Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eikö tuossa kohtaa voisi vain ajaa risteyksestä suoraan? Meille ainakin taidettiin aikoinaan autokoulussa sanoa, että jos menee liian hilkulle kaistanvaihto, niin aja vain risteyksen läpi. Tai sitten muistan vain omiani, mutta ei inssin reitistä poikkeamisesta kai pitäisi hylsyä tulla.
Sinänsä varmaan voisikin ajaa, mutta hermoilin partaveikon auktoriteetin edessä sen verran, että vedin sitten jonkun hätäkäännöksen, ja totta kai osuin osittain toiselle eli vastaantulevien kaistalle kun käännyin. Tuon ukko otti sitten esille ajon jälkeen, mutta oli siinä sitten joku muukin virhe ollut, ja kokonaisuutena yksittäisiä virheitä tule sitten liikaa.
Inssiajo olisi realistisempi, jos siinä tietäisi suurin piirtein etukäteen minne on tarkoitus ajaa, sillä aika harvoin sitä tulee tilanteita, jossa pitää vain ajella päämäärättömästi vailla tietoa mihin ollaan menossa, ja jossa viereisen istuimen mahtimies murahtelee käskyjä. Vaikka ei tietäisikään tai tuntisikaan yksinään ajaessaan seutua, niin yleensä sitä silti on jonkinlainen käsitys edes yleisestä kulkusuunnasta ja eri käännöksiä yms. voi ennakoida sen verran, ettei tee mitään rallikurveja risteyksissä.