No niinhän se Apple perseraiskaa huonompiaan, että ihmekös, jos vähän ulisuttaa. Vituttaisi minuakin, jos en olisi vuosia sitten ymmärtänyt, että ei tarvitse tyytyä paskaan, jos voi saada parempiakin laitteita.Jos Applea arvostelee, niin on oltava valmis vastaanottamaan persekipuista ulinaa.
Niin just. Järki vs. tuollainen naurettava asenteellisuus. Berliinin kahviloilla on tässä hyvin tärkeä rooli. Spekseillä voi pyyhkiä persettä, kun nuo kilpailijoiden koneet ovat paskoja muovisia rimpuloita hyvin kyseenalaisilla käyttöjärjestelmillä. Applen tuotteet toimivat hyvin yhteen, joten on luontevaa, että jos on Applen läppäri, on myös iPad ja iPhone ym. Toistaiseksi kaikki tietotekniikkaongelmat, joita itse olen kokenut, on koettu Windows-käyttiksillä varustetuilla koneilla. Itse en ole saanut näitä Applen masiinoita vielä millään rikottua enkä kaatuilemaan....voi esitellä Berliinin kahviloissa...
Jokainen voi yksisilmäisesti tyytyä toki huonompaan, jos haluaa. Applella tuntuu silti pyyhkivän ok. Itse odotan innolla iPhone kutosta.
Sinällään ihan hauskaa, että Jatkoaika tuntuu olevan täynnä kokoomuslaisia ym. porvarihenkisiä kirkasotsaisia nuoria, silti itketään, että joku on paskaa, kun se maksaa jotain.
Viimeksi muokattu: