Vitutusketju

  • 10 590 497
  • 56 164

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Varaaja ei itse asiassa niin vitutakaan kun pysähtyy pohtiloimaan. Kun kävi näin että varaaja laukesi lämpimään vuodenaikaan, niin paskanko väliä tällä. Vittumaisempi tilanne olisi ollut jos varaaja olisi kyrvähtänyt vaikka jouluaattoaamuna. Siitäkin olisi selvitty ja kenties vielä käännetty tilanne voitoksi.

Niin tai parin viikon etelänmatkalta palattuaan huomaa että on parikymmentä senttiä vettä lättialla ja kaikki lattiamateriaalit ym ovat marinoituneet pilalle.
Ihan hyvinhän tuo siis meni vielä.
Itsellä on boileri joskus mennyt paskaksi 22-23.12 yöllä ja aamulla sain varaajan hankittua ja rahalla+hyvällä viskipullolla sain puolitutun putkarin laittamaan se paikalleenkin vielä illalla.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vaikka asia ei enää liikuta minua, tai perhettä, niin kyllähän tuo Rauman tilanne, koskien STX:n alasajoa laittaa ketuttamaan. Nyt on sitte työttömiä hitsareita läntinen rannikko täysi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poliisin avunpyyntö: Näitkö näitä pariskuntia? Nelikolle 15 000 euron saalis | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Kyllä taas rupesi vituttamaan. Linkki siis IL:n sivuille koruryöstöstä kertovaan uutiseen.

Itse ryöstö ei sinällään herätä tunteita, mutta tekijät, eli kaikkien rakastamat romanit vituttaa. Eikö noita paskaläjiä nyt saa pois tästä maasta? Toki tähänkin hienoon apinaa tyhmempään joukkoon kuuluu varmasti hienojakin ihmisiä, mutta näitä varastelijoita sun muita on populaatioon nähden järkyttävän paljon (oma mutu).

Anteeksi kaikille mukaville romaneille.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyvän hyvyyttään kun avautuu sen yhden kerran niin vastaus on tässä. Osta sinä 5 metriä köyttä ja voipaketti.

Väännä sinä paska ja tee tosta köydestä itelles lelu vitun hinari..

Se oli tarkoitus olla kehu esim. Siitä hallien valloitus yms läpistä, mutta joo antaapi olla. Pidä tunkkis.
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telkkari. Nettikaupasta. Ensimmäinen sitten analogilähetysten päättymisen. Keskihintaluokkaa, hyvä merkki, hyvät testitulokset. Kaapeli- ja antenniviritin sisäänrakennettuna, automaattiviritys. "Kanavia ei löytynyt". Äkkiä kauppaan ostamaan toinen antennipiuha. "Kanavia ei löytynyt". Google; foorumeita, lähetystaajuuksia, näkyvyyskarttoja, kanavapaikkoja. Manuaaliviritys. "Kanavia ei löytynyt". Sata yritystä, kaapeli ja antenni, automaatti ja manuaali. "Kanavia ei löytynyt". Soitto asunnon entiselle omistajalle, oliko sulla ongelmia antennipistorasian kanssa, ei ollut. Sata yritystä, kaapeli ja antenni, automaatti ja manuaali. "Kanavia ei löytynyt".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Telkkari. Nettikaupasta. Ensimmäinen sitten analogilähetysten päättymisen. Keskihintaluokkaa, hyvä merkki, hyvät testitulokset. Kaapeli- ja antenniviritin sisäänrakennettuna, automaattiviritys. "Kanavia ei löytynyt". Äkkiä kauppaan ostamaan toinen antennipiuha. "Kanavia ei löytynyt". Google; foorumeita, lähetystaajuuksia, näkyvyyskarttoja, kanavapaikkoja. Manuaaliviritys. "Kanavia ei löytynyt". Sata yritystä, kaapeli ja antenni, automaatti ja manuaali. "Kanavia ei löytynyt". Soitto asunnon entiselle omistajalle, oliko sulla ongelmia antennipistorasian kanssa, ei ollut. Sata yritystä, kaapeli ja antenni, automaatti ja manuaali. "Kanavia ei löytynyt".

Onko siinä aparaatissa myös analogiviritin? Mulla kävi joskus mökkitelkkarin kanssa samoin ja suunnilleen koko suku kävi yrittämässä telkkarin viritystä, kunnes hoksasin, että se ryöjäke yritti hakea koko ajan analogista lähetystä. Digiviritys oli jonkun ihme mutkan takana telkkarin valikoissa, eikä ollenkaan siellä, missä sen olisi loogisesti pitänyt olla.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Eipä sitten tullutkaan GTA V postissa tänään. Koko päivän töissä odottanut, että pääsisi kotiin ja boksin ääreen. En olis halunnutkaan pelata, saatana!
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko siinä aparaatissa myös analogiviritin?

Joo on siinä sekin mutta tässä oli ihan selkeät valikot joista sai ruksailla mitä hakee. Tämä on varmaan pienyrittäjien jumalan rangaistus mulle siitä etten ostanut paikallisesta kivijalasta vaan sorruin nettikauppaan. Mutta kattelenpa sitten niitä selkeitä valikoita ja kirjoitan niistä kohta onnellisuusketjuun.
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telkkari...
..."Kanavia ei löytynyt".

Part 2:

Telkkari syliin ja naapuriin, antenni seinään, kanavat näkyvissä alta aikayksikön. Kotiin, antennipistorasia auki, johto katkennut liittimen tyvestä ja pää vetäytynyt muoviputkeen betoniseinän sisään ties mihin asti. Aamulla soitto isännöitsijälle, meidän olohuoneen ainoa antennirasia hajalla, seinä pitää varmaan piikata hajalle että saa johdon pään esiin, maksaahan taloyhtiö. Lapsi 10 v. kuulee puhelun vierestä ja sanoo että eihän se ole ainoa, tässähän ruokapöydän nurkassa on toinen.

Loput em. aiheesta onnellisuus- tai asia joka avautui minulle -ketjuun. Tähän ketjuun jatkan kunhan jaksan hakusanoilla Yle HD - antenniverkko - Dna:n antenniverkko - Digita - Digitan yksityistäminen - Yle-vero - viestintäpolitiikka - julkisen palvelun tehtävä - tasa-arvo - haja-asutusalueet.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kela vituttaa aika huolella. Pitäis saada selville että miksi ei työttömyyskorvauspäätöstä kuulu, rahat loppuu kohta. Olen jonottanut 40min ja sama paska 10s. musiikkipätkä vaan saatana pyörii. Mun mielestä laki pitäs ainakin niin muuttaa, ettei tosta jonottamisesta tarvii maksaa, jonkun verran tällaselle työttömälle paskalle maksaa tunnin jonotus! Saatanan saatana, ei kai mulla parempaakaan tekemistä oo ku istua luuri kädessä koko vitun ilta.
 

Nick Neim

Jäsen
Kela vituttaa aika huolella. Pitäis saada selville että miksi ei työttömyyskorvauspäätöstä kuulu, rahat loppuu kohta. Olen jonottanut 40min ja sama paska 10s. musiikkipätkä vaan saatana pyörii. Mun mielestä laki pitäs ainakin niin muuttaa, ettei tosta jonottamisesta tarvii maksaa, jonkun verran tällaselle työttömälle paskalle maksaa tunnin jonotus! Saatanan saatana, ei kai mulla parempaakaan tekemistä oo ku istua luuri kädessä koko vitun ilta.

Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, eikö tuollainen hoituisi helpommin astelemalla Kelaan paikan päälle? Ainakin jonotus olisi maksutonta. Vai onko paikka niin kaukana, huonojen yhteyksien takana vai eikö jaksa vain lähteä? Olen kyllä siinä mielessä vanhanaikainen, että tykkään hoitaa asiat paikan päällä, en edes muista milloin viimeksi olen soitellut johonkin asiakaspalveluun.

Ja viestini tarkoitus ei ollut "väärin vitutettu", vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, eikö tuollainen hoituisi helpommin astelemalla Kelaan paikan päälle? Ainakin jonotus olisi maksutonta. Vai onko paikka niin kaukana, huonojen yhteyksien takana vai eikö jaksa vain lähteä? Olen kyllä siinä mielessä vanhanaikainen, että tykkään hoitaa asiat paikan päällä, en edes muista milloin viimeksi olen soitellut johonkin asiakaspalveluun.

Ja viestini tarkoitus ei ollut "väärin vitutettu", vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.

Aikataulut syynä. Tänään oli sovittua menoa ja huomenna esim.olisi työpäivä. Itsekin kyllä mielummin menisin sinne valittamaan.

Nyt jonotus kestanyt 1h 15min... on tääki touhua.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Vituttaa, että joutuu painella duuniin jollain vitun linja-autolla. On muuten perseestä. Ensiviikon vielä vaivaudun, mutta sitten saa vittu riittää. En enään ikinä käytä bussia sen jälkeen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Meitä kaikkia vituttaa aina silloin tällöin, välillä vähän enemmän välillä vähän vähemmän. Jotain vituttaa kun sataa vettä, toista kun on pakkasta jne..

Loppujen lopuksi meillä on kyllä asiat aika hyvin, ainakin omasta mielestä kun katso ekan kerran tän videon

linkki juutuuppiin "kädettömään" kaveriin
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun metwurstit! Taas joutuu katsomaan, kun metwurstit juoksee Docventureksen alkua odotellessa. Ja nyt siellä on paskassa rypenyt kaveri. Eikö nyt vittu tulokset riittäisi...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Meitä kaikkia vituttaa aina silloin tällöin, välillä vähän enemmän välillä vähän vähemmän. Jotain vituttaa kun sataa vettä, toista kun on pakkasta jne..

Loppujen lopuksi meillä on kyllä asiat aika hyvin, ainakin omasta mielestä kun katso ekan kerran tän videon

linkki juutuuppiin "kädettömään" kaveriin

Miesparka joutuu naisella tyydyttämään tarpeensa kun ei käsihommat onnistu.
 

DefenceX

Jäsen
Vedonlyönti vituttaa, sillä seitsemän kohteen kiekkorekasta meni väärin ainoastaan yksi kohde. Tämä kyseinen kohde oli HCK:n voitto tavalla tai toisella, lisäksi kohe oli lapussani bankkerina, eli sen mennessä väärin menee koko rivi vituiksi. Systeemejä oli mukana, eli mikäli bankkerina olisi ollut jokin muu kojde voittoa olisi tullut noin 450€ ja HCK:n voittaessa reilut 1900€.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa, että joutuu painella duuniin jollain vitun linja-autolla. On muuten perseestä. Ensiviikon vielä vaivaudun, mutta sitten saa vittu riittää. En enään ikinä käytä bussia sen jälkeen.

Vaimo vei auton ja mullakin oli vaihtoehtona mennä bussilla, mutta valitsin polkupyörän bussin sijaan, ei tarvinnut vaivautua prolen sekaan.

Vitutuksena samalla vitun sekunnilla alkaneet syyssateet.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Vituttaa vanhemmuuden karikot. Teini-ikänen ryssii asiat ja tekee kaikki juuri päinvastoin, kun olen elämässä opettanut. Luottamus omaan lapseen on mennyt ja hänen virheitä korjataan vielä pitkään...
Juuri nyt ei ole helppo olla yh-isä...
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kävin ostamassa kaks settiä kitarankieliä ja tottakai otin kepistä ensin vanhat pois. Nyt sitten ylläripylläri toisessa setissä on kolme kieltä ja toisessa viisi. Eikä kummassakaan G:tä.

Toivottavasti pystyn olemaan räjähtämättä kun palautan näitä ja kerron, että mitä vittua. Vääntyköön sitten kaula ilman kieliä, vittu kun sieppaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kävin ostamassa kaks settiä kitarankieliä ja tottakai otin kepistä ensin vanhat pois. Nyt sitten ylläripylläri toisessa setissä on kolme kieltä ja toisessa viisi. Eikä kummassakaan G:tä.

Toivottavasti pystyn olemaan räjähtämättä kun palautan näitä ja kerron, että mitä vittua. Vääntyköön sitten kaula ilman kieliä, vittu kun sieppaa.

Mistä helvitstä sä kielet oikein ostat?
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
http://www.radiocity.fi/vapaalla/mtv3-ensilumi-tulee-ensi-viikolla/2/15085

Ei helvetissä vielä ensi viikolla kiitos! Onhan se ensilumen tulo ihan hieno kokemus kyllä mutta ei helvetissä syyskuussa, koska silloin se lähinnä vituttaa! Myös lokakuu on omaan mieleeni liian aikainen ajankohta koska sitä lunta joutuu sitten kuitenkin katselemaan aina huhtikuulle asti. Jos noin 2 kuukauden päästä tulisi ensilumi niin se olisi ihan hieno asia. Tosin luulenpa että tuota lunta sataa lähinnä lapissa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei helvetissä vielä ensi viikolla kiitos! Onhan se ensilumen tulo ihan hieno kokemus kyllä mutta ei helvetissä syyskuussa, koska silloin se lähinnä vituttaa! Myös lokakuu on omaan mieleeni liian aikainen ajankohta koska sitä lunta joutuu sitten kuitenkin katselemaan aina huhtikuulle asti. Jos noin 2 kuukauden päästä tulisi ensilumi niin se olisi ihan hieno asia. Tosin luulenpa että tuota lunta sataa lähinnä lapissa.

Entäpä jos ensilumi sulaa välillä pois? Onko näin käynyt koskaan?

Terveisin epätietoinen Oulusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös