Vitutusketju

  • 10 647 450
  • 56 188

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
DanC kirjoitti:
Vittu, vedin kaljaa, jauhoin paskaa JuViin ja Maddiksen kanssa ja sitten kaadoin bisset läppärin päälle. Duuniläppäri tilttas siihen.
Hohoo! En tunnusta tehneeni mitään.

Vituttaa tämä liigan toiminta. Kaikki varmaan tietävät miksi. Urpo, nimensä veroinen. "Hyssyttelystä asiaan: Helkovaaralta pitäisi leikata kulli!" http://i15.photobucket.com/albums/a372/JuVii/Paskaa/Muuta/ff-vs-palloliitto-03.jpg?t=1165618991 Noihin viesteihin sopisi aika moneen kohtaan "Helkovaara" tai "Urpo".

Vituttaa myös tämä Suomen "talvi". Lämpöennätykset paukkuu rikki ja Takalan Petri sanoi, että koskaan ei ole ollut näin lämmintä, joulukuussa.

EDIT: Sasha Huttusen tuore kolumni on muuten hyvä. Varaukseton ::tuoppi.
 

Benamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK ja Hokki
SM-liigan kritiikinsietokyky ja reagointini siihen.

Miksi ottaa niin raskaasti asia joka ei vaikuta elämääni millään lailla?
 

Veijari

Jäsen
flunssa

Kurkku on kuin raastimella raastettu ja nokka vuotaa. Miks just viikonlopuksi tällaisen pisti.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ihanaa, eilen illalla koneelle tuli yhtäkkiä yliannos troijalaisia ja muuta kivaa. Sen seurauksena kone käynnistyy vain vikasietotilassa ja Explorer sulkee itsensä heti avaamisen jälkeen. Piti asentaa joku vanha Opera että pääsi nettiin. Kaverin mukaan "pieni operaatio" tiedossa. Nörtit hirteen...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mua alkaa kanssa vähitellen vituttamaan tää talvi - tai mikä lie välimallin paskavuodenaika nyt sitten onkaan. 5 astetta plus ja vettä tulee taivaan täydeltä.

Enkä asu edes Suomessa.

Vitun kasvihuoneilmiö.

Haista sää herra Sääherra pökäle!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Perustan kohta vedonlyöntivihjepalvelun, Koirapojan vihjeet - varma tappio. Soita heti!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa.. tai ennemmin masentaa kokoajan enemmän vaan. Joulu lähenee mutta mä vaan ootan kevättä. Haluisin olla jo 18. En jaksais kotioloja yhtää enää, mutsi se vaa aina alottaa ton putkensa uudestaa.. eikä ihmistä voi auttaa jossei se myönnä itselleen ongelmaa.

Oon tässä jo pitkän tovin tällästä katellu.. ja erinäisiä muita 'mukavia' juttuja läpi elämän.

Ei tavallista 17-vuotiaan elämää. vittu.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hemmetti kun alkaa Handan cv-7700 -digiboksin kaukosäädin reistailla. Ei reagoi mihinkään kaukosäätimen painalluksiin, ehkä yhteen viidestäkymmenestä. Koita siinä sitten jotain ajastuksia laitella.

Mitenkäs sitä saisi parhaiten tilalle toimivan uuden kaukosäätimen? Kun samanlaista nyt ei varmaan kaupasta saa pelkästään ostettua.

Edit. Ja juu, ennen kommentteja asiasta, patterit on vaihdettu uusiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
JussiK kirjoitti:
En jaksais kotioloja yhtää enää, mutsi se vaa aina alottaa ton putkensa uudestaa.. eikä ihmistä voi auttaa jossei se myönnä itselleen ongelmaa.

Oon tässä jo pitkän tovin tällästä katellu.. ja erinäisiä muita 'mukavia' juttuja läpi elämän.
Tiedän tunteen. Itse muutin aikanaan 19-vuotiaana pois himasta, eikä se ollut yhtään liian aikaisin, päinvastoin. Sen jälkeen helpotti huomattavasti, kun ei tarvinnut katsella mutsinsa sekoiluja päivästä toiseen. Se on ikävä tosiasia, että läheisen jeesaaminen on melko lailla mahdotonta, jos kyseinen ongelmatapaus ei halua itse auttaa itseään.

Toivottavasti pääset pian muuttamaan omaan kämppään, jolloin pääset elämään omaa elämääsi.

Edit: päällimmäisin vitutus tällä haavaa johtuu siitä, että duunissa on äärimmäisen vittumainen vaihe menossa, eikä se helpota ainakaan kuuteen viikkoon.
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JussiK kirjoitti:
eikä ihmistä voi auttaa jossei se myönnä itselleen ongelmaa.

Eikä aina voi auttaa vaikka myöntäisikin.

nimim. Mies jonka äiti käy AA:ssa. Isä on kaappijuoppo ja veli myöntää alkoholismin, mutta ei halua alkaa absolutistiksi. Olen pari vuotta käynyt mielenterveystoimistolla näiden vuoksi ja omakin elämä oli pitkään melko lamaannuksissa kaikesta tästä.

En voi sanoa muuta kuin tsemppiä ja toivon, että et ole ihan niin yltiöempaattinen persoona kuin minä. Olen opetellut psykotädin luona pitkään myöntämään, että oma elämä ja minä itse olen tärkein.

Voimia.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
JYPin häviö vituttaa! Ja se että ei saada kuskia heittämään meidän kaverin kämpiltä keskustaan ja baariin
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Nilkka sanoi lenkillä poks. Monenkohan viikon tauko nyt on edessä? Huomenna lekuriin. Voihan vee...

Edit: Niin ja toi HIFK:kin sitten meni häviämään *huoh*
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Alamummo kirjoitti:
Nilkka sanoi lenkillä poks. Monenkohan viikon tauko nyt on edessä? Huomenna lekuriin. Voihan vee...

Edit: Niin ja toi HIFK:kin sitten meni häviämään *huoh*

Toivottavasti et joudu terveyskeskukseen koska sieltä saa näppylöitä ja voi joutua odottamaan 15 min epäpätevien lääkäreiden huonoa hoitoa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sundis kirjoitti:
Toivottavasti et joudu terveyskeskukseen koska sieltä saa näppylöitä ja voi joutua odottamaan 15 min epäpätevien lääkäreiden huonoa hoitoa.

Suureksi suruksesi voin ilmoittaa, etten tosiaankaan joudu käymään terkkarilääkärien ronkittavana. Huomenna ortopedille ja kas kiva, työnantajani maksaa lystin. Vituttaako?
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Alamummo kirjoitti:
Suureksi suruksesi voin ilmoittaa, etten tosiaankaan joudu käymään terkkarilääkärien ronkittavana. Huomenna ortopedille ja kas kiva, työnantajani maksaa lystin. Vituttaako?

Ei vituta. Minkä pitäisi vituttaa? Toivottavasti nilkka tulee kuntoon.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
JussiK kirjoitti:
Oon tässä jo pitkän tovin tällästä katellu.. ja erinäisiä muita 'mukavia' juttuja läpi elämän.

Ei tavallista 17-vuotiaan elämää. vittu.
Ikäsi ja kuvailemasi tilanteen perusteella voit saada apua lastensuojelulain perusteella. Se saattaa kestää mutta koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää.
Koska olet kuitenkin jo nuori tilannettasi käsitellään varmasti ns. tukitoimina jonka myötä äitisikin saa tukea.
Käänny ihmeessä jonkun ilmoitusvelvollisen puoleen koska olet itse äitisi lapsena hienotunteinen ja suhtaudut ongelmaan lojaalisti, mikä onkin kannaltasi ihan ok. ja sinun vahvuutesi.
Koulun tai oppilaitoksesi rehtori, seurakunnan työntekijät tai terveydenhoitaja voivat varmuudella viedä asiaasi eteenpäin ja he tekevät sen myös sinua ja perhettänne kunnioittaen, sitä älä epäile.

Terveisin koo
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sundis kirjoitti:
Toivottavasti et joudu terveyskeskukseen koska sieltä saa näppylöitä ja voi joutua odottamaan 15 min epäpätevien lääkäreiden huonoa hoitoa.

Niin no eipä tuossa julkisessa sairaanhoidossa nyt muutenkaan ole kauheasti kehuttavaa. Osataan sitä sairaaloissakin "kämmätä". Mutsilla on ollut polvi pidemmän aikaa jo kipeänä ja on ollut aikomus mennä lääkärille. Aikaa ei vaan ole tainnut tulla vielä. Kuluneella viikolla soittivat sairaalalta, että me oltais nyt varattu sulle aika tähystysleikkaukseen. Siis wtf? Henkilö pääsee siis helpommin leikkaukseen, kun lääkärille, joka toteaa tarviiko kyseinen potilas edes mitään operaatiota. Hyvä että hoitotakuu toimii ja kaikki on tyytyväisiä.
Olisi siinä lääkärisedän naama ollut varmaan aika mutkalla kun mutsi olisi lopulta saanut ajan ja todennut, et hei en mä tartte mitään aikaa, mun polvi on jo leikattu...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei tämä tähän ketjuun kuulu mutta kun ei täällä ole oikeaa ketjua tälle...

..on vaan tavattoman surullinen olo.

Kiitos Sinulle, että sain tutustua sinuun.

vlad.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Svidu piti lähteä kavereiden kanssa dokaamaan ja kaikki oli jo sovittu.
No miten kävi, pari bissee ja nukahdin sohvalle ja just heräsin. Turha nyt enään mihinkään lähteä.
No kuunnellaan musaa himas ja juodaan bisset pois etteivät pääse pilaantumaan.
Toivottavasti kaverit ymmärtää kun huomenna selittää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mice kirjoitti:
Hemmetti kun alkaa Handan cv-7700 -digiboksin kaukosäädin reistailla. Ei reagoi mihinkään kaukosäätimen painalluksiin, ehkä yhteen viidestäkymmenestä. Koita siinä sitten jotain ajastuksia laitella.

Mitenkäs sitä saisi parhaiten tilalle toimivan uuden kaukosäätimen? Kun samanlaista nyt ei varmaan kaupasta saa pelkästään ostettua.

Edit. Ja juu, ennen kommentteja asiasta, patterit on vaihdettu uusiin.

Me ainakin ostettiin Handan boksiin uusi kake welhon liikkeeltä. Elikkä luulisi noita saavan irtokakeja saavan kaikista paikoista, jossa myyvät itse boksejakin. Varmaksi toki en mene vannomaan.

Oli muuten tyyris kake.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Simon kirjoitti:
Tiedän tunteen. Itse muutin aikanaan 19-vuotiaana pois himasta, eikä se ollut yhtään liian aikaisin, päinvastoin. Sen jälkeen helpotti huomattavasti, kun ei tarvinnut katsella mutsinsa sekoiluja päivästä toiseen. Se on ikävä tosiasia, että läheisen jeesaaminen on melko lailla mahdotonta, jos kyseinen ongelmatapaus ei halua itse auttaa itseään.
Muuttaisinkin samantien mutta on pikkuveli 10v. Faijakin on ns. tuurijuoppo eli ei pikkubroidin sielä ainakaan paljon parempi olis. Tuskin myöskään mikään huostaanotto tulisi edes kysymykseen.

Olen yleensä tai ainakin olin positiivinen aina.. alkaa tuntua että ei jaksa olla. Tuntuu että pienimmätkin vastoinkäymiset vetää maahan ja vedän herneet nenään todella helposti.

Vituttaa kun kaikki vaan aina hyssyttelee, ei tapahdu mitään konkreettista. On vaan niin helvetin masentavaa tulla kotiin ja katsoa kun toinen dokaa kaikki rahat . Erityisesti näin joulun alla. Huomen aamulla herään ennen kun kaupat aukeaa, sosiaaliviranomaisille puhelua. Sanon että nyt ne kukkahatut vittuun ja toimintaa jos sieltä ei muuta tarjota kuin ajanvarausta.

Koitin myös soittaa tossa yksi ilta poliisit että saisi tuon selvittämään päätänsä jonnekkin. Soitin vielä hätänumeroon kun normi ei enää siihen aikaan ollut käytössä, kerroin tilanteen ja olin puhelimessa erittäin murtunut. Kerroin pikkuveljestäni ja siitä että kaikki rahat menee sekä ei osaa yhtään hallita itseään. Puhelimen toisessa päässä puhui "ei kiinnosta"-äänellä poliisi joka sanoi mulle vaan tylysti että "kyllä ihminen saa kotonaan juoda niin paljon viinaa kun haluaa säkin olet jo 17 niin lähdet illalla jonnekkin". Kysyin vielä eikö tässä tosiaan kukaan voisi mitään tehdä etten jaksa tätä enää. "Ei me tehdä mitään ennaltaehkäisevää." Ei edes yrittänyt tarjota mitään apua. Onneksi pikkubroidi pääsi siskon luokse espooseen.

Niinhän se on että ei koulujenkaan viereen saada liikennevaloja ennen kuin se ensimmäinen skidi kuolee jäädessään auton alle.

Helpotti vähän.
 

mynthon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pittsburgh Penguins
FUTISFOORUMI

Vituttaa tuo futisfoorumi, kun sinne ei pysty mitenkään rekisteröitymään. Se sanoo aina, että on lähettänyt aktivointiviestin säähköpostiin, mutta koskaan ei sähköpostiin tule mitään. Vitun vittu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mestaruus DVD:n kohtalo

Voi helvetti että ottaapi päähän tuo mitä Edit kirjoittaa HPK:n osiossa mestaruus DVD:n kohtalosta.

Edit tehnyt hienoa työtä ja sitten kyseinen DVD näyttää jäävän ilman julkaisua Editistä johtumattomista syistä.

Päitä vadille, saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös