Koirapoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Perustan kohta vedonlyöntivihjepalvelun, Koirapojan vihjeet - varma tappio. Soita heti!
Tiedän tunteen. Itse muutin aikanaan 19-vuotiaana pois himasta, eikä se ollut yhtään liian aikaisin, päinvastoin. Sen jälkeen helpotti huomattavasti, kun ei tarvinnut katsella mutsinsa sekoiluja päivästä toiseen. Se on ikävä tosiasia, että läheisen jeesaaminen on melko lailla mahdotonta, jos kyseinen ongelmatapaus ei halua itse auttaa itseään.JussiK kirjoitti:En jaksais kotioloja yhtää enää, mutsi se vaa aina alottaa ton putkensa uudestaa.. eikä ihmistä voi auttaa jossei se myönnä itselleen ongelmaa.
Oon tässä jo pitkän tovin tällästä katellu.. ja erinäisiä muita 'mukavia' juttuja läpi elämän.
JussiK kirjoitti:eikä ihmistä voi auttaa jossei se myönnä itselleen ongelmaa.
Alamummo kirjoitti:Nilkka sanoi lenkillä poks. Monenkohan viikon tauko nyt on edessä? Huomenna lekuriin. Voihan vee...
Edit: Niin ja toi HIFK:kin sitten meni häviämään *huoh*
Sundis kirjoitti:Toivottavasti et joudu terveyskeskukseen koska sieltä saa näppylöitä ja voi joutua odottamaan 15 min epäpätevien lääkäreiden huonoa hoitoa.
Alamummo kirjoitti:Suureksi suruksesi voin ilmoittaa, etten tosiaankaan joudu käymään terkkarilääkärien ronkittavana. Huomenna ortopedille ja kas kiva, työnantajani maksaa lystin. Vituttaako?
Ikäsi ja kuvailemasi tilanteen perusteella voit saada apua lastensuojelulain perusteella. Se saattaa kestää mutta koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää.JussiK kirjoitti:Oon tässä jo pitkän tovin tällästä katellu.. ja erinäisiä muita 'mukavia' juttuja läpi elämän.
Ei tavallista 17-vuotiaan elämää. vittu.
Sundis kirjoitti:Toivottavasti et joudu terveyskeskukseen koska sieltä saa näppylöitä ja voi joutua odottamaan 15 min epäpätevien lääkäreiden huonoa hoitoa.
mice kirjoitti:Hemmetti kun alkaa Handan cv-7700 -digiboksin kaukosäädin reistailla. Ei reagoi mihinkään kaukosäätimen painalluksiin, ehkä yhteen viidestäkymmenestä. Koita siinä sitten jotain ajastuksia laitella.
Mitenkäs sitä saisi parhaiten tilalle toimivan uuden kaukosäätimen? Kun samanlaista nyt ei varmaan kaupasta saa pelkästään ostettua.
Edit. Ja juu, ennen kommentteja asiasta, patterit on vaihdettu uusiin.
Muuttaisinkin samantien mutta on pikkuveli 10v. Faijakin on ns. tuurijuoppo eli ei pikkubroidin sielä ainakaan paljon parempi olis. Tuskin myöskään mikään huostaanotto tulisi edes kysymykseen.Simon kirjoitti:Tiedän tunteen. Itse muutin aikanaan 19-vuotiaana pois himasta, eikä se ollut yhtään liian aikaisin, päinvastoin. Sen jälkeen helpotti huomattavasti, kun ei tarvinnut katsella mutsinsa sekoiluja päivästä toiseen. Se on ikävä tosiasia, että läheisen jeesaaminen on melko lailla mahdotonta, jos kyseinen ongelmatapaus ei halua itse auttaa itseään.
mynthon kirjoitti:Vituttaa tuo futisfoorumi, kun sinne ei pysty mitenkään rekisteröitymään. Se sanoo aina, että on lähettänyt aktivointiviestin säähköpostiin, mutta koskaan ei sähköpostiin tule mitään. Vitun vittu.
mynthon kirjoitti:Vituttaa tuo futisfoorumi, kun sinne ei pysty mitenkään rekisteröitymään. Se sanoo aina, että on lähettänyt aktivointiviestin säähköpostiin, mutta koskaan ei sähköpostiin tule mitään. Vitun vittu.
teemu_s kirjoitti:Huomenna sitten kokeilemaan julkista terveydenhoitoa toisen kerran viikon sisään. Puolisentoista viikkoa pitänyt reilua yli 38 asteen kuumetta ja nyt sitten iski myös kurkkukipu ja yskä. Hiukan jo ahdistaa itseäkin että mikä hitto on vikana.Tosin näin kipeänä ei jaksa edes hirvittävää vitutusta ottaa.
jiimo kirjoitti:Voi vittu, kun tuli ostettua Medionin tallentava digiboksi, eikä Topfieldiä. Olin tuossa melkein pari viikkoa työreissulla ulkomailla ja aloin viime yönä katselemaan tyttöystävän tallentamia tv-ohjelmia. Ainakin Barcan matsi, yksi Pako ja yksi Deadwood on jäänyt tallentumatta. Boksi kyllä näyttää oikean ohjelman nimen, mutta on sitten tallentanut väärää kanavaa, esim. Barcan matsin sijasta on tallentunut joku vitun radiokanavan lähetys. Vittujen vittu, kun pihtailin vielä matsin lopputulosta aina eiliselle asti. Perkele, taidan palauttaa koko paskan. Huomenna kyllä vitutus siirtyy jollekin Medionin asiakaspalveluhenkilölle, saatana!