Vitutusketju

• 10 698 681
  • 56 253

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vituttaa, ettei kellään (ml. minä) tämän rapun asukkaista ole munaa mennä valittamaan törkeästä viikoittaisesta jatkoilumetelöinnistä itse kiusankappaleille.

Voin suositella lämpimästi. Meidän häirikön luona kävi ensin hallituksen pj, sitten kaunis kirje ja kolmannella kerralla itsensä jeppepollari. Siitä tokeni sitten. Ja nämä kaikki luonnollisestikin eri viikonloppuina.

Mutta muutama valitus auttoi siis, joten ryhtiä pyttyyn ja ilmoittamaan.

T: Kerrostalokyttääjä

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Finnkinon asiakaspalvelu: Ilmeisesti ovat vappusimoisaan kun eivät vaivaudu vastaamaan puheluihin. Tai sitten sinne yrittää moni soittaja ja asiakaspalvelijoita on liian vähän, joka puolestaan osoittaa "johdon" kyvyttömyyden ennakoida "pitkien vapaiden" aiheuttamaa ruuhkaa ?

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Finnkinon asiakaspalvelu: Ilmeisesti ovat vappusimoisaan kun eivät vaivaudu vastaamaan puheluihin. Tai sitten sinne yrittää moni soittaja ja asiakaspalvelijoita on liian vähän, joka puolestaan osoittaa "johdon" kyvyttömyyden ennakoida "pitkien vapaiden" aiheuttamaa ruuhkaa ?
Ei tämä vapunaika ole mikään ruuhka-aika. Kevät on yleensäkin leffassa aina hiljaista sesonkia. Siksi siellä ei varmaan puhelinpalvelussa jengiä kauheasti ole.

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rupesin emännän autoon vaihtelemaan kesäkumeja ja huomasin että ei täällä Oulunseudullakaan voi enään säilyttää renkaita puolihuolimattomasti.

Oli Avensiksen renkaat aluvanteineen häipynyt tallin vierestä ja noiden lisäksi vielä uudenkarhea
masterin öljylämmitin, ja vitutuksissaan en ainakaan äkikseltään muuta huomannut puuttuvan.

Tämän on täytynyt tapahtua jo syksyllä ennen lumentuloa mutta ei vain ole pistänyt silmään ja juuri kävin hakemassa täysin vastaavan paketin jonka bongasin netistä, ja mietin matkalla että näinköhän tulee maksettua 600e omista renkaista mutta eivät olleet samat.

Olisi niin ihana päästä yllättämään itse teosta tämmöinen kusipää.

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei näytä voivan sillä Haukiputaallapa hyvinkin tämä tapahtui.

Aika huolettomasti olen noita vehkeitä säilytellyt mutta pakko näköjään alkaa pitämään kaikki lukkojen takana.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Kämpässä jo nyt +29 ja kesään vielä aikaa.. Vituttaa jo valmiiksi koko kesä. Pitäsköhän muuttaa lapin perukoille..

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tämä vapunaika ole mikään ruuhka-aika. Kevät on yleensäkin leffassa aina hiljaista sesonkia. Siksi siellä ei varmaan puhelinpalvelussa jengiä kauheasti ole.

Finnkinon joululahjapaketin liput lakkaavat olemasta voimassa keskiviikkona. Selittänee jonkun verran kysyntäpiikkiä. Itse kun eilen jonotin lippuja elokuvateatterissa niin ainakin kolme edelläni ollutta maksoivat omansa lahjakortilla, kuten itsekin.

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
No meille tuli keskiviikkona iso telaketjualustainen kone Pietarin satamaan. Eilen saatiin kautta rantain kuulla, että venäläiset stevarit eivät olleet saaneet sitä laivasta ulos. Laiva jatkoi meidän koneen kanssa matkaa kohti Saksaa.

Laivayhtiön paikalliset edustajat eivät ole edelleenkään olleet meihin yhteydessä.

Suomen kautta sain (reklamaation tehtyäni) selville, että stevarit eivät ole saaneet toisen puolen telaa vetämään. No siihen olisi tarvinnut sen toisenkin ajokytkimen laittaminen oikeaan asentoon. Soitto mulle olisi riittänyt.

Englannissa kone kuitenkin ajettiin laivaan...

Ei tässä muuten mitään mutta kone olisi pitänyt saada töihin. Ventat maksaa ihan oikeasti rahaa.

Vituttaa laivayhtiön toiminta. Vittu.

On kiva lainata itseään.

Seula saapui itämeren risteilyltä tänään Haminaan. Ajokytkimet oikeaan asentoon ja ulos laivasta.

1 puhelu Pietarissa olisi riittänyt. Voi Vittu!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Talvivaaran kaivos. Liatkaa paikkoja vielä vähän enemmän?! Toivottavasti koko putiikille menisi lappu luukulle, saatana.

Tuo sen verran työpaikkoja tuonne "nälkämaahan" ja myös isolle säteelle ympäryskuntiinkin, että ei kyllä mikään hyvä vaihtoehto olisi tuokaan.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tuo sen verran työpaikkoja tuonne "nälkämaahan" ja myös isolle säteelle ympäryskuntiinkin, että ei kyllä mikään hyvä vaihtoehto olisi tuokaan.

Tosi on, mutta työllistävä vaikutus ei ole mikään hyväksyttävä tekosyy saastuttaa ympäristöä. Nytkin kyseisen puulaakin ympäristöstä on löytynyt kymmeniä kuolleita vesilintuja, terve meininki. Oikeastaan ei rehellisesti kiinnosta pätkääkään, että meneekö nälkämaalaisilta duunit vai ei, jos meininki jatkuu samana.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vituttaa Talvivaaran kaivos.

Sama.

Eräs sukulainen tuolla työskentelee ja jutut ko. lafkan toimintatavoista ovat sitä luokkaa, että viimeeksi kun enemmän sukua oli koolla, niin setä mm. vinkkasi, että kannattaa pitää tuollaiset jutut poissa esim. yöelämästä, jos et halua iltapäivälehtiin.

Oman alueen oksaahan tuolla sahataan, koska vaikutukset toiseen suureen työllistäjään eli Vuokatin alueen matkailuun ovat kaikkea muuta kuin positiivisia. Tuota imagoa ollaan luotu se >20 vuotta ja nyt yksittäinen toimija vetää maton alta. Mahtanee olla asiaa tähän ketjuun... .. .

Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tosi on, mutta työllistävä vaikutus ei ole mikään hyväksyttävä tekosyy saastuttaa ympäristöä.

En sitä sanonutkaan. Mutta en tosiaan näe hyvänä vaihtoehtona sitäkään että aletaan vaatimaan heti koko lafkan sulkemista, siitä kun kuitenkin on seurannut näille kuoleville seuduille paljon hyvääkin. Kaivosyhtiötä pitää vaatia muuttamaan noita kyseenalaisia toimintatapojaan ja panostamaan enemmän ympäristönsuojeluun, mutta koko toiminnan sulkeminen ei ole minusta kenenkään etu.

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli kyllä eilen niin paska ilta/yö, etten lähde tänään kotoa yhtään minnekkään. Vitun Rauma ja vitun vappu.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eilen vitutti ja tänään vituttaa vielä enemmän. Vittu sentään. Vituttanee vielä pari päivää.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Voisi tämä selkäsärky poistua taas vähän vauhdikkaammin. Itseaiheutettua se toki on, mutta vituttaa se silti.

Ruutu8

Jäsen
Vituttaa radiomainokset entistä enemmän!

Välillä duunista kotiin ajaessa haluaisi kuunnella näiltä "perusradiokanavilta" pari biisiä päivän piristykseksi, mutta mainoksia mainoksien perään!! (mulle riittää siis ihan peruspoppi/rokki, mitä näiltä kanavilta nyt olettaa tulevan)

Tai sitten jankataan kanavan nimeä joka ainoassa väli-insertissä "NRJ, Energy, Änärjiitä, Voice, Kuuntelet Voicea, Suomipop, Radio Suomipop, Rock, Radio Rock, rockrockrock jne...".

Kuunteleeko joku näitä mainoskanavia päivittäin ja esimerkiksi duunissa niin, että radio on auki koko päivän ajan? Turtuuko niihin mainoksii, vai eikö enää kiinnitä mitään huomiota?

Itse näen aina punaista kun jokaisen biisin jälkeen tulee se 3 - 5 min hassunhauskoja mainoksia tai sitten jankataan kanavan nimeä..

Viimeksi muokattu:

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Kuunteleeko joku näitä mainoskanavia päivittäin ja esimerkiksi duunissa niin, että radio on auki koko päivän ajan? Turtuuko niihin mainoksii, vai eikö enää kiinnitä mitään huomiota?

Itse ainakin onnistun suht helposti turtumaan mainoksiin ja paskaan musiikkiin. Vähän aikaa sitten kuuntelin puoliksi pakosta nrj:tä neljänä päivänä peräkkäin useita tunteja päivässä. Kuulin jopa Cheekin sokka irti- levyn mainoksen kymmeniä kertoja ja itse biisinkin useempaan otteeseen ja mielenterveys kesti sen.

Yleensä kuuntelen Radio Jkl:lää (käytännössä Radio City paikallisvaikutteilla), eikä sieltä tuu niin ärsyttäviä mainoksia, että tekis pahaa kuunnella, eikä ne mainoskatkot kovin montaa minuuttia kestä. Ehkä mulla on keskivertoa parempi paskan sietokyky ja annan helposti mainosten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ilman, että sen enempää kiinnitän niihin huomiota.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy