Vitutusketju

  • 10 580 675
  • 56 150

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
PeteX kirjoitti:
Mikä vitun takinkäännös se on, jos kritisoi huonosta suorituksesta ja kehuu hyvästä.
Vituttaa perseennuolijat.

Aika kumma käsitys ihmisillä on sitten kritiikinantamisesta. Mannista käsittelevä ketju sisältää monin paikoin aika asiatonta paskankaatamista, toki sekaan mahtuu asiallista kritiikkiäkin. Ehkä kannattaisi odottaa kisojen loppuun ja esittää se kärkevin kritiikki vasta sitten. Ihan sen takia, että ei tarvitse syödä omia sanojaan.

Ja kenenköhän persettä mahdoin kommentillani nuolla, kun niin alkoi vituttaa?
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Chip kirjoitti:
Vielä 9 arkipäivää kilkutusta, paukutusta, timanttiporausta jne naapurirapussa. SItten ne siirtyy seuraavaan, mikä on tietenkin vielä samassa talonpätkässä joten kuuluu meillekin ihan hyvin. Kiva herätä joka arkiaamu klo 7.10 laittamaan korvatulppia tai nousta saman tein ylös, kun voisi nukkua vielä tunnin-pari. Ei voi oikein kotona mitään keskittymistä vaativaa hommaakaan tehdä kun äkkiarvaamatta alkaa joku poraamaan.
Omassa (kerros)taloyhtiössä tehtiin putkiremppa vajaat pari vuotta sitten. 5 rappua, 56 kämppää + yhteiset saunatilat = yli 6kk piikkausta ja porausta. Otan Chip osaa vitutukseesi...
 

Cube

Jäsen
Franchise kirjoitti:
Vituttaa noi ihqu-pirteät lumilautailija-hipit! Ei se voi olla niin smoothia ja siistii ku runissa tulee mokattua...Pääasia et on siistii ja smoothii!
Vituttaa sinunlaiset tosikot. Mitä se sinulle kuuluu millä asenteella nämä kaverit kilpailevat? Tekevät kuitenkin joka laskulla suorituksia mihin sinunkaltainen sivustakatsoja ei tule koskaan kykenemään. Missään lajissa, miten tosissaan tahansa.

Ihme kitinää lumilautailijoista Jatkoajassa taas.. Yksi sanoo, että lajissa ei kisailla hampaat tarpeeksi irvessä, toisen mielestä viisi harjoituspäivää viikossa ei ole tarpeeksi. Vittu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Cube kirjoitti:
Ihme kitinää lumilautailijoista Jatkoajassa taas.. Yksi sanoo, että lajissa ei kisailla hampaat tarpeeksi irvessä, toisen mielestä viisi harjoituspäivää viikossa ei ole tarpeeksi. Vittu.

Täysin samaa mieltä. Vituttaa, kun koko ajan pitää valittaa joko Mannisesta tai hippilumilautailijoista. Eiköhän neidit/rouvat ihan itse päätä, että montako päivää viikossa harjoittelevat tai kuinka iloisia ovat kisapaikalla. Antaa tyttöjen halia ja hymyillä.

Eihän sitä pakko ole katsoa. Prkl.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Cube kirjoitti:
Vituttaa sinunlaiset tosikot. Mitä se sinulle kuuluu millä asenteella nämä kaverit kilpailevat? Tekevät kuitenkin joka laskulla suorituksia mihin sinunkaltainen sivustakatsoja ei tule koskaan kykenemään. Missään lajissa, miten tosissaan tahansa.

Tämäkö on sitten syy miksei saisi itkeä ja kitistä lumilautailijoiden asenteesta kun ei itse pysty samaan missään lajissa blaa blaa blaa? Kannattaa sitten muistaa tämä jos tulee kritisoineeksi arvon jääkiekkoilijoiden suorituksia jos ne eivät menekään putkeen kisoissa.

Minä tulen kritisoimaan tarpeen tullen jokaista urheilijaa kisoissa joka on mielestäni asennevammainen, minut on opetettu siihen ettei kilpaurheilussa tappion tullen naureskella ja vitsailla ja pidetä hauskaa, ei etenkään silloin jos oli ne kuuluisat mahdollisuudet voittoon ennen suorituksia eli kuului lajin suosikkeihin.

vlad.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
vlad kirjoitti:
Minä tulen kritisoimaan tarpeen tullen jokaista urheilijaa kisoissa joka on mielestäni asennevammainen, minut on opetettu siihen ettei kilpaurheilussa tappion tullen naureskella ja vitsailla ja pidetä hauskaa, ei etenkään silloin jos oli ne kuuluisat mahdollisuudet voittoon ennen suorituksia eli kuului lajin suosikkeihin.
vlad.
Niin...pää pensaaseen vaan ja itkijänaiset taustalle ja jos ei kulje, niin ainahan sitä voi ottaa piikkiä perseeseen jos se vaikka seuraavalla kerralla kulkis, kun urheilu on niin vitun ylevä laji. Olisi kiva tietää, että kerta sinut on kasvatettu siihen, että noissa mainitsemissasi tilanteissa ei naureskella, niin, onko sinut kasvatettu seuraamaan urheilua noin vai oletko kenties itse ollut kilpaurheilija? "Mitä ne dogma-elokuvat on? Minut on kasvatettu niin, ettei elokuvia noin saa tehdä, vaikken mä kyllä itse mitään elokuvia teekkään."
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Chip kirjoitti:
Vielä 9 arkipäivää kilkutusta, paukutusta, timanttiporausta jne naapurirapussa. SItten ne siirtyy seuraavaan, mikä on tietenkin vielä samassa talonpätkässä joten kuuluu meillekin ihan hyvin. Kiva herätä joka arkiaamu klo 7.10 laittamaan korvatulppia tai nousta saman tein ylös, kun voisi nukkua vielä tunnin-pari. Ei voi oikein kotona mitään keskittymistä vaativaa hommaakaan tehdä kun äkkiarvaamatta alkaa joku poraamaan.
Heh heh sama homma täällä. Paitsi että poraus kuuluu ilmeisesti viereisestä huoneistosta ja sitä on jatkunut kuukausitolkulla. Aika vittumaista valmistautua esim. kouluun lähtöön, kun aamulla väsyttää muutenkin väsyttää tarpeeksi ja sitten vielä poraus herättää vaikkapa tunti ennen herätyskelloa. Puhumattakaan siitä, jos olen suunnitellut pitäväni vapaata ja nukkuvani muutaman tunnin pidempään kyseisenä päivänä. Yritä siinä sitten säätää jotain vuorokausirytmiä kohdalleen. Kävin ostamassa earitkin apteekista, mutta tuopa perkele tunkee niidenkin läpi. Kaikista hauskinta tässä on, että kaveri poraa aamuisin vain muutaman tunnin. Kuitenkin sopivasti niin kauan, että kaikki nukkumishalut on poissa. En ymmärrä, miksei tuota hommaa voi aloittaa vaikka vasta kello 10.00.
 

Puster

Jäsen
Vitun idiootit asiakkaat ja vitun ääliö kämppis!

Ensin pitää roikkkua puhelimessa tuntitolkulla ja selittää jotain vitun copy/pasten toimintaa eikä se vitun sakemanni suostunut tajuamaan mitään. Kuinka yksinkertaista asiaa voi vääntää aivan turhaan rautalangasta niin pitkään?!

Ja sitten kun tulin kämpille, niin eikös toi vitun moron ollut muistanut pistää oven lukkoon ja jättänyt sitten avaimensa lukkoon sisäpuolelle niin että minä en päässyt sisälle. Damfak oli sitten käpertyt huoneeseensa eikä suostunut heräämään kellon soittoon ja piti pikkukiviä heitellä ikkunaan. Aamuisin pallinaama muistaa kuitenkin metelöidä sen verran, että herättää toisetkin.
Enkä viitsi edes mainita torspon kyvystä täyttää astianpesukonetta...
 

Cube

Jäsen
vlad kirjoitti:
Tämäkö on sitten syy miksei saisi itkeä ja kitistä lumilautailijoiden asenteesta kun ei itse pysty samaan missään lajissa blaa blaa blaa? Kannattaa sitten muistaa tämä jos tulee kritisoineeksi arvon jääkiekkoilijoiden suorituksia jos ne eivät menekään putkeen kisoissa.

Minä tulen kritisoimaan tarpeen tullen jokaista urheilijaa kisoissa joka on mielestäni asennevammainen, minut on opetettu siihen ettei kilpaurheilussa tappion tullen naureskella ja vitsailla ja pidetä hauskaa, ei etenkään silloin jos oli ne kuuluisat mahdollisuudet voittoon ennen suorituksia eli kuului lajin suosikkeihin.
Siirsin vastauksen "Urheilun perusajatus" -ketjuun, koska se ei tänne varsinaisesti enää kuulunut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Individual kirjoitti:
Olisi kiva tietää, että kerta sinut on kasvatettu siihen, että noissa mainitsemissasi tilanteissa ei naureskella, niin, onko sinut kasvatettu seuraamaan urheilua noin vai oletko kenties itse ollut kilpaurheilija?

Taustaltani löytyy huippu- ja kilpaurheilua eri tasoilla yli kymmenen vuoden ajan joten sieltä olen oppini kerännyt.

vlad.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ei, en ymmärrä naisia.. En jaksa ymmärtää itseänikään, osaan näemmä valita aina oikeat tapaukset, ja ryssiä lupaavatkin jutut. Vituttaa, mutta ovimatoksi en rupea.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
V*TUN MAAKUNTA-UUTISET!!!!!
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Työt..

... voi luoja, että voi nykyiset työt vituttaa. Uuden paikan haku on prosessissa, eikä todellakaan mitään varmaa ole tiedossa. Miten ihmeessä sitä pystyy motivoimaan itsensä aamulla duuniin, kun jokainen päivä vituttaa edellista enemmän ja hermot on räjähtämispisteessä..

... niin, ja sen tarjoamanne 60 euron palkankorotuksen saatte tunkea syvälle perperiinne..

Nim. Halutaan duuni jossa kehittyy ja on mahdollista pyrkiä eteenpäin.
 

Monttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keupa, Maajoukkue, kiivaat kannattajat
Karzan kirjoitti:
Työt..

... voi luoja, että voi nykyiset työt vituttaa. Uuden paikan haku on prosessissa, eikä todellakaan mitään varmaa ole tiedossa. Miten ihmeessä sitä pystyy motivoimaan itsensä aamulla duuniin, kun jokainen päivä vituttaa edellista enemmän ja hermot on räjähtämispisteessä..

... niin, ja sen tarjoamanne 60 euron palkankorotuksen saatte tunkea syvälle perperiinne..

Nim. Halutaan duuni jossa kehittyy ja on mahdollista pyrkiä eteenpäin.

Nimimerkillä yhteensä 6 viikkoa pakkosaikkua, kahdessa pätkässä. Mielialalääkitys ja saatanasti unta kuulaan. Se autto mulla, toivottavasti sulla ei pääse homma ihan niin pitkälle. Pitää saada pää uusille raiteille, irti siitä peruspaskasta edes joksikin aikaa. Sen jälkeen pystyy jo sitten hieman ajattelemaan kun se kyrpä on otsasta laskeutunut ja menee vähän happeakin aivoihin :)
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ei sitten vitun USA voinut tehdä yhtä maalia enempää, että olisi tulosveto napsahtanut kiinni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Innolla olisin pelannut tän illan lätkä kohteita veikkauksen sivujen kautta. Yllättäen ei sivut näytä toimivan. Pelejä ei pääse maksamaan. Säästyypähän nekin rahat.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Vituttaa kun ikioma vellihousumme Vanhanen pyytää Suomen puolesta anteeksi muslimeiltä. Helvetti tätä nöyristelyä. Nauravat jo muutenkin kaduillamme partaansa meidän höllämielisyydelle.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistan taas, miksi en ole käynyt elokuvissa sitten Pahojen poikien. Yksin kotona on niin paljon mukavampi katsella leffoja.

Ei helvetti, aikuiset ihmiset, hirveä supina, kikatus ja hihitys koko ajan "Onks tää joku homolänkkäri? Mitä ne nyt tekee? Siis hyi!" jne. jne. Pysyisivät idiootit kotonaan, jos on niin vaikeaa.
Ja se hemmetin lipunmyyjäkin vielä, hajoais.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös