Vitutusketju

  • 10 563 220
  • 56 143

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kun kämpän lämpömittari näyttää + 38,5 niin silloin vituttaa aivan kaikki... Laskin tuossa ohi mennen mahtavan ja suuren MTV3'n mielenkiintoisen prosenttiluvun:

Vuorokaudessa on 1440 minuuttia (jos sitä nyt joku ei sattunut tietämään). Maikkarin vuorokaudesta 725 minuuttia eli reilut 12 tuntia on joko Ostoskanavaa, chattia, Voittolinjaa tai jotain muuta peliohjelmaa! Eli 50.35 % vuorokaudesta!

Nelosen vastaavaa lukemaa en jaksanut laskea, mutta löytyykö maailmasta toista valtakunnallista mainosrahotteista tv-kanavaa, jonka ohjelmistosta yli puolet on jotain em. paskaa, ts. katsojien huijausta? Tekisi mieli avata tälle ihan oma keskusteluketjukin, mutta en sitä tee. Miksi? Koska minua...

VITUTTAA!
 
Idiootit, jotka parkkeeravat autonsa koripallokentälle, vaikka 50 metrin päässä olisi parkkipaikka 200+ autolle. Yks vitun hailee minulle jos nahkakuula räsähtää tuulilasista sisään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Voi jumalauta ! Sanotaan toisen kerran vielä voi vittu, tulipalo voi perkele. Sanotaan tässä vaiheessa että voi vittu. Tiedättekö ruokokatot ? Mä mistä alkaisin tään laulun, voi vitun vitun vittu. Siinä ensimmäiset kommentit, aamusta.
Sanoisin vielä ihan asiallisesti että voi vittu. Sinne meni 60 metriä Eestiläistä historiaa, onneksi vielä jäi tärkeimmät. Saatanan saatana.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ilmianna ja kantele!

Hazardipakki kirjoitti:
Idiootit, jotka parkkeeravat autonsa koripallokentälle, vaikka 50 metrin päässä olisi parkkipaikka 200+ autolle. Yks vitun hailee minulle jos nahkakuula räsähtää tuulilasista sisään.
Ja eikun poliisille pikku puhelu
 

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä helvetillinen helle yhdistettynä naapuritalon rakennustyömaahan. Tuloksena se, että viime yönä nukahdin vasta joskus viiden aikaan aamulla, vaikka ikkunat oli auki (ne on tosin ollut auki 24/7 viimeiset pari viikkoa) ja aamulla seitsemän aikaan heräsin hirveään rytinään ja kolinaan. Parin tunnin tyynyn korville vetämisen jälkeen lopulta luovutin ja kömpesin alas sängystä.

Hulluksihan tässä tulee ellei tämä kohta lopu...

typojen korjailua...
 
Viimeksi muokattu:

Staind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
huh hellettä...

Pidän kyllä lämpimästä ilmasta, mutta ei saatana muuttohommia EI ole kiva tehdä nyt. Seittemäs kerros, portaita juosten toki. Siinä teille, jotka pikku kuumuudesta valitatte, HAH! Onneksi sentään kämppä on viileä öisin muutaman tuulettimen ansiosta.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Minua vituttaa suuresti, ettei yv:n saadessa tule enää pop uppia, vaikka sitä kuinka tuolta asetuksista yrittäisi laittaa. Ei sitä aina meinaa huomata tuolta ylhäältä, että on tullut viesti. Ja sitten jos vaikka lähettää jollekin jotain tärkeää viestiä, eikä toinen tajua lukea sitä...

Okei, vituttaa muutenkin. Väsyttää.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Evenuel kirjoitti:
Minua vituttaa suuresti, ettei yv:n saadessa tule enää pop uppia, vaikka sitä kuinka tuolta asetuksista yrittäisi laittaa.
Kyllä ainakin itselläni toimii, oletko varma ettei sinulla ole selaimessa pop-up-estoa päällä.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Walton kirjoitti:
Kyllä ainakin itselläni toimii, oletko varma ettei sinulla ole selaimessa pop-up-estoa päällä.

No hemmetti, ei toimi minulla.

Pop up esto on päällä, mutta mozilla ilmoittaa joka kerta kun on estänyt pop uppia tulemasta. Ja sitten on voinut antaa luvan päästää ko. sivustolla pop upit näkyviin.

Mutta kun ei niin ei.
(toivottavasti tuosta nyt taas ymmärsi edes jotain...)
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
katjuska kirjoitti:
Tämä helvetillinen helle yhdistettynä naapuritalon rakennustyömaahan.

Vähän samoilla linjoilla mennään. Meikäläisen asunnon läheisyydellä Mannerheimintiellä tehdään raitiovaunukiskoille jonkin sortin remonttia, katua on revitty auki pitkät pätkät ja sen sellaista. Kuten jotkut ehkä tietävät, liikenne Mannerheimintiellä päivisin on ajoittain Suomen olosuhteisiin nähden hyvinkin vilkasta, joka taas johtaa siihen, että ko. remonttia on tehtävä yöllä. Se taas ei ole mitenkään hiljaista hommaa, ja näillä säillä kerrostaloasunnossa ei vaan yksinkertaisesti pysty nukkumaan ikkunat suljettuina. Ei muuta kun korvatulppien ostoon. Seuraava vitutuksen aihe onkin sitten varmaan se, että korvatulppien vuoksi en kuule herätyskelloa ja nukun pommiin.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
BitterX kirjoitti:
Texas - Summer Son

Vetäkää ite...

HAHA

Olen vähän myöhässä mutta täältä pesee:

Mr President - Coco Jambo
Ihan Sama - Mambo number 5
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa aika rankemman puoleisesti kun tein "syrjähypyn" ja kävin muualla kuin omalla kampaajallani muutama viikko sitten otattamassa "permanentin". No joo, paskaks meni ja hiukset niin pilalla, että tänään piti käydä omalla osaavalla kampaajalla leikkauttamassa pitkät hiukset lyhyeksi.

Ja tää kuumuus.... Halliin jäät ja vähän äkkiä!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Knower kirjoitti:
Mr President - Coco Jambo
Vituttaa, ettei tänä kesänä ole tullut vastaan ainoatakaan tarpeeksi vituttavaa kesärallatusta. Maailmanloppu lähellä?

Martti Vainaan & Sallittujen aineiden Pelimiestä ei lasketa, koska se on jo hyvä eikä edes tulvi korvista ulos. Vähän sama pätee tuohon wanhaan ja hyvään Coco Jamboohon.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vittu taas töissä. On se vaan jotenkin niin vitun kiva tehdä toinen peräkkäinen viikko putkeen töitä yli 50 tuntia.

Ja toinen vitutuksen aihe on hammaslääkäri lasku. No eihän sitä tulekkaan kun 360€, kun tekevät kahteen hampaaseen juurihoidon loppuun ja rakentavat niihin hampaat. Oma moka, että olen hampaani tuohon tilaan päästänyt, mutta vituttaa silti. Ja sen verran kun lisätään, että noista kahdesta hampaasta on tullut laskua jo yli 400€ ennen tätä, niin ei paljon hymyilytä.
Toisaalta taas kiva, että saa hampaat kuntoon.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vitutus käyräni nousi siihen pisteeseen että päätin jättää pippalot väliin,(kutsukortin säästin todisteeksi). Saatana että vituttaa viimeöinen tulipalo Muhun saarella, vanha upea talo paloi maan tasalle ja nyt selvisi että yksi varasto meni myöskin kivijalkaa myöten. Vittu ja karvainen.

Lisäksi turnaukseen jota olen järjestellyt ei saada kiiltävän mustia tilatakseja, vittu värit tulevat olemaan valkoiset voi vittu. Toivottavasti tämä ei aiheuta pahaa verta. Olenkin päättänyt juhlan kunniaksi lähteä Jokeri ystäväni kanssa harjoittelemaan hieman jälkipelejä. Hän lähtee muka pyöräilemään, ja kukas se odottaakaan taksin kanssa kulman takana, he he. silti vituttaa.
 

Grumpy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa kaverit, jotka luulevat voivansa pompotella toisia miten lystää ja siitä ei kuulemma saisi edes suuttua. Ja vitut! Kai minä olen sitten tämmöinen itsestäänselvä ja liian kiltti.

Vituttaa myös hyvin paljon oma itseni. Miksi? Oi miksi minun pitää olla tämmöinen?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Grumpy kirjoitti:
Vituttaa kaverit, jotka luulevat voivansa pompotella toisia miten lystää ja siitä ei kuulemma saisi edes suuttua. Ja vitut! Kai minä olen sitten tämmöinen itsestäänselvä ja liian kiltti.

Vituttaa myös hyvin paljon oma itseni. Miksi? Oi miksi minun pitää olla tämmöinen?

Hmm.Mulla on näköjään toinenkin nimimerkki ,koska toi oli aivan kuin mun suustani.Sama vitutus pyörii aika ajoin mielessä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Saatana että vituttaa. Yritin tuossa syödä nopeasti ja barbaarimaisesti päätin kulauttaa melkein tyhjästä maitopurkista suoraan juomat kurkkuun. Sain sitten suun täyteen puuromaista vanhentunutta maitoa. Vituttaa!! Saatana!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Grumpy kirjoitti:
Vituttaa kaverit, jotka luulevat voivansa pompotella toisia miten lystää ja siitä ei kuulemma saisi edes suuttua. Ja vitut! Kai minä olen sitten tämmöinen itsestäänselvä ja liian kiltti.

Vituttaa myös hyvin paljon oma itseni. Miksi? Oi miksi minun pitää olla tämmöinen?
Kuullostaa tutulta...
 

viba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Vituttaa kun huomenna pitäisi taas lähteä töihin, kuuden aikaan herätys ja Joensuuhun ajamaan.. voi vittu! kaverit lomailee ja ite jossain korvessa maalaan taloja.. syksyä odotellessa..
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
VOI VITTU! Tänään klo 21:30 duuniin KYMMENEN viikon lomailun jälkeen.
Pakko myöntää,mutta aivan vitun ankeat tunnelmat tällä hetkellä.

Haluaisinkin lopuksi kiittää mahtavasta lomasta TYÖNANTAJAANI,AMERIKAN KUKKAHATTUISIA TÄTEJÄ,LÄÄKÄRIÄ.

VITTU.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Le Banner kirjoitti:
VOI VITTU! Tänään klo 21:30 duuniin KYMMENEN viikon lomailun jälkeen.
Pakko myöntää,mutta aivan vitun ankeat tunnelmat tällä hetkellä.

Haluaisinkin lopuksi kiittää mahtavasta lomasta TYÖNANTAJAANI,AMERIKAN KUKKAHATTUISIA TÄTEJÄ,LÄÄKÄRIÄ.

VITTU.
Noniin, siitä se taas alkaa. Tervemenoa!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ja vittu taas http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1022643
Perkele tämä alkaa olla jo oman nokan alla, kun rupee maahanmuuttajat hyppimään silmille.
Kohta pitää varmaan oikeasta käydä ostamassa kaveri, toveri karhun pesäpallomaila kaupasta.

Tiedän kyllä, että maahanmuuttajien rikoksista kirjoitetaan lehdissä herkemmin, kun suomalaisten vastaavista, mutta naurettavaahan tuommoinen on. Pitäs olevinaan ruveta miettimään missä liikkuu ja millon liikkuu.
Vittu tämä on helsinki eikä mikään new york.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa ku pientä oravaa talvella, kun käpy jäätyy. Naiset ja omat tunteet, huono yhdistelmä.

Vielä kaksi päivää samalla työpaikalla, sitten viikon loma. Taidan olla täydessä lekassa koko sen viikon.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitkästä aikaan vois avautua tänne, että tänään (tarkoittaen tosiasiassa näitä päiviä) vituttaa!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös