Vitutusketju

  • 10 587 147
  • 56 164

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Sama kuin Ikijokerilla.

Jos keskiviikkona ei olisi reaalia, niin vetäisin nyt pään täyteen.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Joku taliaivo oli parkkeerannu mun paikalle auton pihassa ja nyt ei saa autoo lämpöihin nyt repee perse.
 
"server -ttu full"

JYP pelaa Tampereella play-offeja, Shelley ajettu ulos ja Nieminen Immosta hiillostamassa. Ja mitä tapahtuu: helvetti SERVER FULL radio JKL:n selostuksessa. Kolme stream-paikkaako siellä on vai mitä?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Voi vittukyrpäsaatanahelvettivesatoskalaperkele
jumalautamozillanihmerivitys!

Nyt kuluu loput talon viinat vitutukseen. Olin valmistautunut lähtemään huomenna Tampereelle. Maanantai-ilta, baariin anyone?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Jani82
Joku taliaivo oli parkkeerannu mun paikalle auton pihassa ja nyt ei saa autoo lämpöihin nyt repee perse.

Jos tarpeeksi vituttaa, niin käy viiltämässä pari rengasta rikki. Ompahan kivempaa lähteä ruudusta.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Faksi on hidas... ei jumalauta...
onhan siinä toistasataa osoitetta jonne tiedote on lähdössä, mutta silti...
kun ne ovat menneet pääsen laittamaan toiset tiedotteet koneeseen ja lähtemään töistä...
perkele, että on turhauttavaa...
tunnin olen jo istunut tyhjän panttina ja näyttää siltä että vielä kestää...
 

Boddington

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tradenomi, Ylempi AMK.

Siis mitä vittua?! Mikä helvetti siinä on, että kaikille pitää saada "korkeakoulututkinto". Tai siis eihän toi nyt edes korkeakoulututkinto ole, vaan ammattikorkeakoulututkinto. Itse AMK-ihmiset sitä vaan kovasti koittavat kaikissa mahdollisissa tilanteissa kutsua korkeakouluksi. Tuskin edes tajuavat eroa.

Jos kouluun voi päästä amispohjalta, niin miten vitussa sitä voidaan sanoa korkeakouluksi, kysyn vaan? Todellista korkeakouluopiskelua: tunneilla opetellaan, mikä on soveliasta bisnespukeutumista... ja tämä on tosi juttu.

Saatana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Boddington
Tradenomi, Ylempi AMK.

Siis mitä vittua?! Mikä helvetti siinä on, että kaikille pitää saada "korkeakoulututkinto".
Eipä sitä nyt tuollaisesta asiasta kannata vittuuntua. Eikös loppujen lopuksi olisi ihan ok, jos mahdollisimman moni olisi mahdollisimman korkeasti koulutettu. Tuskinpa sillä loppupeleissä on mitään merkitystä mikä se titteli on. Eiköhän se osaaminen ole keskeisempää.

Suomessa amk-uudistus oli tehokas, kivuton ja halpa. Koulujen nimikylttejä liikuteltiin sen verran, että sanojen ammatti ja koulu väliin mahtui korkea. Simple.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei helvetin helvetin helvetti!

Luottokunnan laskua, erääntynyttä osaa nimenomaan, jäin tässä ihmettelemään kun verkkopankissa vierailin.

Lainaan itse itseäni:"Missä vitussa ne rahat sitten on!?"

No, selvitinpäs hieman... Olin lahjonut kaveriani usealla sadalla eurolla. Näin näyttäisi tiliote väittävän.

Hyvä minä! Eikä vituta, eeeeeei tietenkään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vatsa kuralle jostain Hlinnaa kiertävästä pöpöstä ja ensimmäiselle saikulle koskaan. Koko päivä on pitänyt varoa ettei tule paskaketjuun kertomista kalsarien äkillisen värinvaihdoksen ollessa enemmän kuin lähellä useaan kertaan. Näin tiukkoja läheltäpiti-tilanteita ei ole edes SM-liigan pleijareissa...

Kannattaa käydä nyt eikä kohta.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Boddington
Tradenomi, Ylempi AMK.

Siis mitä vittua?! Mikä helvetti siinä on, että kaikille pitää saada "korkeakoulututkinto". Tai siis eihän toi nyt edes korkeakoulututkinto ole, vaan ammattikorkeakoulututkinto. Itse AMK-ihmiset sitä vaan kovasti koittavat kaikissa mahdollisissa tilanteissa kutsua korkeakouluksi. Tuskin edes tajuavat eroa.

Jos kouluun voi päästä amispohjalta, niin miten vitussa sitä voidaan sanoa korkeakouluksi, kysyn vaan? Todellista korkeakouluopiskelua: tunneilla opetellaan, mikä on soveliasta bisnespukeutumista... ja tämä on tosi juttu.

Saatana.

Kyllä olen amk:ssa. Olenpa vielä insinööriopiskelija, naurakaa vaan.

Ammattikorkeakoulu on suomelle kaikkein halvin tapa tuottaa "korkeakoulutettuja". Osa oppilaista todellakin istuu koulussa neljä vuotta ihan turhaan. Työvoimahallinnon sivuilla on avoinna ilmoitus jossa henkilöstönhuorausfirma etsii asiakkaalleen amk-koulutuksen saanuttaa asentajaa. Oletteko kuulleet ammattikorkeakoulun koneenasennuslinjasta?

Uskon että insinöörikoulutuksessa olisi järkeä, jos oppilasmäärää pienennettäisiin 1/3 osan verran. Ja jäljelle jääneistä puolet valmistuisi insinööriksi ja puolet teknikoksi. Teknikkokoulutus kestäisi vähemmän kuin neljä vuotta, ja valmistuneet sijoittuisivat perinteisiin työnjohtotehtäviin teollisuuteen. Insinööreistä tehtäisiin suunnittelijoita, jotka todella osaavat asioita. Tämä taas tarkoittaisi sitä, että pääsyvaatimuksia tulisi tiukentaa reilusti.

Anteeksi.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Vituttaa nii perkeleesti tuohon Feministi-ketjuun kirjoittelevat putkinäköiset ihmiset, jotka eivät viitsi edes nähdä vaivaa ottamaan asioista selvää ennenkuin suoltavat suoraan sanottuna paskaa näppäimiltä.

Helpotti vähän.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TÖISSÄ

Syö miestä välilllä tää työpaikka. Ei nää toimiston vanhat harput näköjään pysty mitään tekemään itse. Kopiokone ilmoittaa, että paperi vähissä ja paperia löytyy siitä vierestä eikä sen lisääminen koneeseen vaadi mitään niin eiköhän nää rouvat juokse kirkuen aina mun luo. Muutenkaan mikään ei tunnu hoituvan ilman miesten apua. Pomokin on poissa. PRKL...

Tämä avautuminen koski siis vain oman työpaikkani työntekijöitä.

Ainnii. Ketuttaa hieman myös jypin luokaton esitys pleijareissa. No saivatpa ainakin mitä ansitsivat.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Re: TÖISSÄ

Viestin lähetti Humpauttaja
Syö miestä välilllä tää työpaikka. Ei nää toimiston vanhat harput näköjään pysty mitään tekemään itse. Kopiokone ilmoittaa, että paperi vähissä ja paperia löytyy siitä vierestä eikä sen lisääminen koneeseen vaadi mitään niin eiköhän nää rouvat juokse kirkuen aina mun luo. Muutenkaan mikään ei tunnu hoituvan ilman miesten apua. Pomokin on poissa. PRKL...

Vaihdetaanko? Täällä rassataan ilmeisesti joitain viemäreitä auki ja koko toimistossa haisee niin kamalalle, että taitaa lounas jäädä tänään syömättä, vaikka hyvää ruokaa olisikin. Hyi vittu!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: TÖISSÄ

Viestin lähetti Jude
Vaihdetaanko? Täällä rassataan ilmeisesti joitain viemäreitä auki ja koko toimistossa haisee niin kamalalle, että taitaa lounas jäädä tänään syömättä, vaikka hyvää ruokaa olisikin. Hyi vittu!


Ei taida ehtiä syömään itekään, kun vasta iltapäivällä, koska täällä on helvetisti kokouksia ja pitää passata ylimystöä. Kaiken hyvän lisäksi siivooja kävi äsken ilmoittamassa, että vessa ei vedä, joten kohta päästään täälläkin nauttimaan ihanista aromeista. Vituttaa... No sisulla vaan vaikka läpi harmaan kiveksen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vituttaa...

On sitä tyhmä, ei käy mielessä, että huonosti nukutun yön jälkeen, ei lounaalla kannata ahmia. Vedin sitten metsästäjänpihviä (ei leikettä, vaan pihviä) kastikkeineen ja paistinperunoineen järkyttävän latingin.

Nyt pyrkii uni silmään... Eikö se nyt vittu vois silloin illalla väsyttää, eikä nyt!?
 

Dead Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs tässä nyt tulee äkkiseltään mieleen... ainakin seuraavat vituttaa raskaasti.

Juorulehdet, pääsykokeisiin lukeminen, yleinen kiire, puhelinmyyjät, leffoissa/sarjoissa yms. mies on aina pettävä osapuoli, naapurit jotka poraavat seiniä lähes ympärivuorokautisesti, kylmä ja tuulinen sää, euroviisut, Chelsean rahalla kasattu futisjengi, Ruissalo ja Jarkko Ruutu.

Nyt ei vituta enää niinkään.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Dead Man
Juorulehdet

Miksi luet, tai no ymmärrän...

pääsykokeisiin lukeminen

Siitä on vain hyötyä...

yleinen kiire

Rauhoitu...

puhelinmyyjät

Myyntikielto puhelimeen...

leffoissa/sarjoissa yms. mies on aina pettävä osapuoli

Huomattava epäkohta, siihen tulee puuttua...

naapurit jotka poraavat seiniä lähes ympärivuorokautisesti

Hanki isompi pora ja kosta...

kylmä ja tuulinen sää

Pysy sisällä...


Niitäkään ei ole pakko seurata...

Chelsean rahalla kasattu futisjengi

TPS...


Muuta Turenkiin...

Jarkko Ruutu.

Ketäpä ei...

Nyt ei vituta enää niinkään.

Entä nyt?

Että silleen...
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Eipä sitä nyt tuollaisesta asiasta kannata vittuuntua. Eikös loppujen lopuksi olisi ihan ok, jos mahdollisimman moni olisi mahdollisimman korkeasti koulutettu. Tuskinpa sillä loppupeleissä on mitään merkitystä mikä se titteli on. Eiköhän se osaaminen ole keskeisempää.

Niin. Jos heikoinkin lenkki osaa enemmän kuin valtaosa venäläisistä tai virolaisista niin voimme perustella korkeammat palkkamme. Matalapalkkahommiin voidaan sitten ottaa niitä virolaisia tai venäläisiä. Näinhän Ruotsi teki jo ajat sitten suomalaisten kanssa ja Sveitsi italialaisten kanssa jne.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitun Word-tekstinkäsittelyohjelma! En ole pitkään aikaan käyttänyt kyseistä ohjalmaa. Nyt yritin tehdä ns standardiasettelun mukaisen kirjeen / hakemuksen. Mutta eihän siitä tullut hevonpaskaakaan, kun olen täysin unohtanut, miten kaikki tabulaattorit, sarkaimet, sisennykset, rivinvaihdot yms toimivat. Vittu joo, nyt teksti hyppii sikinsokin eikä tästä tule mitään valmista. Maalaisjärjellä tuon ohjelman kanssa ei ole mitään tekemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös