Vitutusketju

  • 10 542 329
  • 56 130

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Flunssa. Juuri kun oli taas päässyt vähän lenkkeilyn ja salilla käynnin makuun niin eikös tässä iskenyt kunnon räkätauti. Ja allekirjoittaneella kyseinen tuppaa aina kestämään pitkään.

Töissä sentään kärvistellään.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joudun kysymään että löytyiskö plussakorttia.

Ihan vain kettuillakseni takaisin, näin kirjoitit aiemmin:

No en minä vieläkään oikein ymmärrä asennettasi. Kun se on vähän se asiakaspalvelijan työ sellaista että vastataan siihen samaan asiaan miljoona kertaa, VAIKKA se lukisikin nenän edessä. Kun vaikka sen itse huomaakin kun tietää sen siinä olevan, niin ei ne asiakkaat sitä välttämättä havaitse. Meilläkin lukee suurin kirjaimin kaikki jätskit mutta joka kerta se sama kysymys tulee, ymmärrettävästikin. En ymmärrä miksi siihen tulee joku ärsyyntyminen, tästähän meille palkka maksetaan.

En siis itsekään nyt oikein ymmärrä asennettasi.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Susanna Sievinen. Mistä helvetistä tuollaisia nyrkillä tapettavia narttuja oikein sikiää? Tyhmähän saa toki mulla, mutta vain todellinen idiootti kuuluttaa sitä valtamediassa jatkuvasti.

"Prinsessat eivät ole tavaran pystyttäjiä. On suorastaan loukkaavaa, jollei tavarasi ole terhakkaasti pystyssä vähän väliä prinsessan läheisyydessä. Näin hän tuntee joka hetki olevansa haluttava".

Lähde: http://www.iltalehti.fi/viihde/200709056549079_vi.shtml
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Pohjassa leviää ruoste, pakoputki väärin kiinnitetty ja vuotaa, tuning- etuvalolumpiot laittomat koska niissä ei ole sähköistä korkeudensäätöä... On aina mukavaa ja mieltä lämmittävää käyttää autoaan katsastuksessa. Ja nuo tiedothan maksoivat 56€. Korjaukset ja uudet osat 250€ ->.

Leevi & The Leavings: Elina, mitä mä teen:
Eikö elämässä riitä mikään
Eikö hellittäisi hetkeksikään jatkuva paine
Kuinka usein täällä turpiin saakaan
Kuinka nopeasti kaikkoaakaan rahat ja maine
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Big Brother! Vittu, eikö sitä roskaa pääse pakoon minnekään. Mä en tosiaan halua tietää että joku ämmä on siellä raskaana, kenellä on häätöuhka päällä tai ketä siellä on nyt sekstannu! Mutta ei. Jostain tuutista nääkin tärkeät tiedot sai taas tietää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittu edelleen kipeenä saatana!
Tänään loppu antibioottikuurit yms. mutta edelleen lähes yhtä paska olo kuin ennen lääkkeiden saamista.
Lisäksi monta muuta pikkuasiaa pistää vituttamaan ja nämä pienet vitutukset ynnättynä toisiinsa saa aikaan melkoisen valtavan kokonaisvitutuksen.
Nyt aukee kylmä pullo olutta tän kaiken paskan keskellä.Jos se saa mielialan kohenemaan niin siinä tapauksessa tänään otetaan useampikin janojuoma.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Vittu edelleen kipeenä saatana!
Tänään loppu antibioottikuurit yms. mutta edelleen lähes yhtä paska olo kuin ennen lääkkeiden saamista.
Lisäksi monta muuta pikkuasiaa pistää vituttamaan ja nämä pienet vitutukset ynnättynä toisiinsa saa aikaan melkoisen valtavan kokonaisvitutuksen.
Suunnilleen samat sävelet, tosin ilman antibioottikuuria.
Alkuviikosta kun tohtorissa kävin, niin tulehdusarvot oli koholla, mutta eipä virukseen lääkkeet pure. Keuhkokuvaukseen laittamista mietti, mutta ei kuitenkaan.
Nyt meinaa korva heittäytyä hankalaksi ja yskä valvottaa öisin.
Ei jaksaisi enää olla kipeänä, varsinkaan töissä.

Lisäksi flunssaan liittymättömän lääkekuurin sivuvaikutukset ovat ajoittain yllättävän rajuja, mutta kait niihinkin tottuu.

Pikkuvitutuksiakin löytyy, mutta olkoon...
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
PlusTV:n asiakaspalvelu. Puhelinpalvelu täysin ruuhkautunut, sähköposteihin luvataan vastata viikon sisällä, mutta mitään ei näy eikä kuulu.

Mikä ihme siinä on, ettei tälläiseen osata varautua, kun varsinainen digiaika on juuri alkanut. Hemmetti sentään.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitun niskat saatanan perkele jne... Siis omista kipeistä niskoistani tässä valitan. No, vanhuus ei näemmä tule yksinään.
Wituttaa ja koskee vaan....
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Nivelsiteet taas klesaksi vasemmasta nilkaksta. Perkeleen perkele, urheilla ei saa ainakaan kahteen viikkoon ja jalka ei kestä edes kunnon kävelyä vielä, kepeillä pitäisi sitten kulkea, muutenkin aivan tarpeeksi pitkä matka luennoille. Kiitos hieno opiskelijaelämäntapa, kai sitä pitää mennä tänään ottamaan kunnon kännit lähimpään kuppilaan niin kipu helpottaisi hieman.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Nivelsiteet taas klesaksi vasemmasta nilkaksta. Perkeleen perkele, urheilla ei saa ainakaan kahteen viikkoon ja jalka ei kestä edes kunnon kävelyä vielä, kepeillä pitäisi sitten kulkea, muutenkin aivan tarpeeksi pitkä matka luennoille. Kiitos hieno opiskelijaelämäntapa, kai sitä pitää mennä tänään ottamaan kunnon kännit lähimpään kuppilaan niin kipu helpottaisi hieman.

Ah, niin tuttua huttua. Nilkat ja polvet on kyllä vittumaisia paikkoja. Mutta, pieni vinkki, kepit nurkkaan(jos onnistuu edes ontuminen) ja baanalle! Mutta ole tarkkana baarin kanssa, varsinkin jos Porissa asut. Huonoja mestoja löytyy samassa suhteessa kuin hyviäkin. Toivottavasti lähikuppilasi ei sijaitse esim Sampolassa. =)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vituttaa kuinka järkyttävän paska yu-selostaja Saukkonen on. Kiva olisi katsella Golden Leaguen suoraa osakilpailua pimentyvässä syysillassa viskiä siemaillen mutta nautinto tästä on kaukana. Vituttaa myös se että Anu kertoo keihäänheiton tuloksia vaikka heitot näytetään muutamien minuuttien viiveellä "kuvanauhalta" koska lajeja on useita samanaikaisesti käynnissä, eipähän tarvitse jännittää ainakaan VITUN PÖSILÖ! Oi Nelonen ja Mauri Myllymäki, tulkaa takaisin.

EDIT: Ja sama kolmiloikkapaikalla. Missään ei ole näkynyt mitään tietoa Nelson Evoran hypyn pituudesta. Evoran lähtiessä vauhtiin Saukkonen toteaa että onko tämä juuri tuo 17.18 kantanut hyppy. Ei ristus, pakko ottaa äänet pois jos haluaa jännittää edes yhden suorituksen.
 
Viimeksi muokattu:

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Vituttaa ja masentaa paiva paivalta enemman. Duuni siis...Firma tosi siisti ja tyokaveritkin ihan ok. Mutta kaikki taa corporate shit vituttaa oikein huolella. Selkaanpuukotusta, kyrailya, pomputtamista ja muuten vaan vittuilua (siis ei valttamatta muhun kohdistuvaa, vaan kaikkien osalle)

Tuntuu paiva paivalta enemman silta, ettei yritysmaailma ole ainakaan nain isossa firmassa mua varten. Kun on vaan helvetin pieni osa isoa kokonaisuutta, ei pysty oikein tajuamaan onko omasta duunista mitaan hyotya. Suurin osa omasta vapaudesta tehda omia paatoksia puuttuu, kaikki helvetin policyt vituttaa kunnolla ja yleensakin vapaus puuttuu.

Kaiken lisaksi se, etta tarviis tuoda itteensa esille sen takia etta on vaan esilla ahdistaa. Helvetti, jos ei mun tekema duuni riita siihen etta naa tajuis mun olevan hyva tyossani! Mutta sen lisaksi etta uhraat kaiken aikasi siihen etta teet projektejasi toimistolla/mietit projekteja himassa ennen nukahtamista, pitais viela vittu osallistua kaiken maailman paskakekkereihin, joissa pitas olla mielinkielin pomojen perseita nuolemassa jotta sais jotain tunnustusta. Palkkana on se, etta esimies nyysii kunnian kaikesta hyvasta ja dippaa kaiken paskan sun niskaan jos hommat kusee sen omista/ muiden virheista.

Ois vaan pitanyt olla viisas ja lahtea jollekin muulle alalle.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Veikkauksen Keno!
Vittu aina menee numerolla vierestä,laittaa sitten koneen arpomaan tai rustaa numerot itse siihen vitun kuponkiin.
Muutenkin ollut veikkauksen peleissä viime aikoina suunnattoman paska munkki.Läheltä liipannu monta kertaa.
Huomenna sitten napataan Vakiosta 13 oikein tulos ja mennään leijumaan onnellisuusketjun puolelle.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Helvetti tätä nykyaikaa. Hain tuossa heti aamutuimaan ittelleni Canal plussan että ehtolla sitten voi ottaa kaljaa ja kattella vähän peliä.
Vitut tää mitää toimi. "Conax lukijassa ei ole korttia" No perkele varmana mä sen sinne pistin. Canal+ FILM2 kanavalta sentään tulee tekstitys ja Voom HD- kanavalta äänet mutta muuten on kovin mustaa. Nainen kaupassa sanoi että kortti koneeseen, vartti odotteluu ja eiku kattelemaan. Nyt on kaks tuntia menny mustaa ruutua tutkiskellessa. Koneen olen sammuttanut ja uudelleen käynnistänyt ja kanavat uudelleen haettu. Elina, mitä mä teen?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Elina, mitä mä teen?
Lähti käymään kaupassa, mutta vastaan hänen puolestaan.

Käy vaihtamassa uusi kortti, tai kokeile sitä ensimmäistä korttia jonkun toisen koneeseen, jos on mahdollista.

Itseäni ei vituta oikeastaan muu, kuin tämä että suhteellisen usein sataa vettä. Kaivot ovat täynnä, ja pohjavesi riittävän korkealla talvea varten, joten voisi pitää väliäkin vaikka pari viikkoa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Ainoastaan täydellinen surkimus..

Vittu tuo jätkä on täysi mitättömyys kaikilla mittareilla. Paska muusikko ja vielä paskempi ihminen. Betonibuutsit jalkaan ja merelle sukeltelemaan niin hyvä tulee.

...kiusaa pienempäänsä/heikompaansa, joka kuitenkin on täysin omistajastaan riippuvainen ja armoilla. Saunan taakse vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös