Vitutusketju

  • 10 535 938
  • 56 130

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain syystä ollut pinna kireällä kuukauden verran. Äsken kävin kaupassa ja meinasi pää räjähtää tähän kevääseen tai kevään tuloon. Kevät on niin käsittämättömän paskaa aikaa, että en ymmärrä miten kukaan voi pitää siitä. Pelkkää jäätä joka paikassa. Eikä helpota ainakaan yhtään vitutusta tieto kesän tulosta. Kohta taas muutaman kuukauden hellettä ja aurinkoa. Lokkien rääkymistä. Unettomuutta. Ihan kuin sitä unettomuutta ei olisi jo valmiiksi. Nukkunut viimeksi viime viikon alussa kunnolla, sen jälkeen vain pätkittäin vaikka miten väsyttäisi.

Huhhuh vähän helpotti, mutta ei tarpeeksi. Lisääkin tulisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jostain syystä ollut pinna kireällä kuukauden verran. Äsken kävin kaupassa ja meinasi pää räjähtää tähän kevääseen tai kevään tuloon. Kevät on niin käsittämättömän paskaa aikaa, että en ymmärrä miten kukaan voi pitää siitä. Pelkkää jäätä joka paikassa. Eikä helpota ainakaan yhtään vitutusta tieto kesän tulosta. Kohta taas muutaman kuukauden hellettä ja aurinkoa. Lokkien rääkymistä. Unettomuutta. Ihan kuin sitä unettomuutta ei olisi jo valmiiksi. Nukkunut viimeksi viime viikon alussa kunnolla, sen jälkeen vain pätkittäin vaikka miten väsyttäisi.

Huhhuh vähän helpotti, mutta ei tarpeeksi. Lisääkin tulisi.

Kevät on kyllä vuodenajoista paskin. Jäätä ja hiekkaa kaikkialla. Harmaata ja tummaa. Joskus toukokuussa alkaa oikeasti luonto heräämään, mutta sitä ennen on oikeasti aika ankean näköistä kaikkialla.
 

Glove

Jäsen
Kevät on kyllä vuodenajoista paskin. Jäätä ja hiekkaa kaikkialla. Harmaata ja tummaa. Joskus toukokuussa alkaa oikeasti luonto heräämään, mutta sitä ennen on oikeasti aika ankean näköistä kaikkialla.
Kyllä se loskapaska-aika syksyllä/alkutalvesta on inhottavin vuodenaika. Keväässä on se kivaa, että päivä päivältä on valoisampaa talven pimeyden jälkeen. Mutta toki olisi parasta jos kevättä ja syksyä ei olisi ollenkaan. Ideaalimaailmassani kesähelteet alkaisivat huhtikuussa ja jatkuisivat lokakuuhun. Sitten, jos on ihan pakko niin saisi sataa sopivasti lunta ja olla joku viisi astetta pakkasta ja mielellään tyyntä. Ei minua kyllä haittaisi yhtään vaikka jouluna olisi +25.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tää on talvi. Kevät alkaa siitä, kun hiekat siivotaan kaduilta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kevät alkaa olemaan tuloillaan kun vuokrasähkölankkuja alkaa olemaan poikittain kunnon ihmisten tiellä. On jo.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Norovirus. Enpä ole ikinä oksentanut tähän malliin. Tunnin välein 5-7 pidempää sylkeä "rapid fire" tyyliin 12 tunnin ajan, samalla joka ponnistuksella ripulia ulos toisesta päästä kehoa. Että voikin kuivuneessa kehossa riittää nestettä... Ja tietenkin kun juo jotain, niin 2-3min aikaa kunnes jaffa on tunnistettavassa muodossa wc-pöntössä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Norovirus. Enpä ole ikinä oksentanut tähän malliin. Tunnin välein 5-7 pidempää sylkeä "rapid fire" tyyliin 12 tunnin ajan, samalla joka ponnistuksella ripulia ulos toisesta päästä kehoa. Että voikin kuivuneessa kehossa riittää nestettä... Ja tietenkin kun juo jotain, niin 2-3min aikaa kunnes jaffa on tunnistettavassa muodossa wc-pöntössä.
Suomalainen darra. Onneksi ohimenevää.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Ohuesti vituttaa kun on epävarmaa pääsenkö lähtemään tulevana perjantaina runsaan viikon lomalle Californiaan. Lentolippu on jo plakkarissa mutta juuri luin lehdestä että AKT:n lakon takia Finnair ei saa lentopetroolia Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Saas nähdä lentääkö Helsinki-Los Angeles kone lainkaan vai päästäänkö matkaan siten että pysähdytään Tukholmaan tai Osloon tankkaamaan.
Ja jos pääseekin matkaan, niin sitten saa jännittää sitä, että pääseekö sieltä pois seuraavana sunnuntaina koska toi fucking lakko jatkuu vielä tuon sunnuntainkin yli.
Toivottavasti se laki poliittisten lakkojen kieltämisestä astuisi voimaan mahdollisimman nopeasti vaikka ei se minun matkaani pelastakaan.
Aika vähän täältä päin on ollut tähän asti sympatiaa Demareita ja AY liikettä kohtaan ja nyt vielä vähemmän.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ohuesti vituttaa kun on epävarmaa pääsenkö lähtemään tulevana perjantaina runsaan viikon lomalle Californiaan. Lentolippu on jo plakkarissa mutta juuri luin lehdestä että AKT:n lakon takia Finnair ei saa lentopetroolia Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Saas nähdä lentääkö Helsinki-Los Angeles kone lainkaan vai päästäänkö matkaan siten että pysähdytään Tukholmaan tai Osloon tankkaamaan.
Ja jos pääseekin matkaan, niin sitten saa jännittää sitä, että pääseekö sieltä pois seuraavana sunnuntaina koska toi fucking lakko jatkuu vielä tuon sunnuntainkin yli.
Toivottavasti se laki poliittisten lakkojen kieltämisestä astuisi voimaan mahdollisimman nopeasti vaikka ei se minun matkaani pelastakaan.
Aika vähän täältä päin on ollut tähän asti sympatiaa Demareita ja AY liikettä kohtaan ja nyt vielä vähemmän.

Jaa mä ymmärsin, että kyllä Finnair kaikki lennot pyrkii operoimaan, mutta vähän voi tulla viivästyksiä tai lentoaika kasvaa, kun joutuvat tekemään mahdollisen välilaskun pitkillä lennoilla tankkaamista varten. Joten en nyt suoraan panikoisi vielä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Jaa mä ymmärsin, että kyllä Finnair kaikki lennot pyrkii operoimaan, mutta vähän voi tulla viivästyksiä tai lentoaika kasvaa, kun joutuvat tekemään mahdollisen välilaskun pitkillä lennoilla tankkaamista varten. Joten en nyt suoraan panikoisi vielä.
Juu näin minäkin olen lukenut ja toivotaan että näin tosiaan olisi. Minulle on loppupeleissä aivan sama laskeutuuko Finnair Los Angelesiin tuntia tai puoltatoista myöhemmin alkuperäisestä aikataulusta, kunhan se vaan lentäisi sinne. Ja tietysti takaisinkin sitten kun on kotiin tulon aika.
 

Glove

Jäsen
Vituttaa selvittää toiseen kertaan laskua, jonka olen jo kertaalleen maksanut. Ensin siitä tuli ihan normaali maksumuistutus ja selvitin laskuttajan kanssa asian. Eilen oli sitten postilaatikkoon tippunut Intrumin kirje samasta laskusta. Ja taas pitää laskuttajan kanssa selvittää asiaa joka on jo kerran selvitetty. Saapa nähdä, ei kahta ilman kolmatta...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mistä tietää jotta johto on saanut palautetta tahi joku asia on porsinut?

Siitä kun sinulle vittuillaan olemattomista, täten siis tekemättömistä töistä....

Ois ollut edes maanantai, niin ois tällä vitutuksella mennyt viikko joutuisasti.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Aina kun yritän vastata tuohon "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" ketjuun niin joku perkele ehtii ensin :(

Edit: tämä viesti on omistettu sinulle @Jannecky
Jannecky on kyl lännen nopein

Veikkaan et se alkoi kattomaan Jokerien peliä, joten nyt sulla on aikaa :D
 

Glove

Jäsen
Itellä ei oo kyllä sitä vaaraa että minuun tarttuisi, mutta se varmaan kuuluu tonne naisasiat ketjuun :D
Eipä ole siihen ketjuun minulla mitään kirjoitettavaa, jos en sitten naisen puuttesta runoilisi. Mut joo, en minä niitten perään ole huudellut, elämässä on muutenkin ihan tarpeeksi murheita.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Aina kun yritän vastata tuohon "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" ketjuun niin joku perkele ehtii ensin :(

Edit: tämä viesti on omistettu sinulle @Jannecky
Meikäläistä yritetään savustaa sieltä ulos laittamalla suomenkielisiä biisejä. Voin kertoa sen, että vaihdan radiokanavaa heti, jos sieltä tulee suomeksi laulettua musaa tai laitan toosan kiinni. Mä lähdin jo kouluikäisenä ulos kesämökistä, kun muut perheen jäsenet kuuntelivat Paalosmaan Lista-ohjelmaa. Vihasin jo silloin iskelmiä ja käännöshittejä.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Meikäläistä yritetään savustaa sieltä ulos laittamalla suomenkielisiä biisejä. Voin kertoa sen, että vaihdan radiokanavaa heti, jos sieltä tulee suomeksi laulettua musaa tai laitan toosan kiinni. Mä lähdin jo kouluikäisenä ulos kesämökistä, kun muut perheen jäsenet kuuntelivat Paalosmaan Lista-ohjelmaa. Vihasin jo silloin iskelmiä ja käännöshittejä.
Teen muuten ihan tahallani tätä koska näin kun joku mainitsi että et tykkää. Tai siis tekisin jos saatana ehtisin laittaa sinne mitään ennen muita :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös