan hurjapäillä ei ollut aikomustakaan pysähtyä suojatien kohdalla. Näin teki ehkä 6 tai 7 autoilijaa, kunnes joku keksi pysähtyä viereeni.

Meni hermot ja olisin ampunut jokaisen liikenteenvaarantajan jos olisin voinut.

Ehkä tämä sopisi jonnekin liikenneketjuun paremmin, mutta vitutukseni on nyt käsin kosketeltavissa.
 

J.Petke

Jäsen
Tuli taas todistettua keskustassa miten puupäitä suurin osa autoilijoista osaa olla. Pysähdyin suojatien eteen päästämään tietä ylittävää äitiä lapsensa kanssa, mutta viereisen kaistan hurjapäillä ei ollut aikomustakaan pysähtyä suojatien kohdalla. Näin teki ehkä 6 tai 7 autoilijaa, kunnes joku keksi pysähtyä viereeni.

Meni hermot ja olisin ampunut jokaisen liikenteenvaarantajan jos olisin voinut.

Ehkä tämä sopisi jonnekin liikenneketjuun paremmin, mutta vitutukseni on nyt käsin kosketeltavissa.

Tuttavani jäi moottoripyörän alle kyseisellä tavalla. Pakettiauto oli pysähtynyt suojatien eteen ja tuttavani lähti ylittämään tietä. Pakettiauton takaa tuli kuitenkin moottoripyörä joka ei pysähtynyt vaan ajoi suoraan tuttavani päälle. Onneksi mitään peruuttamatonta tapahtunut vaikka käden hermot eivät ole vieläkään täydessä kunnossa mutta muut murtumat ovat jo parantuneet ja ennenkaikkea henki säilyi.. Tapauksesta on aikaa n. 2 vuotta. Tämän jälkeen (sitä ennenkin toki) olen pitänyt huolta että pysähdyn aina kun suojatien edessä on auto.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli taas todistettua keskustassa miten puupäitä suurin osa autoilijoista osaa olla. Pysähdyin suojatien eteen päästämään tietä ylittävää äitiä lapsensa kanssa, mutta viereisen kaistan hurjapäillä ei ollut aikomustakaan pysähtyä suojatien kohdalla. Näin teki ehkä 6 tai 7 autoilijaa, kunnes joku keksi pysähtyä viereeni.
Olen aiheesta kirjoittanut aiemminkin, mutta minusta tämä on niin tärkeä asia, että toisto on paikallaan. Tuo sääntö, että jos naapurikaistalle suojatien eteen on pysähtynyt auto myös sinun täytyy pysähtyä on pahasti unohtunut. Itse en ole keksinyt mitään muuta ratkaisua kuin sen, että ruuhkaliikenteessä en milloinkaan anna tilaa suojatiellä kulkijalle ja kolmikaistaisella tiellä, joka työmatkallani on, varmistan aina kun pysähdyn toisen viereen, ettei sieltä vielä tule joku ja aja läpi pysähtymättä.

Tämä on asia, josta olen aidosti huolissani. Kuljen itse töistä kotiin päivittäin Helsingissä kekustasta Mäkelänkatua pohjoiseen ja joku ajaa pysähtymättä ohi vähintään kerran päivässä*. Kuten olen kertonut, monta kertaa on tullut aidosti toimittua järkevästi kun olen paikaltaan lähtenyt kekikaistalla ja tukkinut jalankulkijan reitin sen tähden, että sivupeilistä uskaltaa päätellä, että seuraava ajaa läpi. Tälle pitäisi pian tehdä jotain, eilen työmatkalla taas kaksi samanlaista tilannetta.

* ihan selvyyden vuoksi, että aina se ei tapahdu niin, että olen itse suojatien edessä keskikaistalla vaan todella usein joutuu muutaman auton takaa toteamaan, että taas meni joku läpi. Kaksi viikkoa sitten avasin ikkunan Mäkelänkadulla ja huusin varo suojatietä pyörää taluttaen tietä ylittävälle ihmiselle. Tämä oli Mäkelänrinteen ja Sturenkadun välissä liikennevalottoman suojatien kohdalla. Nainen ylitti katua tullen toiselta puolelta, kaksi kaistaa autoja pysähtyneenä ja bussikaistalla 615 tilanteesta läpi jarruttamatta.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Vituttaa yläkertaamme muuttaneet mutakuonot.

Sietämistä on kun iso poppoo (n. 5 henkeä) aloittaa elämänsä noin puolenyön aikaan ja jatkaa yöelämistään viiteen tai kuuteen.

Porukka heittelee parvekkeeltaan tupakan tumppeja meidän terassillemme. Keinun muovinen katos on palanut useasta kohtaa puhki.

He polttavat röökiä myös rappukäytävässä ja tuntuvat viihtyvän parkkipaikalla oleilemisesta keskellä yötä. Ovat siinä samassa jättäneet parkkipaikan viereiselle nurmikolle omaisuuden arvosta tyhjiä kaljapulloja ja tölkkejä.

Jossain vaiheessa ovat ehtineet naarmuttaa naapurin 2kk "vanhaa" Mondeota.

Tappeluita on harvasen yö, poliisi on jouduttu soittamaan tälläkin viikolla kaksi kertaa. Aamuyöstä kun faija meni huutamaan rappuun, jossa he tappelivat, että "pitäkää nyt se turpa kiinni, täällä yritetään nukkua" niin eräs neekereistä tuli potkimaan meidän oveamme.

Tässä nyt muutamia esimerkkejä heidän touhuistaan. Isännöistijälle ja hallitukselle olemme laittaneet valituksia, ilmeisesti yksi varoitus on jo annettu. Toinen on tulossa pian. Aika nopeaan tahtiin ovat muuten varoituksia saaneet kun ovat vain tämän syksyn talossamme asuneet.

Olemme myös yrittäneet ystävällisesti kehottaa heitä lopettamaan meluamisen, mutta ei ole tainnut sana mennä perille. Aina he ovat niin nöyrää poikaa ja pyytelevät anteeksi alituiseen. Paha tapa heillä on kuitenkin kusettaa päin naamaa. "Pääasukas" väittää uutta Toyotaa ja asuntoa omikseen, mutta olemme ottaneet selvää että ne omistaa eräs nimeltämainitsematon siivuousfirma. Hän myös väittää soittaneensa poliisit asuntoonsa, silloin kun he tappelivat ja hakkasivat yöllä oveamme, mutta tosiasiassa me ne poliisit soitimme.

Oli kyllä hupaisaa kuultavaa keskellä yötä kun naispoliisi lopetti heidän tappelunsa ja otti erästä mutiaista niskasta kiinni ja potki tätä perseelle:

Poliisi: "Älä enää ikinä tule tänne paikkakunnalle (jätän nimen mainitsematta)"
Negge: "Mut mä asun täällä, miten pääsen kotiin"
Poliisi: "Aivan vitun sama"

Sitä kyllä ihmettelen että ei ole varastosta (vielä) mitään hävinnyt... pitänee koputtaa puuta (KOP, KOP, KOP) :)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa yläkertaamme muuttaneet mutakuonot.

Tätä tekstiä lukiessani tulikin mieleen eräs hupaisa tapaus muutaman vuoden takaa. Siskoni kaverin autosta oli pöllitty radio ja kaveri sitten toki arvasti, että ketkäs on asialla olleet. No eiköhän tämä mennyt muina miehinä koputtelemaan näiden ovelle ja sanoi jotain tyyliin "Oletteko sattumoisin mun autoradiota nähny? Se on sellanen...". Tyypit sitten nöyränä palauttivat radion :)

Itteäni vituttaa se, että meinaa flunssaa pukata.
 
Viimeksi muokattu:

Cassu

Jäsen
Sietämistä on kun iso poppoo (n. 5 henkeä) aloittaa elämänsä noin puolenyön aikaan ja jatkaa yöelämistään viiteen tai kuuteen.

Mulla on kanssa tuo sama ongelma. Yläkerran naapuri siirtelee aina perjantaiöisin huonekaluja ja muutenkin rellestää kovaäänisesti kavereiden kanssa. Eivät tappele, mutta vähän hiljempaa vois olla. Ja minä lähen aina lauantaisin töihin joten kiva valvoa aamutunneille... Mutta ylläri mulla oli vapaa viikonloppu ja vittu naapuri on ollu ihan hiljaa!! Se siitä sitten
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Noissa meidän yläkerran asukkaissa on myös se huono puoli etteivät he osaa käyttää niin yksinkertaista asiaa kuin ovi summeria. He potkivat rapun ulko ovea ja huutavat että tulkaa avaamaan.

Vituttaa ihan helvetisti heidän tyhmyytensä. Aluksi epäilin etteivät he voi olla niin vähäjärkisiä, mutta kun pari kuukautta olen heidän touhujaan vierestä seurannut niin voin sanoa etten ole eläessäni yhtä vähäjärkistä porukkaa tavannut. Ei yksinkertaisesti järki paina päässä sen vertaa että he voisivat selviytyä niinkään helpoista ja yksinkertaisista asioista kuten summerin painamisesta tai rappusten kävelemisestä ylös meluamatta turhaan (enkä tarkoita ettei rapussa saisi puhua, mutta kuulostaa siltä kun he taluttaisivat norsulaumaa ylös mukanaan)...
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käviskö näihin "uskomattomiin hurjastelijoihin" sellainen pohjalainen asennoituminen, että musta tuntuu, että "te ette tajua sitä mitä teille on kerrottu". "Saisinko tulla kertomaan, sen asian, ihan lievästi käsiä käyttäen?" Suomeksihan asia tarkoittaa sitä, että nyt on vaarana tulla turpiin, ihan niin kuin elokuvissa, jollette painu vaiks huitsun.... Lievästi, ja kohteliaasti käskyttäen eivät häiriköt häviä mihinkään. Tahtoa ja tsemppiä tarvitaan mukaan. Lisäksi kännyn valikosta poliisin numero alle, jos tilanne alkaa käydä liian ahtaaksi.

Ei tämä oikeasti ole mikään pätevä keino, mutta jos mitään muuta ei tapahdu, niin seuraava seuran saunailta pidetään teillä?

(Hyymiö!)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itselläni oli taannoin ongelma seinänaapurin kanssa, kun kaiffari toistuvasti soitti musaa nupit kaakossa keskellä yötä, yleensä tultuaan kännissä kotiin.

Yhtenä yönä pinna paloi, ja marssin kaverin ovelle mennen lähes tulkoon siitä läpi. Naisystävänsä taisi oven takana väittää minua hulluksi. Ei avannut ovea, eikä seuraavanakaan päivänä, kun yritin mennä sivistyneesti puhumaan asiasta kasvotusten. Musan soittaminen tosin loppui siihen, sen jälkeen ei ole biisit soineet yöaikaan.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Onneksi en asu enää kerrostalossa, joten ei ole vittumaisia yläkerran naapureita tai muutakaan. Tosin pari seinänaapuria on, mutta ei niistä mitään haittaa ole ollut. Itseä vituttaa lähinnä kun viime yönä nostin automaatista rahaa. Painoin kohtaa "seteliotot" ja eikös se ottanut sen napin painalluksen kahteen kertaan. Kuuluu vaan *piip piip* ja hyppää suoraan kysymykseen haluatko kuitin. Ja juuh, oli summaksi ottanut 240 euroa, mikä on samassa kohtaa kuin se seteliotot nappi. Vittu ja se oli just miun tilin saldo, joten tili on nyt tyhjä. Toivottavasti ei tulis laskuja pariin viikkoon, ei jaksaisi lähteä viemään niitä rahoja takas tilille. Eiköhän ne siitäkin jotain velota. No, ei tarvii ainakaan käteistä nostaa vähään aikaan.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa lähteä isukin kanssa syömään, kun on aamustakin vielä näin pelti kiinni. "Voi kumpa jos olisin selvinpäin, tää homma menis putkeen selvinpäin" niimpä niin. Sen verran harvinaisia vieraita oli eilen että pakkohan se oli, mutta miksi sitä ei ymmärrä lopettaa ajoissa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös