Vitutusketju

  • 10 587 905
  • 56 164

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tinde
Vittu.

Isät alkaa vaan sitten kerätä kolehtia kahteen lippuun jos ei bussiin mahdu kyytiin, koska Pikku Myy sai just seuraa sinne Valamoon päin.

Argh. Ota teistä selvää.

Pitäisköhän yhdistää toi Nainen-ketju tähän Vitutus-ketjuun laajentaen sen myös Mies-ketjuksi. Ja joku reipas opiskelija vois perustaa oman Opinnot vituttaa-ketjun.

Vai oliko muuta?

Rakas sisar Tinde, ymmärrän tuskasi ja olen pahoillani puolestasi, mutta minun vittuuntuneissa kasvoissani ainakin sait hymyn huulilleni. Kiitos siitä.

Ja itseäni ei huvita kerätä kolehtia kahden mies-vihaajan lippuun, joten näin ollen nöyrimmästi pyydän teidät molemmat liittymään joukkoomme linja-autoon, eli omnibussiin, eli onnikkaan på finska. Tosin toivoisimme että pukeutuisitte asianmukaisella tavalla, paksuun ja löysään mustaan kaapuun, sillä muuten vähintään joku kohdista a-c saattaa toteutua. Sisar Pikku-Myytä minulla ei ole koskaan ollut kunnia tavata, mutta sisar Tinden tuntien, em. kohdat olisivat erittäin todennököisiä.

Ja juu, tuo opinnot vituttaa -ketju oli loistava idea. :)

Isä Carlos

EDIT: type - o - negative
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ei muuta kun nysse (på tampere) -aikataulua vaan tulemaan niin lähdetään!

Mustaa kaapua ei nyt tähän hätään löydy, mutta kelpaako ihka aito #9 pelipaita? On se sen verran iso että melkein polvet peittyy.

Sisar Tinde
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Nelonen ja Dream Team. Päätelkää loput, vittu.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tinde
Ei muuta kun nysse (på tampere) -aikataulua vaan tulemaan niin lähdetään!

Mustaa kaapua ei nyt tähän hätään löydy, mutta kelpaako ihka aito #9 pelipaita? On se sen verran iso että melkein polvet peittyy.

Sisar Tinde

OK, nysse on tilattu, kerron aikataulun heti kun kuski toipuu. Hän antaa lapsilleen raittiin joulun juomalla kaiken itse, joten voi ottaa jokusen päivän ennenkuin ollaan ajokunnossa.

Kaippa se Kiben paitakin sitten käy, mutta näin ollen en ota vastuuta käytöksestäni ko. bussimatkan aikana. Häjyistä lainatakseni, voi olla että Jeesus ei ehdi antaa minulle tarpeeksi voimaa vastustaa kiusausta. :) Suosittelen siis lämpimästi pippurisumutinta tjsp lisättäväksi matkatavaroihin.

Parhain terveisin,

Isä Carlos
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa tuo keli tuolla ulkona. Pari päivää se jaksoi olla pakkasella, mutta nyt taitaa olla jo plussan puolella ja paskaa tulee taivaan täydeltä. Huomenna saa taas kyntään siinä helvetin loskassa. Vittu!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti pernaveikko
Linkki nelossiisonin episode guideen:
Onnitteluni. Sait nostettua vitutukseni tuplamäärään.

Ja kyllä, olen selaillut nuokin sivut (mukaan lukien sen Didier'n rankkarin ratkaisun, koska eräs idiootti tv-asema ei suostu sitä minulle vuosienkaan odotuksen jälkeen näyttämään).

Haluan karkkipussin kaikkine herkkuineen, en vain katsella kaupassa, mitä se sisältää.
 

Miguel

Jäsen
Mikä helvetti säänhaltijaa vaivaa, kun ei voi kunnolla talvi tulla? Mene nyt siinä sitten hiihtämään tai luistelemaan kun ulkona kolme astetta plussaa. Sitten kun pakkanen taas tulee, niin samalla tulee lunta niin sakeasti, että ulkoilma-aktiviteettien mielekkyys häviää.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
:(

Se ei ole kovin toden näköistä että minua voisi enempää Vituttaa nuo eilen tehdyt kännissä örveltämiset. Moraalinen krapula on tällä hetkellä "kohtalaisen" suuri.
Ainoa lohtu tässä on se että vitutukseen ei voi kuolla.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Miguel
Mikä helvetti säänhaltijaa vaivaa, kun ei voi kunnolla talvi tulla? Mene nyt siinä sitten hiihtämään tai luistelemaan kun ulkona kolme astetta plussaa. Sitten kun pakkanen taas tulee, niin samalla tulee lunta niin sakeasti, että ulkoilma-aktiviteettien mielekkyys häviää.

Sama. Vuoden tylsimmän päivän tittelistä tiukasti kamppeileva joulupäivä olisi ollut erinomainen päivä mennä ulkojäille, mutta ei paljoa ole mahdollisuutta tossa kelissä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: :(

Viestin lähetti Kapo00
Se ei ole kovin toden näköistä että minua voisi enempää Vituttaa nuo eilen tehdyt kännissä örveltämiset. Moraalinen krapula on tällä hetkellä "kohtalaisen" suuri.
Ainoa lohtu tässä on se että vitutukseen ei voi kuolla.
Taistele Kapo00. Noista kaikista ihminen selviää ja vahvistuu, toivon mukaan myös viisastuu. Ajattelepa kuinka paljon vituttaisi, jos jokaiseen tekemäänsä mokaan kuolisi. Ei täällä meistä kukaan kauan eläisi. Tsemppiä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveisiä sinne Korvatunturin DVD-tehtaaseen, että olkaas välillä huolellisia minunkin lahjojeni kanssa. Pakkaajatontut ovat meinaa tyrineet lahjani kohdalla jo kahtena peräkkäisenä jouluna. Olen nyt saanut kolmena peräkkäisenä jouluna jonkun DVD-boksin lahjaksi ja ainoastaan ensimmäisenä meni kaikki moitteetta. Viime vuonna Futurama-boksin keskimmäinen levy oli ilmeisesti joku Keski-Euroopan markkinoille kuuluva, sillä siitä puuttui mm. suomenkielinen tekstitys.

Tänä jouluna sain sitten Indiana Jones-boksin, jossa oli kaksi kappaletta Viimeisiä ristiretkiä ja vastapainoksi Kadonneen arteen metsästäjät puuttui kokonaan. Olin jo henkisesti varautunut, että kotiinpalattuani lösähdän sohvalle ja laitan Indyt pyörimään, mutta täytyy näköjään odottaa vähintään lauantaihin, kun pukinpaja ei ole sitä ennen auki.

Tontut kilometritehtaalle!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Miguel
Mikä helvetti säänhaltijaa vaivaa, kun ei voi kunnolla talvi tulla? Mene nyt siinä sitten hiihtämään tai luistelemaan kun ulkona kolme astetta plussaa. Sitten kun pakkanen taas tulee, niin samalla tulee lunta niin sakeasti, että ulkoilma-aktiviteettien mielekkyys häviää.
Tämän allekirjoitan. Lapsuuden talvesta ei ole enää tietoakaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Undertaker kiipesi kuin orava

Niska jäykkänä saa jyystää uutta Here comes the pain -peliä. Sitten on Kanella WWE:n mestaruus pelissä. Tikapuumatsi ja vastassa the Undertaker. Itellä pelivuoro, paineet valtavat, jätkät kattoo kriittisesti vieressä.

Peli meni ihan hyvin, Taker sai terästuolista monta kertaa.

SITTEN LÄHTI LAST RIDE TAKERILTA YHT'ÄKKIÄ! TAKER JUOKSEE KEHHÄÄN JA NOUSEE TIKKAAT YLÖS NIINKUIN ORAVA. HYPPÄÄ JA OTTAA VYÖN JA MESTARUUDEN! VITUTTAA NIIN KUIN PALOKUNNAN HEVOSTA!
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti salla
Nelonen ja Dream Team. Päätelkää loput, vittu.

Ja minä kun luulin olevani ainoa jota tuo (taas) vitutti! Palautetta tuli lähetettyä (taas) neloselle ja tuskin nytkään mitään vastausta/selitystä sieltä saan.

Toisaalta vituttaa, että tämän ikäinen jannu vielä jaksaa moisesta saippuasta kiinnostua, mutta minkäs teet, eh!?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Undertaker kiipesi kuin orava

Viestin lähetti Uleåborgir
Niska jäykkänä saa jyystää uutta Here comes the pain -peliä. Sitten on Kanella WWE:n mestaruus pelissä. Tikapuumatsi ja vastassa the Undertaker. Itellä pelivuoro, paineet valtavat, jätkät kattoo kriittisesti vieressä.

Peli meni ihan hyvin, Taker sai terästuolista monta kertaa.

SITTEN LÄHTI LAST RIDE TAKERILTA YHT'ÄKKIÄ! TAKER JUOKSEE KEHHÄÄN JA NOUSEE TIKKAAT YLÖS NIINKUIN ORAVA. HYPPÄÄ JA OTTAA VYÖN JA MESTARUUDEN! VITUTTAA NIIN KUIN PALOKUNNAN HEVOSTA!

Vanha viidakon sanonta: Undertaker ei "jobbaa" kenellekään. ;)

Oikeasti mua vituttaa että ko. peli on vain PS2:lle.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti Miguel
Mikä helvetti säänhaltijaa vaivaa, kun ei voi kunnolla talvi tulla? Mene nyt siinä sitten hiihtämään tai luistelemaan kun ulkona kolme astetta plussaa. Sitten kun pakkanen taas tulee, niin samalla tulee lunta niin sakeasti, että ulkoilma-aktiviteettien mielekkyys häviää.

Aivan sama täällä. Olin jo hokkarit laittanut olalle ja ajattelin että raikas ja kirpeä talvisäähän se siellä taas vallitsee. Ovi auki ja paskanmarjat, 3 astetta lämmintä ja litsläts-keli.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotenkin pistää vituttamaan, kun kuulee vanhempien luokse tullessaan vain negatiivisia uutisia. Täti on jostain syystä suuttunut muulle suvulle, eikä tahdo nähdä muita. Jo ennestään hieman erikoinen eno on entisestään sekaisempi, eikä tahdo nähdä enää muita ihmisiä. Vanhempien pitkäaikaistuttujen aikuisella lapsella on skitsofrenia.

Nuo nyt eivät vielä ole niin läheisiä juttuja meikäläiselle, mutta entisestään vituttaa se, että lapsuudenystävä vihjaili tänään seitsenvuotisen suhteensa mahdollisesta kaatumisesta. Tuo alkoi viimeistään vituttamaan oikein kunnolla.

Loppuisi tämä loma jo pian, ja pääsisi takaisin Tampesteriin kavereiden seuraan... täällä maalla ei kuule kuin huonoja uutisia.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin brother Carlos &co. ja sister Tinde, koskas meidän nysse lähtee? Kyllähän sitä melkein kokonaisen vuorokauden luuli että kaikki on taas kotona hyvin jne jne jne. Äijä lähti "yhdelle" ei ole vieläkään tullut, ja yöllä oli tullut vähän epämääräinen viesti siitä, saako Pikku Myy säädyttömiä ajatuksia siitä kun mies pettää. Juuh. Tämä neiti taitaa taas sitten elellä sinkkuna, jos tuollaista kakkaa on vain paketissa. Lintula here I come!!

And don't worry brothers, Myy ei saa mitään säädyttömiä ajatuksia tällä hetkellä kenestäkään miespuolisesta olennosta, puree ja potkii vaan. Sillai ei-kiihottavalla tavalla.

Vittusaatamaperkelehelvettivituntuhkamunahomoalkoholistirunkkaripaskakarvapersemulkkukusipää
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
And don't worry brothers, Myy ei saa mitään säädyttömiä ajatuksia tällä hetkellä kenestäkään miespuolisesta olennosta, puree ja potkii vaan. Sillai ei-kiihottavalla tavalla.

Tämä on hyvä tietää, mutta toivoisin silti että pukisit yllesi jonkunlaisen muslimi-asusteen, ihan varmuuden vuoksi.

Nysse lähtee varmaan jo aika pian. Kuski soitteli taas ja kertoi että tavoitteessa on onnistuttu, lapset saivat raittiin joulun. Pisaraakaan ei jäänyt heille.

Ja asiaan liittyen, osanottoni äijäsi temppuiluista. Uskon että pitkän päälle miehet osaavat olla paljon v-mäisempiä kuin naiset, ainakin tämmöisissä asioissa. Lemppaa vaan ko. vellihousu mäelle, ja etsi itsellesi kunnon mies jostain. Niitäkin vielä löytyy kyllä, ei ehkä joka oksalta, mutta löytyy.

Isä Carlos
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kidd
Nainen.

Nyssessä on vielä tilaa hyvä veli, liity joukkoomme kirjavaan vaan. Valamoonkin mahtuu. Tosin vänstra curva Oulun kautta ei ollut suunnitelmissa alustavasti, mutta samalla kai sitä tehdään sitten hiukan elämysmatkailuakin maakuntiin. Voi olla että mukaan tarttuu jokunen muukin.

Isä Carlos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös