Vitutusketju

  • 10 575 327
  • 56 149

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu! Tää on taas niin tätä. Tätätätätätätätätätätätätätätätä...!!! Vitunpillunperse.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vittu! Tää on taas niin tätä. Tätätätätätätätätätätätätätätätä...!!! Vitunpillunperse.

Mikäs sisar Bollia vituttaa?

Täällä pientä närkästystä korkeintaan aiheuttaa se, ettei tv:stä tule mitään eikä tarkoitus ole lähteä liikenteeseen vielä pariin tuntiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs sisar Bollia vituttaa?

Parin viikon tauon jälkeen vituttaa oma ukko. Ja pari viikkoa on todella pitkä aika, ettei toinen ota päähän laisinkaan. Näköjään, kun paluu duuniin alkaa pikkuhiljaa lähestyä, kääntyy ääliövaihde herralla päälle. Ei tässä muuten mitään, mutta kun itsellänikin on edessä paluu työelämään lähes viiden kotona vietetyn vuoden jälkeen ja pientä jännitystä siis ilmassa, niin voisihan tuo miespuoleinen ihminenkin jotenkin omaa olemistaan korjailla. Suurin vitutuksen aihe lienee kuitenkin se, että kyseinen kaksilahkeinen ei itse ollenkaan ymmärrä, miksi mua hermostuttaa ja sekös se vasta vitutukseksi muuttuu.

Lisäksi risoo omat lapset, jotka vinkuvat ja vänkäävät koko ajan jostain. Tosin tämä on täysin ymmärrettävääkin, kun toinen aloittaa tarhan ja toinenkin palaa sinne ensimmäisen kesäloman jälkeen. Mutta vituttaa silti kuunnella koko ajan jonkun määkimistä.

Ja vitutanpa itsekin itseäni, kun en osaa olla välittämättä em. asioista. Väsyttääkin koko ajan ja rytmit on päin persettä. Pitäisi laittaa ruokaakin ja siistiä huushollia, mutta kun ei vittu nappaa yhtään. Toinen kissakin on taas käynyt kaivelemassa pyykkikorista likaisia vaatteita ja kuseskelee vallan niiden päälle. Sitten pitäisi hakea toiselta systeriltä kännykkä faijalle ja viedä se äijälle ja siirtää kaikki numerot ja opettaa äijää käyttämään puhelinta. Lisäksi unohdin viimeksi ostaa faijalle huuhteluainetta ja klooria kaupasta ja pitäisi siis nyt jaksaa tehdä sekin. Vitutusta kerrakseen. Vittu. Vituttaa sekin, että mulla ei edes ole oikeita ongelmia ja siltikin vituttaa.

Kiitos ja anteeksi. Helpotti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja vitutanpa itsekin itseäni, kun en osaa olla välittämättä em. asioista. Väsyttääkin koko ajan ja rytmit on päin persettä.

Taitaapi iso osa vitutuksessa olla myös sitä, että pidit hetken verran "lomaa" ja siihen rauhaan verrattuna tuo tuntuu nyt täydelliseltä kaaokselta?

Kestä vielä hetki, sitten sulla saattaa taas jossain välissä olla vähän omaakin aikaa =)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi kyllä, kun kaikissa muissa on vikaa. Menisit vittu itseesi.

Niin vittu onkin! Mitenköhän voin mennä itseeni tois(t)en typeryydestä? Onko se jollakin tavalla mun syyni, että toinen ihminen on ääliö? Ja koska tämä nyt sattuu olemaan vitutusketju, pistin kaikki vitutuksen ja ärsytyksen aiheet samaan nippuun, mm. sen että vituttaa, kun asiat vituttaa. Byääääääääääääääääääh, olen huAno ihminen. Ukko avautukoon omista vitutuksen aiheistaan liittyen muhun kuten parhaaksi katsoo. Minä teen sen halutessani täällä.

Nyt vituttaa pyykin viikkaaminen. Jostain käsittämättömästä syystä mä vihaan sitä kotitöistä ehkä kaikkein eniten. Ja sehän onkin sellaista puuhaa, että sitä siirtää ja siirtää ja sitten siinä viikkaamisessa menee parikin tuntia, kun alkaa toistakymmentä koneellista yhdellä kertaa laittaa ojennukseen. Jonkun sekin on kuitenkin tehtävä, eikä täällä nyt oikein ole muita, jotka siihen toimeen ilman asetta ohimolla tarttuisi. Joku saisi kyllä keksiä viikkaus-aparaatin. Ostaisin oitis.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku saisi kyllä keksiä viikkaus-aparaatin. Ostaisin oitis.

Ja täältä tulisi heti toinen ostaja. Kotitöistä aika iso osa on muutenkin perseestä ja jostain syystä tuo pyykin viikkaus yksi pahimmista minullakin. Pahimmillaan se menee siihen että pyykit roikkuvat terassin katoksen alla telineessä päiväkausia ja käyn sitten suoraan sieltä aina hakemassa puhdasta päälle, ihan vaan sen takia kun en millään viitsi alkaa viikkaamaan ja laittamaan niitä kaappeihin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
BoredOldLady kirjoitti:
Nyt vituttaa pyykin viikkaaminen.

Hö. Mä nimenomaan rentoudun moisessa puuhassa. Samoin pyykki- ja tiskikoneen tyhjennys, ynnä pyykkien levitys kuivumaan ja pois.* Vituttaa, kun tasan ei käy onnenlahjat.

*Piti laittaa vitutus, kun kyseisessä ketjussa ollaan. Oikeesti ei vituta, lue profiilistani harrastukset;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa sekin, että mulla ei edes ole oikeita ongelmia ja siltikin vituttaa.

Tämähän se meidän kaikkien nykyihmisten ongelma juuri onkin. Ei osata nauttia niistä asioista, jotka lähellämme ovat päivittäin. Sitten vituttaa sellaiset jutut joista monet olisivat ainoastaan tyytyväisiä...lapset, pyykinpesukoneet, kissat, koti ,perhe...äijä (se huonokin mutta joskus hyvä).

Länsimaista täysvatsaisuutta parhaimmillaan. Tässä märehditään itsekin lähes viikoittain.
 

Kojootti

Jäsen
Vitutus on aika suuri, jos UTV ei saa uusittua La Liga -sopimusta tuleville kausille (tod.näk. näin käy). En tiedä mikä oli hienompaa kuin juoda San Miguelia himassa tai fiksussa ja siistissä ravintolassa sunnuntai-iltana ja katsoa loistavaa urheilua Suomen parhaan selostajan kera. Pedro-tarinat sun muut olivat viikon kohokohtia, joita todella odotti. Vähän samaan tapaan kuin ennen jengi odotti lauantain brittifudis-ottelua Yleltä.

Nyt Canal tai muu skeida ostaa sopimuksen ja raiskaa tämän tunnelman täysin. Vittu kiitos todella paljon.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
kimikimikimikimikimikimi sokki! kimikimikimikimikimi seinään! kimikimikimikimikimi eisaakuvatakasvoja kimikimikimikimi

Toivottavasti sinua vituttaa Kimiä koskevat uutiset, eikä itse Kimi, sillä jos Räikkönen itse päättäisi, niin ei hänestä tarvitsisi ottaa ollenkaan kuvia, eikä haastetteluja tms... Enemmän vituttaa kaiken maailman Tukiaiset ja BB-nikot..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pesukoneesta alkoi kuulumaan kesken linkouksen hirvee kolina. Arvaahan tuon että joku siellä paskana on.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Voihan vittu! Päätä särkee (ei ole se aika kuusta), poskia kuumottaa, vilunväreitä kulkee ympäri kehoa ja paljon paljon muuta eli eiköhän tässä olla flunssaan tulossa - ei kyllä mikään paras mahdollinen aika sairastumiselle.

vlad.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
5,5 e selvitä kuukausi. Ihan kiva tää intin jälkeinen elämä ku eka palkka tulee 5.9....

Kait sitä jostai täytyy ruokaa käydä dyykkailee sit...

E: Voi kun tulis tämmösinä hetkinä se 1000 e ässäarvasta mitä tuli puolisen vuotta sitten voitettua....
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa kun 11 vuotta hassasin. Dokasin, rälläsin ja typerehdin.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toiseksi ärsyttää juuri naiset siksi, kun tuntuu ettei he edes arvosta sitä, että toinen on vaivalla ja tuskalla saanut yhteystiedot jotenkin käsiin
Niin, kyllähän siitä pitäisi jotenkin palkita, että on vaivautunut lähettämään johonkin hakupalveluun tekstiviestin, jossa lukee ko. naisen nimi. Se kun kaiken muun vaivan lisäksi maksaakin jopa euron tai pari.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vituttaa oma saamattomuus. Tänäänkään en ole saanut mitään oikeasti hyödyllistä aikaiseksi. Miten tämä voi olla näin vaikeaa alkaa tekemään niitä hommia mitä pitääkin ja lopettaa tekosyiden keksiminen. Olen istunut kalsarit jalassa pelaamassa Frets on Fireä. Oikeasti jumalauta, voiko luuserimpaa touhua olla!
Itse istuskelen koneen ääressä munasillaan, jotta vieläkin luuserimpaa touhua voi olla.

Vituttaa juurikin siis sama, eli oma saamattomuus. Tänään piti tehdä yhtä sun toista, mutta ilmeisestikin eilinen krapula yletti lonkeronsa tähänkin päivään. Unirytmi kun on mitä on, eikä pätsiksi verrattavissa oleva makuuhuoneemme kyllä auta nukkumisessa vähääkään... tai kaverin vieminen lentokentälle ihanvitunaikaisin.

Muijakin mököttää, vaikka kyseessä on hänen omat perseilynsä. Minun vika, tietysti, jos hän mokaa. Ei kiesus sentään...

...onko liian myöhäistä kääntyä alkoholistiksi? Lomalla kun ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös