Vitutusketju

  • 10 586 162
  • 56 164

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Naiset...ei se vaan saatana ole ikinä mikään oikein päin...teet niin tai näin, niin se on väärin päin
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Vituttaa. Hyvä ilma ja ois vaikka mitä tekemistä.. Silti pitää sisällä kökkiä saatana!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ukko. Siis oma, ei naapurin. Kaikella kunnioituksella, mutta onhan se nyt helvetti, ettei sitä tilannetajua tai "pelisilmää" eksy herran kohdalle koskaan. No, eipä tuo yllätyksenä tule, kun katsoo vanhempiaan. Junttius ei helpolla verestä katoa. Saatana.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa eiliset kännitoilailuni joista saan kuulla kavereiltani luultavasti melko pitkään.

No mitäs tuli sählättyä? Ei tietenkään tarvitse kertoa:)

Vituttaa rahanmeno, vielä pari päivää sitten oli suhteellisen rutkasti rahaa lompakossa, mutta tänään sitten onkin ns. Matti kukkarossa. Eilisellä kylläkin voi olla vaikutusta.. Kaikki maksaa, ja liian paljon!
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ukko. Siis oma, ei naapurin. Kaikella kunnioituksella, mutta onhan se nyt helvetti, ettei sitä tilannetajua tai "pelisilmää" eksy herran kohdalle koskaan. No, eipä tuo yllätyksenä tule, kun katsoo vanhempiaan. Junttius ei helpolla verestä katoa. Saatana.
Onkohan ukkosi sukua minulle? Ei tahdo nuo juhlatilanteet oikein minulta luonnistua. Ainakaan jos vaimoltani kysyy. Ja tunnustan sen kyllä itsekin. Kaitpa se siitä joskus tasoittuu.

EDIT: Small-talk ja paskanjauhaminen sellaisten ihmisten kanssa, joiden kuulumiset eivät minua kiinnosta tippaakaan, tuppaa olemaan minulle ylivoimaisen vaikeaa. Miksi kysyä aina ne samat kestokysymykset joihin kuulee aina sen saman, ajan saatossa hyvin muotoutuneen ja harjoitellun kestovastauksen. Harmillinen ominaisuus josta pitäisi ehkä opetella pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ukko. Siis oma, ei naapurin. Kaikella kunnioituksella, mutta onhan se nyt helvetti, ettei sitä tilannetajua tai "pelisilmää" eksy herran kohdalle koskaan. No, eipä tuo yllätyksenä tule, kun katsoo vanhempiaan. Junttius ei helpolla verestä katoa. Saatana.
Mistähän tässä lienee tarkalleen ottaen kyse..? Itse todistin tänään ristiäisissä erään "herrasmiehen" tilannetajua pariinkin otteeseen. Hän oli n. 30 hengen juhlaporukasta ainoa, joka ei katsonut tarpeelliseksi kiskoa ylleen sen kummempia rytkyjä kuin epäsiistit shortsit ja ns. kesäpaidan. Kaikilla muilla oli pukua, kauluspaitaa ja sen sellaista juhlataminetta. No, sitten kastetilaisuuden aikana hän otti digikamerallaan kuvia ja kun hänen anoppinsa yhdessä kohtaa nousi sohvalta kameran eteen ja saattoi siten ehkä "sotkea" yhden foton, tämä kentlemanni tokaisi varsin kuuluvasti, että "mummo helvettiin siitä edestä". Myöhemmin kuulin vielä sivukorvalla, kun tämä sankari puhui hieman arvostelevaan sävyyn juuri kastetun lapsen nimivalinnasta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itse todistin tänään ristiäisissä erään "herrasmiehen" tilannetajua pariinkin otteeseen...
Vastaavistahan saadaan lukea tälläkin palstalla aina, kun jokin käyttäytymisketju nousee pinnalle. Se on kai jollain tapaa älykästä olla epäsovinnainen ja loukata muita erinomaisuudellaan.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa ukko. Siis oma, ei naapurin. Kaikella kunnioituksella, mutta onhan se nyt helvetti, ettei sitä tilannetajua tai "pelisilmää" eksy herran kohdalle koskaan. No, eipä tuo yllätyksenä tule, kun katsoo vanhempiaan. Junttius ei helpolla verestä katoa. Saatana.

Enpä malta olla minäkään arvailematta. Varmaan joku visiitti pidetty, mutta ukko ei ole jaksanut olla ns. virallisena vaan on ollut niin kuin kotonaan. ;) Mitä tulee pukeutumiseen niin tokihan huolehdit jo ennen visiitin alkua kaiken olevan kunnossa. Paita ja housut viimeisen päälle sileänä, solmio sopii hyvin väriltään ja kengät on killotettu. Jos ukko ei sitten osaa keskustella visiitissä vieraiden kanssa tyylikkäästi niin se ei ole sinun vikasi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa se, että jos kyseenalaistat mitään nyky-yhteiskunnan käytöskoodeja, tapakulttuuria, niin sinua saman tien verrataan johonkin shortseissa törkeyksiä latelevaan idioottiin.

Joidenkin mustavalkoisessa maailmassa on vain sitä omaa "oikeaa" elämää ja kaikki muu, erilainen, se on sikailua ja törkeyttä ja ehdottoman väärää. No, semmoinen maailma on varmasti joillekin tuttu ja turvallinen, vaikka koodeja tarkemmin miettien voisi miettiä, että miksi mitäkin lopultakin oikein tehdään. Tai ollaan tekemättä.

Se on hyvin epäsuvaitsevaista ja itsekästä tuo heidän mustavalkoinen maailmansa.

Minä hyväksyn ja sallin traditiot mutta rikon niitä itse, koska osassa niistä traditioista ei ole minun mieleeni oikein mitään mieltä, saati järkeä. Ja tunnetta voi vaalia muutoinkin. Etenkin silloin rikon traditioita, kun niistä ei aiheudu muille mielipahaa.

Hauskaa pääsiäistä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vituttaa se, että jos kyseenalaistat mitään nyky-yhteiskunnan käytöskoodeja, tapakulttuuria, niin sinua saman tien verrataan johonkin shortseissa törkeyksiä latelevaan idioottiin.
Olisit rohkeasti vain lainannut viestiäni.

Mutta katsos, aika rankasti sinäkin karsinoit minua ja kaltaisiani, vaikka en kovinkaan hyvin sovi määritelmiisi. Ei maailman tarvitse olla mustavalkoinen eikä ajattelutavan erityisen urautunut, vaikka pyrkisikin ottamaan jengin ympärillään huomioon. No, eiköhän tässä loppujen lopuksi käytetä turha kärkeviä ilmaisuja puolin ja toisin. Tuskin minä sinua erottaisin katukuvasta munat paljaana protestin vuoksi tai sinä minua frakissa ja silinteri päässä keskellä heinäkuuta.

Pääsiäinen meni jo.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän tässä lienee tarkalleen ottaen kyse..?

Tässä ei suinkaan ollut kysymys mistään juhlakäytökseen liittyvästä tilannetajun puutteesta. Voin kai sen tässä paljastaakin, mikä nyppi. Mulla oli aamulla laukussa suurehko vesipullo, josta sitten päivällä lipitimme vettä, lapset mukaanlukien. Vanhempi lapsista joi nähdäkseni viimeiseksi ja pyysin miehen laittamaan pullon varmuuden vuoksi sellaiseen Zip-minigrip-pussiin. Mies otti tytöltä pullon ja laittoi sen pussiin. Huomioni oli tuolloin muualla, koska olimme ystäväni luona. Mies antoi pussin mulle ja laitoin sen laukkuuni. Sen jälkeen en itse siihen enää koskenut. Kun olimme lähdössä kotiin, ihmettelin, miksi housuni ovat kosteat. Laitoin käden laukkuun ja tunsin, että kaikki oli kastunut. Kaivoin kassista puhelimeni, joka oli aivan läpimärkä. Muutaman kirosanan saattelemana kysyin sitten mieheltäni, että mitäs helvettiä, pullo on vuotanut ja kaikki on märkää. Tähän ukko totesi, että älä mulle huuda, se oli kyllä kiinni. Johon sitten vastasin, että hän on ollut viimeinen, joka pulloon on koskenut. Ja vaikka ei olisikaan, olisi hänen pitänyt olla, koska ei pieneltä lapselta voi odottaa, että hän osaa laittaa tiukan korkin riittävän hyvin paikalleen. Ja koska mieheni laittoi pullon sinne pussiin, en nyt alkanut hänen jäljiltään asiaa tarkastamaan. Vaikka näköjään olisi pitänyt.

Juttu sitten jatkui ja sanoin aika vittumaiseen tapaan, että on se nyt kumma, ettei hän voi edes pyytää erhettään anteeksi, johon mies tokaisi, että hänellä ei ole ollut tapana pyydellä anteeksi asioita, joihin hän ei ole syyllinen. No juu, ei ole, se on kyllä käynyt selväksi. Jos hän olisi heti aluksi sanonut, että vika vaikkapa saattoi olla hänessä ja joka tapauksessa pahoitellut tapahtunutta, olisin tod.näk. itse pyytänyt reagoimistani anteeksi. Vahinkoja nyt sattuu kaikille, enkä usko hänen missään tapauksessa jättäneen pulloa tahallaan auki. Homman nimi vaan on se, että mä joudun omasta pussistani lunastamaan kytkypuhelimen itselleni, jos se menee paskaksi. Mikään takuu kun ei moista korvaa. Tai toisena vaihtoehtona on se, että olen ilman puhelinta, mikä sekään ei houkuttele.

Enpä itsekään hoitanut asiaa kovin tyylikkäästi, kun sanoin, ettei mulle koskaan satu mitään vastaavia mokia (ei kyllä vielä ole sattunutkaan). Herra sitten aukoi päätään viitaten meikäläisen täydellisyyteen jne. Mutta siinä mielessä erikoista vittuilemista ihmiseltä, joka jättää säännöllisesti puhelimensa milloin mihinkäkin, jonka avaimet, lompakko, kulkukortti yms. on aina kadoksissa. Ihminen, jolla on jäänyt suihkusaippuat ym. auki treenikassiin useammin kuin viisi kertaa jne. Vielä myöhemmin iltapäivällä, kun piti ottaa uusi vesipullo ulos mukaan, mieheni oikein suureen ääneen esitteli aamulla mukana ollutta pulloa, kuinka se on rikki, eikä korkki mene paikoilleen. Mä sitten menin siihen ukon viereen ja laitoin korkin paikalleen kunnolla. Vielä siinä vaiheessa kehtasi todeta, että vielä aamulla se korkki oli rikki. En sanonut mitään, vaan lähdin pois. Ihmettelen, kuinka yleensä niin hyvä tyyppi, voi joissain asioissa olla aivan tainnuttavan typerä ja suorastaan tyhmä.

Vituttaa, ettei varmaan kertaakaan näiden kahdeksan yhteisen vuoden aikana mies ole oma-aloitteisesti pyytänyt anteeksi multa yhtään mitään. Aina mä olen se, joka rikkoo jään ja haluaa selvittää tilanteen. Ei riidoissa ja erimielisyyksissä mitään ihmeellistä ole. Niitä tulee ja menee, mutta on se nyt helvetti, ettei aikuinen ihminen koskaan voi myöntää ensimmäisenä omia virheitään. Ei muakaan aina huvita olla se kypsempi osapuoli. Mutta kai se on pakko, kun ei lasten takia mitään mykkäkoulujakaan oikein voi pitää.

Onkos tää nyt väärin vitutettu?
 

ditrim

Jäsen
Mistähän tässä lienee tarkalleen ottaen kyse..? Itse todistin tänään ristiäisissä erään "herrasmiehen" tilannetajua pariinkin otteeseen. Hän oli n. 30 hengen juhlaporukasta ainoa, joka ei katsonut tarpeelliseksi kiskoa ylleen sen kummempia rytkyjä kuin epäsiistit shortsit ja ns. kesäpaidan. Kaikilla muilla oli pukua, kauluspaitaa ja sen sellaista juhlataminetta. No, sitten kastetilaisuuden aikana hän otti digikamerallaan kuvia ja kun hänen anoppinsa yhdessä kohtaa nousi sohvalta kameran eteen ja saattoi siten ehkä "sotkea" yhden foton, tämä kentlemanni tokaisi varsin kuuluvasti, että "mummo helvettiin siitä edestä". Myöhemmin kuulin vielä sivukorvalla, kun tämä sankari puhui hieman arvostelevaan sävyyn juuri kastetun lapsen nimivalinnasta.

Nousi kyllä hymy huulille kun tämän luin. Juuri tuollaiset tyypit tekevät näistä kaikista kissanristiäisistä käymisen arvoisia. Toiseksi parasta seurattavaa juhlissa ovat yleensä ne keski-ikäiset ukot jotka erottuvat aktiivisella boolin kittaamisella. Pari tuntia ja pälvinpeite on poskella ja sukulikkojen perseet puristeltuina. Kolmanneksi viihdyttävintä sakkia ovat sitten alaikäiset ja muut salaa boolia juovat (alkoholistit, tiineet jne).

Itselläni on tuohon pukeutumiseen sellainen ajatusmalli, että mikäli hyvät juhlat meinataan pilata jollain mielikuvitusolennoilla, niin on ensinnäkin syytä olla tarjolla juotavaa ja toisekseen vapaus pukeutua miten tahtoo. Ei se Jeesuskaan mitään pukua käyttänyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
IS tänään, Zilliacus: Niukka asu viestii halusta tulla raiskatuksi.

On tainnut nyt mennä entisellä kansanedustajalla termit sekaisin, vaatetuksen tai sen vähyyden perusteella tuskin kerrotaan halusta tulla raiskatuksi, sen sijaan se niukka vaatetus saattaa nostaa riskiä tulla raiskatuksi. Typerä väite joka tapauksessa ja pistää vituttamaan että tuollaisia aivopieruja edes julkaistaan. Kyseessä on pahimman laadun asennevamma.

Varsinkin nyt kesäkuumalla ne niukat ja kevyet asut kuuluvat kuvaan, raiskauksien syyksi tuollainen peruste on harvinaisen heikko.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on tuohon pukeutumiseen sellainen ajatusmalli, että mikäli hyvät juhlat meinataan pilata jollain mielikuvitusolennoilla, niin on ensinnäkin syytä olla tarjolla juotavaa ja toisekseen vapaus pukeutua miten tahtoo. Ei se Jeesuskaan mitään pukua käyttänyt.
Mistäs sinä sen tiedät, mitä asua joku perkeleen Jeesus käytti? Olitko näkemässä? Enkä edes tiedä, miten jesse tähän liittyy, itse en kirkkoon kuulu ja sitä rataa.

Vituttaa puolestaan nyt nämä neropatit, jotka tulevat näsäviisastelemaan jatkuvasti näistä ns. käyttäytymiskoodeista ja esim. pukeutumisesta, kun kyse on vain ja ainoastaan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin käytöstavat ja muiden ihmisten kunnioittaminen. Ei olis voinu vähempää kiinnostaa kiskoa pukua ylle eilisenä hellepäivänä, mutta koska halusin osoittaa kunnioitustani kastettavaa lasta, hänen vanhempiaan, isovanhempiaan ja kummeja sekä kaikkia muitakin tilaisuuteen osallistuneita kohtaan, vedin ryyppyhaalarit ylle ja hikoilin muiden tavoin.

Sitä paitsi pahintahan tuossa mainitsemassani tapauksessa ei ollutkaan tämä pukeutuminen, vaan kyseisen herrahenkilön törppö käytös noin muuten.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vituttaa kun joku ryssänperkele on ajanut volkkarin raadon mun parkkiruutuuni! Auto ilmestyi viime yönä siihen, molemmat kuskin puoleiset renkaat on puhki. Kävin juttelemassa asiasta tänään taloyhtiön huoltomiehelle, joka tarkisti auton tiedot, omistaja on joku saatanan "toiminimi Miikhail jotakin", puhelinnumeroa ei AKE:n tiedoista löytynyt. Täytynee soittaa poliisille, ellei tuo saksanseisoja katoa piakkoin...
 

ditrim

Jäsen
Mistäs sinä sen tiedät, mitä asua joku perkeleen Jeesus käytti? Olitko näkemässä? Enkä edes tiedä, miten jesse tähän liittyy, itse en kirkkoon kuulu ja sitä rataa.

Opin koulussa. En ollut näkemässä. Kunhan mainitsin millainen ajatusmalli minulla on pukeutumista uskonnollisia juhlia kohtaan.

Vituttaa puolestaan nyt nämä neropatit, jotka tulevat näsäviisastelemaan jatkuvasti näistä ns. käyttäytymiskoodeista ja esim. pukeutumisesta, kun kyse on vain ja ainoastaan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin käytöstavat ja muiden ihmisten kunnioittaminen. Ei olis voinu vähempää kiinnostaa kiskoa pukua ylle eilisenä hellepäivänä, mutta koska halusin osoittaa kunnioitustani kastettavaa lasta, hänen vanhempiaan, isovanhempiaan ja kummeja sekä kaikkia muitakin tilaisuuteen osallistuneita kohtaan, vedin ryyppyhaalarit ylle ja hikoilin muiden tavoin.

En tiedä kuulunko mainitsemaasi ryhmään, hymyn nosti huulilleni tuo mainitsemasi pukeutumismalli/käytöstapa, jota kylläkin arvostan. "Näistä neropateista" vielä sen verran, että heidän näsäviisastelunsa takaa paistaa yleensä suurempi viisaus koskien typeriä käyttäytymismalleja ynnämuita täysin hyödyttömiä kankeiluja.

Niin kauan kuin ihmisten kunnioittaminen on mielummin sitä, että pukeudutaan pingviiniksi ja pakotetaan heidät haistelemaan hikeä, kuin pukeudutaan olosuhteiden mukaan, on jotain oltava vikana käyttäytymiskoodeissamme.


Sitä paitsi pahintahan tuossa mainitsemassani tapauksessa ei ollutkaan tämä pukeutuminen, vaan kyseisen herrahenkilön törppö käytös noin muuten.

Tämä selvä. Itse pukeudun ja käyttäydyn juhlissa hyvin, mutta hyväksyn sen että kukin tyylillään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
"Näistä neropateista" vielä sen verran, että heidän näsäviisastelunsa takaa paistaa yleensä suurempi viisaus koskien typeriä käyttäytymismalleja ynnämuita täysin hyödyttömiä kankeiluja.
Joo, erityisiä elämänviisauksia ja fiksua käytöstä tyyliin, "mummo helvettiin siitä edestä". Lähinnä kyse on murrosikään juuttuneista reppanoista, eikä oikeasti viisaista ihmisistä.

Lisätään nyt vielä tähän, että en itsekään perusta tärkeilystä ja pokkuroinneista, mutta pyrin käyttäytymään tilanteiden vaatimalla tavalla aina pukeutumisesta lähtien. Itse asiassa nuorimman lapseni nimiäisissä olin itse shortseissa ja siistissä t-paidassa, ja ilmoitin vieraille, että ottavat rennosti hekin.
 

passenger

Jäsen
En tiedä kuuluisiko jo melkein itkeä vai nauraa - ketjuun. Tuntuu meikäläisellä olevan sellanen vaihe menossa että menee ihan kaikki hommat mitä yrittää, niin töiden, harrastusten kuin raha - ja naisasioiden suhteen ihan vituralleen. Tässä alkaa jo vastoinkäymiset syömään miestä ja itsetunto rakoilemaan. Nyt kaivattaisin jotain onnistumisia tälle vuodelle pikku hiljaa, edes jollekin saralle. Perkele.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäiskö nauraa vai itkeä, mutta alkoi vituttamaan.

Ruokakaupassa asioidessa mikään ei voi olla ärsyttävämpää kuin kasalla sössiminen.

Tänään edelläni ja muutaman muunkin edellä oli kaljaostoksilla nuori pari, eivätkä ne olleet päivän ekat kaljat. Olivat ostamassa muovikassillista kaljaa, kunnes koitti maksamisen aika pariskunnan kauniimpi osapuoli koitti maaksa electronilla, vaan eipä onnistunutkaan kun masiini ilmoitti että kortilla ei ole riittävästi katetta. Miespuolinen keksi sitten, että vähennetäämpä yksi olut, jos sitten hinta ja kortin kate kohtaisivat, mutta eivätpä kohdanneetkaan.

Tämän jälkeen naisihmeinen alkoi hieman vihaiseen sävyynkin urputtamaan kassalle "tämä masiina ei toimi, mulla on rahaa, tässä on nyt joku vika". Jonoa alkoi kertymään siihen malliin, että en ole moista ihmismassaa ko. kaupassa ennen nähnyt. Pullojen vähentelyä jatkettiin, siihen saakka että kortin kate ja hinta kohtasivat. Onnellisesti he sitten jatkoivat matkaansa, ehkä 5-6 oluen kanssa, kuitenkin lähes kaksinkertainen määrä jäi kassalle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hesburgerin dabol cziis! VITTU!! Paikka on lopullisesti boikotissa. Voi vittu kun voi olla ärsyttävä mainos saatana!

Toinen vituttava asia on kamala himo juoda olutta ja paljon, mutta tuolla duunissa se ei ole hyvä yhtälö. Perkeles..
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Vituttaa tämä kuumuus. Hemmetin lämmin päivä kyllä tänään ollut. Kiva mennä nukkumaan hikisenä. Onneksi lupaavat huomiseksi viileämpää, noin 20C etelään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös