Kyllä, olen sen huomannut omasta miehestäni että tsemppiä vaan sinulle sinne. Mieheni on edelleen usein kuin persiiseen ammuttu karhu ja pikku asiat vituttaa. Kun ruokakin pruukaa olla vääränlaista kun sitä ei voi lappaa vain haarukalla/lusikalla suuhun kun pitää pilkkoakin. Tänä aamuna vitutti käsine joka ei halunnutkaan mennä käteen että voi lähteä lehteä hakemaan. Minä satuin sitten tokaisemaan että on kurjaa kuunnella tuota jatkuvaa kitinää (siis tuohan on selvä myötätunnon osoitus, eikö olekin???). Vastaukseksi sain tokaisun että no mitä ajattelit tehdä, vetää pään täyteen vai. Joo, kiva, nyt meitä kumpaakin vituttaa. Ja lehti on edelleen hakematta.Tään on muuten ihan perseestä eläminen yhden käden varassa.
Edit. Ja kyllä täällä on anteeksi pyydelty ja saatu molemmin puolin. Ja mies lähti kaverin luokse "kitisemään" ja minä ryhdyn tekemään varmaan piparkakkuja. Se lehti on edelleen hakematta joten siitä voisi aloittaa.
Loistava tietenkin kun pääsen näin itse kehumaan. Ihan hyviä piparkakkuja tuli.En tosin tiedä miten hyvä olet leipomaan
Loistava tietenkin kun pääsen näin itse kehumaan. Ihan hyviä piparkakkuja tuli.
Tuli jo ja hyvissä ajoin... Ja joko mainitsin ettei meillä pipareissa pihdata... Ja minullekin tähän joku hymiö.Onko se mies jo tuloillaan vai tuliko jo?
Tähän on helppo ratkaisu:Vasemmasta kädestä murtu kolme sormea.En pysty runkkaa. Oikealla kädellä ei ole oikeaa rytmiä. Oon iha hukassa.
Tähän on helppo ratkaisu:
Otat tyhjän vessapaperirullan. Vuoraat sen kostealla pumpulilla ja rullaat kondomin sen ympärille. Asetat haluaamasi paikkaan ja eikun tiko tiko vaan.
Jaaha verottajankin on pitänyt päivittää toimintatapojansa paskempaan suuntaan. Vittu että vituttaa tämmöset muutokset. Huomasin että tuloraja paukkuu yli ja yritin tilata loppuvuodelle uutta verokorttia. No eihän tuota näköjään heti enää saa, kun pitää odotella että joku vitun Ritva-Liisa käsittelee sen hakemuksen.
Aikaisemmin näppäilit tiedot, niin sait verokortin samantien.
Haistakaa paska koko valtiovalta!!
Kyllä mä ainakin sain viime vkolla sen heti tulostettua vero.fi palvelusta.Jaaha verottajankin on pitänyt päivittää toimintatapojansa paskempaan suuntaan. Vittu että vituttaa tämmöset muutokset. Huomasin että tuloraja paukkuu yli ja yritin tilata loppuvuodelle uutta verokorttia. No eihän tuota näköjään heti enää saa, kun pitää odotella että joku vitun Ritva-Liisa käsittelee sen hakemuksen.
Jaaha verottajankin on pitänyt päivittää toimintatapojansa paskempaan suuntaan. Vittu että vituttaa tämmöset muutokset. Huomasin että tuloraja paukkuu yli ja yritin tilata loppuvuodelle uutta verokorttia. No eihän tuota näköjään heti enää saa, kun pitää odotella että joku vitun Ritva-Liisa käsittelee sen hakemuksen.
Kärjistin koska edelleen, vituttaa. On tuo Kase kasvamassa ihan kelpo peluriksi mutta ei nyt ihan ensimmäinen kaveri Anaheimista joka tulis mieleen jos pitäis arvuutella hattutemppua.Ei se nyt sentään ihan nobody ole.
Buu. Itselleni. Sain PC:n emolevystä prosessorin pinnin vinoon prossua vaihtaessani. Hyvä suoritus minulta. Hubblella ja tarkkuusinstrumenteilla sain sen "lähes" suoraksi - testailin ja kone postasi ok - muut rojut niskaan - CPU valo päälle uudelleen ja toista tämä n-kertaa. Nyt lataan akkuni ja hyppään parvekkeelta ulos piakkoin.
Harmillinen tilanne, tuosta ei sarjataulukkoon pisteitä oikein myönnetä. Toivottavasti kurssi kääntyy, ehkä jo ensi koneessa.
Älä tee sitä, vaikka Dorados de Sinaloa olisikin hävinnyt!!! ;)