Vitutusketju

  • 10 669 280
  • 56 216

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pärde
Noh, ei sinne juuri alastikaan voi mennä, joten ei kun kotiin hakemaan ja nyt uutta lähtöä tekemässä ko. paikkaan.
Tosimies jumppaa aina kelteisillään. Erityisesti yleisillä saleilla monenlaiset laitteet vapautuvat käyttöösi todella näppärästi pelkästään sillä, että olet naturelli.

Mua ei enää niin hirveästi vituta. En mä aio sitä sakkoa maksaa. Autoon on juuri tulossa uudet kilvet, saavat sitten fransmannit selvitellä Suomesta kenelle siirtokilvet X-000 ovat kuuluneet.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti MR8
Irc-kanavalla tapahtuu sairasta salkkarihehkutusta. Ihmiset oikeasti kommentoivat salkkareiden aikana henkilöiden tempauksia jne. Vittu mitähän psykiatri sanoisi moisesta? Tiedoksi teille; oikeassakin elämässä voi olla jotain OIKEAA ajanvietettä. Vitun urpot.

Vituttaa tommoset salanikillä kirjoittajat:D Ei kanavalla ole tuon nimistä, kerro nyt edes kuka olet.

Olet varmaankin tietoinen mikä alkaa televisiosta näillä minuuteilla. tunteisiin\0/

Kerro vielä mikä on sitten sitä oikeaa ajanvietettä? Kaarnaveneiden veistelykö?
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Viestin lähetti pernaveikko
Vituttaa tommoset salanikillä kirjoittajat:D Ei kanavalla ole tuon nimistä, kerro nyt edes kuka olet.

Keep on digging, Watson !

Siis kyllähän ihmisellä täytyisi olla parempaa ajanvietettä iltaisin kuin salkkarit, itse mm. kyhään harjoitustyötä. Ja kun tuo vielä tulee joka hemmetin ilta ilmeisesti...noh, kukin staplaa tyylillään, kai. En silti ymmärrä sitä.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Eino_Mies
En tiedä tarkkaan mistä univajeesi johtuu, mutta tuskin olet ainut joka tässä maassa kärsii tuosta ongelmasta.

Lukaisin uutisen, ja ei tuo ihan vieraalta vaikuta. Viime yönä sain sentään nukuttua ihan hyvin, kun päätin herätä myöhemmin. Mutta nukahtaminen oli taas vaikeaa.

Yliopistossa opiskelevan elämässähän stressiä aiheuttaa nimenomaan se, että tekemättömät työt painavat päälle ja stressaavat hirveästi, eikä kukaan valvo mitään muuta kuin että työt on palautettu tai tentteihin luettu määräaikaan mennessä. Niinpä tässä voi syyttää lähinnä itseään, kun ei ole tehnyt hommia aiemmin tarpeeksi.

Nyt ei vituta mikään muu kuin se, että marras-joulukuun vaihteessa lymyävät kolme tenttiä vaativat valmistautumista, eikä minulle ole vielä selvää, kuinka hyvin ehdin. Stressaamisen lopettamalla pääsee varmasti jo pitkälle.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tätä masentavaa syksyä ja sen vitutuksen määrää lisää semmoiset pienet asiat kuin saada joku hemmetin rakastan sinua tekstiviesti. Niin totta vitussa se viesti ei ollut minulle tarkoitettu.

Vittu kun en ees muista milloin olisin saanut naiselta rakastan sinua viestin joka olisi jopa tarkoitettu minulle.

Entiedä onko sekin syysmasennuksen syytä vai mikä. Mutta olen vittu su-ma yönä nukkunut 10h ma-ti yönä 11h ti-ke yönä 10h ja siltiki väsyttää perkeleesti. Tulisi edees toi vitun lumi maahan ettei olisi näin saatanan pimeää ja vitun yksinäistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kämppis vituttaa. Se vaan nyt on yksi maailman vastenmielisimpiä ihmisiä, ei mahda minkään.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Helsingin kaupunki

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Voi vittu, että on hienoa säästää sähkölaskuissa.

Tänään kävin pelaamassa sählyä Maunulassa. Ulos tullessamme kirosimme pimeyttä (mitään ei nähnyt). Paljonko maksaisi pitää yhtä lediä päällä siinä kulmalla?

Minä arvioin väärin, missä kävelytie parkkipaikalle on. Tämän vuoksi löin sääreni istutusten ympärillä olevaan aitaan ja lensin päistikkkaa yli ruusupensaan.

Onneksi mitään pahempaa ei sattunut, ainoastaan oikea sääri on hellänä ja vasen peukalo on turvoksissa.

Olisin tosin halunnut mennä huomennakin sähläämään, mutta ei sattuneesta syystä kuitenkaan tarvitse.

Vaikka olenkin nyt ottanut "nestemäistä särkylääkettä" varsin huolella, vieläkin tuota peukaloa särkee, sääriluu vihoittelee vain kun nousen ylös tuolilta.

Summa summarum, vituttaa Helsingin kaupungin valaistuksesta päättävät tahot!

Älä nyt pewlkkää Helsinkiä dumaa samantien. Vantaalla osataan astetta paremmin. Perinteiset lenkki polkuni eivät kuulu valon piiriin, vaan hiihtokauden alkaessa valot palavat jatkuvasti. Itse koen meidät lenkkeilijät kaltoin kohdeilluiksi, kuten talvisen kunnossa pidon osalta voimme varmaksi todeta. Hiihdä tai älä edes kävele on Vantaan linja.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti VH87
Vittu kauhea flunssa ja joutuu olemaan koulusta veks! Saatana!

Eilen vitutti oikein kunnon hammassärky, nyt ei vituta, kun homma on hoidossa. Vituttaa edelleen tuleva viisaudenhampaiden 2(kpl) kirurkinen poisto ja 1 normaalireiän paikkaus, sekä nykyisen paikan juurihoito ennen varsinaista paikkaa, prkl, parempaakin tekemistä olisi, toki polvilekurille seuraava aika, katsotaan sitten. Eli terveenä on mukava elää, jos sellaiinen on :)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Voi ketunvitunvilaus, nyt pännii oma tyhmyyteni. Lisäksi vituttaa poliisien "myöntämä" parkkisakko. Joutuu harkitsemaan pitäisikö tuo sakko peräti maksaa, voi vittu!

Itse pääsin maksamaan jäähallin paikoituksesta 40 euroa, ihan halpaa, syyttää saan vain itseän, mutta vituttaa, kuin pientä sikaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Katselen everwoodia ja kyllä täytyy sanoa että teevee lääkäri roolihahmoilla on todellakin hirveitä ongelmia. Vitun idiootit!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti mikkoz
Katselen everwoodia ja kyllä täytyy sanoa että teevee lääkäri roolihahmoilla on todellakin hirveitä ongelmia. Vitun idiootit!

No kelaas nyt vittu ite.

Oot eka palkannut hemaisen kakskybäsen teinin lapsenvahdiksi ja sitten sun oma nysvä pianonpimputtajapoikas pääseekin nusaseen sitä. Kyllä siinä vituttas raavaampaakin miestä, ku ei hivilekuriakaan uskalla ronata.

K
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
vitun lehtimyyjät

On tässä tullut torjuttua noita perskärpäsiä taas mukavasti, toiset vaan ovat niin "ovelia" että soittavat oikein näkyvällä numerolla, jolloin yleensä tulee vastattua. Seiskan "tuntematon numero" sen sijaan menee automatic-toiminnolla "hylkää" osastolle.

No, suurimman nitutuksen aiheutti tänään postiluukusta kolahtanut mikropc-lehti, jota en missään nimessä ole tilannut. Ensin ajattelin että kyseessä on joku näytenumero, mutta paskat, laskut siellä oli mukana. Hiukan innostaa alkaa soittelemaan johonkin asiakaspalveluun, missä vastaa joku hoonoa soomea puhuva hurri...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa...alaselkä ihan helvetin kipeä, ulkona paska ilma..uhkapelit mennyt taas kerran vituiksi, menoja reilusti enemmän kun tuloja..no kai tää tästä..
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: vitun lehtimyyjät

Viestin lähetti mmuurine
On tässä tullut torjuttua noita perskärpäsiä taas mukavasti, toiset vaan ovat niin "ovelia" että soittavat oikein näkyvällä numerolla, jolloin yleensä tulee vastattua. Seiskan "tuntematon numero" sen sijaan menee automatic-toiminnolla "hylkää" osastolle.

Ei kannattaisi laittaa myyntikieltoa numerolle. Toimii melko hyvin.

Että silleen...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: vitun lehtimyyjät

Viestin lähetti wilco
Ei kannattaisi laittaa myyntikieltoa numerolle. Toimii melko hyvin.

Jep.

Puhelintarjonnan rajoittamispalvelu Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kotiinsa tulevaa kaupallista puhelintarjontaa. Rajoitus tehdään joko Soneran tai Elisan palvelunumeroihin: Sonera: 060013404 ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-15 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm) Elisa: 060093404 päivittäin klo 8-22 (puhelun hinta 0,37 €/min + pvm).

Yllättäen tuostakin pitää maksaa, että saa itsensä kieltolistalle. Perseestä ja syvältä on http://www.ssml-fdma.fi/index.html touhu. HV!


K
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
"The requested document (http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=23263&perpage=25&pagenumber=11) can not be opened due to it's content.
Reason: DDR score = 77. This page will not be displayed because it contains prohibited words or it has exceeded its tolerance of questionable words."

Sweet.

EDIT: "The requested document (http://www.hattrick.org/) can not be opened due to it's content.
Reason: Found in Denied List (E/Games). Entry causing block is hattrick.org."

Vitalis. Ihania blokkeja työpaikalla. Minä lähden kotiin.
 
Viimeksi muokattu:

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Vituttaa työpaikalla norkoilu! Ei ole muutakaan tekemistä kun surffata täällä Jatkoajan sivuilla. ;) Voisin mä jotain duuniakin tehdä kun vaan sais. Olen työharjoittelussa eräässä pienessä lehdessä jossa lehti ilmestyy torstaisin. Perjantaisin täällä ei kukaan tee mitään! Jos palkkaa saisin niin tällähän olisi ilomielin..mutta kun ei. Alkais kyllä vähän maltainen maistua!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Vittu kun on vituttanut ihan muuten vain jo toista viikkoa. Ei vain oikein huvita mikään. Tänään tapahtui ihme. Kun avasin ulko-oven, tuntui että puut lentävät ja kissat hirnuvat. Niin paska keli ettei mitään rajaa. Tulin iloiselle mielelle, koska tiesin että kaikkia vituttaa näin paska keli. Mua ei, koska olen aivan eri tasolla vitutuksen suhteen. Vittumainen keli muuttui nautinnoksi ja nyt olen huomattavasti paremmalla tuulella. Ymmärtääkö kukaan?
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa tämä puheenjohtajapeli, mitä tuntuu käyvän ilmeisesti jokainen lajiliitto (paitsi Jääkiekkoliitto, Kale jököttää paikoillaan).

Ei siinä muuten mitään, mutta kun jokaiseen urheilulähetykseen tungetaan uusimmat spekulaatiot valinnoista, ja tuntuu että näitä valintoja onkin spekuloitu jo kuukauden päivät.

Toivottavasti ne pj:t sinne Olympiakomiteaan ja muihin liittoihin suoritetaan äkkiä niin voisi vaikka näyttää niiden paikalla sitä oikeaa urheilua, ei sitä kuka pääsee juomaan pullakahveja pehmeimmältä penkiltä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa nämä turhaakin turhemmat maajoukkuetauot. Huominen ilta ilman liigakierrosta on kuin lapsille joulu ilman joulupukkia. Vituttaa sekin, ettei tuo Suomi-Venäjä jaksa kiinnostaa edes meidän saunan kiuaskiviä.

Ja tuo sää tuolla ulkona...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa nämä turhaakin turhemmat maajoukkuetauot. Huominen ilta ilman liigakierrosta on kuin lapsille joulu ilman joulupukkia. Vituttaa sekin, ettei tuo Suomi-Venäjä jaksa kiinnostaa edes meidän saunan kiuaskiviä.

Ja tuo sää tuolla ulkona...

Täsmälleen samat vitutuksen aiheet. Täytyy vissiin kysellä isältä, missä se on kuljeksinu vajaavuosi, ennen sun syntymääs, kyllä niin yksiin menee vitutus.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa nämä turhaakin turhemmat maajoukkuetauot. Huominen ilta ilman liigakierrosta on kuin lapsille joulu ilman joulupukkia. Vituttaa sekin, ettei tuo Suomi-Venäjä jaksa kiinnostaa edes meidän saunan kiuaskiviä.

Ja tuo sää tuolla ulkona...

Itse asiassa kun katsoin joukkueiden nimilistoja, niin näytti olevan ihan mukava 'turhaakin turhempi maajoukkueturnaus'.

Olisin vaan katsonut paljon mielummin sen Ruåtsi-Venäjä pelin. Muuten vitutti se eilinen peli. Oli kuin olisi katsonut Tapparan matsia. Näennäistä hallintaa ilman oikeita maalintekopaikkoja, laukaukset ilman maskia joko keskelle kassarin rintapanssaria tai metrin ohi maalin, vastustajalle lahjoitetut 2-1 hyökkäykset alivoimalla sekä avausmaali ilman tekopaikkaa omien virheiden sekä u-tuurin seurauksena. Liiiiiiiiiian tuttua tältä(kin) kaudelta.

Älkää nyt maajoukkuekin matkiko meitä siinä, että vastustajan maalivahti on AINA kentän paras pelaaja. Ei se voi oikeasti olla AINA niin.

Ja vitutusketjussa maajoukkuepelin jälkeen ei saa koskaan, koskaan unohtaa Mertarantaa. VITUN IDIOOTTI!!!!!!!!

Mutta kun eletään marraskuun puoliväliä, niin tuo keli on parempi kuin kelvollinen. Kaikki ilman lunta ja pakkasta kelpaa minulle. Niin kauan kun joku kaipaa liukkautta ja/tai suolaa tuonne liikenteeseen niin luokittelen heidät turkulaisiksi. Vittu.

t. hanu
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös