Viestin lähetti masaman
Sitten ku joskus opit lukemaan!!!(osaathan sä jo!!!) rakas kummipoika!!! nii mää todellakin välitän susta!!! mulla on itellä ollut tosi hyvät kummivanhemmat enkä halua olla poikkeus sunkaan kohdalla!!! Kerro vaan kaikki semmoset asiat joita et voi kertoa mutsilles!! Kyllä mää kuuntelen, vaikka en oliskaan niin kovin hyvä esimerkki... kyllä mää voin silti yrittää... anna edes tilaisuus...
edit. emmä tiedä muuta kun sen että sun ei tartte kärsii kiusaamisesta niinkuin sun kummivanhempas.... jos joku edes kehtaa yrittää sua kiusata nii kyllä mää lupaan sua puolustaa... ei mulla oo mitään muutakaan mitä puolustaa.... sä olet mun tärkein ihminen tällä hetkellä!!! ja toivottavasti sä myös joskus olet niin vanha että sää myös tajuut sen!!! mä en mitään muuta halua kuin sitä että sulla olis edes puolet siitä mitä mulla ei ollu!!!
ennenkaikkea!!! pidä hauskaa!!! se on tärkeintä sun elämässäs!!!!!
p.s. jos tää jotakuta häiritsee nii pistää tulee vaa YV:tä nii kyllä mää vastaan jos on aihetta!!!!
Ei todellakaan hairitse. Mun mielesta oli helvetin hyva kirjoitus ja mielestani sun todella kannattais kertoo toi sun kummilapselle. Mee nyt ihmeessa kattoon kummipoikaas jos on mahdollisuus.