Vitutusketju

  • 10 535 517
  • 56 130

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti masaman

Sitten ku joskus opit lukemaan!!!(osaathan sä jo!!!) rakas kummipoika!!! nii mää todellakin välitän susta!!! mulla on itellä ollut tosi hyvät kummivanhemmat enkä halua olla poikkeus sunkaan kohdalla!!! Kerro vaan kaikki semmoset asiat joita et voi kertoa mutsilles!! Kyllä mää kuuntelen, vaikka en oliskaan niin kovin hyvä esimerkki... kyllä mää voin silti yrittää... anna edes tilaisuus...

edit. emmä tiedä muuta kun sen että sun ei tartte kärsii kiusaamisesta niinkuin sun kummivanhempas.... jos joku edes kehtaa yrittää sua kiusata nii kyllä mää lupaan sua puolustaa... ei mulla oo mitään muutakaan mitä puolustaa.... sä olet mun tärkein ihminen tällä hetkellä!!! ja toivottavasti sä myös joskus olet niin vanha että sää myös tajuut sen!!! mä en mitään muuta halua kuin sitä että sulla olis edes puolet siitä mitä mulla ei ollu!!!

ennenkaikkea!!! pidä hauskaa!!! se on tärkeintä sun elämässäs!!!!!


p.s. jos tää jotakuta häiritsee nii pistää tulee vaa YV:tä nii kyllä mää vastaan jos on aihetta!!!!

Ei todellakaan hairitse. Mun mielesta oli helvetin hyva kirjoitus ja mielestani sun todella kannattais kertoo toi sun kummilapselle. Mee nyt ihmeessa kattoon kummipoikaas jos on mahdollisuus.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- MTV3 ja kaikki sen turhanpäiväiset ohjelmat (bumtsibum ym.)
- Play offeis ei yhtään sarjaa mennyt viiteen peliin
- tyypit jotka luulee olevansa jotain muuta kuin ovat
- tyypit jotka natisee aina pelkästä erotuomaritoiminnasta
- rahat on loppu
- ylihuomenna on maanantai
- kohta on syksy
- radionova, kiss fm, ja muut vastaavat
- helsinki
- mustalaiset
- hitaat tietokoneet
- jonotus
- pankkiautomaatit (saa vain 20:n rahoja pienimmillään)
 

Littune

Jäsen
Minua vituttaa
-kesätyöt, tai paremminkin niiden puute.
-se että viikonloppuisin ei ole mitään tekemistä
-se että sain auton viime lauantaina ja ajoin sen paskaksi keskiviikkona
-se kun ei ole rahaa eikä viinaa
-Petr Tonin lähtö kärppiin
-lukeminen
-tietokoneet
-teekkarijuhlat ja -huumori
-stressi
-liian pitkät hiukset

Siinähän sitä tuli
 

Anikos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs mua vituttais...?
-alituinen poraaminen Mäkisestä!
-Myöskin se ettei pronssipeli näy tv:stä
-niskaa särkee
-se ettei ole rahaa, kaikki menee finaaleihin...
-se ettei ole nettiä kotona
-he***in iso puh.lasku tulossa
-rakas ei ole täällä vaan 200km:n päässä
-Tapparan jälkipelit ei toimi

Äh, kyllähän noita keksis vaikka kuinka paljon. Mut oikeesti olen ihan tyytyväinen elämääni! =)

Jos olis ihan pakko saada jokin asia korjattua niin ne kaks asiaa olis ihan ehdottomasti toi jälkipelit ja Mäkisestä poraaminen(hei come on!!)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Moderaattorit
Vaikka tämä vitutustopicci onkin niin Sälli85 lähtee silti viikon jäähylle.

mitä mitä!?!?!? onko Modet laskeneet itsensä tavallisen kuolevaisen tasolle ja mahdollisesti tunteneet sääliä tätä Sälliä kohtaan, kun ei ole penalttia vieläkään paukkunut???:D



(tästä heilahtaa vissiin sitten mulle kohta häkkiä?)
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
1. Heräsin kello 7.00 enkä saanut enään nukuttua vaikka on vapaapäivä
2. Kaksi tuntemaani Ilveksen kannattajaa, jotka tietävät tarkasti syyn Raipen tehottomuuteen: Kun SLC:n joukkue nimettiin Ilveksen valmennus laittoi kuulemma Raipen reenaamaan maajoukkuetta varten puolustavan sentterin paikkaa.(vitut)
3. Pitkä tauko ennen finaaleja
4. Ei pronssiottelua kiekko yössä
5. En managerissa voita Real Madridilla yhtään peliä
6. Se että Suomalaiset vihaavat Liverpoolia, koska siellä pelaa kaksi Suomalaista.
7. ManUa...onneksi Boro taisi viedä mahdollisuudet mestaruuteen
8. Opiskelua
9. Vitun TV-lupien tehotarkastuksia....tajutkaa nyt että uusinnoista ei kukaan maksa
10. Se, että ne tarkastajat tulee parinviikon päästä kiertämään koko saatanan Tampereen
 

ifota

Jäsen
Tällä hetkellä ylivoimaisena ykkösenä se, että Roman ei tullut kotiin vaikka Vujtek kuinka houkutteli.
Muista vituksen aiheista ei kannata puhua edes samana päivänä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä aamu oli niin kauhea, että oli ihan pakko jättää opiskelut väliin.

Ensinnäkin sain viimeyönä unenpäästä kiinni noin puoli kuuden maissa. Kello oli soimassa 6:50 ja tuon reilun tunnin aikana ehti lehdenjakajakin kertaalleen herättää.

Jotenkin onnistuin itseni suihkuun vääntämään ja kuvittelin jo pääseväni lähtemään ajoissa koululle. Sitten alkoikin tapahtua oikein kunnolla.

Koiraa ruokkiessa onnistuin lennättämään purkkimuonat ympäri keittiötä, kun klöntti purkin pohjalta ei tahdonnut irrota ja ilmeisesti käytin hieman liikaa voimaa... Seuraavaksi läikytin maitoa niin lattialle kuin pöydälle. Ei paljoa, mutta kuitenkin harmittaa, kun tuollainen tapahtuu aina kiireessä.

Kaikesta tästä huolimatta olisin edelleenkin ehtinyt siihen bussiin, mihin oli tarkoitus, mutta kun lähdin koiraa kusettamaan, sanoi oikean kengän nauha NAPS! Siinä sitten menikin ratkaisevat pari minuuttia hukkaan nauhan jämiä reikiin pujotellessa ja tein ratkaisuni. Menen mieluummin takaisin nukkumaan kuin SQL:ää opiskelemaan...

Niinpä sitten heräsin tuossa reilu tunti sitten ja vuorokausirytmi on varmaankin jälleen niin sekaisin, että ei saa ensi yönäkään unta.

Se hyvä puoli tuossa opiskelussa kyllä on, että jos ei nappaa mennä, niin useimmiten ei ole mikään pakko. Thank God, ettei ollut tänään työpäivä...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vituttaa koko Internet ja tietotekniikka. Vituttaa lukea tätäkin foorumia. Miksi joka väliin pitää tunkea hymiöitä? Olenko minä, helvetti soikoon, niin tyhmä, etten erota huumoria muuten? Miksi ihmisten pitää lihavoida joka toinen sana kirjoituksistaan? Kiinnitä huomiosi juuri näihin sanoihin. Miksi viedä ihmisiltä oivaltamisen ilo tunkemalla typeriä naamoja ja tukevaa tekstiä silmät ja suut täyteen? Jos en muuten ymmärrä, niin sitten olen liian tyhmä lukemaan tekstiäsi. Onko liian helppo kirjoittaminen mädäntänyt kirjoitusten tason. Ei tarvitse miettiä etukäteen yhtään mitä kirjoittaa. Ainahan sinne väliin voi lisäillä, ja vaikka käydä sitten myöhemmin editoimassa. Laittakaa ne yhdyssanat oikein edes ketjun otsikoihin, niin vituttaa minuakin vähemmän. Kaikenlaista paskaa tännekin kirjoitetaan, ja taas sitä tulee lisää.
 

LzR

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä, Washington Capitals
Vituttaa:
- Päähän sattuu & paleltaa = alkava flunssa(?)
- Olkapäässä juiliva v-mäinen kipu
- Ruotsin sanakokeet
- Aikainen herääminen

Taidan lähteä nukkumaan, jospa aamulla vituttais vähemmän... niin varmaan.
 

Aksu

Jäsen
1. Tamminen (yksityishenkilö)
2. Koulu
3. Toosa
4. Jari Kurrin puhelahjat
5. Kesähäät
6. Huominen
7. Amisviikset
8. Tuomari Kärkkäinen
9. Kommunismin puute
10. Kaljan puute
 
Suosikkijoukkue
Hpk sekä Southampton FC
Vituttaako? Kyllä...

Päivän vitutus:

Kello herättää töihin 04.50. Tiedossa tosiasia, että bussit eivät lauantaisin kulje. Ei myöskään muuta kyytiä tiedossa. Edessä taksimatka. Vituttaa, muutenkin rahat vähissä. Kiireellä automaatille ja taksirahaa nostamaan. Ja vitut. Ei yhteyttä tilipankkiisi. Sama toisella ja kolmannella otolla. Lompsassa komeilee viitonen. Eihän se riitä! Lopulta saan raavittua kolikoista kasaan sen verran että saan taksin melkein perille. Vituttaa...

Viikon ja kuukauden vitutus:

Naiset. Aivan loistavia olioita, sitä ei käy kiistäminen. Vitutus ei siis kohdistu koko sukupuoleen, vaan erääseen yksilöön. Eikä tämä henkilö minua vituta vaan se että olen pystynyt jälleen ryssimään tämän orastavan suhteen poikasen. Suorastaan hermeettinen vitutus asian tiimoilta jatkuu neljättä päivää. Myös se vituttaa ettei ikinä saa kuulla sitä todellista syytä "potkuille". Vituttaa nämä ympäripyöreät "on parempi että ollaan vaan kavereita"- lässytykset. Vituttaa...

Vuoden vitutus:

Minä itse. Taas vuosi heitetty hukkaan, ja mielikuva siitä että olen täysi häviäjä on jälleen voimistunut. Ei viimeisen vuodenkaan aikana mitään syytä esim. perheellä tai itsellä olla tyytyväinen meikäläisen tekemisiin. Roikun vaan menossa mukana, ja oma hyödyttömyyteni yhteiskunnassa pistää vituttamaan. Ei mitään suuntaa elämässä. Jos jotain yrittää niin vituiksi menee. Jos jostain syystä sattuisi näkymään valoa tunnelin päässä, niin ennenkuin on valoon lampsinut, on jo tunnelin suulle vieritetty raskas kivi. Vitut sieltä enää silloin mitään valoa näy. Sehän nyt on selvä. Hei oikeasti! Mitä vittua mä teen täällä? Vituttaa...

Olihan itkuvirsi, mutta kun mua vituttaa!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitutus on toki subjektiivinen kokemus ja se voi olla joko sen hetkinen tuntemus tai ns kestovitutus. Seuraavassa Eino-Miehen listaa, joka on sekoitus molemmista vitutuksen lajeista.

- Jo toista viikkoa jatkunut flunssa, räkä lentää ja kurkku on kuin santapaperia.

- Tekopirteä läpänheitto ja väkinäiset vitsit työpaikan kahvikämpässä heti aamulla klo 7.

- Mustalaiset

- Sunnuntai-ilta ja tuntemus siitä että huomenna on maanantai

- Pori murre, tiäksää nyte!

- Leijonien tappiot MM-finaaleissa Kanadalle -94 ja Tsekeille -99 ja -01

- Rauman Lukon taaperrus sm-liigassa kausina -90-91, -96-99, 01-02.

- Euro ja sen tuomat pyöristykset ylöspäin. Esim hinta ennen 5 mk, nyt 1 euro. MIKSI??

- Kiire, ruuhkat, jonottaminen yms..

Lopuksi siteeraan vielä Lapinlahden Lintuja, joiden laulun sanat koskettavat hyvinkin monen tavallisen tallaajan arkitodellisuutta silloin tällöin. ".. missä ne tytöt sillon luuraa kun p**ua tekköö mieli.. vielä jos tulloo huonompi oli niin kohta olen vainaa.. KYLLÄPÄ VITUTTAA!"
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minua harvoin vituttaa mikään suuresti, pieniä jäymiä sisällä vääntää seuraavat seikat:

Tyhmät ihmiset ketkä omaavat diplomaattisia taitoja -7... Myös he, ketkä eivät osaa asettua toisen ihmisen asemaan ja miettiä miltä heistä tuntuu...

Minua ei ole vielä kutsuttu levyttämään, vaikka olen rimmannut suomiriimit pari kertaa vapaan keskustelun palstalle... (ei sen puoleen, että osaisin niitä lausua, mutta... kuitenkin :))

Se, että Kerho ei tajua potkia tsekkejä pois ja hankkia voittamaan orientoituneita kanukkeja tilalle.

Se, että kahden kuun vuokrat ovat rästissä ja rahahanat eivät näytä aukeavan. Eikä matikan tentistäkään ole tullut tulosta vielä vaikka puolitoista viikkoa sitten siinä kävin! huoh
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kesällä ei kai saisi olla vittuuntunut?

Silti kaivoin tämän ketjun esiin, kun pitää päästä kertomaan parista teemasta.

Ensinnäkin meikäläistä vituttaa ihmiset, (usein esimiehet, mutta muitakin toki on!) jotka koettavat asettua toisten ihmisten yläpuolelle pätemään. Saan jostain syystä sumennuskohtauksen moisesta käyttäytymisestä. Joku on oikein tutkinut pohjalaista luonnetta, ja todennut, että pohjalaisia ottaa kaikista eniten aivoon ihmiset, jotka haluavat olla muiden yläpuolella. Että tälle tunteelle löytyy ihan tutkimuspohjaakin (allekirjoittanut on keskipohjalainen)! Vitutus huipentuu, kun vittumainen ihminen huomauttaa meikäläiselle asiasta, jotka osaan ja joihin olen nimenomaa kiinnittänyt huomiota (kyse on nyt työelämästä). Varsinaisen kliimaksin vitutus saa silloin, kun ko. vittumainen ihminen on sellaisessa asemassa, että hänen mielipiteensä vaikuttavat tulevaisuuteesi (vrt. esim. työtodistus). On vittumaista, kun ihmiset jaksavat nälviä ja painaa toisia, sillä se vie voimavaroja ja ideointikyvyn mennessään. Etenkin esimiesten tulisi tämä ymmärtää. Olen tainnut esimiehistä purnata aikaisemminkin, joten se siitä.

Vittumaista on myös se, että totaalisen uupumuksen, epilepsiani ja lääkityksenkin vuoksi muistini ei ole aivan entisellään - ja tämä piirre tulkitaan usein sivistymättömyydeksi. Aika rasittavaa tällaisena aikana, jolloin tieto on muotia. Perhana.

Olen myös ylen vittuuntunut apatiastani, joka estää minua toteuttamasta unelmiani. Kunhan odotan, että elämä toisi kaiken valmiina eteeni. Shit.

Olen vittuuntunut itseeni.

Muita ideoita?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
1. Ihmiset, jotka mässyttää purkkaa suu auki
2. Verojen osuus autojen hinnassa
3. Verojen osuus bensan hinnassa
4. Verojen osuus alkoholin hinnassa
5. Se, kun kaikki julkinen kommentointi on aina jonkun mielestä itkemistä

Enempää kestoaiheita ei ihan heti tule mieleen. Mulla on siis asiat aika hyvin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
1.Loma loppumassa 2 auto nakuttaa toisinaan 3 muija nalkuttaa toisinaan
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Sorry kanssaeläjät, mutta itseäni ketuttaa turhanaikainen veroista nariseminen.
Millähän luullaan kaikki kustannettavan, ellei veroja kerätä?

Ehdotukset saa jättää Valtiovarainministeriöön viralisina aukioloaikoina.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai mikä vituttaa...?

Päivän top-3:

-se, että minulla ei voi olla kunnon perhettä!!
-toisen minulle kohdistettu vittuilu ILMAN MITÄÄN syytä
-hyttysenpuremat

*grrrr* :mad:
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti SherwoodinHartsa
Sorry kanssaeläjät, mutta itseäni ketuttaa turhanaikainen veroista nariseminen.
Millähän luullaan kaikki kustannettavan, ellei veroja kerätä?

Ehdotukset saa jättää Valtiovarainministeriöön viralisina aukioloaikoina.
Kyse onkin siitä, että Suomessa on aivan järjettömät nuo mainitsemani verot verrattuna muihin EU-maihin. Varsinkin autoverossa maksetaan vielä veroa verosta. Kustannuksia voi sitten karsia vaikka aloittamalla valtion virastojen saneerauksella. Ja kyllä, olen ollut valtion virastossa töissä. Nyt minua alkoi vituttamaan suojatyöpaikat.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällä hetkellä vituttaa olla töissä kun ulkona on taas helle ja ennenkaikkea se, että istun täällä konttorissa samaan aikaan kun töllöstä tulee SWE-ARG MM-ottelu.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti V-man
Tällä hetkellä vituttaa olla töissä kun ulkona on taas helle ja ennenkaikkea se, että istun täällä konttorissa samaan aikaan kun töllöstä tulee SWE-ARG MM-ottelu.

No, minulla tilanne on paremmin, sillä pomo raahasi konttoriin kisojen ajaksi telkkarin, jottei napinaa tulisi. Työ tosin pikkuisen häiritsee katsomista, mutta kyllähän ne tulee tehdyksi jossain välissä...

Ja mikä vituttaa... En näe kultaa pitkään aikaan. Se harmittaa. Päällimmäinen vitutuksen aihe on kuitenkin ilman sen kummempia perusteluita Suomen puolustusvoimat, jotka parhaansa mukaan pyrkivät sotkemaan elämääni. Eli irvistän sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös