Vitutusketju

  • 10 550 487
  • 56 138

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
No voi että. Vieläkö joudut nuolla vai pääsitkö reiskoja myöten karkuun?
Noi on joskus hankalia juttuja.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäi mietityttämään, jäikö ne lasit sen muijan tukkaan lopullisesti. Kun kyse oli jostain random muijasta niin enää pitäisi tietää missä se muija on, jotta saisi lasit takaisin.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Jäi mietityttämään, jäikö ne lasit sen muijan tukkaan lopullisesti. Kun kyse oli jostain random muijasta niin enää pitäisi tietää missä se muija on, jotta saisi lasit takaisin.
No niimpä juuri. Nimeä ei löytyny juhlien nimilistanta enkä muist yhtään miltä näytti
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.
Joo. Sit saatat joutua kuitenkin elättämään jonkun muun lasta. ”Sain, on se mun oltava”, mut naapurin Pera sai kahdesti. Sit tähän ketjuun onkin asiaa.

Tai sit käy niin kuin mulla. Se taas ei ole todellakaan tän ketjun juttua.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Yliarvostettua. Enkä halua ottaa riskiä, että kalliit silmälasini jäisivät johonkin ihmeelliseen paikkaan kiinni.
Valintojahan nämä. Itse suosin Tokmannin aurinkolaseja kun ovat halpoja, ja tykkään käyttää ympäri vuoden.

Kannattaa sitten tarkistuttaa vahvuuksiakin, jos vielä joskus mieli muuttuu, sillä näköhän muuttuu siinä missä mielikin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
Terveet Kädet on kyllä koviksista kovinta hardcore punkia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vituttaa kun ei edes vituta se ettei saa. Toki ei jaksa edes yrittää. Kaksi lasta ja 7,5v sitten eroon päättynyt avioliitto riitti. Onneksi on terveet kädet ja fleshlight silloin kuin ei kädet enää riitä.
Vituttaa kun ei edes kiinnosta. Minusta kiinnostuneita on paljon, mutta ne jotka kiinnostaisi minua on kaikki heteroita. Aina ei voi näköjään voittaa. Mut edes joskus ois kiva vaikka jatkoajalla tehdä voittomaali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös