Mikäs sisar Bollia vituttaa?
Parin viikon tauon jälkeen vituttaa oma ukko. Ja pari viikkoa on todella pitkä aika, ettei toinen ota päähän laisinkaan. Näköjään, kun paluu duuniin alkaa pikkuhiljaa lähestyä, kääntyy ääliövaihde herralla päälle. Ei tässä muuten mitään, mutta kun itsellänikin on edessä paluu työelämään lähes viiden kotona vietetyn vuoden jälkeen ja pientä jännitystä siis ilmassa, niin voisihan tuo miespuoleinen ihminenkin jotenkin omaa olemistaan korjailla. Suurin vitutuksen aihe lienee kuitenkin se, että kyseinen kaksilahkeinen ei itse ollenkaan ymmärrä, miksi mua hermostuttaa ja sekös se vasta vitutukseksi muuttuu.
Lisäksi risoo omat lapset, jotka vinkuvat ja vänkäävät koko ajan jostain. Tosin tämä on täysin ymmärrettävääkin, kun toinen aloittaa tarhan ja toinenkin palaa sinne ensimmäisen kesäloman jälkeen. Mutta vituttaa silti kuunnella koko ajan jonkun määkimistä.
Ja vitutanpa itsekin itseäni, kun en osaa olla välittämättä em. asioista. Väsyttääkin koko ajan ja rytmit on päin persettä. Pitäisi laittaa ruokaakin ja siistiä huushollia, mutta kun ei vittu nappaa yhtään. Toinen kissakin on taas käynyt kaivelemassa pyykkikorista likaisia vaatteita ja kuseskelee vallan niiden päälle. Sitten pitäisi hakea toiselta systeriltä kännykkä faijalle ja viedä se äijälle ja siirtää kaikki numerot ja opettaa äijää käyttämään puhelinta. Lisäksi unohdin viimeksi ostaa faijalle huuhteluainetta ja klooria kaupasta ja pitäisi siis nyt jaksaa tehdä sekin. Vitutusta kerrakseen. Vittu. Vituttaa sekin, että mulla ei edes ole oikeita ongelmia ja siltikin vituttaa.
Kiitos ja anteeksi. Helpotti.