Voi vittu. Taas yksi lauantai-ilta yksin. Tai no, on mulla 24 punaista kaveria. Kaksi kuukautta kokeilin selvinpäin. Kokeillaan nyt sitten onko kännissä kivempaa. Varmaan hetken. Alkaa Fade to Black avautua ihan tosissaan. Vittu tätä paskaa.
Aina välillä. Kontulassa oli joku sun sielunveljesi, ellet ollut sinä.Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?
Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?
Vielä naurettavampaa on se et jotkut tilaa ebaysta oikeita BBS:n lätkiä ja pistää ne näiden kiinantinojen merkin tilalle.Tuli vannetukun kuvasto kotiin. Selaillessa alkoi vituttamaan, kun BBS:n ja OZ:n vanteita kopioitu ja selvästi yritetään harhauttaa. 885 nopeasti katsottuna näyttää samalta kuin BBS, vielä samantyylisen vanteen keskellä. Joku fakin Barzetta taas naamioitu OZ:n tyyliseksi. Ikinä ostaisi periaatteesta!
Kun ei yksikään perkeleen nettisivu toimi. Jatkoaika kyykkäillyt koko alkuviikon, liigan sivuilta oli turha tilanteita seurata ja nyt ei edes pääse kirjautumaan ruutuun. Mikä vittu siinä on niin hankalaa?
Olet onnistuneesti asentanut kaikki uusimmat ja tehokkaimmat virukset? OK jatkoaika oli oma episodinsa ja on kaiketi vähän vieläkin kun pätkii paikoitellen aika karusti.
Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?
Siinä se meni. Kellokortin leimasin ja puoli päivää taukohuoneessa. Äsken taas heräsin ja sama juttu. Pizzankin oon näköjään hakenut yöllä. Ei tätä enää viitsi syödä. Joo pelipaidan vois ottaa mukaan ja parit kaljat taskuun.Harvoin, mutta on joskus käynyt. Miten @pettter duunipäivä loppujen lopuksi sujui?
Mä en ymmärrä miksi kukaan palaa landelle, jos sieltä on pois päässyt. Vituttaa kaikki maalaismyönteisyys, siellä ne nussii äitiään ja naapurin koiraa, hyi helvetti ei oo mun juttu. Mua oikein oksetti kun 3 viikkoa sitten olin 2 päivää landella, sain syyttää siitä ihan itteeni, onneksi tajusin että nyt on häivyttävä ja otin ensimmäisen dösän takasin ihmisten ilmoille.
Mitä vähemmän ihmisiä sitä parempi. Mihin niitä muita ihmisiä tarvii? Niitä ei pääse kaupungissa ollessa pakoon. Eikä niitä viitsisi ryhtyä ampumaankaan kun olisi aikamoinen urakka. Poliisikin kiinnostuisi asiasta.
Osittain tuokin väärää tietoa. Ei tänne meille ole yksikään naapuri tullut kylään. Ennen kaikki oli ehkä toisin ja kyläläiset tunsi toisensa. Nykyään kylille on muuttanut uusia asukkaita (kaupunkilaisia) ja kaikki elelee omissa kuplissaan. Ei edes tiellä tervehditä (ei haittaa minua, enemmän haittaa ne mummot jotka jää aina jaarittelemaan). Että aika rauhassa täällä meidän landella saan ainakin olla. Virpojiakaan ei käynyt, ei ku siis, eihän meillä ollut ketään kotona sunnuntaina.Ah, nyt olet väärässä. Kaupungissa ihmisistä pääsee eroon, sen sijaan landella on jo naapuri tunkemassa kylään.
Osittain tuokin väärää tietoa. Ei tänne meille ole yksikään naapuri tullut kylään. Ennen kaikki oli ehkä toisin ja kyläläiset tunsi toisensa. Nykyään kylille on muuttanut uusia asukkaita (kaupunkilaisia) ja kaikki elelee omissa kuplissaan. Ei edes tiellä tervehditä (ei haittaa minua, enemmän haittaa ne mummot jotka jää aina jaarittelemaan). Että aika rauhassa täällä meidän landella saan ainakin olla. Virpojiakaan ei käynyt, ei ku siis, eihän meillä ollut ketään kotona sunnuntaina.
Eiköhän moni halua hoitaa kauppareissun työpäivän päätteeksi, ettei tarvitse sitten pyhinä erikseen lähteä kauppareissulle. Näin ainakin itse näen ja tein. En pidä ihmisistä, mutta en toisaalta oikein ymmärrä miksi ruuhkasta kaupassa pitäisi erityisesti ahdistua tai vittuuntua.
Onhan se kätevää; auto stokkan halliin, hissillä Herkkuun, muutaman mummon väistö ja kassan kautta s-bonuksien kera veks. No okei, kävin mä prismassakin ostamassa varrasleipää ja pepsi maxia.Tämä on se, kun ei tiedä paremmasta, vaikka oikeasti asiointi voisi olla kuin ärrän mainoslause eli jotain mukavaa ja sujuvaa tai nopeaa. Ehkä maailmanhistorian paskin mainos kioskissa missä on pisimmät jonot koskaan.
Ja kun tässä on se vitun hamstraaminen, vaikka se kauppa on taas kohta tai aina auki ja maanjäristyksiä tai hurrikaaneja ei meillä ole.
Tämä on se, kun ei tiedä paremmasta, vaikka oikeasti asiointi voisi olla kuin ärrän mainoslause eli jotain mukavaa ja sujuvaa tai nopeaa. Ehkä maailmanhistorian paskin mainos kioskissa missä on pisimmät jonot koskaan.
Ja kun tässä on se vitun hamstraaminen, vaikka se kauppa on taas kohta tai aina auki ja maanjäristyksiä tai hurrikaaneja ei meillä ole.