Lukkoseppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Viestin lähetti pernaveikko
Ei huorma mitä tuubaa Salkkareissa.
Naulan kantaan, vaikka ei kai se nyt varsinaisesti vituta!?!
edit: näyttää vielä jatkuvan! huh huh
Viestin lähetti pernaveikko
Ei huorma mitä tuubaa Salkkareissa.
Viestin lähetti Jani82
Joku taliaivo oli parkkeerannu mun paikalle auton pihassa ja nyt ei saa autoo lämpöihin nyt repee perse.
Eipä sitä nyt tuollaisesta asiasta kannata vittuuntua. Eikös loppujen lopuksi olisi ihan ok, jos mahdollisimman moni olisi mahdollisimman korkeasti koulutettu. Tuskinpa sillä loppupeleissä on mitään merkitystä mikä se titteli on. Eiköhän se osaaminen ole keskeisempää.Viestin lähetti Boddington
Tradenomi, Ylempi AMK.
Siis mitä vittua?! Mikä helvetti siinä on, että kaikille pitää saada "korkeakoulututkinto".
Viestin lähetti Boddington
Tradenomi, Ylempi AMK.
Siis mitä vittua?! Mikä helvetti siinä on, että kaikille pitää saada "korkeakoulututkinto". Tai siis eihän toi nyt edes korkeakoulututkinto ole, vaan ammattikorkeakoulututkinto. Itse AMK-ihmiset sitä vaan kovasti koittavat kaikissa mahdollisissa tilanteissa kutsua korkeakouluksi. Tuskin edes tajuavat eroa.
Jos kouluun voi päästä amispohjalta, niin miten vitussa sitä voidaan sanoa korkeakouluksi, kysyn vaan? Todellista korkeakouluopiskelua: tunneilla opetellaan, mikä on soveliasta bisnespukeutumista... ja tämä on tosi juttu.
Saatana.
Viestin lähetti Humpauttaja
Syö miestä välilllä tää työpaikka. Ei nää toimiston vanhat harput näköjään pysty mitään tekemään itse. Kopiokone ilmoittaa, että paperi vähissä ja paperia löytyy siitä vierestä eikä sen lisääminen koneeseen vaadi mitään niin eiköhän nää rouvat juokse kirkuen aina mun luo. Muutenkaan mikään ei tunnu hoituvan ilman miesten apua. Pomokin on poissa. PRKL...
Viestin lähetti Jude
Vaihdetaanko? Täällä rassataan ilmeisesti joitain viemäreitä auki ja koko toimistossa haisee niin kamalalle, että taitaa lounas jäädä tänään syömättä, vaikka hyvää ruokaa olisikin. Hyi vittu!
Viestin lähetti Dead Man
Juorulehdet
pääsykokeisiin lukeminen
yleinen kiire
puhelinmyyjät
leffoissa/sarjoissa yms. mies on aina pettävä osapuoli
naapurit jotka poraavat seiniä lähes ympärivuorokautisesti
kylmä ja tuulinen sää
euroviisut
Chelsean rahalla kasattu futisjengi
Ruissalo
Jarkko Ruutu.
Nyt ei vituta enää niinkään.
Viestin lähetti bozik
Eipä sitä nyt tuollaisesta asiasta kannata vittuuntua. Eikös loppujen lopuksi olisi ihan ok, jos mahdollisimman moni olisi mahdollisimman korkeasti koulutettu. Tuskinpa sillä loppupeleissä on mitään merkitystä mikä se titteli on. Eiköhän se osaaminen ole keskeisempää.
Viestin lähetti Eino_Mies
Vitun Word-tekstinkäsittelyohjelma! En ole pitkään aikaan käyttänyt kyseistä ohjalmaa. Nyt yritin tehdä ns standardiasettelun mukaisen kirjeen / hakemuksen. Mutta eihän siitä tullut hevonpaskaakaan, kun olen täysin unohtanut, miten kaikki tabulaattorit, sarkaimet, sisennykset, rivinvaihdot yms toimivat. Vittu joo, nyt teksti hyppii sikinsokin eikä tästä tule mitään valmista. Maalaisjärjellä tuon ohjelman kanssa ei ole mitään tekemistä.
Viestin lähetti wilco
TPS...
Viestin lähetti Wilzu
600 työpaikkaa ja 20 miljoonan euron vuosittainen rahavirta pois entuudestaankin köyhästä maakunnasta. Kiitos päättäjät! Mistään aluepolitiikasta on turha puhua tämän jälkeen.
Viestin lähetti kopo
Rekisteröity yhdistys jolla omat säännöt muiden vetäessä yhteistä linjaa ja pelatessa avoimin kortein talousasioissa.