Vituttaa niin kympillä!

  • 1 045 096
  • 5 447

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kärpillä ja vastustajalla tuntuu olevan eri säännöt. Tänään varsinkin ihan saatanan helppoja jäähyjä Kärpille, mutta Tepsille ei vihelletty mistään.

En mää kyllä tiedä olisiko siellä varsinaisesti ollut aihettakaan Tepsille paljon enempää viheltää. Muutenkin harvemmin joutuu rikkomaan kun on jatkuvasti ylivoimalla. Ei ainakaan heti tule mieleen mitään räikeitä ohi menneitä tilanteita mutta täytyy kyllä sanoa eilisen ja tämän päivän perusteella, että todella helposti on jokaisesta poikittaisesta mailasta ja vastaavista Kärppien vastustajat katollaan tai ilman mailaa käsiä levittelemässä. Liekkö sitten Kärpillä vähän yli-intoa yhdistettynä taitavaan rikkeiden "myymiseen" vastustajilta. Koko kauden otannallakin Kärpät saa todella vähän ylivoimaa. Liekkö se sitten on helpompi puolustaa rikkomatta Kärppiä vastaan vai mikä..

Huono ilta tuomareilta kyllä. Vaikka miten päin tuota katsoo niin Kärpät oli kärsivänä osapuolena taas kerran.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vittu että vituttaa tuo konttaaminen Mamban alaisuudessa. Tasoihin ei tulla vahingossakaan. Saatana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oksettavaa paskaa. Hyi vittu. Edes Haapakosken aikana ei ollut näin huonoa.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Manner tuli takasin ja siitä alkaa putoaminen sarjataulukossa.
Itse olen pistänyt merkille kuinka Laten ollessa penkin takana joukkue pelaa paljon agressiivisemmin karvaten hyökkäysalueella. Ihan eri näköistä kuin Mamban alaisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aivan älyttömästi vituttaa jälleen kerran. Surullista on myös se, että mikäli potkuja ei ennen huomista päävalmentajalle tule, niin voitto Ässistä ei kokonaiskuvaa muuttaisi millään tavalla, mutta se antaisi jälleen Mannerille lisäaikaa. En tiedä olenko huomenna täysillä joukkueen voiton puolella. Manner pitää saada ulos tuolta, se on paras mahdollinen peliliike loppukautta ajatellen.
 
Viimeksi muokattu:

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oi loppuispa tää kausi jo....

Kärpillä on vähemmän pelejä ja erot on pienet, mutta tätä menoa karkaa kyllä CHL paikka ensi kaudelle ja poffeissakaan ei ole mitään mahiksia menestyä.

Mannerille ei varmasti tulla antamaan potkuja vaikka kaikki sitä haluaisivat...
 

Glove

Jäsen
Oi loppuispa tää kausi jo....

Kärpillä on vähemmän pelejä ja erot on pienet, mutta tätä menoa karkaa kyllä CHL paikka ensi kaudelle ja poffeissakaan ei ole mitään mahiksia menestyä.

Mannerille ei varmasti tulla antamaan potkuja vaikka kaikki sitä haluaisivat...
Eikä voi protestiksi jättää menemättä hallilekaan, kun sinne ei muutenkaan pääse.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Vituttaa kun päästin Mikkolan komennossa jo 3. sijalle, mutta Mamban palatessa heti 2 peliä ja 0 pistettä. Olkoonkin että Mamba teki pohjat, niin kyllähän Mikkola osasi reagoida pelin aikana ja muutenkin osasi kehittää peliä vielä entisestään koeajallaan. Mamba mahtaa olla menettänyt kontrollin joukkueeseen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mää en tiedä, onko tämä paras mahdollinen ketju, muttei yleiseltä puoleltakaan löytynyt sopivaa niin oksennetaan sitten tänne.

Minua on jo vuosia vituttanut se, että pelaajat ja valmentajat kutsuvat haastatteluissa vastustajaa kaveriksi! Vastustaja ei ole mikään vitun kaveri. Se on vihollinen, joka pitää voittaa.

Kyse on laajemmasta näkökulmasta, jonka takia oma urheilun seuraamiseni on vuosien mittaan hiipunut. Minun mielestäni urheilu on vastakkainasettelua ja kilpailua. Voitoista pitää nauttia ja tappion pitää vituttaa. Urheilu on ikään kuin hallittu sota. Sota, jossa on säännöt.

Nykypäivän urheilu on "kaikilla on kivaa" ja "ollaan yhtä suurta perhettä" meininkiä. Nuo urheilijat on tuolla enää töissä ja kunhan vähän läpsyttelevät. Vastustajien kanssa ollaan hyvää pataa ja kehitellään yhdessä hyvä show. Ei noita jääkiekkoilijoita ihan hirveästi enää kiinnosta pärjäävätkö he vai eivät tai minkälainen logo on rinnassa. Tärkeintä on palkkapussi.

Ihan hirveätä paskaa. Minä kaipaan aitoa kilpailuhenkeä. Tunne on tapettu urheilusta sitä mukaa kun touhu on ammattimaistunut. Kovin kauaa mää en jaksa tämmöstä näyttelyä seurata. Muutama vuosi vielä kehitystä tähän suuntaan niin ei voisi enää vähempää kiinnostaa Kärpät ja muukaan urheilu.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Mää en tiedä, onko tämä paras mahdollinen ketju, muttei yleiseltä puoleltakaan löytynyt sopivaa niin oksennetaan sitten tänne.

Minua on jo vuosia vituttanut se, että pelaajat ja valmentajat kutsuvat haastatteluissa vastustajaa kaveriksi! Vastustaja ei ole mikään vitun kaveri. Se on vihollinen, joka pitää voittaa.

Kyse on laajemmasta näkökulmasta, jonka takia oma urheilun seuraamiseni on vuosien mittaan hiipunut. Minun mielestäni urheilu on vastakkainasettelua ja kilpailua. Voitoista pitää nauttia ja tappion pitää vituttaa. Urheilu on ikään kuin hallittu sota. Sota, jossa on säännöt.

Nykypäivän urheilu on "kaikilla on kivaa" ja "ollaan yhtä suurta perhettä" meininkiä. Nuo urheilijat on tuolla enää töissä ja kunhan vähän läpsyttelevät. Vastustajien kanssa ollaan hyvää pataa ja kehitellään yhdessä hyvä show. Ei noita jääkiekkoilijoita ihan hirveästi enää kiinnosta pärjäävätkö he vai eivät tai minkälainen logo on rinnassa. Tärkeintä on palkkapussi.

Ihan hirveätä paskaa. Minä kaipaan aitoa kilpailuhenkeä. Tunne on tapettu urheilusta sitä mukaa kun touhu on ammattimaistunut. Kovin kauaa mää en jaksa tämmöstä näyttelyä seurata. Muutama vuosi vielä kehitystä tähän suuntaan niin ei voisi enää vähempää kiinnostaa Kärpät ja muukaan urheilu.

Pikkaraisen pari vuotta sitten tehty ulostulo Vehviläisestä ja Mannerista teki lähtemättömän vaikutuksen. Juuri tuollaisesta kipinästä ja kilpailullisuudesta pidän. Ymmärrän kun Manner aikanaan tuli valmentamaan suurdynastiaan nöyränä, että nöyränä pysytään ja tehään hommia, mutta kyllä noiden saavutusten jälkeen olisi jo hyvä alkaa lämpenemään, sen on koko tiimi valmennusjoukkoineen ansainnut. Joku Kojomainen jyrähdys silloin tällöin olisi paikallaan. Summasmaisiin asiattomuuksiin ei tietenkään tulisi ryhtyä, mutta pieni pallien kasvatus ja ajoittainen jämäkkä jyrinä kasvattaisi kilpailuhenkeä ja varmasti kunnioitusta joukkueen sisällä.

Toki kärppien tyyli on aina ollut että jalometalli puhuu puolestaan, ja hommat pyritään tekemään alusta loppuun arvokkaasit ilman länkytystä, mutta ehkä Manner vie tämän konseptin liian pitkälle. Tämä ei silti muuta käsitystäni Mannerista, hieno koutsi hienossa tiimissä joka kokee nyt vaikeita aikoja. Toki toivoisin että se iso urheilusydän joskus jyrähtäisi.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikkaraisen pari vuotta sitten tehty ulostulo Vehviläisestä ja Mannerista teki lähtemättömän vaikutuksen.
Ai että minä nautin, kun Pikkaraiset ja muut kitisijät meuhaavat ja meidän äijät pysyy viilipyttyinä, eivätkä lähde mesoamiseen mukaan. Vastustajan käpy palaa entistä enemmän ja paketti hajoaa totaalisesti.

Tai kun tepsukkalaiset yrittivät haastaa Kukkosta tappeluun ja Lasse tyynen rauhallisesti luisteli vain tilanteesta pois ja kaveri heitti vielä hanskalla perään.

Ja mikäs joukkue se voittikaan molemmilla kerroilla?

Kun tarkemmin ajattelee (offtopic), niin Mannerin mediapeli tuntuu vituttavan aika suurta osaa omia kannattajiakin. Jargonit, uhriutuminen, ilmeettömyys vaihtoaitiossa jne. Se tulkitaan tunteettomuudeksi ja välinpitämättömyydeksi, vaikka se oikeasti on luodin ottamista joukkueen puolesta ja kuten tuossa ylempänä kirjoitin, niin parhaimmillaan vastustajan ärsyttämistä. Periaatteessa aivan loistava taktiikka, mutta ainakin mun mielestä on tällä kaudella ampunut jo yli. Facepalmit fläppitaulun kanssa ja ne huokailut on vähän kuin ylinäyttelemistä, josta en ainakaan itse henkilökohtaisesti tykkää. Tai ehkä siihen on vain kiinnittänyt tällä kaudella enemmän huomiota, kun katsomot on tyhjiä ja kameratkin kuvaavat enemmän koutseja, kun ei ole paljon muutakaan. En tiedä.
 

Finnstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suikkanen lehdistötilaisuudessa Alatalolle muistaakseni jotenkin näin: "Mitä sääki siinä muikistelet, niinku joku saatanan Buddha" - Alatalolla ei ilmekään värähtänyt, jatkoi vaan muikistelua. Oli kyllä huvittava tilanne
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös